Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Pouze elektrina. Ale dojezd 500km. Nabijeni stridavym proudem do plne kapacity asi 24 hodin, pres 380V stejnosmerny pry asi hodinu a pul. Je to podle me super auto a budoucnost. Pokud to tedy dovoli panove co kontroluji ekonomickou rovnovahu i svetovou "bezpecnost". Ja bych ho za Jaguara se stejnymi PS vymenil i s doplatkem uplne hned. :-).

Upraveno uživatelem Cyril
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak kdo toužíte po Tesle,  kouknětě a hlavně čtěte zde : http://www.roznovan.cz/~kubis/models.php

 Viděl jsem to auto na vlastní oči a nadchlo mě. Moje nadšení mě přešlo ihned, jak jsem si přečetl celý web pána, a zkušenosti ostatních nadšenců. V kombinaci s tím, že ropná lobby nepustí alternativní pohon do široké komerce, bych to viděl opravdu jako výstřelek milionáře. Pro praktické denní použití k ničemu...protože pán, co vlastní patent na ty lepší akumulátory, ho prostě neuvolní ke komerčnímu využití. A bez toho je vše ohledně elektroaut o ničem.

Takže jediné řešení  = hybridy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doporucuji precist clanek ze zacatku minuleho roku z NY Times.  Tesla 2x za vikend nedojela do cile a museli ji odtahnout (vyrazne pod avizovanym dojezdem), protoze to baterky v chladnem pocasi nedavaji. A v poslednich mesicich jich nekolik shorelo a uz je ohledne toho vysetrovani, protoze to vypada na vaznejsi problem.... 

 

Tesla je prodelecny podnik, ktery zije jen diky prodeji emisnich kreditu a obrovskym dotacim od vlady za kazde prodane auto. Je to vicemene forma tunelu na danove poplatniky v cele s demagogem Elonem Muskem. Vice napr. zde: http://calwatchdog.com/2013/05/26/tesla-just-a-tax-funded-government-project/

Upraveno uživatelem kloubik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ber to tak, že si to kupujou lidi typu Jarda Vlasák, který vydělal na prodeji podílu na obchodním komplexu Hatě u Znojma cca 1 mld., tak pro tyhle lidi jsou to lepší hodinky?. Možná na tom budou zatím lépe hybridy typu Mercedes S s dvojnásobnou cenou, nicméně může to být fajn s tím jezdit. jako druhé nebo třetí auto domů, proč ne.

Upraveno uživatelem Josef01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale jo...at si to kupuje kdo chce. Chapu ze nadsencum do elektro aut se to libi, na jezdeni kolem baraku to muze byt fajn a pokud clovek neresi penize, tak proc ne. Ale pro normalniho cloveka to nedava smysl...navic kdyz ze svych penez musi prispivat na auta nejakym celebritam. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je to se všema autama, prostě je to jenom o nadšení. Ropa dojde tak za 50 let, což mi bude úplně jedno a tak se mi spíš líbí, že jezdí na něco jiného. Když to spočítám, tak jezdím za 7 Kč km (včetně všech nákladů), takže nic moc dražšího už asi nepořídím :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jagman

Tesla je nanic stejně jako prius a všecky tydle krámy to jediné co mě zaujalo aj Naživo vzhledem aj Jízdou je Karma! to je cesta generator co žene baterky dojezd kolem 500-600km spotřea 3L je směšná a narozdíl od tesly dojedu k Babičce za den ne za tejden!. Ač já bych jí pod kapotu vrazil stejně V8 jaguar :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdybych si měl vybrat něco nového, jakože teď jsem maximálně spokojen, tak bych šel asi to tohoto

Nevím, naco by mi to bylo. Auto na běžné užívání a na práci mi to nenahradí, protože nedojedu ani do Prahy a zpět. Na cestu k zákazníkovi do Stutgartu řešit drobný problém, kterou zvládnu s Mazdou nebo GT 86 za jeden den, bych potřeboval jeden týden.

Auto pro radost mi to taky nenahradí, protože na výlet do Alp, nebo jen se projít po Budapešti,  by mi jeden víkend nestačil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tesla a podobné prošlapávají nové cestičky. Jestli se ukážou jako neperspektivní, zarostou a bude se chodit jinými. V tuhle chvíli mne to jako praktické auto neoslovuje, ale fandím každému, kdo se o to pokouší. Rád bych se dožil toho, kdy bude elektřina v autech normálně použitelná a na každé pumpě mi během pár minut vymění akumulátory za nabité. Výkon, krouták, jednoduchost, účinnost... Před více než 100 lety nebylo jednu chvíli jisté, zda zvítězí elektřina nebo benzín, rozhodla praktická denní použitelnost, dojezd, tankování...

O několik stránek dříve - na Stelviu jsem byl 6x na motorce v hlavní sezoně a neviděl jsem tam jet nikdy nikoho nejen agresivně, ale ani rychle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tesla je na trhu mnoho let a řekl bych asi neúspěšnější v této technologii. Těch zmiňovaných aut prodali něco kolem 10 tisíc, což vůbec není špatné. Po Evropě mají stavět nabíjecí stanice, které nabijí baterie na 80% kapacity za 40 minut. Pokud tady postaví výrobní závod, o čemž se nyní jedná, pak by nabíjecí stanice byly u nás určitě dostupnější. Například v Norsku byla minulý rok v prosinci Tesla nejprodávanější značkou, samozřejmě díky velkým dotacím, ale i to se počítá. Ano, důvod proč si to nekoupit najde každý z nás, jen mi to přišlo zajímavé z hlediska "auta na baterie".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Ropa dojde tak za 50 let, což mi bude úplně jedno

nie som si isty ci tomu spravne rozumiem.hm.. a) veris ze o 50 let bude primarny zdroj pohonu nieco ine b ) pochybujes ze sa este 50 let dozijes a v duchu tupeho sebectva "po mne potopa" to neriesis c) svoj zivot mas zariadeny tak ze o 50 let ropu potrebovat nebudes d) nieco ine. Dakujem za usmernenie co si vlastne myslel. Upraveno uživatelem ivan_989
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavá otázka, myslel jsem tím, že současní padesátníci nemusí mít sice strach, že nebudou mít co natakovat, nicméně by bylo fajn, kdybychom se vymanili se současné závislosti na ropě a přešli na vlastní zdroje energie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...