Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Problém je, že občas v listopadu se spustí chumelenice a ty zrovna potřebuješ někam jet...to že je pak měsíc sucho, je už jiná věc. Za mě v našich podmínkách má smysl přezouvat v listopadu (pokud auto opustí Prahu).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problem celorocek ke, ze je nasadia prvni zimu, pak s nima jezdis v lete, no a po padesati tisicich uz maj tezko 4mm a tak uz ti na druhou zimu neposlouzi.. Proto prezouvam. Mam ze zimnich dobry zkusenosti jak s matadorem, tak barumem, fuldou a upl e nejlepsi pomer cena/vykon u me byla sava, co jsem mel na e46. Ted na c4 gp jsem je koupil zase a jsem zvedavej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já přezouvám zodpovědně, ale hrozně mě štve, jak jsme dokola oblbovaní BESIPem a gumárenským průmyslem. Letní guma na suchu funguje líp i v mrazu. Za tím si stojím. Sám jsem to několikrát zkoušel. Jestli budou letos podmínky, klidně to zkusím zas a natočím to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak konečně je na hradeckých číslech :clap:

 

Jinak co se týče Michelinek tak tam je sice měkká směs a podrží Vás v pruseru ale bohužel strašně rychle ubýva.To je prostě dan za kvalitní pneu.

 

Z auta jsem nadšený čím dál vic. O vikendu na otočku HK - Praha letiště a nevím zdá je tady nastavený omezovač jelikož mě to pustilo na 260 (prázdná dálnice) a to už jsem se docela bál...při představě že ulítne kolo...

 

Podvozkově a motorově opravdu TOP.

post-21035-0-74355500-1539028903_thumb.jpg

post-21035-0-14190200-1539029035_thumb.jpg

post-21035-0-32960100-1539029048_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vjace: ano.Máš naprostou pravdu s tou barvou.A napsal jsi jeji přesný typ.Co jsem se bavil s prodejcem tak prý v okoli Východních Čech jezdí ještě jedná taková.Jinak to je barva jen pro emko.

 

Petr.S : jasná zpráva.Ted jde auto na servis do Březhradu tak po servisu to nalepim jako u každého svého auta.Sundal jsem i znak zezadu jelikož mě to přišlo že to tam trochu ruší a asi jsem udělal dobře.Nelituju toho.

Upraveno uživatelem laskajefajn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pamatuji si, jak jsem jednou nouzově musel jet na letních, ač už dost jetých, v zimě na služebku, protože firemní automi někdo ukradl. Sice nebylo moc sněhu, v Praze to bylo jako v létě, ale žel, dostal jsem se díky navigaci někam lehce do hor. No, skončil jsem v příkopu, byť jsem nejel ani 20km/h v té zatáčce.

 

Druhá situace byla cesta ze sídliště na letních. Je to mírně do kopce a já to nevyjel, musel jsem jet jinou trasu, abych se vůbec ze sídliště dostal. Druhý den na zimních v cca podobné situaci již problém nebyl.

 

Ve videu to řekl dobře, máte 2 sady, najedete více, než s jednou. Ano, může se taky stát, že gumy zestárnou dřív, než se sjedou, protože někdo jezdí málo a defenzivně, ale v té době gumy už zase nemají žádnou hodnotu, je to malá ztráta. Taky je opruz přezouvání, někdo má 2 sady alu, což taky něco stojí, nebo přezouvá jednu sadu a taky to něco stojí. Zimní v zimě taky nejsou vždy ideální, ale to ani letní v létě (třeba poloslicky na mokru, v chladu, v loužích), ale proti celoročním je to vždy lepší.

 

Sice 2 sady mají dost nevýhod, ale obecně si radši připlatím a snížím riziko. Jistota to není, ale... a když jednou budu mit vlastní zvedák, tak budu mít více sad a měnit ráno dle předpovědi a toho, kam jedu a jak chci jezdit:)))

Upraveno uživatelem swenak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja jezdil nekolik let na mercedesu vito nejaky univerzaly ceckovy bridgestone. .. a ani na cerstve napadanem snehu (sumava), ani na souvisle vrstve ledu, kde by se dalo bez nadsazky bruslit (to me potkalo v holandsku na dalnici), nebyl vubec zadny problem.., jo, a v 80 tisicich, kdy slo auto pryc, mely jeste paradni vzorek.. vzdyt v USA taky nikdo neprezouva a ani to neni povinny..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak, jebat zimni gumy aspon zbude na tissoty :-) Nelze patrne srovnavat floridu s evropou. Pravdou je ze toho snehu je v poslednich letech malo a to stejne rikam lidem co prahnou po aute s pohonem 4x4, jestli stoji 4kolka za dve situace v roce pokud nebydli a nejezdi na hory..... ale pokud clovek jezdi po nasi bsjne D1 tak mu stejne nic jineho nezbyva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli to ?vyrypovani? je na me a muj dotaz ohledne celorocek, konkretne Michelin CrossClimate, tak by mozna driv nez to odsoudim bylo vhodne se na tu gumu alespon podivat. Prej je to nejaka revolucni technologie, neco co tu jeste nebylo a bla bla... A s cenovkou 3,5k za gumu mi i to setreni kazdeho kila prijde zcestne. Jen jsem se zeptal, jestli to tady nekdo uz nema vyzkousene. Tak asi tak. No, kdyz to tak ctu, tak je asi vyzkousim sam. ;)

Mám to vyzkoušený, co chceš vědět? Mám to na 16 let starým Mondeu, najezdím 7k - 12k ročně, většinou dálnice ve 110 - 120 a I. třídy 80 - 90 km/h. Do hor nejezdím, sníh jsem potkal za ty dva roky, co jsem na ty CrossClimaty přešel dvakrát, z toho jednou šel objet. Normálně to jezdí, když mi na křižovatce uklouzne noha ze spojky, tak si to hrábne a zakvičí to, jinak to normálně brzdí, v zatáčkách to normálně drží ve vedru i v zimě, za jízdy to hučí o něco víc než letní barumky a o něco míň než zimní barumky. Informacemi o jízdě na hraně a na okruhu nemůžu sloužit.

Nepořídil jsem je ani tak kvůli penězům jako spíš kvůli tomu oseru při přezouvání a uskladňování sezónních gum.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...