Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Sladká hudba budoucnosti . . . v té době už budu dost starej na obytňák, a tu obytnou nástavbu ai postavím na tomhle. Nádhera.

 

post-49277-0-57354700-1541524648_thumb.jpg

 

No a zpátky do reality, to by stačilo. ;)

Ale jsem rád že žiju v tomhle století.

 

Jako třeba dneska odpoledne, narvaný všechny stojany na benzínce a u kasy prej kterej stojan? Neviděl jsem na číslo tak paní říkám že to nebude složitý, tankoval jsem benzín a tím jsem se kvalifikoval na exota na maloměstě kde diesel vládne pevnou rukou :D

Odesláno (upraveno)

pamatuju doby, kdy se dal sehnat diesel na vesnici od jezeďáka za 2.-/l. :)

.. muj golf I 1.5d 37kW jezdil za 5.. to byly hezky počty...

Upraveno uživatelem montemar
Odesláno (upraveno)

Já chci též obytňák. Prozatím spíme v "kufru", nakupujeme nábytek, různé potřeby a blbůstky na kempování, šetříme na kvalitní matraci... Teprve se to rozbýhá. Ale zatraceně to baví! Apropo, už se těším za pár dní do Brna na výstavu. 

Edit: Něco z minulého roku 

Upraveno uživatelem Jiří_99
Odesláno
  V 6. 11. 2018 v 17:32, montemar napsal:

pamatuju doby, kdy se dal sehnat diesel na vesnici od jezeďáka za 2.-/l. :)

.. muj golf I 1.5d 37kW jezdil za 5.. to byly hezky počty...

Jj, na zahradě jsme měli pořád asi 20 sudů od loďařů.

 

A když jsme si vezli v 1989 z D piáno a chtěli na pumpě v Plzni naftu a pumpař že bez lístku ne. V noci, lístky měli tuším jen na poště, nervy co že tam, tak jsem kamioňákovi dal kilo, jestli by mi necvrnknul na dojezd a on mi nalil plnou a lil by snad i do kufru :)

Odesláno

Tahle tricitka mela na klubu e30.cz svoje vlakno. Puvodni majitel si s tim celkem dost vyhral (celolak, zastavba motoru...), bohuzel ja jsem priznivcem originalu, kdyby tam byla nejaka M20b25, tak uplna spokojenost, i ta barva se mi celkem libi. Kdysi jsem nevzal krasnou s Mtech2 proto, ze tam byla zastavena M50, ktera samozrejme zlegalizovat nejde ani pres p. Stehlika. Dneska uz jsou ceny uplne jinde a sehnat peknou, dokonce s Mtech plasty je nadlidsky vykon. Timto gratuluju k vozu v moc peknem stavu a at dela jen radosti!

PS: primlouval bych se jen za origo predni svetla :-)

Odesláno
  V 8. 11. 2018 v 8:26, actionman1 napsal:

Jo to vlákno som videl a s pôvodným majiteľom som v kontakte takže plan je ešte vychytat drobnosti a užívať si to par rokov. Ono to bolo tak, že keď som ju videl tak som ju musel mať :D

Tak to se ti nedivim! Je pekna a Mtech tomu slusi. Ja to mam tak, ze chromak se mi libi jen kupe s paketem, jinak radeji plastak. Ten sice nevypada tak elegantne, ale zase uz ma nektere veci vychytanejsi (napr. plastova nadrz...). Jak jsem psal, u tohoto by mi trosku vadil ten motor, ktery vnimam spise pro pohodovou jizdu a V8 zvuk nez pro nejake vykony, a navic pri vymene dilu to bude dost tapani, co tam vlastne je, protoze tyto zastavby jsou obvykle kombinaci ruznych dilu typu jine sani, vana, vaha vzduchu... z ruznych motoru. Navic casto se tam nevejde treba visco spojka nebo el. vrtule a motory se prehrivaji atd...

Ale pokud to vse funguje, musi to byt parada. Skoda, ze se nedelali i origo V8, ale asi by vykonum nestihal podvozek, hlavne zadni jednoducha naprava..., ten motor by pasoval spise do e24.

Jestli si to dobre pamatuju, tak puvodni majitel si koupil snad M3 nebo M5 a pak uz na forum e30.cz nic nepsal...

Mel jsem kratce chromaka sedan (ackoli se mi libi kupe) s M10 v alpinweiss barve, ale mel spatny motor a nebyl cas se v tom vrtat, tak sel z domu... dnes bych mel za nej i pekny hodinky :-D Tenkrat jsem chtel koupit iso, ale pak se zacaly ceny zvedat a uz jsem nic nevzal...

Kazdopadne jeste jednou gratuluju k zajimavemu autu!

Odesláno

Já se kodrcam tímhle... Už pár let střídám benzínový bavoraky a naftový éčka a obojí má něco do sebe. Z bavoraku jsem měl 523i - tedy dvouapuli a pak 528i... Svezení pěkný, auto hezký, zvuk navykovej, ale vždycky se tam něco dojebkalo a to se mi u Mercedesů nestává. Mergl je sice nuda, ale pohoda

post-2719-0-84314900-1541676814_thumb.jpg

Odesláno
  V 8. 11. 2018 v 11:37, fijo napsal:

Já se kodrcam tímhle... Už pár let střídám benzínový bavoraky a naftový éčka a obojí má něco do sebe. Z bavoraku jsem měl 523i - tedy dvouapuli a pak 528i... Svezení pěkný, auto hezký, zvuk navykovej, ale vždycky se tam něco dojebkalo a to se mi u Mercedesů nestává. Mergl je sice nuda, ale pohoda

Tvl považovat tuhle e-kládu za spolehlivé auto, to už musí být extra klika. Měl bys začít sázet.
Odesláno
  V 8. 11. 2018 v 11:57, Pavelpu27 napsal:

Tvl považovat tuhle e-kládu za spolehlivé auto, to už musí být extra klika. Měl bys začít sázet.

Já vím, že pověst je nevalná, ale před lety jsem potřeboval narychlo a levně sehnat auto do práce. Znamej znamyho jeho sestry švagr prodával w210 origo z výroby taxík, kterej jezdil v Německu a pak tady drocku. Auto mělo najeto 935tis. Vzal jsem ho, vyměnil olej v motoru, převodovce, pár filtrů a v pohodě jsem s ním jezdil další dva roky. Prodával jsem ho jako pojizdnej kamarádovi dál při 989tis. Od ty doby nedám dopustit na 220cdi a nikdo mě nechápe, prej se pořád serou... Teď mám taky 220cdi a mám klid

Odesláno (upraveno)

210 ne, ale W211 a W212 220CDI jsou co se vysokeho najezdu a kvality tyce legenda. Ve W210 290 turbodiesel, kdyz to byla uplna novinka, jsem sluzebne nalital 100k km a az na tragicka svetla to byl uzasny relax. Presne jak se rika o S-kladach, ze jeho ridici starnou pomaleji, protoze jim srdce tluce v prumeru pomaleji, nez vsem ostatnim v provozu. Po W210 se na chvili Mercedes kvalitou skoro priblizil k W124. W212 220 CDI, kombi, ctyrkolka, to by se mi libilo. Ojoj. Ale draho v tomto kraji, draho.

Upraveno uživatelem Hasňa

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...