laskajefajn Odesláno 29. května 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. května 2012 African: to Mondeo má taky DSG nebo manuál? Každopádně bych bral automata.Když to máš firemní a neplatiš servis tak to je v pohodě,jinak to Mondeo je o něco málo levnější na servisu než Passat,u toho Passatu bývaji problémy u dvoulitrů 103kW r.v 2005-2007 tak bacha na to. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 29. května 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. května 2012 (upraveno) Na firmě mám dědka Forda Mondeo r.v.2002, kterej makal bez problémů haldu let" Teď mám měsíc na to, abych si koupil něco novějšího. V mém cenovém rozhraní mě napadl novější model Mondea anebo VV Passatu r.v.2010, 2 litr, nafta, automat" Které by jste si vybrali vy? Mě rozmlouvaj Mondeo, ale já se v něm cítím daleko lépe oproti Passatu, který se uvnitř tváří jako chudý příbuzný. Já jsem na auta bambus, tak mám trochu dilema Za mě určitě Mondeo. Podvozkově a charakterem úplně jinde než koncern. Passat je bezpohlavní nuda, která neurazí, ale nijak nezaujme. S Mondeem (2008) jsem něco nalítal (2.0 TDCi 103 kW) a byl jsem z něj fakt nadšenej. Což se o Passatu říct nedá. EDIT: Kdybych si dneska kupoval velký auto (tj. kombík a větší), asi bych skončil u S-Maxe, ale to je zase úplně jiná kategorie . Upraveno 29. května 2012 uživatelem KFL Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 29. května 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. května 2012 Tu bezpecnostni rezervu v nadrzi resili na Ford foru, kdyz se na starsich Galaxy stlacil nejaky odfuk u hrdla nadrze, ufouklo to vzduch a slo tam nalit dalsich 15 litru.Pry je tam ten objem navic kvuli rozpinani nafty pri ruznych teplotach. Takze je trochu o hubu to tankovat na krev, ale asi to fakt jde. U dieslu... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sect Odesláno 29. května 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. května 2012 Tu bezpecnostni rezervu v nadrzi resili na Ford foru, kdyz se na starsich Galaxy stlacil nejaky odfuk u hrdla nadrze, ufouklo to vzduch a slo tam nalit dalsich 15 litru. Pry je tam ten objem navic kvuli rozpinani nafty pri ruznych teplotach. Takze je trochu o hubu to tankovat na krev, ale asi to fakt jde. U dieslu... Jo bandi, přesně tak to je. A u benzinu stejně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyril Odesláno 29. května 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. května 2012 Když mi jedno auto žere hodně, přehodím ho na vlek a táhnu ho tím druhým..... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedster Odesláno 29. května 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. května 2012 Na firmě mám dědka Forda Mondeo r.v.2002, kterej makal bez problémů haldu let" Teď mám měsíc na to, abych si koupil něco novějšího. V mém cenovém rozhraní mě napadl novější model Mondea anebo VV Passatu r.v.2010, 2 litr, nafta, automat" Které by jste si vybrali vy? Mě rozmlouvaj Mondeo, ale já se v něm cítím daleko lépe oproti Passatu, který se uvnitř tváří jako chudý příbuzný. Já jsem na auta bambus, tak mám trochu dilema Mondeo jednoznačně, je to super auto. Komfort a prostě takovej ten pocit je mnohem lepší než u vw. Jen se vyhnout nejsilnějšímu benzínu..fakt se nepovedl jak motor tak automat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 29. května 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. května 2012 African: to Mondeo má taky DSG nebo manuál? Každopádně bych bral automata.Když to máš firemní a neplatiš servis tak to je v pohodě,jinak to Mondeo je o něco málo levnější na servisu než Passat,u toho Passatu bývaji problémy u dvoulitrů 103kW r.v 2005-2007 tak bacha na to. Jop, taky automat, manuál už nechci, ale prej nějáké možnosti manuálního řazení tam jsou, musím vyzkoušeti" Každopádně díky za názory, máte recht, Passat je celkem nuda stejně tak jako moje Oktávka. I dizajnově je Mondeo daleko hezčí. Já jen, že většina znalých říká, že VV je daleko větší držák, proto jsem se ptal" Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
B.F.G. Odesláno 29. května 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. května 2012 Pro Passat mluví jednoznačně automat DSG ! Možná nuda, ale zase to není takovej pocitovej šmejd načančanej Mondeják Já bych nevěděl co. A asi bych vybral mnohem levnější Lagunu III - super výbava, super 2.0 nafta motor (všechny výkonové verze) a velmi dobrý poměr výkon/cena. A navíc, je to nádherné auto venku i vevnitř. Chce to se svézt a odhodit cejch poruchové Lagy II. Mimochodem první Mondea 2.0 TDCI nemají co do spolehlivosti zrovna nejlepší pověst... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 29. května 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. května 2012 Jen se vyhnout nejsilnějšímu benzínu..fakt se nepovedl Ta foukaná 2.5? To slyším poprvé. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 29. května 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. května 2012 Za mě určitě Mondeo. Podvozkově a charakterem úplně jinde než koncern. Passat je bezpohlavní nuda, která neurazí, ale nijak nezaujme. S Mondeem (2008) jsem něco nalítal (2.0 TDCi 103 kW) a byl jsem z něj fakt nadšenej. Což se o Passatu říct nedá. EDIT: Kdybych si dneska kupoval velký auto (tj. kombík a větší), asi bych skončil u S-Maxe, ale to je zase úplně jiná kategorie . Zrovna řeším podobné dilema .... Končí leasing na Mondeo kombi 2,0 TDCI 140 koní manuál z roku 2008 v hledáčku mám buď Mondeo (již páté - já vím úchylka) 2,0 TDCI 160 klokanů 2spojkový automat Powershift, nejvyšší výbava Titanium X nebo Passat B7 2,0 TDI 170 koní DSG, výbava Highline Nikdy bych neřekl, že vůbec pomyslím na koncernový kombajn, ale když vidím ty rozdíly v dílenském zpracování (spáry a tak)... tak jsem fakt na vážkách...je ten jízdní projev VW fakt tak moc nezáživný? Mondeo = radost z okresky... to by mi chybělo, safra... Nakonec asi rozhodne cena, pasu po výbavou našlapaných předváděcích vozech, ale moc jich není Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 29. května 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. května 2012 Ta foukaná 2.5? To slyším poprvé. Ten pětiválec turbo s kořeny od hokejistů tre kronor? Ten by měl mít v Mondeu ještě velké rezervy, neslyšel/nečetl jsem že by se nějak extra sr.l... jo to první pokusy o přímovstřikovou naftu TDDI a částečně i TDCI ty si to vyžraly - i když u nás ve firmě zatím ani jediný 2,0 TDCI neměl žádný problém. Jen jeden blb odrovnal turbo ve Focusu 1,6 TDCI ale to byla jeho hovadina, hrál si na Loeba, a pak to definitivně pohřbili "odborníci" v nejmenovaném servisu na severu Moravy . nebýt to kousek před koncem leasingu tak se s nima soudíme ještě dnes Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
simon_magus Odesláno 29. května 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. května 2012 nechci vam do toho moc kecat, ale auto ma byt z Japonska Cyrilovo Rovery jsou tez fajn, ale tam clovek potrebuje jezdit s dvojici, aby vzdy dojel kdyz kombik, tak na mesto/dalnici bych bral hodnu accord nebo toyotu avensis ... nebo univerzalni subary legacy/outback. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 29. května 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. května 2012 nechci vam do toho moc kecat, ale auto ma byt z Japonska amen Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 29. května 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. května 2012 Btw., Accord je z Mexika, Ciny a Thajska, Avensis z Anglie a Walesu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 30. května 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. května 2012 (upraveno) Admine, smaz prosim predchozi prispevek. Zeditoval jsem chyby a uz me to nepustilo, asi to bylo pres casovy limit. Diky. Mondeo v plne jsem pred mesicem, nebo tak nejak, mel na vikend na test, vybiral jsem taky nastupce me soucasne Mk3. A zkazil to interier. A to jsem mel nejvyssi vybavu, co tu v Norsku jde vubec koupit, hnedoseda metla, kremova kuze, anniversary, business, titanim, x, ...prote full cream. Takze, ten displej mezi budikama je desny, ta grafika na nem a struktura menu je v roce 2012 neomluvitelna. To same navigace. Zakladni budiky bez Conversu jsou daleko hezci, ale ty ve vyssich vybavach proste nejdou dat. Plasty a celkovy feel vevnitr lepsi, nez pred faceliftem, ale porad mile za VW a premiovkama. PowerShift stoji za howno, pomaly, nerozhodny, jako kdyz zubar pomalu taha zub. Proti DSG je to jako cesta v case o deset let zpet. A ten metrovy fofrklacek na automatu musi byt dizajneruv kanadsky zertik. Xenony sviti bidne, stejne jako v Mk3. I jejich nejlepsi muzika je naprosta tragedie. Muzika je pro me dulezita hodne, takze tohle bylo u me velke minus, musel bych si ji zase delat celou sam a to se mi uz nechce. Komfortni sedadla v kuzi maji nulove bocni vedeni, ty bocnice jsou jak z vaty. To ale treba zase hodne vyhovuje tlustsim lidem, kteri se treba v Audine citi stisnene. Jinak je v nem neskutecne hodne mista. To teda jako zase jo. Je to stehovak. Nova A4 vyvolava po presednuti z Mondea pocit o dve tridy mensiho auta. Jizdni vlastnosti vyborne, I nejslabsi ropak je ok, pekne tahne, je tichy Dlouhy rozvor je fajn, dlouhe dalnicni behy bude davat s prehledem. Nezavisle topeni parada. To vse pisu jako, jeste chvili, majitel Mondea. Sice starsiho, ale nemuze me nikdo podezdrivat, ze bych byl zaslepeny antifordista. Zena jezdi Kackem. Ale pres ten interier, debilni, excetricky polozeny, otackomer vykousavajici, zarici, nevypnutelny displej s hnusnou grafikou a pravekym menu primo pred ocima proste nejel vlak. Na to se divat pet let a k tomu poslouchat tu udesnou muziku v kvalite odpovidajici cene asi tak 637 korun s dph, navic s vedomim, ze za ten sunt chce Ford tricet, nebo kolik, papiru, to bych nevydrzel. Nemel bych z pobytu vevnitr zadnou radost. Ten zabavny podvozek, jehoz skutecna hodnota pri kazdodennim vyuziti v realnem svete (s vedomim dnesniho provozu, stavu silnic, ditete vzadu a dnesnich pokut) je navic dost diskutabilni, tohle vsechno proste neprevazi. Takze:-kasli na klise o nude a vezmi Passata. Pro radost si v dnesnim provozu sklouznes vyjimecne, ale ve skaredem interieru budes travit stovky hodin. Nehlede k tomu, ze jizdni vlastnosti Passata jsou velmi dobre.-zkus si omacat Mazdu 6, te to aspon hraje a ma klasicke pekne budiky.-zvaz CX5. Uz ji tu nekdo jezdil a vrnel blahem.-Accord v plne palbe taky bude dobrej.-jsou ted silene slevove akce na MB C-Klasse v kombajnu. Temer neporuchove auto s vychytanyma mouchama, s interierem jak vytesanym s kamene. To by byl muj jednoznacny favorit. Za mirne vice penez nabizi mene vybavy, mene mista a stejne se v nem budes citi lip a uzijes si to vic. Navic to je vkusne auto od dobre firmy.-Vybehova BMW 3 muze byt za dobre ceny, novy typ uz je venku.-je to sluzebak, takze ta Laguna v plne vybave, silnym motorem a s riditelnou zadni napravou nemusi byt spatna volba. Fakt sli nahoru, jde ted s nima do holportu MB, ti by si do hnizda ves nenasadili.Howg. Upraveno 30. května 2012 uživatelem Hasňa Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Doll Odesláno 30. května 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. května 2012 Admine, smaz prosim predchozi prispevek. Rozkaz, pane Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Kamil Odesláno 30. května 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. května 2012 Koukám, Kamile, tys měl protekční SPZku už tehdy Rozhodně to bylo levnější než dnes. I když je to vlastně relativní... v poměru k tehdejším platům... Tehdy sis mohl značku naprosto legálně vybrat z mnoha kusů To myslíš vážně??? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moty Odesláno 30. května 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. května 2012 jestli Ford nebo VW je otázka osobního vkusu a konkrétních zkušeností, koncernových aut jsem měl 6 fordy 2 a bohužel, přestože tu i jinde zaznívají hlasy o nudném designu u VW tak kvalita zpracování je někde jinde, manželka má KUGU a to že mi v záruce x-krát utahovali haubnu, která na dálnici drkotala tak, že jsme se bál, že uletí a že výplně dveří jsou jen na nějakejch trnech a nahoře u okýnka se hýbou cca 1-2 cm, je to ho samozřejmě víc a to mě opravdu nepřesvědčilo, že by Ford měla být značka mého srdce, to co popisuju se mi u VW ani škodovky nidky nestalo, Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 30. května 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. května 2012 To Hasňa: Teď jsi mě úplně rozhodil ty ďáble, ale děkuji za vyčerpávající popis Zítra se jedu podívat na Mondeo, už je zamluvený, ale koukal jsem na ty Mercedesy a vůbec nevypadají špatně, ale asi tam bude o dost vyšší spotřeba, co? Navíc mám na firmě Vito, kupovali jsme ho nový a díky tomuto střepu jsem úplně ztratil iluze o Mercedesu. Vím, je to dodávka, ale jak takováhle prestižní firma může pustit takovou trosku do světa, prostě nechápu. Při 200000km motor 3x v čudu, převovka v čudu, milion dalších věcí v čudu a auto po osmi letech rezavý na šrot" A všichni co ho mají, mají velmi podobné stresy, takže k mercedesu bych musel hledat opět cestu zpět a moc mu nevěřím" Jo, ale osobáky jsou jiná liga, to chápu" Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 30. května 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. května 2012 Africane,jestli chceš zábavu Mondea a nesmrtelnou spolehlivost mám pro tebe nejlepší tip-MAZDA 6. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se