Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

S ohledem na ten výkon je kouřivost minimální.

 

A že jde z motoru trochu emisí při spalovaní je zcela normální. Pokud to projde na emisích na STK a to projde, tak nevidím žádný problém.

 

To není diskuze o emisích, ale o sazích. To, že jsou tak malé, že už nejsou tak dobře vidět okem, neznamená, že z toho motoru neletí. Kysličníky dusíku a další lahůdky z toho lítají taky, ale ty nejsou tak moc nebezpečné jak saze velikosti mezi jedním a pěti mikrony. Dřív, když se z Tatry vyvalil oblak černého dýmu, tak ty saze měly velikost o dva řády větší a když ses jich nadechl, tak jsi je v klidu vysmrkal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

instant:

 

chlapi, kazde dva mesiace tu ukazujeme nove rolexy, iwc a neviemcovsetko, ale onanujete tu nad dvoma litrami spotreby jak nad jezisovou sandalou a radsej sa trtkate smradlavym zadymenym dizlom. Zmizik nekecal, navyse som zostal v soku ze dnes sa machruje turbodizlom. :)

 

..Ok..to beru..ale jak říkám..kdybych měl volit benzín jako před lety..nešel bych pod obsach 4litrů..což vzhledem k tomu, že jezdím kvůli tomu abych uživil rodinu a občas koupil nějaké ty rolexky nájezdy o 80% procent větší než před těma deseti lety víš a pak je jasná ta ekonomika..

..a ted mě napíšete, že mám změnit práci a business..je mě to jasné..:D

 

..nee fakt PEACE...nehodlám se sem chodit znechutit..blbýma řečma o ničem..a k tomu tato debata o nějakých filtrech spěje..

 

..a vůbec..Zmizík má vždycky pravdu.. :smile_anim: :D :D

 

P.S. a víš co..? to ti nahoře nám ty sm.dlavce podstrčily..aby se víc projezdilo, když už to tak "málo" žere..!!!!

Upraveno uživatelem bedja
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pár dní jsem to vlákno nečetl a celkem jsem se u něj nasmál.

 

Co se týká elektromobilů, tak je to lež jako věž. Pořád je u nás většína elektřiny vyráběna s uhlí a to s účinností kolem 36%. Takže o žádném bezemisním provozu nemůže být řeč.

 

Proč je automobilky nechtějí?? Protože žijí ze servisu vozů. A co se může posrat na elektromotoru?

 

Mám SDI a dlouhodobou mám 4,5. Myslím že je to nejekonomičtější motor. Bez turba, filtru.. Jezdím denně do práce po městě 3km tam a zpět a jako vůl si nepřipadám. Max spotřebu mám 6,5 v zimě. V létě jsem na tom kousku pod 5l. S benzinem jsem nedostal v létě pod 8 a v zimě pod 10.

 

Co se týká filtrů, tak je to diskutabilní. Z filtru se vymytím dostane na čov, tak kal uschne a vítr ho rozfouká.

 

A co u benzínu 1,2TSI chlazení katu benzínem??? To udělali soudruzi taky chybu.

 

A zastánci benzínu už během pár let taky motor bez turba nekoupí, a náklady na údržbu se budou vyrovnávat.

 

Nemám tolik znalostí abych tu mohl sudit zastánce ropáků nebo benzíňáků. Já mám auto ropu a motorku benzín

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Černý dým? A co takhle bílý dým? MNě když ten můj zázrak regeneruje filtr, tak by se za oblak dýmu nemuselo stydět ani menší letadlo. A co mají říkat ti chudáci za mnou. Takže u mně je to jasné - po záruce jde filtr pryč (pokud to do té doby někdo zmákne). No a benzín nemám kvůli ekoteroristům, kteří zajistili, že se toto auto do EU vůbec s benzínovým motorem (a 4x4) nedováží....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukněte

. DPF tam není a stejně z toho žádný brikety nelítaj, tak proč to tam mít?

tak jednak, jak už jiní napsali, ty príma saze co lezou do živýho, ty nejsou vidět. Pak taky nic nedokazuje že to auto na videu šlo na plno, jestli to třeba není točený jako propaganda v lehce zmanipulovaných podmínkách. A pak tady jsou skutečné podmínky takového měření. Kdo to někdy viděl zblízka tak ví že zaprvý se to dělá buď v otevřených prostorách nebo s mohutným odsáváním, případně s odsávací hadicí na výfuku protože jinak by se v tý dílně taky možná dalo úspěšně scípnout. A taky kdo by ten smrad dobrovolně dejchal žejo. A taky by to ten motor nasával což by se na měření výkonu asi taky mohlo projevit. A za druhý, před autem stojí docela vehementní ventilátor co mocně duje do chladiče a dělá průvan pod autem a kolem něho, takže to ten kouř docela efektivně ředí. Což je ostatně na tom videu vidět zhruba v čase 1:10. A taky si myslím že vyndání filtru je prasečina ale zas tak mě to nesvrbí. Nežiju ve městě ani u hlavní silnice tak to vaše svinstvo žeru jen minimálně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já na tom videu vidím, že to auto kouří dost. Možná to mají schválně bez odtahu spalin, aby to bylo vidět.

 

DPF je dost velká bublina, která se mocně nafukuje. Jednak víc serepetiček zatěžuje výrobně životní prostředí, druhak mají auta díky filtru pevných částic spotřebu vyšší klidně i o desítky procent. A hlavně, když hulení u starých TDI "nevadilo" (mám na mysli rozdíl velikosti částice saze u vstřikování čerpadlem a u moderních vysokotlakých vícebodových sekvenčních vstřikovačů), tak proč se Common Rail vlastně vyvíjí a používá? Vždyť kvůli sek..dárním problémům má vlastně nakonec daleko horší spotřebu než 20 let staré systémy.

 

Ještě ke zvyšování výkonu u turbomotrů. Dříve bývalo zvykem používat prakticky všechny komponenty u různých výkonových verzí shodné (často bývala pouze spojka nebo převodovka ve dvou verzích od nějakého výkonu výše - u stejných objemů motoru). Dnes už je situace díky úsporám na materiálu trochu jiná. Každopádně zvýšení výkonu má negativní vliv na uložení klikovky, spojku a převodové ústrojí. Na druhou stranu má třeba Laguna III nejslabší 2.0 naftu 96kw a nejsilnější naftu 2.0 131kw. A všechny komponenty mají prakticky stejné (teda převodovkou si nejsem jist na 100%). Takže jestli se dá natunit 96kw na 120kw a díky vyššímu krouťáku se může řadit dřív, tak půjde spotřeba opravdu dolů a přitom výkony nahoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...