Liqid Odesláno 29. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. prosince 2012 mozno keby si utrel sadze z monitora bože muj, tolik řeší pro trošek sazí Tohle je nic oproti takovým nebo závodně upravené diesly Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedan Odesláno 29. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. prosince 2012 S ohledem na ten výkon je kouřivost minimální. A že jde z motoru trochu emisí při spalovaní je zcela normální. Pokud to projde na emisích na STK a to projde, tak nevidím žádný problém. To není diskuze o emisích, ale o sazích. To, že jsou tak malé, že už nejsou tak dobře vidět okem, neznamená, že z toho motoru neletí. Kysličníky dusíku a další lahůdky z toho lítají taky, ale ty nejsou tak moc nebezpečné jak saze velikosti mezi jedním a pěti mikrony. Dřív, když se z Tatry vyvalil oblak černého dýmu, tak ty saze měly velikost o dva řády větší a když ses jich nadechl, tak jsi je v klidu vysmrkal. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedan Odesláno 29. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. prosince 2012 bože muj, tolik řeší pro trošek sazí Tohle je nic oproti takovým nebo závodně upravené diesly Končím. To je stejná diskuze jako o nošení fejků. Kdo je má, toho taky racionální argumenty nepřesvědčí.Milis, pardon Zmizík má naprostou pravdu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubson Odesláno 29. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. prosince 2012 dpf dokáže zachytit něco co má mikron nebo 5? já bych si tipnul, že ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedja Odesláno 29. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. prosince 2012 (upraveno) instant: chlapi, kazde dva mesiace tu ukazujeme nove rolexy, iwc a neviemcovsetko, ale onanujete tu nad dvoma litrami spotreby jak nad jezisovou sandalou a radsej sa trtkate smradlavym zadymenym dizlom. Zmizik nekecal, navyse som zostal v soku ze dnes sa machruje turbodizlom. ..Ok..to beru..ale jak říkám..kdybych měl volit benzín jako před lety..nešel bych pod obsach 4litrů..což vzhledem k tomu, že jezdím kvůli tomu abych uživil rodinu a občas koupil nějaké ty rolexky nájezdy o 80% procent větší než před těma deseti lety víš a pak je jasná ta ekonomika....a ted mě napíšete, že mám změnit práci a business..je mě to jasné.. ..nee fakt PEACE...nehodlám se sem chodit znechutit..blbýma řečma o ničem..a k tomu tato debata o nějakých filtrech spěje.. ..a vůbec..Zmizík má vždycky pravdu.. :D P.S. a víš co..? to ti nahoře nám ty sm.dlavce podstrčily..aby se víc projezdilo, když už to tak "málo" žere..!!!! Upraveno 29. prosince 2012 uživatelem bedja Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 29. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. prosince 2012 fajn, tak jsme se dozvěděli, že PDF je úžasná věc a že se s lidovým vozem, pokud má pod kapotou DIESEL dá machrovat. ty jo, hned zejtra na to zkusím sbalit nějakou babu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantisekH Odesláno 29. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. prosince 2012 jen je tu otazka jak moc ekologicka je vyropa pdf a jak jeho likvidace zatezuje ekologii...dle meho negnaleho pohledu bude vysledek rovnice nula..takze budem jezdit na kolobezkach ale nesmize jist hrach a fazole... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jencekgs Odesláno 29. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. prosince 2012 Pár dní jsem to vlákno nečetl a celkem jsem se u něj nasmál. Co se týká elektromobilů, tak je to lež jako věž. Pořád je u nás většína elektřiny vyráběna s uhlí a to s účinností kolem 36%. Takže o žádném bezemisním provozu nemůže být řeč. Proč je automobilky nechtějí?? Protože žijí ze servisu vozů. A co se může posrat na elektromotoru? Mám SDI a dlouhodobou mám 4,5. Myslím že je to nejekonomičtější motor. Bez turba, filtru.. Jezdím denně do práce po městě 3km tam a zpět a jako vůl si nepřipadám. Max spotřebu mám 6,5 v zimě. V létě jsem na tom kousku pod 5l. S benzinem jsem nedostal v létě pod 8 a v zimě pod 10. Co se týká filtrů, tak je to diskutabilní. Z filtru se vymytím dostane na čov, tak kal uschne a vítr ho rozfouká. A co u benzínu 1,2TSI chlazení katu benzínem??? To udělali soudruzi taky chybu. A zastánci benzínu už během pár let taky motor bez turba nekoupí, a náklady na údržbu se budou vyrovnávat. Nemám tolik znalostí abych tu mohl sudit zastánce ropáků nebo benzíňáků. Já mám auto ropu a motorku benzín Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 30. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. prosince 2012 (upraveno) instant:. ..a vůbec..Zmizík má vždycky pravdu.. :D Zmizik, to je jedenaste prikazanie jasne ze peace, chcelo by to presun do chlastacieho vlakna Upraveno 30. prosince 2012 uživatelem instant Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Traveller Odesláno 30. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. prosince 2012 Černý dým? A co takhle bílý dým? MNě když ten můj zázrak regeneruje filtr, tak by se za oblak dýmu nemuselo stydět ani menší letadlo. A co mají říkat ti chudáci za mnou. Takže u mně je to jasné - po záruce jde filtr pryč (pokud to do té doby někdo zmákne). No a benzín nemám kvůli ekoteroristům, kteří zajistili, že se toto auto do EU vůbec s benzínovým motorem (a 4x4) nedováží.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepaSFI Odesláno 30. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. prosince 2012 Koukněte . DPF tam není a stejně z toho žádný brikety nelítaj, tak proč to tam mít?tak jednak, jak už jiní napsali, ty príma saze co lezou do živýho, ty nejsou vidět. Pak taky nic nedokazuje že to auto na videu šlo na plno, jestli to třeba není točený jako propaganda v lehce zmanipulovaných podmínkách. A pak tady jsou skutečné podmínky takového měření. Kdo to někdy viděl zblízka tak ví že zaprvý se to dělá buď v otevřených prostorách nebo s mohutným odsáváním, případně s odsávací hadicí na výfuku protože jinak by se v tý dílně taky možná dalo úspěšně scípnout. A taky kdo by ten smrad dobrovolně dejchal žejo. A taky by to ten motor nasával což by se na měření výkonu asi taky mohlo projevit. A za druhý, před autem stojí docela vehementní ventilátor co mocně duje do chladiče a dělá průvan pod autem a kolem něho, takže to ten kouř docela efektivně ředí. Což je ostatně na tom videu vidět zhruba v čase 1:10. A taky si myslím že vyndání filtru je prasečina ale zas tak mě to nesvrbí. Nežiju ve městě ani u hlavní silnice tak to vaše svinstvo žeru jen minimálně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
B.F.G. Odesláno 30. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. prosince 2012 Já na tom videu vidím, že to auto kouří dost. Možná to mají schválně bez odtahu spalin, aby to bylo vidět. DPF je dost velká bublina, která se mocně nafukuje. Jednak víc serepetiček zatěžuje výrobně životní prostředí, druhak mají auta díky filtru pevných částic spotřebu vyšší klidně i o desítky procent. A hlavně, když hulení u starých TDI "nevadilo" (mám na mysli rozdíl velikosti částice saze u vstřikování čerpadlem a u moderních vysokotlakých vícebodových sekvenčních vstřikovačů), tak proč se Common Rail vlastně vyvíjí a používá? Vždyť kvůli sek..dárním problémům má vlastně nakonec daleko horší spotřebu než 20 let staré systémy. Ještě ke zvyšování výkonu u turbomotrů. Dříve bývalo zvykem používat prakticky všechny komponenty u různých výkonových verzí shodné (často bývala pouze spojka nebo převodovka ve dvou verzích od nějakého výkonu výše - u stejných objemů motoru). Dnes už je situace díky úsporám na materiálu trochu jiná. Každopádně zvýšení výkonu má negativní vliv na uložení klikovky, spojku a převodové ústrojí. Na druhou stranu má třeba Laguna III nejslabší 2.0 naftu 96kw a nejsilnější naftu 2.0 131kw. A všechny komponenty mají prakticky stejné (teda převodovkou si nejsem jist na 100%). Takže jestli se dá natunit 96kw na 120kw a díky vyššímu krouťáku se může řadit dřív, tak půjde spotřeba opravdu dolů a přitom výkony nahoru. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bob Odesláno 31. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. prosince 2012 Tak pulka zabehu za mnou :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 31. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. prosince 2012 gratulace. fitr jeste drzi? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bob Odesláno 31. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. prosince 2012 Zatim dobry, ale jen tak tak, asi ho necham preventivne vymenit :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Doll Odesláno 1. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. ledna 2013 0.6 litru za hodinu když stojíš? To jsem zažil jenom u nějakých chrochtavých dvoulitrů... Já se nedostanu pod 1.2 litru Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bob Odesláno 1. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. ledna 2013 0.6 litru za hodinu když stojíš? To jsem zažil jenom u nějakých chrochtavých dvoulitrů... Já se nedostanu pod 1.2 litru Ono to nebylo jeste uplne ohraty, jinak to klesne i pod 0,5 ... 1,6 tdi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laskajefajn Odesláno 1. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. ledna 2013 (upraveno) http://auto.bazos.cz...ENON-180-kw.php Trošku přestřelená cena,ne? Co myslíte? Za 450 tisic by se o tom dalo uvažovat... Upraveno 1. ledna 2013 uživatelem laskajefajn Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moty Odesláno 2. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. ledna 2013 (upraveno) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=y2mMeXGY058 Chudinka:whistle: Upraveno 2. ledna 2013 uživatelem Moty123 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqid Odesláno 2. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. ledna 2013 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=y2mMeXGY058 Chudinka:whistle: Tuhle módu, že žencká má mít co největší auto fakt nechápu. Pak se lidi diví, kolik je odřenejch aut na parkovištích u Lídlu a u školek Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se