Sphinxx Odesláno 22. května 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2013 Ale V8 CLS taky nejede vůbec zle ... pak "jen" 55 a 63 AMG, 65 se tam snad nedávala, jestli se nemýlím.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 22. května 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2013 Ideálně čištění ozonem. Trvá to 20 minut a veme to celý auto.jo, to už sem taky někde viděl...tuším že v autosalonu :-) já myslel, že je to jen na interiér...ale na klimosku ne.každopádně díky všem za rady. zkusím tedy vyčistit znovu klimcu a uvidím... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 22. května 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2013 jo, to už sem taky někde viděl...tuším že v autosalonu :-) já myslel, že je to jen na interiér...ale na klimosku ne.každopádně díky všem za rady. zkusím tedy vyčistit znovu klimcu a uvidím... Ozon zabije všechno, co mu přijde do cesty. Je to hlavně na čištění klimatizace a potažmo pak i interiéru . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xjr1 Odesláno 22. května 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2013 Takže je to pětibába s 306PS Což vůbec není špatnej motor, sice "starej", ale celkem s CLS hejbe, já bych se za něj nestyděl;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skalis Odesláno 22. května 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2013 Tak to je fakt poctivej kamos... kdyz kamosovi nekapne bozskou. To je jak pravy Brajtle s aftermarket "diamantama" na lunete zaruceny vyrobenou ve fabrice. Auto je to kazdopadne paradni, ale tem samolepkama trosku zprzneny (muj nazor).Bedja se vyzná Je to tedy asi nalepenej tunning no, motor vypadá takhle, ale kámoš mi to nepřiznal, že prý na motor to nepsali, no je to autíčkář, klasika Já ho při tom nechal, ať má radost" Každopádně je to masakr, vůbec si to nedokážu představit v AMG verzi, tahle má prý 360 koní" Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedja Odesláno 22. května 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2013 Což vůbec není špatnej motor, sice "starej", ale celkem s CLS hejbe, já bych se za něj nestyděl;-)..jojo..agregát pamatuje ještě 500E.. Obrázky jsou zakryty. Prosíme, přihlašte se. to v Sku V8 s 285kW..to je jiná káva..včetně spotřeby(podstatně nižší)..akorát v kile odešla jednotka odpojování válců..fa od MB cca 62tis.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 22. května 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2013 Ale já nepsal, že je to poctivej kámoš, ale jen kámoš a božskou už kápnul, ale nemám to nikde říkat, aby mohl machrovat Každopádně to hovado umí dost dobře jezdit, dneska jsem ho musel krotit, normálně jsem se rosil" Na prcka jsem se nemohl vymlouvat, aby jel pomaleji, protože má také jednoho caparta doma, no tak jsem se vymluvil, že chci ještě trochu v budoucnu cestovat, tak to už vzal a začal se krotit Tak to je fakt poctivej kamos... kdyz kamosovi nekapne bozskou. To je jak pravy Brajtle s aftermarket "diamantama" na lunete zaruceny vyrobenou ve fabrice. Auto je to kazdopadne paradni, ale tem samolepkama trosku zprzneny (muj nazor). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kloubik Odesláno 22. května 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2013 Me dneska kamarad svezl v plnotucnem CL55 AMG a je to proste nadhera..... rikal 500 koni, me ale pokazdy hlavne dostava ten mamuti zatah v jakekoliv rychlosti a otackach. Jen rikal ze hydraulickej podvozek co to ma je silenej na udrzbu, nedej boze kdyby se rozbil. Obrázky jsou zakryty. Prosíme, přihlašte se. Obrázky jsou zakryty. Prosíme, přihlašte se. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
IntoPicture Odesláno 22. května 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2013 Ale já nepsal, že je to poctivej kámoš, ale jen kámoš a božskou už kápnul, ale nemám to nikde říkat, aby mohl machrovat Až sem dorazí móda de-badgování, to bude mít teprve práce! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laskajefajn Odesláno 23. května 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. května 2013 Co Vy na to? http://www.tipcars.com/ford-mondeo/titanium-s-20-ecoboost203ps-100081731.html Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sphinxx Odesláno 23. května 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. května 2013 Pěkné, ale za BMW? E-E Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laskajefajn Odesláno 23. května 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. května 2013 Pěkné, ale za BMW? E-E Prokoukl jsi mě : Trošku jsem to ráno srovnával ale asi se to nedá srovnat,máš pravdu.Cena toho Fordu je hodně pěkná za tu supr výbavu ale neměnil bych,to ne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sphinxx Odesláno 23. května 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. května 2013 Ne, BMW bych za Forda nikdy nedal a kor povedené edice do roku 2003/4, případně poslední super E46. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
IntoPicture Odesláno 23. května 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. května 2013 Hlavně ne PowerShift! Jinak docela zvláštní kombinace plné palby a slabšího dvoulitru, nechápu, kdo to konfiguroval... A škoda téhle pseudo-eko doby, kdy nahradili tímhle motorem 2.5T, který je trochu jiné kafe. Ale to je všude stejný, BMW nevyjímaje . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xjr1 Odesláno 23. května 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. května 2013 ..jojo..agregát pamatuje ještě 500E.. 352_mercedes-500e-09.jpgPřesně tak, úžasná kára, až jsem nostalgickou slzu uronil;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 23. května 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. května 2013 K tý klimošce - to jako zapnu klimu na nejvyší otáčky + vnitřní cirkulaci, odšpuntuju plechovku a necham to půl hodiny zavřený v autě? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 23. května 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. května 2013 Co Vy na to? http://www.tipcars.com/ford-mondeo/titanium-s-20-ecoboost203ps-100081731.htmlvezmi radši totok http://m.novinky.cz/articleDetails?aId=302773&sId=&mId= Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 23. května 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. května 2013 Tak jsem byl s Mondeem dnes na velkým servisu, všechny kapaliny, filtry, seřizování, motorovej olej, olej v automatický převodovce, komplet 8000,-Kč bez DPH. To je ovšem velká pohoda na 2011 v autorizovaném servisu za šest hodin práce, spokojenost" Auto je v naprostém pořádku, tak můžeme dalších dvacet lítat. Při nájezdu 400km spotřeba stále okolo 5.8, pod ní se asi nedostaneme, ale i tak na 163 koní motor to je velmi slušné Obrázky jsou zakryty. Prosíme, přihlašte se. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
B.F.G. Odesláno 23. května 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. května 2013 Tak já zrovna dnes potkal "Passata R32" v Brůnu, ale nějako mi bylo skoro hnedle divný, že má koncovky úplně černý a při rozjezdu se mu z nich vyvalí hustý černý dým. Takový panáčky taky moc nepobírám... Asi před tím tunil medvědy Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wave ceptor Odesláno 23. května 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. května 2013 Tak jsem byl s Mondeem dnes na velkým servisu, všechny kapaliny, filtry, seřizování, motorovej olej, olej v automatický převodovce, komplet 8000,-Kč bez DPH. To je ovšem velká pohoda na 2011 v autorizovaném servisu za šest hodin práce, spokojenost" Auto je v naprostém pořádku, tak můžeme dalších dvacet lítat. Při nájezdu 400km spotřeba stále okolo 5.8, pod ní se asi nedostaneme, ale i tak na 163 koní motor to je velmi slušné Jenom se zeptám.....co tam seřizovali? Trychtýř když tam lili olej? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se