skalis Odesláno 25. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. května 2014 Dneska nekolik stovek kilometru s hybridnim Priusem a musim rict, ze je to peknej zebrak. I kdyz na pojizdeni po meste pro zenskou by to nemuselo bejt spatny... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vwtyp11 Odesláno 25. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. května 2014 narazil jsem na takovou vec s STK, napadlo me, jestli to neni nejaky zpusob, jak fejkovat kilometry nebo nejake jine problemy. vocode: auto je uvedeno do provozu napr 03.2013 mozna jsem presprilis podeziravy, ale proc by nekdo predelaval STK 2 roky dopredu, kdyz to neni treba?Nemusí to byt tak mohlo se jednat za A) o tzv eu-fahrzeug, tzn dovoz z jiné země eu( často s najezdem třeba 1000km) nebo auto mělo tageszulasung a bylo koupeno / prodáno "gewerblich"Na TÜV jsem v době mého zaměstnaní u Audi jezdil jako prodejce ( tak cca 70 pripadu mam za sebou) a povím jen jedno, to co v Čechách pracuje na stk, tzn kdejakej automechanik, je v D nemožné zaměstnanci Dekra a TÜV jsou vždy vysokoškoláci, technického vzdělaní. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tmoris Odesláno 25. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. května 2014 narazil jsem na takovou vec s STK, napadlo me, jestli to neni nejaky zpusob, jak fejkovat kilometry nebo nejake jine problemy. vocode: auto je uvedeno do provozu napr 03.2013 mozna jsem presprilis podeziravy, ale proc by nekdo predelaval STK 2 roky dopredu, kdyz to neni treba? Nemusí to byt tak mohlo se jednat za A) o tzv eu-fahrzeug, tzn dovoz z jiné země eu( často s najezdem třeba 1000km) nebo auto mělo tageszulasung a bylo koupeno / prodáno "gewerblich" Na TÜV jsem v době mého zaměstnaní u Audi jezdil jako prodejce ( tak cca 70 pripadu mam za sebou) a povím jen jedno, to co v Čechách pracuje na stk, tzn kdejakej automechanik, je v D nemožné zaměstnanci Dekra a TÜV jsou vždy vysokoškoláci, technického vzdělaní. Muzes priblizit tu variantu B, prilis jsem to nepochopil.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
financ Odesláno 25. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. května 2014 Tak já byl zase ve flotile, kde mi pak pojišťovna nepřiznala ani můj skutečný bonus. Nevim jak to funguje jinde, ale mel jsem to u allianzu a tam se zadne bonusy ani malusy nepocitaly. Proste se flotila nastavila tak aby z toho byla 55% sleva a dokud suma skod nepresahla vybrany objem penez,tak to fungovalo bez omezeni.. tzn do flotily jsem si zadne bonusy neprinesl, ale odnesl jsem si moc pekne Presne tak. Mel jsem na sebe auto napsane 5 let a dostal jsem 140mesicu,tedy presne tolik,kolik brala flotila na tu svoji slevuVe strucnosti:System bonus malus je dan zakonem, otevrene flotily (ramcove smlouvy) funguji na principu obchodni slevy. Pojistovny rady tyhle dva pojmy zamenuji. Driv to fungovalo trosku jinak, rok zpatky se menily podminky pro otevrene flotily. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 25. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. května 2014 Dneska nekolik stovek kilometru s hybridnim Priusem a musim rict, ze je to peknej zebrak. I kdyz na pojizdeni po meste pro zenskou by to nemuselo bejt spatny...prius.jpg tak ide o to, co cakas od uskrtenej 1.8ky s variatorom. Lebo to auto je presne na pojizdeni po meste pro zenskou.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 25. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. května 2014 jsem dneska malem prejel maminku s kocarkem, kdyz jsem uvidel tuhle nadheru Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepaSFI Odesláno 25. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. května 2014 Dneska nekolik stovek kilometru s hybridnim Priusem a musim rict, ze je to peknej zebrak. I kdyz na pojizdeni po meste pro zenskou by to nemuselo bejt spatny...prius.jpgnedávno jsem se o tom bavil s jedním, jak se sám tituluje, motoristickým pisálkem a ten to popisuje asi tak že Prius není auto. Prius je Prius, musí se používat jako Prius a když se s ním jezdí jako s Priusem tak to funguje. Čili na popojíždění po městě. Rozjíždění na elektriku, brzdění rekuperací, motor se startuje jen minimálně, spotřeba úžasná, obsluha příjemná. Ale používat to jako auto, vyjet na dálnici na delší cestu, tak to je bída. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skalis Odesláno 25. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. května 2014 Je to tak, jak pises ty i instant. Bohuzel meli u Hertze vsechno vybrany, takze na nas zbyl Prius. A sedet v sobotu na hotelu se nam nechtelo, nakroutili jsme na tom tak 700 km . Ale po meste (typicky mezi hotelem a firmou) to bylo dobry.nedávno jsem se o tom bavil s jedním, jak se sám tituluje, motoristickým pisálkem a ten to popisuje asi tak že Prius není auto. Prius je Prius, musí se používat jako Prius a když se s ním jezdí jako s Priusem tak to funguje. Čili na popojíždění po městě. Rozjíždění na elektriku, brzdění rekuperací, motor se startuje jen minimálně, spotřeba úžasná, obsluha příjemná. Ale používat to jako auto, vyjet na dálnici na delší cestu, tak to je bída. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vwtyp11 Odesláno 25. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. května 2014 Cabriowetter Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEGY Odesláno 25. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. května 2014 Pekny. Osobne bych ale preferoval speedstera. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pirx Odesláno 26. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. května 2014 CabriowetterTo mas na US tabulkach? Co to obnasi? O vikendu jsem potkal tuhle particku: Udrzovat tyhle francouzsky raketoplany v provozu chce hodne velky srdce, kam se hrabem my s merglama... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vwtyp11 Odesláno 26. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. května 2014 (upraveno) Pekny. Osobne bych ale preferoval speedstera.Speedster je pro chudý... Vw nikdy speedster nevyrabelo, je to kit, kterej dělal kdekdo... Jako náhražku kabria, který stalo 9900DM v době, kdy brouk stal 5500... To Pirx:Us značky... Chce to mit občanství Upraveno 26. května 2014 uživatelem vwtyp11 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEGY Odesláno 26. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. května 2014 Speedster je pro chudý... Vw nikdy speedster nevyrabelo, je to kit, kterej dělal kdekdo... Jako náhražku kabria, který stalo 9900DM v době, kdy brouk stal 5500... Aha, jsem myslel, ze to je neco jako Carman. Jednu dobu jsem si na broucich ulitaval, az jsem zvazoval nejakej koupit. Nastesti me to preslo, pac by to dopadlo jako s HD. Kdyz jsem vymyslel jak a co prestavet, tak me to bavilo. Jakmile bylo hotovo, tak jsem pojezdil sezonu a nadseni vyprchalo. Provar pri prodeji neskutecny. No a s broukem by to bylo uplne stejny. Libil se mi California look, rat style nebo chop top. http://www.google.cz/search?biw=1280&bih=276&tbm=isch&sa=1&ei=qqeDU-_VK6mD4gT3yoCYAg&q=vw+beetle+cal+look&oq=vw+beetle+cal&gs_l=tablet-gws.1.0.0i19l3.658860.663778.0.665444.14.13.1.0.0.1.222.1692.1j10j1.12.0....0...1c.1.45.tablet-gws..2.12.1505.-XXRe4xr7is http://www.google.cz/search?biw=1280&bih=276&tbm=isch&sa=1&ei=R6qDU-LrNOeQ4gT2wYHgBw&q=vw+beetle+rat+style&oq=vw+beetle+rat+&gs_l=tablet-gws.1.1.0i19l3.26898.32456.0.34634.12.11.0.1.1.0.141.1066.3j7.10.0....0...1c.1.45.tablet-gws..1.11.1067.4fWJQ40vSd8 http://www.google.cz/search?biw=1280&bih=276&tbm=isch&sa=1&ei=baqDU_GdPKTc4QTU3YD4Dg&q=vw+beetle+chop+top&oq=vw+beetle+chop&gs_l=tablet-gws.1.1.0i19l3.20826.25588.0.27806.13.12.0.1.1.1.235.1586.0j9j2.11.0....0...1c.1.45.tablet-gws..2.11.1420.Vy3oX3bfVB4 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vwtyp11 Odesláno 26. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. května 2014 (upraveno) Pravě cabrio 2+2 tzn. origo je od karmana, speedstery jsou kity...Cal-look je fajn mam ho taky rad...Stav se az budeš poblíž svezu te Upraveno 26. května 2014 uživatelem vwtyp11 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bells Odesláno 27. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. května 2014 Trošku netradiční prostředek a lepší by bylo "Kdo na čem jezdí" A v kombinací s tímto by došlo k dokonalosti Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 27. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. května 2014 nedávno jsem se o tom bavil s jedním, jak se sám tituluje, motoristickým pisálkem a ten to popisuje asi tak že Prius není auto. Prius je Prius, musí se používat jako Prius a když se s ním jezdí jako s Priusem tak to funguje. Čili na popojíždění po městě. Rozjíždění na elektriku, brzdění rekuperací, motor se startuje jen minimálně, spotřeba úžasná, obsluha příjemná. Ale používat to jako auto, vyjet na dálnici na delší cestu, tak to je bída.V postatě ano, svezl jsem se ( 2 dny) a zamiloval, jezdím po městě a okrsky a je to paráda, bezporuchové, relativně velké auto s automatem a sranda spotřebou. Jen to nechce dát na to co kdo o tom napsal a čí kámoš v tom jel a svézt se, doporučuju aspoň pár desítek km. Uznávám že na převážně dálniční provoz bych si ho asi nepořídil, ale že je to auto pro ženskou bych teda nesouhlasil. Já si beru Priuse a žena Lanďáka. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 27. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. května 2014 Prius je s odstupen nejhorsi auto ze vsech se kterymi jsem najel aspon 500 kilaku. Spatne je na nem vsechno. Odhlednu-li od individualne vnimaneho vzhledu, tak je to snuska vseho spatneho. Tezke, drahe, strasne jizdni vlastnosti, levny, hnusny a extreme nekvalitni interier, drahy servis, neprehledne budiky, udesne sedadla a na konci dvou dnu s prevazne mezimestkym jezdenim spotreba 6,3. Spatny vtip. Jedine jeho pozitivum, ze ho nikdy neukradnou. Coz docela chapu. Na tom aute i pri nejlepsi vuli nelze najit podstatnejsi pozitivum. IMHO Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 27. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. května 2014 Drahý servis člověk za 500km dozajista pozná :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 27. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. května 2014 hasno, s variatorom treba jazdit inak ako s klasickou prevodovkou. Akonahle tomu zacnes slapat po krku ako v aute s klasickou prevodovkou, budes tam mat stale vysoke otacky. Jazdi to potom este horsie a navyse si aj spapka. Mna tym dost casto vozia taxikari v statoch. A dialnica v U.S. rychlostnom limite je bezna vec (Napr letisko v SF do Silicone Valley, to je tak hodinka), a da sa to tam na zadnych sedackach prezit normalne. Po tom lietadle je to rozhodne ulava. si vzdy poviem zlaty Prius btw, Toyota ma aj zabavnejsie modely s baterkami a variatorom. len za to je Priusov plne parkovisko Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 27. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. května 2014 (upraveno) Drahý servis člověk za 500km dozajista pozná :-)Fakt vtipne, to jsi to paradne vyargumentoval. Achjo. Nicmene, Prius je auto komplikovane, plne elektroniky, baterek a s dvema motory. Podotknul bych, ze i pres jeho prekomplikovanost, narocnoust na vyrobu a naslednou recyklaci a obrovskou celkovou CO2 stopu ma to auto stejnou spotrebu, jako kterykoliv moderni 1,6 diesel a dneska uz pomalu i maly turbo benzin. Je to jen eko odznak na klope nekoho, kdo neni schopen videt veci v sirsich souvislostech. A tech je bohuzel zatracene hodne. A proto je to obchodni uspech. IMHO. Upraveno 27. května 2014 uživatelem Hasňa Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se