Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Prius je s odstupen nejhorsi auto ze vsech se kterymi jsem najel aspon 500 kilaku................na tom aute i pri nejlepsi vuli nelze najit podstatnejsi pozitivum. IMHO

Jak by si ostatní automobilky pískaly, kdyby už dlouhá léta prodávaly sériové hybridy po milionech. Řada automobilek by si pískala už jen proto, kdyby nějaký hybrid vůbec měla.

V roce 97, kdy Toyota uvedla na světové trhy Prius, naše slavná Škoda vyráběla Felicii.

Jen si odplivni, snad to Toyotu nepoloží :-):-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odplivni?!? Trochu styl debaty na Novinkach, nemyslis? Snad muzu mit nazor, ne? Navic opreny o osobni zkusenost. Miliony nerikaji vse. Majorita, chces-li miliony, lidi volily Zemana, to neznamena, ze je to dobry clovek, nebo prezident. Taky je mi jasne, ze nekdo ho (Priuse i Zemana) za dobreho muze povazovat. To je samozrejme v poradku. Mluvil jsem za sebe, o svem nazoru a o svych zkusenostech. Za volantem jsem prozil bez nejakych 50 tisic milion kilaku, nejakeho, ne uplne zcestneho, srovnani jsem myslim schopen. Muzes to samozrejme videt jinak.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odplivni?!? Trochu styl debaty na Novinkach, nemyslis? Snad muzu mit nazor, ne? Navic opreny o osobni zkusenost. Miliony nerikaji vse. Majorita, chces-li miliony, lidi volily Zemana, to neznamena, ze je to dobry clovek, nebo prezident. Taky je mi jasne, ze nekdo ho (Priuse i Zemana) za dobreho muze povazovat. To je samozrejme v poradku. Mluvil jsem za sebe, o svem nazoru a o svych zkusenostech. Za volantem jsem prozil bez nejakych 50 tisic milion kilaku, nejakeho, ne uplne zcestneho, srovnani jsem myslim schopen. Muzes to samozrejme videt jinak.

 

;)

 

 

P.S. to už si celkom dosť kyslíka spálil... A ja že čo sa mi horšie dýcha...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hasňa: +1

 

Jinak proč sem lezu: Jak jste mi tady (tuším KFL) psali, že Vulkán servis v Šeberově je OK, tak jak jo. Ta moje Carisma tam sice strávila měsíc, ale oni za tu dobu někde sehnali jetou převodovku, neb ta moje už dojezdila, přeskládali ji, vyměnili spojkovou sadu, všechno to poladili, seštelovali kulisu řazení, takže to auto teď jezdí jako nový. Na to, že má najeto 200k a já jsem jeho šestý majitel, tak se v tom teď fakt dá řadit jedním prstem, všechno to chodí úplně hladce a všechno do sebe zapadá, má to i lepší zvuk, je radost to řídit. To pro mě fakt nečekaný výsledek. Akorát teda ten měsíc včetně těch dešťů teď to na díly čekalo venku pod stromama, tak jsem to asi hodinu čistil od jehněd z břízy, byly úplně všude, včetně škvíry pod těsněním čelního okna a pod kapotou. Ale ona to od začátku nebyla leštěnka  :lol:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fakt vtipne, to jsi to paradne vyargumentoval. Achjo. Nicmene, Prius je auto komplikovane, plne elektroniky, baterek a s dvema motory. Podotknul bych, ze i pres jeho prekomplikovanost, narocnoust na vyrobu a naslednou recyklaci a obrovskou celkovou CO2 stopu ma to auto stejnou spotrebu, jako kterykoliv moderni 1,6 diesel a dneska uz pomalu i maly turbo benzin. Je to jen eko odznak na klope nekoho, kdo neni schopen videt veci v sirsich souvislostech. A tech je bohuzel zatracene hodne. A proto je to obchodni uspech. IMHO.

Já netvrdím, že z eko hlediska je to zázrak (celkové náklady určitě nejsou eko plus, ale to platí u každého auta)a tvůj osobní názor z auta nerozpruju (samozřejmě každý má jiný dojem a pocit z auta, proto je dobře že si můžem vybrat a nejezdíme všichni jedním)Určitě jsou sportovnější, výkonější a já nevím jak lepší auta.Mě na moje potřeby ale jako dopravní prostředek vyhovuje. Reaguju na to, že servis je drahý, platil jsem na Prius 2 gen brzdy, komplet kotouče a desky, aftrmarket, ale v podstatě to nejdražší z něj a bylo to za 5 tis. Na 3generaci prohlídka v Toyotě (ve 30tis) 3200,- Tak nevím, to mě drahé nepříjde. K obecnému, že to auto je komplikované, myslím že nemáš až tak pravdu, díky své jednoduchosti je servisně (pro uživatele) nenáročné (nemá alternátor, nemá startér, převodovka je v podstatě nerozbitná, chybí měnič a spojka) atd.Proti oblíbené naftě, nemáš vstřiky, turbo, fabfiltr, čerpadlo.Proti naftě je Prius BEZPROBLÉMOVÝ. Co se týká spotřeby, jak tu někdo psal, chce to se s tím sžít (ostatně jako s každým autem) já jezdím na ty příměstské a městské couračky za 4,4 l/100. Povídačky o baterce za statísíce, cha, nová stojí zde v a.d. 40tis, (v čr jsou díly drahé, jde dovézt výrazně levněji) a nemusí se měnit celá, jdou vyměnit jednotlivé články. Takže to jen odpověď na to o servisu. Dovolávat se "moderních" 1,6 tdi bych rozhodně rozporoval, zrovna v pondělí jsem vezl kamaráda ze servisu oblíbené VW (vozím ho a odvážím se svojí "rejží" či "jablkem" poměrně často) a spřátelený technik si pochvaloval, co mají práce, jak se v octávkách ty 1,6 tdi měněj vstřikovače (rekord mají v 35tis km). Takže toto snad je argument. :-) D. Upraveno uživatelem DavidLC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, to uz je lepsi. ;)  Nebudu mit rad Prius i nadale, ale tobe ocividne vyhovuje, pohoda. Nemam rad taky tu jeho image, ta jeho totalni rezignace na jizdni vlastnosti, styl, emoce, protoze to je ne-eko, ze si ho holywoodsti multimilionarsti herci pokrytecky kupuji, aby to mohli rikat v televizi, ukazali, ze jsou eko a nemuseli rikat, ze jim vedel toho stoji Mustang ze 68 roku a tak dale. Pri tom vsechny eko ceny za nejsetrnejsi pristup k planete a civilizaci sbira MB S-Klasse, pro svou totalni recyklovatelnost, dlouhou vydrz, zadne S se nesrotuje po trech letech, protoze vyslo z mody, nejcivilizovanejsi a "nejhumanitarnejsi" vyrobu, kde nic, ani manzetu kolem saltrpaky nevyrabi decka nekde v Bangladesi, kde vsichni pracovnici maji pojisteni a osmihodinovou pracovni dobu, kde tovarna vypousti do vzduchu jen cistou paru, kde se baterie vyrabi o sto kilaku vedle a neobjede nejdrive trikrat planetu, mezi Kanadou, Cinou a Evropou. A ti sasci v Holywoodu na nej maji, ale pokrytecky se ukazuji s Priusem, protoze ten si simple minded davy spojuji s eko pristupem. Vim, ze to auto za to de facto nemuze, ale prudi me to. A to taky samozrejme ovlivnuje muj nahled na to auto, i kdyz to s jeho technikou nesouvisi. Ale Prius v tom neni sam. Stejne pocity, i kdyz z opacneho extremu, ve me vyvolava treba X6. Takze vlastne o nic nejde, jsou to jen me osobni pocity.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DavidLC: prosím tě, jak je to s výměnou baterie? Mně kdosi u piva říkal, že známý známého bratrancova nevlastního švagra dotáhl z reichu Priuse s vadnou baterií a u nás v servisu mu ji zdarma vyměnili, páč je na to celosvětově snad záruka 10 let (?) nebo co. Je to tak nebo je to jedna paní povídala?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hasno - porovnavat auto za 30tis USD a 130tis USD, to nemyslis vazne chlape :) 

 

Neviem ci casto cestujes do statov, ale sposob rozmyslania ludi je tam bohuzial taky. Potrebuju to vidiet v TV od niekoho medialne znameho, a niekto medialne znamy sa potrebuje ukazat v TV. Tak to tam proste funguje. Navyse napr. California, konkretne oblast L.A. je najviac motorizovana oblast sveta. Len registrovanych aut je tam cca 5milionov, a dalsie sa tam pohybuju s registraciou mimo L.A. Tam je kazda malicka uspora emisii vo finale obrovske cislo. A prechod na diesel je samozrejme prakticky nemozny. Diesel v (specialne mestskej) osobnej premavke je cisto europska uchylaren a nema to nikde vo svete obdobu. To napriklad rozculuje mna - ze vsetci dychame rakovinu lebo niekto si mysli ze usetril 20 korun a este sa z toho tlapkame po pleciach, aki sme ekologovia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim to zcela vazne. Ty auta stavim vedle sebe, protoze na obe ti holywoodsti milionari maji naprosto bez problemu. Jenze jedno eko, sveto a socio setrne skutecne je a druhe se jen tak tvari, ale zaroven se genialnim marketingem Toyoty stalo jakymsi odznackem eko pristupu. Oni si kupuji to, ktere se tak tvari, aby jen vypadali dobre pred davama simpeltonu pred televiznimi obrazovkami. A to je pokrytectvi se kterym si Prius ja osobne spojuju. Jiz jsem psal, ze to de facto neni chyba toho auta. Prius mozna trochu zmensi emise v LA, i kdyz o tom osobne pochybuju (nejvice by jim prospelo odlozeni starych, ctyrlitrovych amerik a porizeni 1,4kovych benzinivych Golfu), ale zaroven znici prirodu kolem dolu v Kanade a na modro obarvi reky v Cine, kde se delaji vsechny ty tezke kovy, soucastky a baterky a na nejakou bezpecnost a ekologii se kasle, takze to potom muze stat jenom onech 30k USD. Takze misto, aby bohati v Holywoodu prrdeli do ultrapohodlnych kresel v S Klasse a skutecne se chovali ekologicky a globalne socialne citlive a jeste byli v totalnim komfortu, tak zasiraji polovinu planety a jezdi v popelnici. Nebo to aspon v televizi rikaji a podporuji tim celou tuhle lez. A zbytek Ciny a pobrezi Afriky se pak zajeduje az se ty miliony tun niklovych baterek budou recyklovat, zatim co majorita LA bude dale jezdit v obrovskych pickupech s mnohalitrovymi motory. V sirsich souvislostech jsou ekologictejsi nez Prius i ty benzinove mega pickupy, protoze se delaji v miste, prevazne ze sede litiny, nejmensi soucastka je listove pero a az doslouzi, tak se kopne do odporove elektricke pece roztavi se a udela se nove. Jenze to uz je moc slozite, je to nemoderni a spatne se to prodava solvinam. V Nemecku vyrobeny jednoduchy Golf v benzinu bude pri soucasnych technologiich a zpusobu vyroby vzdycky v celkovem dusledku cistsi a lepsi volba pro planetu, nez i ten nejuzasnejsi Prius.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DavidLC: prosím tě, jak je to s výměnou baterie? Mně kdosi u piva říkal, že známý známého bratrancova nevlastního švagra dotáhl z reichu Priuse s vadnou baterií a u nás v servisu mu ji zdarma vyměnili, páč je na to celosvětově snad záruka 10 let (?) nebo co. Je to tak nebo je to jedna paní povídala?

Nevím přesně, ale záruka delší než na auto je, zjistím a dám vědět.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasne ze sofer - dvaja chodci na prechode tak stojim predsa..

 

hasno - amerika neriesi problem znecistenia Ciny, ani Kanady, ani napr. Vietnamu, ten si musia Cina, Kanada aj Vietnam riesit sami. Za to predsa nemoze ani Toyota, ani nejaka pooperovana hollywoodska hviezda. Amerika riesi problem znecistenia Ameriky, tak je riesenie taketo. Ak by bolo mozne ine riesenie, naslo by sa, a aj sa najde, tomu ver. Ked si myslis ze vacsina USA jazdi v pickupoch s HEMI motorom, tak si ale na tazkom omyle. To co sa tam udialo na cestach za poslednych 10 rokov by ta mozno prekvapilo. Pickupov je tam stale dost, ale malych / japonskych / europskych aut su tam teraz mracna, co pred dekadou nebolo bezne a pred dvomi desatrociami asi existovalo len vo vybranych teritoriach /z rozpravania miestnych/. A zdaleka nie su vsetky tie nissany, camry, jetty a hondy hybridne.

 

Vyrobcovia ako Toyota, Honda a spol plne zarucuju ekologicku recyklaciu starych akumulatorov z hybridnych automobilov. Idea ze to niekde v noci vyhadzuju z dzunky na rieke Mekong je tazka subjektivne kolorovana paranoja. Inac ten slovnik typu solvina atd - nemas pocit ze to sem nepatri?

 

David - co ja viem toyota dava na hybridnu cast aut zaruku osem rokov, malo by sa to tykat aj baterky, elektromotorov atd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, to uz je lepsi. ;)  Nebudu mit rad Prius i nadale, ale tobe ocividne vyhovuje, pohoda. Nemam rad taky tu jeho image, ta jeho totalni rezignace na jizdni vlastnosti, styl, emoce, protoze to je ne-eko, ze si ho holywoodsti multimilionarsti herci pokrytecky kupuji, aby to mohli rikat v televizi, ukazali, ze jsou eko a nemuseli rikat, ze jim vedel toho stoji Mustang ze 68 roku a tak dale. Pri tom vsechny eko ceny za nejsetrnejsi pristup k planete a civilizaci sbira MB S-Klasse, pro svou totalni recyklovatelnost, dlouhou vydrz, zadne S se nesrotuje po trech letech, protoze vyslo z mody, nejcivilizovanejsi a "nejhumanitarnejsi" vyrobu, kde nic, ani manzetu kolem saltrpaky nevyrabi decka nekde v Bangladesi, kde vsichni pracovnici maji pojisteni a osmihodinovou pracovni dobu, kde tovarna vypousti do vzduchu jen cistou paru, kde se baterie vyrabi o sto kilaku vedle a neobjede nejdrive trikrat planetu, mezi Kanadou, Cinou a Evropou. A ti sasci v Holywoodu na nej maji, ale pokrytecky se ukazuji s Priusem, protoze ten si simple minded davy spojuji s eko pristupem. Vim, ze to auto za to de facto nemuze, ale prudi me to. A to taky samozrejme ovlivnuje muj nahled na to auto, i kdyz to s jeho technikou nesouvisi. Ale Prius v tom neni sam. Stejne pocity, i kdyz z opacneho extremu, ve me vyvolava treba X6. Takze vlastne o nic nejde, jsou to jen me osobni pocity.

Na pozerství holyvůdských supršaškostár mám asi stejný názor, to už je věc reklam, atd. Beru Priuse jako výhodnou (pro mne) ojetinu, na porovnání s S-klase si netroufám (tímto nerejpu). Ani ekologie, ani spotřeba (zpětným pohledem plus) nebyl impuls ke koupi.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DavidLC. Jasny, pohoda. 

 

instant: Solvina je moje slovo, muj trade mark. Pouzivam to leta, i tady. Je to oznaceni vychazejici ze vzpominek z mladi, z werkoveho zugu Cadca - Tesin - Ostrava (NHKG) a zpet, pripadne Tesin - Trinec (TZ VRSR) a zpet, ktery mel rano a odpoledne onu charakteristickou vuni levneho mydla, piva a solviny. Znas Staty lip, nikdy jsem tam nebyl, jen v Kande. Ja zase trochu, trosicku cuchl k automobilovemu a oil&gas prumyslu a vim taky svy. Zaruku ekologicke likvidace, jako reseni problemu radsi nikde nezminuj, at nevypadas srandovne. Nic se neporusuje vice, nez tyhle fraze. Vse podle litery zakona, ovsem proti zdravemu rozumu. Ale jo, treba Amici uz pochopili nesmyslnost jejich obrovskych aut a treba to vsechno dela Toyota pro dobro nas vsech a cestne a spravne a treba je Prius jednoduchy a super. Me zkromne zkusenosti jsou ovsem zatim zcela opacneho razu. Howg.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...