tommas4 Odesláno 10. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. ledna 2015 Maj tam ještě původní prodejní politiku, tzn, že ty auta musej něco vydržet.Nene, mám měsíčně volných xx$, tak budu jezdit tim co mi vyjde do rozpočtu. Spotřebák to je. I když, uznávám že i v tomto se jejich mentalita posledních 10 let začíná měnit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEGY Odesláno 10. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. ledna 2015 tak VW se ve státech prodává taky. By mě zajímalo, jestli jim tam ty převodovky ve 150tkm taky padaj. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommas4 Odesláno 10. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. ledna 2015 Zeptám se přátel za velkou louží jestli někdo má. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
safi Odesláno 10. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. ledna 2015 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 10. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. ledna 2015 ty eště žiješ ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
safi Odesláno 10. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. ledna 2015 ty eště žiješ ? Zdárek Ypo, ještě žiju a jsem rád, že ty také. Nedáme oběd? Čas hrozně letí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trojan Odesláno 10. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. ledna 2015 Muze nekdo prosim kratce objasnit co je spatne na dvouhmotovym setrvacniku?Jak to myslíš "co je špatně"?Je na něm vše dobře, jen prostě časem odejde. Projevuje se to celkem výraznym klepáním třeba při startu.Trpí nadměrnými vibracemi, třeba když ti motor vyjíždí z nízkých otáček a místo abys podřadil tak mu do kopce nakouříš, nebo celkově záběrem v nízkých otáčkách. Když odešel tak tam někdo cpal jednohmoty, celkem se to projevilo na jízdní pohodě. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Potkan Odesláno 10. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. ledna 2015 Aha.. No tak ja se snazim auta v nizkych otackach netrapit a obe mam v manualu. Diky za info Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 10. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. ledna 2015 Je fajn, jak jste se tu skoro všichni shodli, že to N při jízdě je v pohodě. :-DDržím Vašim převodovkám palce a už Vám nebudu kazit náladu.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommas4 Odesláno 10. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. ledna 2015 Podle prvních ohlasů "mejch americkejch frends" jim VW automatický převodovky umírají při cca 200 tisících mílích. Berme v potaz že většina z těch aut nezná kopec, zatáčku a nebo vyšší rychlost než 55 mph Počkám na více reakcí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jonas1 Odesláno 10. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. ledna 2015 (upraveno) Jeremy ma pravdu..Nejen u BMW slouzi "N" vicemene jen nouzove, maximalne k popostrceni auta do heveru pri vypnutem motoru Upraveno 10. ledna 2015 uživatelem jonas1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 10. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. ledna 2015 Podle prvních ohlasů "mejch americkejch frends" jim VW automatický převodovky umírají při cca 200 tisících mílích.Berme v potaz že většina z těch aut nezná kopec, zatáčku a nebo vyšší rychlost než 55 mph Počkám na více reakcí.Tedy všichni Tvoji "frendi" mají na těch autech nadrandíno kolem 300 tisíc a všem něco kleklo? Obecně, DSG převodovka je v podstatě klasická, manuální převodovka, respektive dvě v jednom obalu, nevím, že by plošně trpěla nějakými závadami, pokud se mění spojky, většinou při nájezdech hodně blízko 200 tisícům km, tak to se snad dá už považovat za údržbu. To, co všichni řeší, a stalo se to zaručeně každému známému, jsou závady mechatroniky, tedy toho robota, co řadí za řidiče, z výpisu paměti se dá taky dobře vyčíst, kolik výbornejch řidičů tam za jízdy (dojíždění) vrazí zpátečku, nebo Péčko, o tom, kolik lidí si nechá změnit parametry řídící jednotky motoru a neřeší, co to udělá v souvislostech (klouby, převodovka, haldex, atd.), snad ani nemá cenu psát. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 10. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. ledna 2015 Zdárek Ypo, ještě žiju a jsem rád, že ty také. Nedáme oběd? Čas hrozně letí. Tyyyvoe, safi! Nazdaar Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trojan Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. ledna 2015 Je fajn, jak jste se tu skoro všichni shodli, že to N při jízdě je v pohodě. :-DDržím Vašim převodovkám palce a už Vám nebudu kazit náladu..Prohlásil jsi, že tě DSG nezajímá a nenapsal jsi jediný důvod proč bych měl názor měnit, nevím čemu se divíš. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. ledna 2015 Z ceho jsi usoudil, ze se necemu divim? :-O Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommas4 Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. ledna 2015 Ne, asi je to špatně napsaný, Frendi je narážka na fejsbůk, kde jsou všichni přátelé Zeptal jsem se zda někdo z nich má zkušenosti s VW A/T, abychom mohli porovnatevropské modely a zaoceánské verze. Odpověď jsem napsal v předchozím postu nakterý reaguješ.Tedy velmi obecně když se zeptám v ČR na automat u VW tak dostanu obecnou odpověďže po 150tkm se jedná o rizikovou záležitost s možností poruchy. + omáčku pročA na stejnou otázku za oceánem je odpověď podobná, liší se jen udané km. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. ledna 2015 Ne, asi je to špatně napsaný, Frendi je narážka na fejsbůk, kde jsou všichni přátelé Zeptal jsem se zda někdo z nich má zkušenosti s VW A/T, abychom mohli porovnatevropské modely a zaoceánské verze. Odpověď jsem napsal v předchozím postu nakterý reaguješ.Tedy velmi obecně když se zeptám v ČR na automat u VW tak dostanu obecnou odpověďže po 150tkm se jedná o rizikovou záležitost s možností poruchy. + omáčku pročA na stejnou otázku za oceánem je odpověď podobná, liší se jen udané km.Aha, tak tomu rozumím, tedy stejně stereotypní chování, respektive komunikačním šumem vytvořený, jakýsi model, urban legend. Zeptám se jinak, je tady někdo, kdo měl s DSG osobně broblém, případně jaký? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommas4 Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. ledna 2015 Přesně tak, všeobecné informace které kolují mezi lidmi. Ty máš DSG od VW? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. ledna 2015 Přesně tak, zas je to tu - jedna paní povídala, kamarád má a všichni rozuměj automatický převodovce a vědí z čeho všeho se skládá. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fendelik Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. ledna 2015 Aha, tak tomu rozumím, tedy stejně stereotypní chování, respektive komunikačním šumem vytvořený, jakýsi model, urban legend. Zeptám se jinak, je tady někdo, kdo měl s DSG osobně broblém, případně jaký? Já a ještě teď se mi chce brečet ... 1,4tsi DSG 7°20 000 km - hlučnost převodovky, proklouzávání spojky - Aucentrum ROS - vše je v pořádku, přehráli jsme soft35 000 km - pořád to stejné jen intenzivnější - Autocentrum ROS - stále stejná písnička o softwaru, a konstrukčním řešení, které si žádá občasnou hlučnost 49 000 km - zvuky ze všech stran, každé přeřazení drnčení, klouzající snad i třetí spojka, vibrace s celým vozidlem a jen těžko odhadovat, čím to, ale začala blikat i kontrolka motoru - návštěva Porsche Brno, přes nějaké známé, auto odstaveno na měsíc. Po měsíci mi bylo předáno s novými spojkami, nějakým distančním válečkem (možná plácám, technicky to nedávám) a zase software55 000 km - stále stejný problém a častější blikání diagnostiky motoru, o cukání převodovky, hlučnosti atd... se už ani nebavím, auto odstaveno v Porsche Brno - vozidlo mi vrátili za 6 týdnů s novým motorem, konečně i novou převodovkou a kompletní mechatronikou, a myslím novým setrvačníkem. Motor byl odůvodněný závadami ve válcích (byla mi naznačeno, že se jednalo o výrobní vadu pístů)Aktuálně 65 000 km - Řazení perfektní, vibrace ani otřesy do karoserie žádné, motor nesrovnatelně lepší, ale hlučnost stále stejná Při dalších konzultacích se servisem, mi bylo doporučeno kontaktovat přímo výrobce, a u výrobce mi nějaký pán sdělil, že tuto situaci mám řešit jedině soudně... Auto teď jezdí k maximální spokojenosti (a jezdit musí), hlučnost se projevu drnčením při změně převodových stupňů v nižších otáčkách (v "D" režimu). Vlastně ještě přímo Škoda mi poslala vyjádření, že se jedná o hlučnost spojenou s konstrukčním řešením automobilu a nemá žádný vliv na životnost. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se