Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Mimochodem - tip na ojeté auto do 400k? Když to bude za 300 tak se zlobit nebudu
Ideálně kombi, ideálně benzín, ideálně automat.

Výkon alespoň 150kW, čtyřkolka, nižší nájezd (do 150k km), spolehlivost

Odesláno
  V 11. 1. 2015 v 15:01, Trojan napsal:

Mimochodem - tip na ojeté auto do 400k? Když to bude za 300 tak se zlobit nebudu

Ideálně kombi, ideálně benzín, ideálně automat.

Výkon alespoň 150kW, čtyřkolka, nižší nájezd (do 150k km), spolehlivost

Subaru outback, legacy.

Odesláno
  V 11. 1. 2015 v 15:00, JR_2010 napsal:

Je to tak. Tedy "stará", šestistupňová DSG převodovka je mazána jednou náplní spolu s mechatronikou čerpadlem hnaným motorem auta, pokud běží, celé je to zároveň chlazeno chladící kapalinou ve vlastním výměníku, nová, sedmistupňová je mazána jako klasická převodovka z vlastní olejové náplně a mechatronika má také vlastní náplň a vlastní čerpadlo s elektropohonem, chlazení výměníkem odpadlo. 

takže by asi mělo být celkem jedno, když běží motor, jestli to má zařazeno nebo to jede na neutrál z vršku. Akorát možná bude problém v tom znovu to zařadit. Jestli to na takovou činnost není stavěné, ten robot co tam sází kvalty to možná nebude umět bez nějakého nepatřičného chování. Trošku mi to přijde mimo to řešit, automat je od toho aby to jezdilo bez kvrdlání pákou.

Odesláno
  V 11. 1. 2015 v 15:52, PepaSFI napsal:

takže by asi mělo být celkem jedno, když běží motor, jestli to má zařazeno nebo to jede na neutrál z vršku. Akorát možná bude problém v tom znovu to zařadit. Jestli to na takovou činnost není stavěné, ten robot co tam sází kvalty to možná nebude umět bez nějakého nepatřičného chování. Trošku mi to přijde mimo to řešit, automat je od toho aby to jezdilo bez kvrdlání pákou.

Umí to bez problémů. Ví jaký kvalt tam má dát. Nikdy se mi nestalo že by tam šoupnul špatný (aby otáčky spadly nebo naopak vylétly kdo ví kam).

Odesláno
  V 11. 1. 2015 v 15:52, PepaSFI napsal:

takže by asi mělo být celkem jedno, když běží motor, jestli to má zařazeno nebo to jede na neutrál z vršku. Akorát možná bude problém v tom znovu to zařadit. Jestli to na takovou činnost není stavěné, ten robot co tam sází kvalty to možná nebude umět bez nějakého nepatřičného chování. Trošku mi to přijde mimo to řešit, automat je od toho aby to jezdilo bez kvrdlání pákou.

Já se přiznám, že nejsem technik, ale každá rychlost (stupeň) v té převodovce používá jištěnou synchronizaci s blokovacími tělísky a v závislosti na zátěži převodového stupně při řazení jsou převodové stupně jednou až třikrát synchronizovány, svoji roli má určitě i právě ten dvouhmotnostní setrvačník a systém spojek, to vše dohromady by asi mělo eliminovat případné rázy, ale to teď vážně spekuluji, nicméně určitě to mohu zjistit. Každopádně každý výrobek, stejně jako auto (nebo možná zejména auto) by se měl používat v souladu s návodem nebo manuálem, pokud výrobce vysloveně nepíše, že se má za jízdy vyřazovat, tak se to asi nemá dělat, na druhou stranu, pokud nepíše, že se to nesmí dělat, tak se to asi dělat může.

Odesláno (upraveno)

Vcera jsem byl na takove male lokalni auto show a sedl jsem si tam do noveho Golfa GTI a uplne jsem cumel. Skvely interier, perfektni sedacky, paradni ergonomie...vsechno delalo hodne kvalitni dojem jak o tridu vyssi auto. Prislo mi to jako strasne povedene auto a dlouho na me neudelalo auto takovy dojem (v tehle cenove tride..cca 25tis. dolaru). Vedle byla S3 sedan a interier mi prisel designove dost slabej. To same nove CLA a GLA od mercedesu (neskutecne lacine pusobici ovladaci prvky, jak na dotek tak pri otaceni knoflikama od klimaticaze atd), Golf pusobil kvalitnejsim dojmem pri vyrazne nizsi cene.

 

 

GTI-15-0444-DIG-3000x1948.jpg

Upraveno uživatelem kloubik
Odesláno
  V 11. 1. 2015 v 19:17, kloubik napsal:

Vcera jsem byl na takove male lokalni auto show a sedl jsem si tam do noveho Golfa GTI a uplne jsem cumel. Skvely interier, perfektni sedacky, paradni ergonomie...vsechno delalo hodne kvalitni dojem jak o tridu vyssi auto. Prislo mi to jako strasne povedene auto a dlouho na me neudelalo auto takovy dojem (v tehle cenove tride..cca 25tis. dolaru). Vedle byla S3 sedan a interier mi prisel designove dost slabej. To same nove CLA a GLA od mercedesu (neskutecne lacine pusobici ovladaci prvky, jak na dotek tak pri otaceni knoflikama od klimaticaze atd), Golf pusobil kvalitnejsim dojmem pri vyrazne nizsi cene.

 

O víkendu jsem ho projížděl v D cena 27k?
Odesláno (upraveno)

Ty sedačky jsou parádní, myslím ten potah. Připomnělo mi to Opela Kadetta GSi, kterého jsem si kdysi chtěl koupit, měl podobný, hrozně se mi tenkrát líbil.

Upraveno uživatelem geometr
Odesláno
  V 11. 1. 2015 v 20:18, vwtyp11 napsal:

O víkendu jsem ho projížděl v D cena 27k?

 

A jake byly dojmy pri jizde, jaky ma evropska verze vykon? V US ma motor vykon 210 koni a prislo mi to papirove trochu malo, cekal jsem 230-240, ale jestli to neni extra tezky, tak to asi nebude nejhorsi. (Audi S3 ma myslim tady v US ze stejneho motoru 290 koni).

Odesláno
  V 12. 1. 2015 v 0:59, kloubik napsal:

A jake byly dojmy pri jizde, jaky ma evropska verze vykon? V US ma motor vykon 210 koni a prislo mi to papirove trochu malo, cekal jsem 230-240, ale jestli to neni extra tezky, tak to asi nebude nejhorsi. (Audi S3 ma myslim tady v US ze stejneho motoru 290 koni).

Myslim, ze zakladni GTI ma 220, pak jsou vyssi verze (Performance, R), ktery sahaj az na 300 koni ze stejnyho motoru.

Odesláno
  V 12. 1. 2015 v 7:04, CEGY napsal:

To je ale foukaný, né.

 

Zlatá vr6.

Jinak koukal jsem na ty Subaru a z interiéru jsem moc nadšený nebyl :-( Outback by šel, ale ta přístrojovka a ovládací prvky... já nevím, jsem prostě zvyklý na nudnou koncernovou klasiku.

Odesláno

Chlapi: dotaz.Byl jsem na STK (bez ztráty kytičky) ale pořád mám nalepenou na RZ zelenou známku (emise).Na STK tvrdí že známku maji sundávat oni,na emisich obráceně...jako horký brambor.Takže výsledek je ten že sice mám kartičku s platnýma emisema ale prošlou známku.Mužou mě pokutovat příslušníci? Je to něco podobného jako mit na čelním skle prošlou dálniční známku?

post-21035-0-74147900-1421352727_thumb.jpg

Odesláno (upraveno)

Já šel s emisema na STK. Pak technik myslím lepil oboje. K policajtům... Bez emisí vozidlo neprojde přes STK. Tedy je blbost mít platnou STK a neplatnou nálepku na emise.

 

Tak jestli teda máš kontrolu z letoška tak zelenou strhni a neřeš...

Upraveno uživatelem Lion
Odesláno

Odstraň si ji sám, jen pokud nemáš pod známkou poškozenou značku, potom by jsi mohl dostat pokutu. Na STK ti nalepí bílou kulatou samolepku, aby překryli připadne poškození, od toho jak ji odstraňovali. Spíš asi nebyli řádně vybaveni a chyběli instrukce.

Odesláno

Ptám se umyslně protože pod tou známkou poškození je jelikož při první kontrole byl technik "velmi šikovný"...

P.S jinak bych si ji samozřejmě v ten den odstranil.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...