Vorel Odesláno 5. ledna Nahlásit Odesláno 5. ledna Zajímavá novinka od Partners banky. Klienti mohou nově platit kartou v cizí měně bez přirážky. Platby kartou v EUR, USD a některých dalších měnách banka převede na koruny přímo kurzem Evropské centrální banky. 3
papun Odesláno 9. ledna Nahlásit Odesláno 9. ledna Přiznejte se kdo máte Komerční banku a pod nátlakem jste přešli na internetové bankovnictví KB+. Mě donutili udělat převod - jsem debil neměl jsem se nechat, protože jsem trošku slyšel co to je za odpad. Nicméně už jsem tamk a není cesty zpět. KB+ je strašný nefunkční slátanec. Chce se mi z toho zvracet. Jak jsem strašná konzerva a nesnáším změny, tak asi půjdu o dům dál.
Dez123 Odesláno 9. ledna Nahlásit Odesláno 9. ledna KB je celá odpad, tam je většina lidí snad jen kvůli hypo.
petr_cha Odesláno 9. ledna Nahlásit Odesláno 9. ledna KB nehanit... pred Vanocema jsem nakoupil jejich akcie :-) nepouzivam je, nicmene jejich mobilni aplikace mi prijde v pohode.. vlastne pred vanocem jsem od nich dostal jeste 2000 za tu jejich akci... ja jsem spokojenej :-)
Vorel Odesláno 9. ledna Nahlásit Odesláno 9. ledna Já používám u KB jen jejich novou apku a přijde mi v pohodě. Za mě má strašlivou apku Creditas. Jediné co mi v aplikaci KB+ vadí je nemožnost zobrazení údajů platební karty, což jiné banky umí.
Patrik Odesláno 9. ledna Nahlásit Odesláno 9. ledna V 9. 1. 2025 v 17:10, Dez123 napsal: KB je celá odpad, tam je většina lidí snad jen kvůli hypo. Rozšířit já třeba ne. Mám TOP nabídku + kreditku. 4 vstupy přes Dragon Pass (skvěle doplňuje další vstupy u jiných bank přes Lounge Key), asistence na silnici (kamarádovi přijela normální odtahovka kvůli kolu a vyměnili mu duši - on to neumí), cestovní pojištění zdarma.... Mám obojí, nové i staré bankovnictví (staré pro TOP nabídku, nové pro Start účet, který jsem zakládal kvůli úroku na akčním spořáku) a v zásadě mi to je jedno. Aplikaci používám jen kvůli akutorizaci do velkého IB. Nedovedu si hlavní účet představit ovládat jinak, než přes velké IB a naopak mi vadí, že banky postupně vysloveně nutí aplikace. Třeba u FIO vůbec nevím, jak aplikace vypadá, "velké" IB používám i na mobilu, autorizace mám přes SMSky (na "hloupý" telefon).
papun Odesláno 9. ledna Nahlásit Odesláno 9. ledna Já jsem apku nikdy neměl a nechci. Všechno na PC. V nouzí se prihlasim na mobilu klasicky přes prohlížeč.
Vorel Odesláno 10. ledna Nahlásit Odesláno 10. ledna Já používám obojí, ale raději mám aplikace. Třeba zrovna FIO má apku dobrou. Je jednoduchá, přehledná, člověk si přizpůsobí, co chce aby se mu zobrazovalo. Asi nejhorší aplikací má Unicredit, hned potom Creditas. Mě se docela zamlouvá apka Rajfky a i ta KB+ má zatím našlápnuto docela dobře, ale i na nich by mohli ještě trochu zapracovat Ale je to jen můj názor, každému samozřejmě vyhovuje něco jiného
Kotlick Odesláno 10. ledna Nahlásit Odesláno 10. ledna V 9. 1. 2025 v 17:00, papun napsal: Přiznejte se kdo máte Komerční banku a pod nátlakem jste přešli na internetové bankovnictví KB+. Mě donutili udělat převod - jsem debil neměl jsem se nechat, protože jsem trošku slyšel co to je za odpad. Nicméně už jsem tamk a není cesty zpět. KB+ je strašný nefunkční slátanec. Chce se mi z toho zvracet. Jak jsem strašná konzerva a nesnáším změny, tak asi půjdu o dům dál. Rozšířit No ani mi nemluv, jsem vytočený jak cyp. Ovládání je nepřehledné, ale pal to čert. Ve velkém IB mi chybí export výpisu do csv/excelu, to mě sere nejvíc a taky chybí platba přes QR kod ve velkém IB. Bezúročné splacení kreditky je taky nahovno, už mě to 2x vydrbalo, splatil jsem kreditku ale stejně proběhlo částečné stržení částky (myslím 10% dlužné částky + úrok) No jsem zvědav, co mě ještě překvapí. Taky se poohlížím po něčem jiném, volali mi z Air bank, ale taky nemají excel.
Maro Odesláno 10. ledna Nahlásit Odesláno 10. ledna Kdokoliv tvrdí, ze KB+ je dobra aplikace, ať zkusí zjistit, jaký je aktuální konverzní kurz založil jsem KB+ té akci, myslel jsem, že sem přejdu na premium po ukončení ČSOB Premium, ale ty 2 měsíce testování, abych splnil KB podmínky, mě z toho vyléčily. Štve mě to ČSOB, to mi přišlo, že celkem fungovalo, pojištění bylo fajn, škoda té změny podmínek.
vaba Odesláno 10. ledna Nahlásit Odesláno 10. ledna V 10. 1. 2025 v 13:13, Maro napsal: Štve mě to ČSOB, to mi přišlo, že celkem fungovalo, pojištění bylo fajn, škoda té změny podmínek. Rozšířit Prudil jsem bankéře, a dostal na rok výjimku z nutnosti tam držet 300 000.
Vorel Odesláno 10. ledna Nahlásit Odesláno 10. ledna V 10. 1. 2025 v 13:13, Maro napsal: Kdokoliv tvrdí, ze KB+ je dobra aplikace, ať zkusí zjistit, jaký je aktuální konverzní kurz Rozšířit Tak zrovna tohle jsem psal jako připomínku do KB koncem listopadu A pár dalších věcí.
Navazka Odesláno 10. ledna Nahlásit Odesláno 10. ledna Zacinam uprimne nenavidet Monetu- aktivace Smartbanky pokud jste prisli o stary telefon s aplikaci je prakticky nemozna- zvladnou to jen na pobocce- kterou mam po optimalizaci site pobocek cca 50 km
safi Odesláno 10. ledna Nahlásit Odesláno 10. ledna To je úmyslné. Důvodem je, že banka musí být super opatrná, že někomu zpřístupní účet a peníze. Proto máš v celém komplexním procesu za tím milión kontrol.
Petr11 Odesláno 10. ledna Nahlásit Odesláno 10. ledna V 10. 1. 2025 v 19:18, safi napsal: To je úmyslné. Důvodem je, že banka musí být super opatrná, že někomu zpřístupní účet a peníze. Proto máš v celém komplexním procesu za tím milión kontrol. Rozšířit a proc tedy CSOB,KB,CS,PARTNERS ,dokonce i unicredo stačí jen heslo a uz.jmeno do apky bez nutnosti navštívit pobočku??
safi Odesláno 10. ledna Nahlásit Odesláno 10. ledna Můj komentář byl k aktivaci aplikace, ne ke každodennímu přihlašování do aplikace.
Vorel Odesláno 10. ledna Nahlásit Odesláno 10. ledna V 10. 1. 2025 v 19:07, Navazka napsal: Zacinam uprimne nenavidet Monetu- aktivace Smartbanky pokud jste prisli o stary telefon s aplikaci je prakticky nemozna- zvladnou to jen na pobocce- kterou mam po optimalizaci site pobocek cca 50 km Rozšířit Rajfka je na tom podobně. Pokud přijdeš o starý telefon, musíš na pobočku. Nebo do bankomatu a tam si vygeneruješ nějaký kód pro první přihlášení. Ale ještě jsem to naštěstí nemusel dělat.
safi Odesláno 10. ledna Nahlásit Odesláno 10. ledna U Rajfky máš i vzdálenou aktivaci. Pokud se jedná o RB klíč. Ale je to poměrně dlouhý proces s hromadou kontrol. A mám pocit, že musíš mít tuto vzdálenou aktivaci dopředu povolenou / odsouhlasenou. Ale mohu se mýlit.
nickolas Odesláno 10. ledna Nahlásit Odesláno 10. ledna Teď jsem to řešil. Měl jsem apku i klíč, přišel o telefon a nastavoval nový. Asi 16x mě to nepustilo, ale nakonec ano. Musíš znát přihlašovací údaje a nafotit dva doklady.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se