Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
  V 13. 1. 2019 v 17:58, Kupa54 napsal:

Tak to mám asi podobné, jako máš po dědovi, Akorát já mám vybledlou tu oranž na ručkách a subcifru.

 

Oranžová na autávkách docela bledla. Jen by měla blednout stejně i na vteřinovce. Leda by ji někdo měnil, ale i to se stávalo

  V 13. 1. 2019 v 18:50, warann napsal:

To jsou jiné, viz korunka. Ale jak to bylo s těmi modely, to taky pořádně nevím, ale Financ nebo Karel nebo někdo další povolaný to snad rád připomene,

Karel byl rychlejší

Odesláno

Hodinky po otci nebo dědovi jsou stejně nej. Nedávno jsem si procházel fotky z výšky a jen jsem žasnul, jak jsem ty největší kalby obrážel s fortiskama (Marinemaster 8001) po otci jen proto, abych si nepoškodil svoje baterkové (snad) Seika, které ani nevím, kde skončily... Ještě že to Fortisy přežily bez újmy a dělají radost dál.

Odesláno

Teda skuhrat, že si táta nekoupil Autavie a mám po něm jen 7733, že vás hanba nefackuje... co by za to jiní dali.

Odesláno
  V 14. 1. 2019 v 11:23, Wanderer napsal:

Teda skuhrat, že si táta nekoupil Autavie a mám po něm jen 7733, že vás hanba nefackuje... co by za to jiní dali.

Však jsem říkal, že to může vypadat neskromně ;-).

Odesláno (upraveno)

Modýlek je Junkers Ju 87 STUKA, das Sturzkampfflugzeug. Zajímavý je i ten Bell P-39 Airacobra v ruských barvách

Jana Cova, alias Geraldine už dneska bude taky starší paní

Upraveno uživatelem financ
Odesláno
  V 17. 1. 2019 v 20:08, financ napsal:

Modýlek je Junkers Ju 87 STUKA, das Sturzkampfflugzeug. Zajímavý je i ten Bell P-39 Airacobra v ruských barvách

Jana Cova, alias Geraldine už dneska bude taky starší paní

Amici je dodavali do Ruska, kde byla Aircobra docela oblíbená, na rozdíl od USAF.

Odesláno

Hezký, co máš dnes s těma vrakama letadel? Kdybys řekl, jedno bych ti před 40 ti lety vyfotil na dvoře ve školce, kam jsem chodil :-).

Jinak ta poslední fotka a surfarka, to je mnamka :-).

Odesláno

No rusáci tehdy odebrali myslím půlku vyrobených kusů, byla to nějaká forma hospodářské spolupráce ještě na přelomu čtyřicátých let. Ten letoun byl neskutečný, motor je až za pilotem a vepředu je kanon ráže 37 mm, který pálil skrz vrtuli (ráži jsem musel vygooglit, pamatuju si že to byl fakt kanon z tanku). Na základce jsem to v ruský imatrikulaci lepil na soutěž ve dvaasedmdesátině od Revellu, zuby z obtiskovýho aršíku skončily na kytaře

Odesláno

Jmenovalo se to Lend and Lease. Výpomoc západu Rudé armádě. Bylo od letadel, přes tanky, auta a jinou techniku, až třeba po boty a konzervy. Např. tam za války v armádě sloužilo až 30 000 západních motorek, nejčastěji Harley WLA. Za komunistů byly dlouho cenzurované fotky z osvobození Brna, protože tam jsou jen samé Shermany a GMC, jak kdyby přijeli američani. V Moskvě měli letku Spitfirů, ale ty do bojů schválně nepouštěli. Bylo toho spoustu, ostatní když tak po SZ.

Odesláno

Jako vždy super fotky, a když už jsme u těch airacober a modelařiny, tak jedna z vlastních zdrojů (1/48):

 

post-36202-0-55380200-1547798030_thumb.jpg

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...