Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Návštěvník Jagman

Žena potřebuje auto na zimu něak jsem zjistil že nemá čím jezdit :). A proto že ženu můžu mít za půl roku jinou tak uvažuji nad další blbostí pro sebe viz:

 

https://www.sbazar.cz/aztube/detail/14827008-ford-explorer-xls-r-v-2001

 

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-vůz/Jeep-Grand-Cherokee-4.7-Limited-Leder-SHZ/vhc:car,pgn:6,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:12600_7_,ful:petrol!lpg,ger:automatic_gear/pg:vipcar/234240964.html

 

Ten Exp. Je zajímavej stavem ale motor je jen V6 a vzhledem ke spotřebě bych raději V8 takže Jeep mi vychazí lépe má tu někdo starého granda? Nebo něakej jinej tip nerad bych šel přes 150tis napadlo mě Durango co má krtek ale něak nejsou :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jagman

Ja jsem taky pro Granda Hemi je bobuzel cenove mimo resp v teto generaci se nedavalo a ta novější je 250+ zas tak rad ji nemam :D

Upraveno uživatelem Jagman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak už asi dva měsíce vybírám něco za svojeho Passata kterej už má pomalu 330 tis. najeto. Koukal jsem na roční auta do 50 tis. Nejlevnějšího Passata v rozumné výbavě jsem objevil něco přes 650 tis. Co mne překvapilo je i40 já vím že je to Hyundai, ale je možný že rok starý s nájezdem 30 tis. km v plné výbavě stojí, 450 tis.?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klidně jo, však on novej nestojí zas takovou paletu jak v ceníku. Řešil jsem auto v květnu, šel do Hyundai a v podstatě ve dveřích, když jsem řekl, že jdu koupit kombíka na firmu, tak mi paní dala 200k slevu na nový skladový auto v té 2. nejvyšší výbavě (mělo to v zásadě všechno). Měl jsem ho i na víkend půjčený, ale nakonec vyhrála ojetá Honda.

 

Jinak nabídka byla tuším 570k s DPH. konečná, což je 20% dolů, pokud jsi uváděl cenu s DPH.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klidně jo, však on novej nestojí zas takovou paletu jak v ceníku. Řešil jsem auto v květnu, šel do Hyundai a v podstatě ve dveřích, když jsem řekl, že jdu koupit kombíka na firmu, tak mi paní dala 200k slevu na nový skladový auto v té 2. nejvyšší výbavě (mělo to v zásadě všechno). Měl jsem ho i na víkend půjčený, ale nakonec vyhrála ojetá Honda.

 

Jinak nabídka byla tuším 570k s DPH. konečná, což je 20% dolů, pokud jsi uváděl cenu s DPH.

Ten novej Passat je sice hezkej, ale přijde mi, že cenově šel nějak hodně nahoru. Já toho svého kupoval když byl tři roky starej a měl najeto 140 tis. km, dal jsem za něj 220 tis. Kč. Teď stojí obdobnej model se stejným najezdem minimálně 320 až 350 tis. Kč.

 

Tehdy se ty auta pohybovaly kolem 700 až 800 tis. nové. Teď stojí Passat v rozumné výbavě přes mega.

 

Tak si říkám jestli nepřidat ještě 150 a nekoupit skoro funglovku byť teda třeba od Hnuydai :-) Jo jo psal jsem to s DPH.

Upraveno uživatelem VasekN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky! Se značením moc neporadím. Jsem volvista teprve pár měsíců :) (ikdyž už slušně lapen!)

 

Co ale vím, tak v tomto modelu motor D3 (120kW/400Nm) konstrukčně vychází z D5, resp až na objem jsou skoro shodné, což je taky pětiválec, jen s výkonem 151kW/420Nm. Výhodu D3 vidím hlavně ve spojení pěti válců jen na dva litry objemu, motor je tak celkem poddimenzován a mohl by něco vydržet. Ohlasy na netu to zatim docela potvrzují. Moje V60 má najeto lehce přes dvě kila a při nedávné vzebrubné kontrole v servisu nenašli nic zásadního.

 

Co se týče zvuku, je to prostě něco mezi 4V a 6V. Rozhodně vo míle daleko za čtyřhrnkem, do zvuku šestiválce mu přeci jen krapet chybí ; nj. ten jeden válec to bude. D3 dle mého bude znít skoro stejně, jako D5. Já jsem nicméně spokojen. Teď jsem měl týden půjčenou novou XC60 s foukaným čtyřválcem a dost jsem motorově trpěl. Škoda, jinak super povoz.

 

Servisně prozatím nemůžu soudit, najel jsem jen necelých 5kkm. K AD ale na tuty jezdit nebudu, v rámci opravy po malé bouračce jsem si nechal vyměnit gumy a řekli si o dva a půl litru! Mam kliku, že tam kde makam máme v rámci areálu solidní servis, který se na Volvo zaměřuje.

 

Naposled pár slov k výkonu. Neni to sice trhač, ale jede hodně slušně a ani automat to zásadněji nezabíjí. Předchozí Octavia RS jela vofous líp, ale tam to byl manuál a tak to nechci moc srovnávat. Přesto budu nechávat dělat chip, od firmy přímo se zaměřující na úpravy Volva. Dostanu se cca na 150kW a 480Nm, to myslim bude stačit :)

 

Každopádně za sebe můžu jen doporučit. Jako zarytý koncerňák jsem byl hodně mile překvapen a u Volva mínim nějakou dobu zakotvit. Kdybys měl cestu směr Praha, není problém domluvit prohlídku a projížďku.

A do toho strčí kočár? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...