shaggy Odesláno 1. července 2019 Nahlásit Odesláno 1. července 2019 Turbac na kratke cesty fakt nie je idealny. Studene turbo, olej. Nasledne ked sa zahreje, tak to vypnes... To asi dlho nevydrzi. Jedine to hned po skonceni zaruky predat. Sent via IPoAC
efreeti Odesláno 1. července 2019 Nahlásit Odesláno 1. července 2019 (upraveno) Vybehovy Leon a Golf je aktualne asi volba z rozumu. Nez Tuscon co treba radsi Kia Proceed...vzhled, ledky, technicke ficury na jednicku s 1,4t do 600tis.Dalsi trochu neotrely tip...designovym jazykem naprosty opak mazdy: honda civic sedan 1,5t cenove do 600tis. Tohle a Mazda jsou auta ktere u nas nestoji a neboudou stat na kazdem rohu...narozdil od Scaly. U mazdy noveho sky-x motoru bych se uprimne bal, zvlast pokud si to auto clovek planuje nechat roky. Vime jaky prusvih jsou mazdacke diezle a dodnes to nema reseni. Upraveno 1. července 2019 uživatelem efreeti
Taghujer Odesláno 1. července 2019 Nahlásit Odesláno 1. července 2019 (upraveno) Radek Cigi: Co takhle Toyota C-HR v hybridu? Ne každýmu se ten design líbí, ale z pohledu toho co hledáš a co jezdíš, se mi to zdá jako rozumná volba. Upraveno 1. července 2019 uživatelem Taghujer
exBURN Odesláno 1. července 2019 Nahlásit Odesláno 1. července 2019 Mazdy bych se nebál, zato bych nedoporučil nového Civica s 1,5t který má zkrácený servisní interval oleje na 4000km při cestách pod 12km.... JInak bych ho taky tuze rád chtěl, ale jeden výrobník oleje už jsem doma měl :-)
DavidLC Odesláno 1. července 2019 Nahlásit Odesláno 1. července 2019 No, počet členů osádky asi nezvýším a svoje trasy asi neprodloužím a nabídka je taková, jaká je... Moc atmosfér do objemu 2.0l na trhu už není, takže Mazda v mém výběru bude asi znovu figurovat. Ten sedan jsem ještě nezkoušel, asi znovu navštívím showroom japonské automobilky. Do klasického hybridu se mi moc nechce (Toyota). Ale popravdě s ním nemám žádnou zkušenost, takže možná i předsudky...K hybridu : na couračky a popojíždění je to dělané. Dálnice smazává rozdíl ve spotřebě vůči benzínu (nic zásadního). Jediná věc co mě napadá je jak často jezdíš. Baterka nemá ráda proluky (radši jezdit často kousek, než štreku jednou za měsíc). CHR, jak píše kolega,je pro dva velikostí o.k. Spolehlivost, atd...je.Hybridem jezdím, když budeš chtít, zodpovím dotazy :-)
Radek Cigi Odesláno 1. července 2019 Nahlásit Odesláno 1. července 2019 Jezdím trasy "dlouhé" od 5 do 10-ti km tak 2-3 x denně + 1-2 x měsíčně něco "delšího" do 130-ti km, dálnice 1-2x ročně - na ty hybridy se mrknu. Děkuju, Davide. Tímto vracím do výběru Mazdu3 2.0 Skyactiv G. Mě zaujala v té šedé barvě Polymetal Grey, i když většina bude vybírá tu jejich legendární soul red!
efreeti Odesláno 1. července 2019 Nahlásit Odesláno 1. července 2019 Mazdy bych se nebál, zato bych nedoporučil nového Civica s 1,5t který má zkrácený servisní interval oleje na 4000km při cestách pod 12km.... JInak bych ho taky tuze rád chtěl, ale jeden výrobník oleje už jsem doma měl :-)Ok, to sem nevedel, ze je to takovy pruser. Zaznamenal sem jen problemy u crv
montemar Odesláno 1. července 2019 Nahlásit Odesláno 1. července 2019 co karoq? nebo lehce jetej tiguan https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/karoq/18340788 https://www.sauto.cz/osobni/detail/volkswagen/tiguan/18301283
rado74 Odesláno 1. července 2019 Nahlásit Odesláno 1. července 2019 Hondu civic 1,5T sedan mám skoro rok , ale o takomto probléme počujem prvý krát. Inak 20tisíc km a zatiaĺ spokojnosť. Jediné výhrady možno zlícovanie niektorých častí interiéru veru nič moc ale to som možno len moc kritický.
Radek Cigi Odesláno 1. července 2019 Nahlásit Odesláno 1. července 2019 Montemar: ten Karoq mě moc nezaujal a Tiguan tak, aby se mi dle výbavy líbil, je mimo rozpočet. Zkouším teď hledat něco bez turba, ten můj nájezd (hlavně denní) je problematický...
VendoL Odesláno 1. července 2019 Nahlásit Odesláno 1. července 2019 Také si dovolím říct svůj názor.osobne bych benzín bral buď Mazdu nebo Toyotu.Delam všechny možné značky takže ze své zkušenosti hodně doporučuji se v tebou vybraných autech nejdřív projel.neni všechno zlato co se třpytí.hyude bych se vyhnul obloukem ale to je jen můj názor celá ta značka mi jde nějak proti srsti.Koncern už není co býval...
Radek Cigi Odesláno 1. července 2019 Nahlásit Odesláno 1. července 2019 VendoL: Díky! Tak nějak se vnitřně vracím k té Mazdě3. Jen bych ještě rád omrkl ten její sedan...uvidíme.
Tom4 Odesláno 1. července 2019 Nahlásit Odesláno 1. července 2019 Ciwe kup si jetýho Mustanga a je to. Novou Scalu za 600 . . . palmface . . .
Hasňa Odesláno 1. července 2019 Nahlásit Odesláno 1. července 2019 Nová Corolla je krásná, Mazda 3 je taky super. Mezi těmito a Ceedem bych asi vybíral já, pokud bych vybíral hatch do 600k. Za trochu více bych viděl horkého favorita v i30N Fastback.
Radek Cigi Odesláno 1. července 2019 Nahlásit Odesláno 1. července 2019 Hasňa: Asi ano, směřuji to zatím k té Mazdě...ono mě asi nic lepšího nenapadne. Ten interiér v Mazdě se mi oproti Toyotě líbí víc - ale to je subjektivní. Tom4: Tak už jsem myslel, že se nikdo, kdo by mi doporučil minimálně 5.0 V8, nenajde a přece jo... :clap: . Díky! Ještě v kabrioletu a budu tady na Šumavě v zimě k smíchu, až se v kopci nerozjedu a tu plátěnou střechu mi rozřežou cikáni . I tak díky, zvážím tedy i toho Mustanga !
VendoL Odesláno 1. července 2019 Nahlásit Odesláno 1. července 2019 Japonci ty benziny umějí oproti naftě.Ale fakt obehni dealery nebo bazary a projed se v tom.me se už kolikrát stalo že se mi auto líbilo a po 10km jsem si řekl že bych to nechtěl ani zadarmo.A teda s tvojim nájezdem bych sahnul spíš po skútru:-) a nebo operak a o nic se nestaráš jen jezdíš
Tom4 Odesláno 1. července 2019 Nahlásit Odesláno 1. července 2019 No vidíš. Nemusíš kupovat 5.0, stačí ti přece i 300 koňovej 2.3, všichni ryčí jak jsou dnes auta na hovno a už to nejni co to bejvalo, ale když si mají koupit cokoli nad dva litry tak rychlej ústup. Kromě Zmizíka, ten má nejmenčí objem v autech tak těch pět litrů. A to se krmí jen trávou.Co ušetří na mase, projede v benzínu.
VendoL Odesláno 1. července 2019 Nahlásit Odesláno 1. července 2019 Hodně zabavnej je mini John works.sedi jak pribytej,je to BMW takže i kvalita.Ja osobně toužím po S4 4.2 V8
Radek Cigi Odesláno 1. července 2019 Nahlásit Odesláno 1. července 2019 Tom4: 2.3 nechci, tam je přece turbo... . Néé, dělám si legraci. Objem nad 2 litry by mi nevadil, ale chci nové auto a atmosféra v Mazdě 3 je můj finanční strop. To víš, že na volnoběh brumlající V8 je porno, ale mimo můj limit. Abych sháněl třeba staršího, zachovalého, nebouraného a dobře servisovaného Baworáka s 3.0 R6 nemám trpělivost, čas ani tu správnou důvěru. VendoL: Tu S4 V8 4.2 měl jeden hloupý kluk tady od nás...ale šťastný nebyl. Furt něco. Ale na obranu Audi - byl to šetřílek, který si koupil V8, dal to idiot do plynu a začal pomalý, bolestný a finančně náročný konec jednoho úžasného auta s bomba zvukem. Můj dobrý kamarád má zase vymazlenou S4 V6 2.7 biturbo, r. 2000 a ten je naopak chytrý, hooodně šikovný automechanik a nadšenec do Audi, který se do něj nebojí investovat a občas tímhle motorem zaexperimentuje ...a to je pak zajímá jízda .
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se