Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Co RS6 Avant? Tohle auto a jeho motor (4.0 V8 bi-turbo) mě naprosto dostalo. Ta akcelerace a zvuk jsou silně návykové. Je to o člověku a jeho rozumu, jak s touhle porcí výkonu a točivého momentu naloží. Jak to je s dlouhodobou spolehlivostí, ale nevím...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RS6 se celkově drží velice slušně! Samozřejmě že servis je dražší ale ne nějak zásadně proti nějakému většímu SUV. Jedna v rodině má najeto okolo 130tis a nic jí není a hlavně nevypadá že ani bude. Jedinej větší strašák jsou samozřejmě brzdy. Holt keramiky něco stojí. Zase je ale i na takhle těžkém autě neděláš jen tak znova. Rozhodně je ale potřeba počítat s tím že se něco může hodně draze pokazit. Ale stále jdou koupit i auta se zárukou a minimálním nájezdem. Navíc si poslední dobou celkem drží ceny. A nová RS6 jen tak nebude.
Co je nevýhoda je interiér..rozhodně je kvalitní jak je u audi zvykem. Ale jde už poznat že je to auto staršího data. Takže kdo si potrpí na velké krásné displaye apod. u audi štastný nebude. Sám jsem měl před rokem dilema zda jít cestou RS6 nebo naopak něčeho pohodlnějšího a novějšího a do RS6 jsem nakonec nespadl. Ale nemít možnost se dodnes občas svézt tak by to rozhodnutí před rokem asi dopadlo jinak:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Speedster to napsal perfektně a navíc má s RS6 bohaté zkušenosti. Myslím, že na RS6 byly v základu ocelové kotouče, ale jak je to s jejich výdrží při běžném ježdění, netuším. Auto váží kolem 2t a z vyšších rychlostí brzdíš poměrně často. Ale fakt je návykové a to, že to ještě není v interiéru samý displej a lá kosmická loď, beru jako plus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Holt je to auto postavene na A6 a ta je z 2010 myslim, to uz je fest rokov... Ja som u RS6 nechapal, preco nejde kozena palubovka, u tak draheho auta to bol trosku fail. Ten motor (jeho derivaty) je v podstate vsetkych rychlych autach VW koncernu, Bentayga, Urus, Panamera... A v poslednej edicii mal cez 700 koni zda sa mi a nebol problem na neho kupit zaruku 5rokov/150.000km, takze mu v Audi asi veria.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spolehlivost motoru jsem právě řešil před rokem a ofiko audi prodejce mi potvrdil že k nim jezdí kusy co mají najeto 150tis+ dokonce na LONG LIFE INTERVAL! Tzn. od 25tis km nahoru. Takže u té naší rodinné věřím že ještě chvilku bude vše ok vzhledem k tomu že nejdelší interval výměny byl okolo 15tis km.

Jinak interiér je prostě o vkusu každého. Mě to nevadí ale chápu že někdo chce nové technologie. Ve finále ve svém autě mám virtual kokpit a je to fakt pecka.Proti tomu pak A6/Rs6 působí lehce zastarale.

Kožená palubka opravdu nešla, maximálně "spodek"  ale to bylo za strašný příplatek v rámci audi exclusive. Nechci kecat, ale jestli si dobře vzpomínám tak audi exclusive kůže, dekory, karbon lízátka apod. byly dražší jak pro tehdy vycházející audi R8.

O tom že většina skladovek nebo ojetin nemá odvětrávaná ale zato skoro vždy kožená sedadla se ani nebavím. Bohužel do těch RS sportovních sedaček to nešlo ani za příplatek. Dají se najít RS6 s "comfort" sedačkama  které ovětrávání mají a jsou podle mě zcela ok i při ostřejší jízd.

 

Takže je to celkem jednoduché. Dá se koupit nové moderní auto které holt bude ochuzené na motoru. Nebo docela ostrá RS která je uchuzená vevnitř. 

 

P.S. jo a ještě jízdní komfort...V BMW 550i jsem nejel, ale od stolu vsadím boty že bude mnohem měkčí a pohodlnější na dlouhé štreky. RS6 je poměrně tvrdá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak Zafira Tourer, pokus 2 - zejtra se na ni jedu podívat do Uhřiněvsi. Tahle kára je od Raiffeisen leasing, 2015, ale úvěr si od nich brát nehodlám, to nebojte. Mehanyka neberu páč žádnýho neznám a i ten by poznal houby, když se do toho nemůže podívat pořádně. Vyžádám si proto podrobnej popis v předávacím protokolu a až bude po všem, vezmu to do autorizáku, jestli to sedí. Když nebude, odstupuju od smlouvy.

 

Už s nima tady někdo někdy obcoval?

Upraveno uživatelem Zlý Jabko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do servisu zásadně před převzetím a před zaplacením zálohy, ideálně to spojit se zkušební projíždkou. Ono když to servisák před prodejcem pěkně rozhoupe a řekne, jak jsou tlumiče v hajzlu a posvítí na celulitidu na dveřích (což bych si sám nikdy nevšiml), může to ještě před tím plácnutím si pomoct ke slevě, kterou bych bez servisáka neukecal... případně to teda taky může pomoct k rozhodnutí "od tohohle rychle ruce pryč"  :sad01_anim:  ... a nemusíš řešit žádný odstupování a tahat se o svoje peníze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se prodejců, servisu a servisáků týče, já jsem pánové hroznej skeptik. Mám tak nějak nastaveno, že jeden i druhej se mě bude snažit přinejlepším oyebat, v horším případě budou předem domluvený "přivedu ti hejla, ty mu řekneš že je ta kára ok a půjdeme na pivo a budem se mu smát".

 

Takže mám teda trvat na prohlídce před prodejem v autorizovaným servisu, fajn. Mám u toho bejt? Volno nemam nevyčerpatelný, navíc tam musím pendlovat vlakem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dyt to ma 240t km, jak chces k tomu napsat neprustrelnou smlouvu? Normal to prohlidni, projed, a kdyz to bude drzet pohromade a prachy budou normal, tak to kup.. Pokud to chces, teda.

 

mrtka.jpg

 

Dovolil sem si pridat fotku toho tvyho pdf z disku, at kazdej nemusi zadat o pristup. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...