Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Rozumí tady někdo amerikám? Přemýšlím o nástupci mojí atmosférický pětky (R6 3.0i 190kW), ale u 2012+ BMW je to už samý turbo. Padl mi do oka teda Charger 5.7 R/T, protože V8 byl vždycky můj sen. Ten motor by mohl bejt v cajku ne? Interiér a ovládací prvky se němci nevyrovnaj, ale mě jsou ty ameriky docela sympatický, tak bych se s tím nejspíš naučil žít. Nebo je tam nějakej vyloženej průser? 

 

Případně poraďte co jinýho. Velikostně sedan/limuzína, kupé ne. Atmosféra a min.220kW, zadek nebo 4x4.

2012-Dodge-Charger-RT-Left-Front.jpg

2013-dodge-charger-4-door-sedan-rt-max-r

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JR_2010 - díky. Včera jsem měl možnost sedět jak v Superbu sedan, tak v Superbu Sport Line Combi. Podotýkám, že ve Sport Line jsem ještě nejel, ale četl jsem více testů, které se shodují na tom, že i když je podvozek nižší, není to na úkor komfortu, zvlášť u nastavitelného adaptivního podvozku. Takže tomu budu věřit. Co se týká sedadel, ve Sport Line mi opravdu přijdou tvrdší než v normálním Superbu (měl jsem možnost bezprostředně přesednout), ale pocitově je to OK a sedělo se mi v nich dobře, boční vedení je taky znát. Menší a dole zploštělý je volant, kruhové přístroje mají světlý kruh po obvodu, což mi přijde méně přehledné, ale asi je to o zvyku. Interiér zpestřuje pruh z imitace karbonu a hlavně červená linka a ambientní osvětlení na palubce i dveřích. Je mi 57, tak jsem si říkal, jestli nebude mít o 15 mm snížený podvozek Sport Line vliv na komfort vystupování z auta, ale kupodivu ne. Z výkresu obou aut, sedanu i běžného Combi, jsem pochopil, že běžné Combi je o pár mm celkově vyšší než sedan a sedačky jsou také o pár mm výš. No a i když je podvozek Sport Line Combi o 15 mm nižší, oproti standardnímu sedanu jsou sedačky Sport Line Combi níž jen o necelý centimetr a to je zanedbatelný rozdíl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam 5,7ku v krevete a pohoda. dily levny, mechanika trivialni. snaz se ale, aby to nebylo s nebo po LPG. to tem motorum neprospiva..

Mohl bys to rozvést? Pár V8 jsem měl a motory to byly po mech. stránce nesmrtelný. LPG jsem nikdy neměl, ale rád bych letos zplynoval Granda Hemi 5,7 Mám se bát? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JR_2010 - díky. Včera jsem měl možnost sedět jak v Superbu sedan, tak v Superbu Sport Line Combi. Podotýkám, že ve Sport Line jsem ještě nejel, ale četl jsem více testů, které se shodují na tom, že i když je podvozek nižší, není to na úkor komfortu, zvlášť u nastavitelného adaptivního podvozku. Takže tomu budu věřit. Co se týká sedadel, ve Sport Line mi opravdu přijdou tvrdší než v normálním Superbu (měl jsem možnost bezprostředně přesednout), ale pocitově je to OK a sedělo se mi v nich dobře, boční vedení je taky znát. Menší a dole zploštělý je volant, kruhové přístroje mají světlý kruh po obvodu, což mi přijde méně přehledné, ale asi je to o zvyku. Interiér zpestřuje pruh z imitace karbonu a hlavně červená linka a ambientní osvětlení na palubce i dveřích. Je mi 57, tak jsem si říkal, jestli nebude mít o 15 mm snížený podvozek Sport Line vliv na komfort vystupování z auta, ale kupodivu ne. Z výkresu obou aut, sedanu i běžného Combi, jsem pochopil, že běžné Combi je o pár mm celkově vyšší než sedan a sedačky jsou také o pár mm výš. No a i když je podvozek Sport Line Combi o 15 mm nižší, oproti standardnímu sedanu jsou sedačky Sport Line Combi níž jen o necelý centimetr a to je zanedbatelný rozdíl.

Ambientní osvětlení není nastaveno na červenou, ale má asi 12 odstínů, barvu a intenzitu si nastavuješ sám. Jinak asi nejzásadnější rozdíl oproti standardním modelům jsou jednak sedadla, kola, ale i výplně dveří v alcantaře a černý strop, budíky má například shodné s Laurinem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sibirnaya - proč LPG motorům V8 neprospívá? Mám van z r.1993, 5,7 l V8, LPG měl už v USA, pak nějakou dobu ne, já ho nechal opět namontovat a zatím jsem najel 25 tisíc km. Znám hodně lidí, co mají starší ameriky s V8 na LPG. Jak reagují moderní motory, nevím...

 

JR_2010 - ambientní osvětlení se dá nastavit v 10 barvách (viz.foto), ale když jsem do auta sednul, zaujala mne červená "linka" na palubní desce nad úrovní rádia, jako na fotce. Ambientní osvětlení je i po stranách, ale tam jsem si toho nevšiml a ani jsem neměl pocit, že ta linka svítí, tak vlastně nevím, jestli tohle už bylo ono ambientní osvětlení a nebo jen nesvítící červená linka a osvětlení se rozsvítí extra.

post-3283-0-21557500-1516720337_thumb.jpg

post-3283-0-46458200-1516720344_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohl bys to rozvést? Pár V8 jsem měl a motory to byly po mech. stránce nesmrtelný. LPG jsem nikdy neměl, ale rád bych letos zplynoval Granda Hemi 5,7 Mám se bát? 

Jednoduše řečeno teplota spalovaní plynu je daleko vyžší než u benzínu. Navíc je plyn suchý, tudíž dochazí k nadměrnému opotřebení motoru. Doporučil bych snížit interval na výměnu oleje a používat aditiva. Osobně mi příjde kombinace V8 a LPG nesmyslná ale už jsem viděl i Bentley na plyn takže....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednoduše řečeno teplota spalovaní plynu je daleko vyžší než u benzínu. Navíc je plyn suchý, tudíž dochazí k nadměrnému opotřebení motoru. Doporučil bych snížit interval na výměnu oleje a používat aditiva. Osobně mi příjde kombinace V8 a LPG nesmyslná ale už jsem viděl i Bentley na plyn takže....

v dražších přestavbách LPG je systém takový, že např.v poměru 7:1 se ?přistřikává? benzin, jinak se používá přimazávání. Nyní jsou i systémy, které nemají LPG vstřiky ale jsou nějak spojené se vstriky benzínovými. Mám motor s turbem v LPG a na LPG najeto cca 130tkm bez problému.

LPG není špatný systém, ale musí ho namontovat a seřídit člověk, co tomu rozumí. Tak jak se vyvíjí motory, tak se vyvíjí i systémy LPG

Upraveno uživatelem moco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Zmizík

v dražších přestavbách LPG je systém takový, že např.v poměru 7:1 se ?přistřikává? benzin, jinak se používá přimazávání. Nyní jsou i systémy, které nemají LPG vstřiky ale jsou nějak spojené se vstriky benzínovými. Mám motor s turbem v LPG a na LPG najeto cca 130tkm bez problému.

LPG není špatný systém, ale musí ho namontovat a seřídit člověk, co tomu rozumí. Tak jak se vyvíjí motory, tak se vyvíjí i systémy LPG

Já už jsem to sem možná jednou psal. Přišla na mě před cca pěti lety slabá chvilka a u největšího odborníka v HK (bez ironie) jsem si nechal dát LPG do 3.0R Outbacka. Za tejden jsem to nechal vyndat, protože se zjistilo, že to prostě s tímhle motorem nefunguje. Takže mám provrtanej nárazník a v něm záslepku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v dražších přestavbách LPG je systém takový, že např.v poměru 7:1 se ?přistřikává? benzin, jinak se používá přimazávání. Nyní jsou i systémy, které nemají LPG vstřiky ale jsou nějak spojené se vstriky benzínovými. Mám motor s turbem v LPG a na LPG najeto cca 130tkm bez problému.

LPG není špatný systém, ale musí ho namontovat a seřídit člověk, co tomu rozumí. Tak jak se vyvíjí motory, tak se vyvíjí i systémy LPG

O přístřiku jsem se nechtěl rozepisovat ale je to zajímavé. Přestavíš auto aby jsi mohl jezdit na LPG ale motor se stejně přikrmuje benzínem aby se uchladil/promazal. LPG do malého auta či taxi, proč ne (nejlépe rovnou z výroby). Ale cpát LPG do V8 je jako dát do subů etu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Roland Sands - proč by měl být LPG ve V8 blbost? Psal jsem, že máme LPG ve staré americe, GMC Vandura 2500 z roku 1993, V8, 5,7 l. Kdybych provozoval auto jako spousta jiných fandů, na občasnou vyjížďku a sem tam sraz, LPG bych tam nedával. Ale my máme v autě obytnou vestavbu a jezdíme na víkendy i dovolenou, za 2 sezóny přes 25 tisíc km. No a to je už sakra rozdíl, platit na 100 km 16 litrů benzínu nebo 19 litrů LPG. Jasně, kdyby to mělo být na úkor životnosti motoru, tak bych to tam nedával, ale naše auto najezdilo na původní, americký systém LPG většinu ze svých více než 200 tisíc km. My nechali LPG renovovat a zmodernizovat, řídí to elektronika a jezdí to stejně jako na benzín. Co se týká mazání, resp. opotřebení ventilových sedel, neumím to posoudit, zatím je vše v pořádku a protože na LPG jezdí i v ČR stovky klasických amerik, neřeším to, navíc Důra je taková kochací jachta a vyloženě svádí k relaxačnímu tempu, kterým ovšem ujede i 1000 km za den a uvnitř jsme stále jako v bavlnce...:-)  

post-3283-0-38746500-1516823738_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeden čas jsem se v práci často setkával s motory scania předělané čistě na plyn. Servisní náklady na provoz těchto motorů byly enormní + životnost byla téměř poloviční oproti klasické naftě. Opravovat tyto motory bylo za trest, tudíž jsem vůči LPG zaujatý a můj názor by neměl být brán v potaz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Roland Sands - proč by měl být LPG ve V8 blbost? Psal jsem, že máme LPG ve staré americe, GMC Vandura 2500 z roku 1993, V8, 5,7 l. Kdybych provozoval auto jako spousta jiných fandů, na občasnou vyjížďku a sem tam sraz, LPG bych tam nedával. Ale my máme v autě obytnou vestavbu a jezdíme na víkendy i dovolenou, za 2 sezóny přes 25 tisíc km. No a to je už sakra rozdíl, platit na 100 km 16 litrů benzínu nebo 19 litrů LPG. Jasně, kdyby to mělo být na úkor životnosti motoru, tak bych to tam nedával, ale naše auto najezdilo na původní, americký systém LPG většinu ze svých více než 200 tisíc km. My nechali LPG renovovat a zmodernizovat, řídí to elektronika a jezdí to stejně jako na benzín. Co se týká mazání, resp. opotřebení ventilových sedel, neumím to posoudit, zatím je vše v pořádku a protože na LPG jezdí i v ČR stovky klasických amerik, neřeším to, navíc Důra je taková kochací jachta a vyloženě svádí k relaxačnímu tempu, kterým ovšem ujede i 1000 km za den a uvnitř jsme stále jako v bavlnce...:-)  

Nebyla tvoje kára na nomádem.cz?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...