Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Asi som zle formuloval poziadavku. Po stranke jazdnych vlastnosti mi najviac vyhovuje Porsche a Audi - asi tam zohravaju ulohu natacacie zadne kolesa. Jedna sa mi skor o spolahlivost chcel by som aby mi auto vydrzalo bez poruchy 5 rokov a nejakych 150 - 180 000 km. Aku mate skusenost s tymito autami co sa tyka spolahlivosti? Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi som zle formuloval poziadavku. Po stranke jazdnych vlastnosti mi najviac vyhovuje Porsche a Audi - asi tam zohravaju ulohu natacacie zadne kolesa. Jedna sa mi skor o spolahlivost chcel by som aby mi auto vydrzalo bez poruchy 5 rokov a nejakych 150 - 180 000 km. Aku mate skusenost s tymito autami co sa tyka spolahlivosti? Diky

V tejto kat. BMW/Audi +- podobne, Mercedes GLE trochu viac pruserov , Porsche nemam realnu skusenost, ale dlhodobo sa traduje ze znacka ma vyssiu spolahlivost.

 

Netreba byt ale naivny ze bez poruchy 150tis km niektora volaba zaruci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 4 roky starou |Octavku TDI má ale najeto protože se všechno odjezdilo ženiným a teď se mi od pohledu zalíbit Hyundai fastback I 30 přestože jsem pro Hyundai měl zatím jenom opovržení v plné výbavě má vše co tě jen napadne má cenu o tom uvažovat překonali už Korejci svůj stín co se týče poruchovosti kvality zpracování  a pověst navoněné asijské bídy?

Upraveno uživatelem Conrad
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 4 roky starou |Octavku TDI má ale najeto protože se všechno odjezdilo ženiným a teď se mi od pohledu zalíbit Hyundai fastback I 30 přestože jsem pro Hyundai měl zatím jenom opovržení v plné výbavě má vše co tě jen napadne má cenu o tom uvažovat překonali už Korejci svůj stín co se týče poruchovosti kvality zpracování  a pověst navoněné asijské bídy?

Kolega s práce má Kia sportage, zpracování jako škodovka, ale dal za ní 750k!!! A nemá to v kůži a ani ty sedačky nejsou elektrické a klíček musí strkat do skříňky ...sorryjako u Kia by za tolik peněz člověk čekal full-full-double full výbavu.....nekoupil bych to, za to by byl Forester

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On je hlavně problém s tím, že KIA/Hyu přiadali na kvalitě, ale zároveň i na ceně. Takže už to není tak, že by byli o 25-30% levnější jako dříve, ale rozdíl ceny už je dnes někde kolem 5% max. když vezmu srovnatelný koncernový vůz. A to prostě už tak zajímavý není... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On je hlavně problém s tím, že KIA/Hyu přiadali na kvalitě, ale zároveň i na ceně. Takže už to není tak, že by byli o 25-30% levnější jako dříve, ale rozdíl ceny už je dnes někde kolem 5% max. když vezmu srovnatelný koncernový vůz. A to prostě už tak zajímavý není... 

Myslím že to zcela tak není pokud si vezmu Octavku a I30 v plné výbavě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On je hlavně problém s tím, že KIA/Hyu přiadali na kvalitě, ale zároveň i na ceně. Takže už to není tak, že by byli o 25-30% levnější jako dříve, ale rozdíl ceny už je dnes někde kolem 5% max. když vezmu srovnatelný koncernový vůz. A to prostě už tak zajímavý není... 

 

V Hyundai dostaneš z ceníkovky větší slevu, takže čistě cenový rozdíl v konečné částce vyšší bude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že to zcela tak není pokud si vezmu Octavku a I30 v plné výbavě

 

To ale srovnáváš jinak velká auta, i30 je velký +-5cm jako Rapid,

stejně tak má i30 jen o něco málo menší kufr než Rapid,

 

kdežto Octavia je rozměrově +-5cm jako i40, stejně tak i vnitřní hodnoty objemu,

 

takže pokud srovnávat tak

i30 a Rapid

i40 a Octavia

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bych tak úplně netvrdil, že v Hyu dostaneš větší slevu.....uvedu příklad.

 

Golf 1.4 TGI Comfortline = 530.900,- Kč ceníková cena

 

Sleva = 43.000,- Kč

CNG bonus = 70.000,-

Bonus protiúčet = 35.000,- Kč

Bonus nové objednávky = 25.000,- Kč

Podnikatelský bonus = 20.000,- Kč

 

Celková sleva = 193.000,- Kč

 

No a najednou mám Golf 1.4 TGI na zemní plyn, který jezdí za 0,95Kč/1km za 337.900,- Kč. tj. 279.000,- Kč bez DPH. V provedení Comfortline, tedy žádný holobyt. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem jezdil s I30 r.v. snad 2016 1,6 GDI 99kw  a super jenom to modre podsviceni budiku je neprijemne.

po dlouhe dobe jsem ridil neco co se dalo tocit do 7000 otacek (cloveka zvykleho na diesel to potesi).

 

Nove I30 ma super recenze treba na autickari. Jinak ja bych bral samozrejme golfa :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ale srovnáváš jinak velká auta, i30 je velký +-5cm jako Rapid,

stejně tak má i30 jen o něco málo menší kufr než Rapid,

 

kdežto Octavia je rozměrově +-5cm jako i40, stejně tak i vnitřní hodnoty objemu,

 

takže pokud srovnávat tak

i30 a Rapid

i40 a Octavia

 

Ale prdlajs. i30 je trida Golfa a Octavky. Jsou temer shodne krome zadniho previsu, ktery ma Octavka velky a tedy velky kufr. Stejne jako i40 je Passat klasse. Superb je na cinske platforme, takze abnormalne prodlouzeny Passat, takze je delsi, nez je standard tridy. Ale ve vsem ostatnim je to proste vyssi stredni, tedy i40. Skodovkari radi davaji i30 k Rapidu a Octavku k Mondeu, ale to je jen jejich velke prani.

 

https://www.autohled.cz/porovnavac?cars=skoda-octavia&cars=skoda-rapid&cars=hyundai-i30-fastback%5B

 

i30 ma proste podle cisel blize k Octavce, nez k Rapidu.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bych tak úplně netvrdil, že v Hyu dostaneš větší slevu.....uvedu příklad.

 

Golf 1.4 TGI Comfortline = 530.900,- Kč ceníková cena

 

Sleva = 43.000,- Kč

CNG bonus = 70.000,-

Bonus protiúčet = 35.000,- Kč

Bonus nové objednávky = 25.000,- Kč

Podnikatelský bonus = 20.000,- Kč

 

Celková sleva = 193.000,- Kč

 

No a najednou mám Golf 1.4 TGI na zemní plyn, který jezdí za 0,95Kč/1km za 337.900,- Kč. tj. 279.000,- Kč bez DPH. V provedení Comfortline, tedy žádný holobyt. 

 

Tak já to bral trošku jednodušeji a z pohledu obyč člověka, jakožto soukromé osoby, který přijde jen tak z ulice. Měli jsme totiž rozpravu na podobné téma v práci.

Dával jsem k sobě i30 hatch v plné palbě s 1.4 cca 100kW a k tomu Leon, Golf, Civic, Focus ve srovnatelných konfiguracích a i30 ceníkově vycházela o něco levněji, právě jen o něco, jak jsi psal v prvním příspěvku, teda když nepočítám Golfa, ten byl přece jen výrazněji dražší a Honda taky nebyla z nejlevnějšího kraje, ale zase s lepším motorem. Poté jsem započetl slevu, kterou vím, že salony na dané značky dají víceméně pokaždé a na potkání a tam už byl rázem rozdíl vyšší. Neříkám, že to bylo až 30%, ale určitě ten rozdíl byl vyšší než 5%. Škoda, že už jsem to celé smazal, klidně bych to sem jinak lípnul pro ukázku. Znovu už se mi to řešit nechce :)

Jen pro info, že vlastně nekopu za žádný tým, z toho výběru bych bral Leona, kterého mám vlastně i doma, což se může zdát jako předpojatost, když ho mám, ale on mi v tom srovnání prostě vyšel opravdu dobře. Druhým horkým adeptem by byl poté Civic, kde bych si i rád připlatil za motor, který je oproti dalším lepší. Hyundai bych bral osobně asi pouze kdybych chtěl vysloveně ušetřit, Golfa už bych nejspíš nechtěl (nemám proti němu absolutně nic, je fakt dobrý, ale nějak už mě moc neba, nic víc v tom není), ale do srovnání se hodil a Focus jsem viděl jako takovou střední cestu, nemám pro něj ani vyslovené preference, ale ani mi nevadí.

 

Každopádně pohled máme každý jiný, takže nic nikomu nevnucuju, je to čistě jen můj názor, nic víc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někde (až to najdu) jsem viděl srovnání aut a tam právě bylo i30 a Rapid spaceback, že jsou to auta co by se měly srovnávat, takže odtamtud moje kecy pramení.

 

Osobní preference jsou asi individuální, Hyundai poslední dobou mám pocit že tlačí corporate prodeje buldozerem přes mrtvoly, tedy se logicky objevuje více jejich uživatelů, jako služebních aut. I kolega Long koukám opustil koncernovou sedačku jak píše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já to bral trošku jednodušeji a z pohledu obyč člověka, jakožto soukromé osoby, který přijde jen tak z ulice. Měli jsme totiž rozpravu na podobné téma v práci.

Dával jsem k sobě i30 hatch v plné palbě s 1.4 cca 100kW a k tomu Leon, Golf, Civic, Focus ve srovnatelných konfiguracích a i30 ceníkově vycházela o něco levněji, právě jen o něco, jak jsi psal v prvním příspěvku, teda když nepočítám Golfa, ten byl přece jen výrazněji dražší a Honda taky nebyla z nejlevnějšího kraje, ale zase s lepším motorem. Poté jsem započetl slevu, kterou vím, že salony na dané značky dají víceméně pokaždé a na potkání a tam už byl rázem rozdíl vyšší. Neříkám, že to bylo až 30%, ale určitě ten rozdíl byl vyšší než 5%. Škoda, že už jsem to celé smazal, klidně bych to sem jinak lípnul pro ukázku. Znovu už se mi to řešit nechce :)

Jen pro info, že vlastně nekopu za žádný tým, z toho výběru bych bral Leona, kterého mám vlastně i doma, což se může zdát jako předpojatost, když ho mám, ale on mi v tom srovnání prostě vyšel opravdu dobře. Druhým horkým adeptem by byl poté Civic, kde bych si i rád připlatil za motor, který je oproti dalším lepší. Hyundai bych bral osobně asi pouze kdybych chtěl vysloveně ušetřit, Golfa už bych nejspíš nechtěl (nemám proti němu absolutně nic, je fakt dobrý, ale nějak už mě moc neba, nic víc v tom není), ale do srovnání se hodil a Focus jsem viděl jako takovou střední cestu, nemám pro něj ani vyslovené preference, ale ani mi nevadí.

 

Každopádně pohled máme každý jiný, takže nic nikomu nevnucuju, je to čistě jen můj názor, nic víc.

 

Ale zrovna ten můj příklad byla normálně kalkulace pro člověka z ulice, žádná VIP.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale zrovna ten můj příklad byla normálně kalkulace pro člověka z ulice, žádná VIP.

Kde jsi k těm bonusů přišel? Jen mě to zajímá, příští rok mám v plánu něco pořídit. Třeba o CNG bonusu jsem neslyšel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...