Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

těžko. Ten olej mi prodal přímo kamarád, co u AD dělá a i mě ho tam měnil. Možná že to jinde funguje jinak, ale tady mám jistotu ;-)

 

Conrad: Nemají s tím problém, dokonce mi to bylo navrhnuto jako jedna z možností

To je jiná když ti to nábídl kamarád jiného by s tím asi vyhodil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

To je jiná když ti to nábídl kamarád jiného by s tím asi vyhodil

ne ne, dělají to normálně. Já to nevěděl. Dříve sem servisoval auta přímo u něj. Jelikož teď je auto ještě v záruce, dal jsem ho do AD. No a právě se mi nechtělo platit raketu za olej, tak prý to jde dělat i takto. Že si olej vezmeš svůj
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ono vacsina priplatkov sa da dolozit aj k Ambition - sice to zdvihne cenu asi o 10k? (ak nie viac) a potom moc nedava zmysel ten motor/pohon, ale da sa to... .

Tohle o té j1.0 napsal Top gear

The 1.0-litre, three-cylinder petrol has more work to do, but it?s unfussy and actually makes quite a nice noise. With two people on board it whisks you along easily enough, and if you can?t quite stretch to the 1.5 it?ll work just fine unless you?re doing hundreds of motorway miles

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zrovna dneska jsem se o tom bavil se sefem nejmenovanyho autor. servisu.. prej maj nakej zazracnej profi olej, kterej ma jeste velkou rezervu i po pretazeni 30/2.. rikam, ale kdo ma auto rad, meni casteji.. cituji: "klidne, ale uplne zbytecny"

Haha. Tych zazracnych olejov su plne internety...

 

Sent via IPoAC

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zrovna dneska jsem se o tom bavil se sefem nejmenovanyho autor. servisu.. prej maj nakej zazracnej profi olej, kterej ma jeste velkou rezervu i po pretazeni 30/2.. rikam, ale kdo ma auto rad, meni casteji.. cituji: "klidne, ale uplne zbytecny"

Dobře tě tam pohoupal na rohlíku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U vlastního auta (benzín, 2.5l turbo) měním max po 15 tis.km nebo po roce - mechanik nemá problém, abych byl u výměny a klidně můžu přinést vlastní olej.

U služebního (nafta, 2.0 TDi) co 30 tis.km dle servisního manuálu (kratší interval odmítá firma platit). A když jsem se ptal u AD, mechanik měnící olej řekl: "Jde o standardní interval dle předpisu výrobce, olej i auto jsou na tyto účely stavěné...... Sám mám doma stejné auto i motorizaci.... a měním co 15 tisíc."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Preco sa natahuju intervaly servisu? Lebo predpisane servisne naklady su dôležitou polozkou pri nakupe flotil. A tym nemyslim 5 aut do nejakej dedinskej eserocky. (Nic proti dedine ani sro.)

Je rozdiel servisovat 100 aut kazdych 20tis a 30tis km. Po 4-5 rokoch idu prec takze nikoho netrapi v akom su stave.

Ak si kupim auto sam, tak chcem aby daco vydrzalo.

 

Sent via IPoAC

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na rapidu 1.2 81kW jsem chtěl přejít z intervalu 30.000 na 15.000km.

Ptal jsem se na možnost přinesení svého oleje, který by odpovídal těm jejím VW normám, ale servis mne odmítl s tím, že bych přišel o záruku mobility a prodlouženou záruku na 5let/100.000km.

Nechal jsem si to tedy provést s jejich olejem 273 kč/litr, viskozita 5W/40 (je to na interval 15.000km).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle o té j1.0 napsal Top gear

The 1.0-litre, three-cylinder petrol has more work to do, but it?s unfussy and actually makes quite a nice noise. With two people on board it whisks you along easily enough, and if you can?t quite stretch to the 1.5 it?ll work just fine unless you?re doing hundreds of motorway miles

Asi som sa zle vyjadril, sorry.

Ja nepisem ze ten motor je zly. Ani ze Ambition vybava nestaci k zivotu.

Ja som len reagoval na slovne spojenie "je tam vsetko okrem panoramatickej strechy", pod cim si dnes pri aute tejto kategorie predstavim napr. full led svetlomety, navigaciu, adapt. tempomat, vyhrievany volant, nezavisle kurenie, cuvaciu kameru, parkovaci automat, vsetky mozne bezpecnostne asistenty, komplet kozeny interier atd. A to sa samozrejme da doplatit aj k Ambition (vacsina) no cena by bola taka ze by to moc nedavalo zmysel s danym motorom/nahonom. O tom bol moj prispevok.

Nech Ti auto sluzi!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na rapidu 1.2 81kW jsem chtěl přejít z intervalu 30.000 na 15.000km.

Ptal jsem se na možnost přinesení svého oleje, který by odpovídal těm jejím VW normám, ale servis mne odmítl s tím, že bych přišel o záruku mobility a prodlouženou záruku na 5let/100.000km.

Nechal jsem si to tedy provést s jejich olejem 273 kč/litr, viskozita 5W/40 (je to na interval 15.000km).

no vidíš, a mě normálně mobilitu prodloužili a záruka na 5let/150k km platí pořád
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Frostie - píšeš "Dobře Tě tam pohoupal na rohlíku...". Proč myslíš? Jsi odborník nebo si jen myslíš, že dlouhý interval je součástí triku výrobců, aby se auto po záruce rozpadlo a zákazník si šel koupit nové:-)? O servisu se tu píše na více místech a já už někde zmínil náš firemní Opel Combo 1.7 TD, který jsem kupoval do firmy v roce 2003. Olej jsme měnili po předepsaných 50.000 km nebo po určitém času, dle výrobce. Zpočátku to vycházelo na těch 50 tisíc km, později 20-40 tisíc, podle ročního nájezdu. Šlo o dodávku na rozvoz zboží, objednávali jsme ji se zvýšenou nosností, a opravdu bylo často naložené hodně. Řidiči byli prvních cca 5 let zaměstnanci, kteří ho nešetřili (právě oni najezdili první 4 roky po 50 tisících km ročně), poté jezdil 99% km můj společník a 1% já, oba myslím jezdíme s citem pro auto:-). Dnes má auto najeto hodně přes půl milionu km, je stále denně v akci, nežere ani kapičku oleje, i v mrazech startuje na cuknutí a určitě ho nehodláme prodávat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...