Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Nechci zakládat nové vlákno, prdnu to sem... koukám po střešním boxu. Nový/starý je mi to jedno. Ideál do 10K. Prosím, jsou nějaké fičury, po kterých bych se měl hlavně dívat? Uchycení, zámek, hluk...nevím co, značka... Sázka na jistotu je zřejmě Thule, ale nepřijde mi, že by boxy uměli jen oni... Potřebuji do něj narvat tak 4-6 páru lyží, boty, přilby...takže něco většího. Dík:-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Nechci zakládat nové vlákno, prdnu to sem... koukám po střešním boxu. Nový/starý je mi to jedno. Ideál do 10K. Prosím, jsou nějaké fičury, po kterých bych se měl hlavně dívat? Uchycení, zámek, hluk...nevím co, značka... Sázka na jistotu je zřejmě Thule, ale nepřijde mi, že by boxy uměli jen oni... Potřebuji do něj narvat tak 4-6 páru lyží, boty, přilby...takže něco většího. Dík:-)

Pozri na Slovensky Northline, konkretne model Tirol 420. Nic lepsie asi neexistuje, znacka aj technologicky uplne top.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci zakládat nové vlákno, prdnu to sem... koukám po střešním boxu. Nový/starý je mi to jedno. Ideál do 10K. Prosím, jsou nějaké fičury, po kterých bych se měl hlavně dívat? Uchycení, zámek, hluk...nevím co, značka... Sázka na jistotu je zřejmě Thule, ale nepřijde mi, že by boxy uměli jen oni... Potřebuji do něj narvat tak 4-6 páru lyží, boty, přilby...takže něco většího. Dík:-)

Někde jsme to tu už řešili, možná na to i vlákno je, zkus pohledat. Zrovna kvůli uchycení jsme se trochu špičkovali, v dobrém teda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci zakládat nové vlákno, prdnu to sem... koukám po střešním boxu. Nový/starý je mi to jedno. Ideál do 10K. Prosím, jsou nějaké fičury, po kterých bych se měl hlavně dívat? Uchycení, zámek, hluk...nevím co, značka... Sázka na jistotu je zřejmě Thule, ale nepřijde mi, že by boxy uměli jen oni... Potřebuji do něj narvat tak 4-6 páru lyží, boty, přilby...takže něco většího. Dík:-) 

 

Mám český HAKR, myslím 450, nebo 400, je tedy jeden z těch největších co dělají. Využívám ho často asi čtvrtým rokem a úplně v pohodě. Na dálnici k moři jezdím max 140 tedy a žádná velká hlučnost. Je tedy docela těžký, mám co dělat sám, abych ho dal na střechu, ale bytelný. Tenkrát mi bylo řečeno, že mají rychlý dobrý servis, ale nevím, zatím nebyl zapotřebí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam uz leta letouci Thule Atlantis 780 a taham ho tak 3-4 rocne za kazdeho pocasi.

 

Kvalita super, vse drzi jak ma, elegantni leskla cerna, oboustranne otevirani, rychloupinani a pomerne tichy i ve vyssich rychlostech.

 

Urcite budou Kamei fajn boxy, ale s tou polovinou ceny bych to zase tak nedramatizoval.

Tohle je nastupce toho meho Thule:

https://www.stresni-nosice.cz/104777-thule-motion-xt-xl-800-cerny-leskly.html#content

a tohle jsem vybral s podobnymi parametry od Kamei:

https://www.filsonstore.cz/stresni-box-autobox-rakev-na-auto-kamei-corvara-s-475-objem-475l-oboustranne-otevirani-cerny-leskly

Rozdil minimalni...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak prozatím parametrově nejlépe odpovídá Thule Motion XT XL. Od kamaráda jsem si půjčoval Thule Excellence (jediný box se kterým mám osobní zkušenost), ale 30 klacků je prostě mimo mou mísu. Předpokládám, že Motion má stejné uchycení, které mi teda přišlo naprosto v poho. Zkusím nacenit nové, mrknu po starších, esi vůbec jsou a uvidíme.

 

Ještě jednou díky za zkušenosti a doporučení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zda se mi to nebo auta od zacatku roku s ohledem na emisni pokuty pro automobilky podrazili?

 

Treba Duster, co jsem ho mel merku, stal na podzim 365, pak 368 kkc, dneska je za 381 kkc. Navic silnejsi verze 110kW je nove k mani uz jen v top vybave.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně se nevyplatí vyrábět malé spalováky, protože to navýšení ceny díky emisním pokutám bude u nízkých cen brutální, malá auta zdraží až o 50%. Už v příštím roce ale bude muset limit splnit 95 % prodaných aut každé značky. Tento rok je zlomový, cena akci TESLA roste neuvěřitelně rychle, všichni velcí výrobci fosilních aut se najednou probudili a zjistili že budou platit desítky miliard ročně pokuty.

Upraveno uživatelem Josef01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To si nemyslím, výrobce nikdo nenutí vyrábět elektrická auta, klidně ať vyrábí auta na vodík, na páru, na stlačený vzduch nebo na cokoli jiného, nebo ať vyrábí dál spalováky na benzín a naftu, za dvojnásobnou cenu a ti co budou vyrábět něco jiného nakonec vyhrají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsou samozřejmě politické proklamace, kterým moc nelze úplně věřit, nakonec to bude o kompromisu (plugin hybrid). Bavíme se ale o nových vozech a taky se bavíme o západní Evropě, u nás něco takového bude za 30 let. Již před 2 lety oznámil VW, Mercedes, Volvo atd. konec vývoje spalovacích motorů, města ohlašují zákaz vjezdu fosilních aut do center apod. Prostě bude čím dál větší omezení, podobně jako to je u kuřáků.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...