Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
před 27 minutami, DavidLC napsal:

Pajero sport není Pajero, to jsou (aspoň byly) dva rozdílné modely. 

Klasika je léta tak nějak podobná, v JAR se aspoň dodnes prodává tady ten nesmrtelný fešák v 3,2 naftě. Dával jsem to proto, že ten sport je úlet a pořádná změna. Na různých kontinentech asi bude pod jiným jménem, v Austrálií myslím Pajero Sport. 

 

1.png

2.png

Odesláno

Jj, Pajero je 4 gen. a zatím, bohužel nástupce není. Já měl 2 gen 3,5 benzín a super kára, 3 (4) trochu mouchy měla ale fajn povoz také. Tenhle Sport je na mě "cu fíl japan" 🙂

A jakou teda budeš mít barvu ? :-))

Odesláno

Pajero končí celosvetovo, však to nikto nekupoval. Predávalo sa ho menej ako v osemdesiatych rokoch, keď prišlo na trh. „Nástupcom“ má byť Pajero Sport, čo je úplne iné a viac SUV-ovité auto.

Odesláno
před 1 hodinou, DavidLC napsal:

Jj, Pajero je 4 gen. a zatím, bohužel nástupce není. Já měl 2 gen 3,5 benzín a super kára, 3 (4) trochu mouchy měla ale fajn povoz také. Tenhle Sport je na mě "cu fíl japan" 🙂

A jakou teda budeš mít barvu ? :-))

Já chtěl odkojený Afrikou polární bílou, manželka jelikož to všechno vyvažuje Černou perleť a děti ďábelskou červenou, jinak si v běžném životě všichni velmi rozumíme :lol2: Nakonec jsme se shodli na Brown Quartz, která se líbí všem a možná se to ještě změní :lol: Kecám, už to prý nejde.... 

512054_1O3798.jpg

Odesláno

Barva hezká, ale já bych jí nechtěl z důvodu, že to splývá s asfaltem a okolím a snadno se přehlédne. Proto jsem šel do červené.

Odesláno
před 3 minutami, eskimak napsal:

Tvoj dealer spacha samovrazdu. A ty mozes len dufat ze nenecha list na rozlucku.

Kde uvede důvod že si nějaký Afričan přišel koupit autíčko 😂 Nebyl by asi ani první, ani poslední.... A mě právě asi odešel alternátor ve starý micině, rozsvítila se taková ta červená baterka na palubce a svítí a svítí :weird:

Odesláno

Panove, resil nekdo pri koupi noveho auta ve smlouve s dealerem klauzuli o dodatecnem narustu kupni ceny, pokud ji zvysi vyrobce (v dobe  mezi uzavrenim smlouvy a vyrobenim auta)?

Odesláno
před 1 hodinou, African napsal:

Kde uvede důvod že si nějaký Afričan přišel koupit autíčko 😂 Nebyl by asi ani první, ani poslední.... A mě právě asi odešel alternátor ve starý micině, rozsvítila se taková ta červená baterka na palubce a svítí a svítí :weird:

Si to prechvalil... Fuck. Drzim palce nech to je nejaka blbost.

Odesláno (upraveno)
před 5 hodinami, African napsal:

Klasika je léta tak nějak podobná, v JAR se aspoň dodnes prodává tady ten nesmrtelný fešák v 3,2 naftě. Dával jsem to proto, že ten sport je úlet a pořádná změna. Na různých kontinentech asi bude pod jiným jménem, v Austrálií myslím Pajero Sport. 

 

1.png

2.png

Jen taková zajímavost. Říkal mi to můj profesor španělštiny na vejšce... Pajero se nejmenuje Pajero ve spanelsky mluvících zemích proto, že Pajeron je označení typka, co si ho honí 🙂 Tedy honič.

Btw. Vybírám káru ( když dopadne dobře soud. Tedy tady tak za dva tři roky.... 4x4 co nejvyšší , prostupnost terénem, Wrangler jako vzor.  Ale už asi ne Jeep...

Na kufru netrvam, zatím mi z toho vyšel RAM 1500... Ale nejsem si úplně jistý. 

 

Cena do 1,5.

Upraveno uživatelem mAra_
Odesláno (upraveno)

Subaristi! XVecko, predchozi modelova rada, tusim 2012-2017 - mam dotaz. Motor 1,6 ma k manualu Dual Range redukci. Je mozny, ze dvoulitr redukci nemel? Mam za to, ze dvoulitr Impreza tu redukci mela. Tak mi trochu prijde nelogicky, ze do zvyseny Imprezy- XVecka by redukci dali jen ke slabsimu benzinu a k silnejsimu ne. Jak to je? Kazdopadne nemuzu dvoulitr XV s redukci najit. 

Upraveno uživatelem maama
Odesláno (upraveno)
Před hodinou, mAra_ napsal:

Btw. Vybírám káru ( když dopadne dobře soud. Tedy tady tak za dva tři roky.... 4x4 co nejvyšší , prostupnost terénem, Wrangler jako vzor.  Ale už asi ne Jeep...

Na kufru netrvam, zatím mi z toho vyšel RAM 1500... Ale nejsem si úplně jistý.

S RAMom sa zmestíš do 1M5 CZK? Inak neviem, v akom teréne sa pohybuješ, ale RAM v bežnej konfigurácii ťa ďaleko nepustí - dlhý rázvor, malé kolesá, vysoká hmotnosť... To je skôr na poriadne rozbité cesty ako terén.

Land Cruiser 150 je stále skvelé auto, blbuvzdorné a odolné. Pomalá evolúcia, rokmi overené riešenia, vychytané muchy typu odchádzajúce vstrekovače. Spoľahlivosťou ťa určite nesklame, najmä po Jeepe, daňou je japonský prístup (to je eufemizmus) k pohodliu a ergonómii. Mne osobne nevadí, človeku rozmaznanému amerikou by mohlo.

Upraveno uživatelem wawrik

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...