Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
před 7 hodinami, Radek124 napsal:

Jó, to byly ve své době kousky... Akorát ne u všech tehdejších veteránů vyšší oktanové číslo pomáhalo: Dodnes vzpomínám jak před 38 lety takhle příbuzní na Ukrajině nechali fotrovi do žigula a kanystrů na cestu z barelu u hangáru ručně napumpovat “tu nejlepší leteckou stovku“ - a než těch 1000 kiláků dojel (první půlku to prý taky znatelně líp táhlo), tvrdil že už cestou měnil 2 spálené svíčky a s natavenýma ventilama byl motor té “socialistické prémie” zralej na repasi... :whistle:

Leteckou stovku? leteckej má přeci víc, i když rusáci, kdo ví 😄

Ale jo, do některých motorů je to fakt zbytečný, jedině, jak někdo písnul nahoře, když to na zimu odstavuješ. Do těch 505 dávali V6, ta na to taky nereagovala. Kamarád, co ho měl, dokonce říkal, že má pocit, jako by se to  "hádalo", když nalil víceoktanový.

" Východní " motory měly vůbec svoje specifika 😄

Odesláno

Natankování 100 oktanového benzinu do motoru nastaveného na 95´ přinese v zásadě jen zvýšení teploty hoření a většinou dojde k poškození lambda sond ve výfuku. Překvapivě pozitivní vliv má 100´ ve starých motorech s karburátory a bez katalyzátoru, tam mám zkušenost, že se zlepší chod, výkon i dojde ke snížení spotřeby. Takže raději tankuju benzin s co nejmenším obsahem biosrágor.

Odesláno

Hele, bylo mi 8 let a netuším co je k tomu vedlo - pamatuju si jen garáž u letiště, že mě chvíli nechali "točit klikou" a že jsem si odtamtud domů přivezl slintavku... 😂

Od té doby chovám respekt breberkám co si jeden může dovézt jen kvůli pitomé touze "vyrazit za exotikou" bez ohledu na riziko - ale chápu že některé zkušenosti jsou "nesdělitelné" 🤢

Odesláno
před 48 minutami, Kupa54 napsal:

Natankování 100 oktanového benzinu do motoru nastaveného na 95´ přinese v zásadě jen zvýšení teploty hoření a většinou dojde k poškození lambda sond ve výfuku. Překvapivě pozitivní vliv má 100´ ve starých motorech s karburátory a bez katalyzátoru, tam mám zkušenost, že se zlepší chod, výkon i dojde ke snížení spotřeby. Takže raději tankuju benzin s co nejmenším obsahem biosrágor.

Prostě je potřeba si o tom napřed něco zjistit, a ne to tam u pumpy prostě nalejt a čekat, že se mi z fabky stane ferrari a ještě to bude jezdit za 2 /100 😄

Odesláno

Peuget 505 v upravené verzi jsme v rodině měli. Já tehdy ještě neměl řidičák. Tm. šedá metalíza, snížené, spojlery, na tu dobu to byla nádherná kára. Na živo vypadá o několik levelů lépe než na fotkách.

Odesláno
před 43 minutami, Milan156 napsal:

Peuget 505 v upravené verzi jsme v rodině měli. Já tehdy ještě neměl řidičák. Tm. šedá metalíza, snížené, spojlery, na tu dobu to byla nádherná kára. Na živo vypadá o několik levelů lépe než na fotkách.

Souhlasím, i když našly by se i lepší fotky, mně se třeba líbí tahle 

Jinak si myslím, že je to i na dnešek nádherná kára. Když někde jede, každej se otočí 😄

bez názvu.png

Odesláno

To je fakt, tady se Pininfarina vytáhl , 604 už byla na tu délku příliš úzká 😞

A pak ještě ten detail, že to bylo RWD, lepší výbavy měly kotouče na všech 4 a poslední verze prý i klimu 😄

A třeba perfektně sedla Belmondovi 

Odesláno
Před hodinou, Murphy97 napsal:

@guzmic peknej! Vesel ses se sedmickovym Variantem do toho €10k budgetu?

@Murphy97

po všech slevách a díky tomu, že to bylo řešený pod pultem tak ano, lehce pod 10 to bylo.

Odesláno
před 10 minutami, guzmic napsal:

@Murphy97

po všech slevách a díky tomu, že to bylo řešený pod pultem tak ano, lehce pod 10 to bylo.

Tohle budu řešit koncem roku a kombi Golf 7 je zatím velkej favorit. Mas tam 1.2 nebo 1.4tsi?

Odesláno

@fugass

1.2tsi 77kw 6* manuál.

jezdil jsem Mazdou 103kw benzín a tohle jede pocitově stejně a hlavně je to při 140km/hod krásně tiché.... což mazda nebyla.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...