Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 3 minutami, Foundryman napsal:

Koncernovým autům nedůvěřuju z principu - tolik průserů, jako VW, neměla v posledních letech žádná automobilka. Aby na to vůbec vydělali, musí někde odrbat auta. Když k tomu ještě připočtu šílený plány s elektroauty, je to jasnej signál, koncernu se vyhnout obloukem.

Já taky nejsem úplně fanoušek koncernu, ale Zrno psal že má rozpočet na auto okolo roku 2010 - 11, tam bych si Golfa nebo Passata vybrat dokázal. 

Dawe - výjímky existují :) naši nedávno prodávali Toyotu Verso, 8 let starou, najeto 75 tis. v naftě, holt sváteční řidič, co si nedal vymluvit že nafta je na jeho ježdění blbost

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, Foundryman napsal:

Koncernovým autům nedůvěřuju z principu - tolik průserů, jako VW, neměla v posledních letech žádná automobilka. Aby na to vůbec vydělali, musí někde odrbat auta. Když k tomu ještě připočtu šílený plány s elektroauty, je to jasnej signál, koncernu se vyhnout obloukem.

Ojebaný jsou v dnešní době všechny auta, muj servisák jezdí v T4 kde má natočenejch 650 tisíc a nebo ve starejch e46 330d /xd .. a nic novějšího nechce 😄

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 minutami, Foundryman napsal:

Koncernovým autům nedůvěřuju z principu - tolik průserů, jako VW, neměla v posledních letech žádná automobilka. Aby na to vůbec vydělali, musí někde odrbat auta. Když k tomu ještě připočtu šílený plány s elektroauty, je to jasnej signál, koncernu se vyhnout obloukem.

Což u 10 let staryho auta hraje jakou roli? A který prusery kromě vyhypovaný dieselgate (něco, co dělal úplně kazdej) mas na mysli?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 minutami, zrno napsal:

Ta 1,2ka mě trochu děsí ... už i ta 1,4 mi příjde jako sakra malej obsah ... 

 

Půjčit, vyzkoušet.... zjistíš, že ta 1.2 jede jako starý 1.6-1.8 (kromě Hondy) 😂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono u 10 let staryho auta za 150 stejně je jediná dobrá rada koupit cokoliv v co nejlepším stavu a s co nejjednodušší technikou. Jestli to bude VW nebo Toyota a jestli to bude 1.2 nebo 3.0 je v podstatě to poslední..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, African napsal:

Je to všechno jen o tom k čemu auto a jak budeš využívat. Ale pokud náložíš a pojedeš někam dál, 1.2 je prostě málo a nebudeš spokojený.....

Tak kurňa když jedu v golfu variant 1.2tsi na dovolenou ve 4 a rakev na střeše...tak tuším, že nepoletím 160 po dálnici hlava nehlava.

Prostě pojedu 120 a dojedu tam stejně.

A auto mi to vrátí přes rok, kdy bude jezdit do práce, za 6 benzínu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 minutami, African napsal:

Je to všechno jen o tom k čemu auto a jak budeš využívat. Ale pokud náložíš a pojedeš někam dál, 1.2 je prostě málo a nebudeš spokojený.....

Naloženej jezdím většinou pár casema s technikou max 80 kilo , občas odvezu šicí stroj ..  ale většinu času jezdím prázdnej praha a zpět - 2x40 km nebo pak dálnice morava a zpět a pak kolem komína 10 -20 km po nákupech ... 90 kw co mám teď je v pohodě , ale je to dvoulitrovej motor  no ...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady u tohoto borce kupovali auta postupne tri moji kamaradi a velka spokojenost se vsema. Taha auta z Nemecka, ma tam pekne kousky, ktere se mu tam rychle toci (krome tech porsche teda). Zrovna ted tam ma dve sestkove mazdy kolem 200k Kc.

http://www.autoliva.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, dawe009 napsal:

Což u 10 let staryho auta hraje jakou roli? A který prusery kromě vyhypovaný dieselgate (něco, co dělal úplně kazdej) mas na mysli?

Namátkou DSG, dvouhmotový setrváky, rozvody s řetízkem od splachovadla, to jen tak z letu, na co jsem si zrovna vzpomněl. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 47 minutami, guzmic napsal:

Jo jasně, dvojhmotový setrvačník, výstřiky, pdf filtr atd...

a na konci možná o krásný litr menší spotřeba. 🤣

 

Pozri, nechcem sa hadat ani vyrobit flame. Ak mas na to takyto nazor, nemas co riesit, ber benzin a bud spokojny. Ja by som mal teda v tomto pripade dost jasno. Ci pri vymene spojky raz (po 250t km, ak vobec) pridam 300e za zotrvacnik mi je jedno. Vstrekovace niesu lacne, este som ich v zivote nepotreboval menit (auta s 300t km), mozno by som hovoril inak. Je to primarne o kvalite paliva. PDF filter no comment, rovnako ako dvojhmota.

Rozdiel spotreby nieje vobec to preco by som si tu vybral diesel. Ale pri rovnakej jazde to naozaj liter nebude. Nehovoriac o pruznosti toho motora.

Bohuzial zacal hon na carodejnice (diesel) a vysledok je ze ludia si aj do krabice typu Kodiaq kupia benzin a jazdia s tym za 11l. Ekologia :). A nejak medzi sirokou verejnostou zacalo "platit" ze benzin je vlastne konstrukcne podobny kovovej guli, takze sa tam vobec nema co pokazit. Len sa kotula.

Myslim ze automechanik si z moznosti co servisovat vyberie radsej diesel nez moderny benzin. Nehovorim o peniazoch.

Peace.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, guzmic napsal:

Tak kurňa když jedu v golfu variant 1.2tsi na dovolenou ve 4 a rakev na střeše...tak tuším, že nepoletím 160 po dálnici hlava nehlava.

Prostě pojedu 120 a dojedu tam stejně.

A auto mi to vrátí přes rok, kdy bude jezdit do práce, za 6 benzínu.

Jasný, tak dojedeš, souhlasím :cheers: Já také byl párkrát s 1.2 na cestách a to napříč různými značkámi, nejde jen o VW, ale všude to prostě bylo špatný. Nejde o závodění, také upřednostňuji klidný styl, ale spíš o tu pohodu a nějaký ten dobrý pocit z jízdy. Samozřejmě jak píšu, jedeš jednou ročně a pak blbneš kolem komína, tak to překousneš, ale pokud začneš s rodinou a tou větší váhou jezdit častěji, tak určité vyšší obsah neurazí..... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, Foundryman napsal:

Namátkou DSG, dvouhmotový setrváky, rozvody s řetízkem od splachovadla, to jen tak z letu, na co jsem si zrovna vzpomněl. 

A to si myslíš, že to má jen VW? Třeba zrovna Mazda měla mega pruser s motorama..ale jelikož má taky daleko méně zákazníků, tak se o tom holt míň mluví a píše. Ford? BMW? Subaru? jen co mě teď rychle napadlo..zkus zagooglit ;)

Jinak s DSG se nedeje nic zásadního..u levných verzí je to proste taková automatická manuální převodovka, má svou zivotnost, obvykle okolo 200 tkm..není to nic zásadně drahého. Dvouhmoty? Spotřební díl..ostatní to maj úplně stejně. Rozvody..jo, dost let zpět, vyvinula se nová generace motoru, byl to problem, byla svolavacka, vymenilo se to. Tohle má taky každá automobilka. Některá s tím jde ven, některá ne. O některé se píše víc, o některý míň. Ale fakt si nemysli, že zrovna u VW je to nějak extra víc než jinde.. A elektromobily? Která značka dneska nemá elektromobil? A proč? Protože jinak pokuty za emise. To je celý. Mně je to úplně jedno, at si kazdej vybere a koupi co libo, zatím mužem. Ale nemá smysl si namlouvat, že je to jinde nějak zásadně jinak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 minutami, zrno napsal:

Naloženej jezdím většinou pár casema s technikou max 80 kilo , občas odvezu šicí stroj ..  ale většinu času jezdím prázdnej praha a zpět - 2x40 km nebo pak dálnice morava a zpět a pak kolem komína 10 -20 km po nákupech ... 90 kw co mám teď je v pohodě , ale je to dvoulitrovej motor  no ...

 

Jop, tak proč ne, splňuješ :D Dělám si z toho trochu srandu, ale stějně jsem zastánce aspoň dvou aut v baráku, jedno kolem komína, jedno na delší trasy, pokud to samozřejmě situace dovolí. Myslím že dost střelců tady, kteří mají i nějaká ta auta navíc na víkendové sportovní jízdy budou souhlasit :lol:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jop, tak proč ne, splňuješ  Dělám si z toho trochu srandu, ale stějně jsem zastánce aspoň dvou aut v baráku, jedno kolem komína, jedno na delší trasy, pokud to samozřejmě situace dovolí. Myslím že dost střelců tady, kteří mají i nějaká ta auta navíc na víkendové sportovní jízdy budou souhlasit :lol:

Dve auta jdou pro me neekonomicky , s mym najezdem 20-25 za rok. Potrebuju jedno co mi s malejma investicema vydrzi dalsich 5-6 let ...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 minutami, zrno napsal:


Dve auta jdou pro me neekonomicky , s mym najezdem 20-25 za rok. Potrebuju jedno co mi s malejma investicema vydrzi dalsich 5-6 let ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tak ta 1.4 tsi ti bude vyhovovat na 100% ta 1.2 tak na 85%.

Ale jak už jsem psal, vyzkoušej to někde a uvidíš. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja bych auta zakazala. Vsechny!
A koncerny a folksvagny jako prvni. Co si vubec myslej? Dyzlgejt, deesge, maly motory, stejnej dyzajn a ted, aby se nam zalibili jeste zacnou vyrabet auta na elektriku? Prdlajs! To nedokazou vokoukat neco poradnyho vod vostatnich?
Bych to znarodnila vsechno. A vsem!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kup si SEAT EXEO v kombi provedení. Je to vlastně převlečená AUDI A4. Prehistorickej interier, prehistoriský motory, ale je to léty prověřený a funkční. 2.0 TDI, 105kW.

Něco jako je toto, ale mrknul bych v Reichu, kde bude víc na výběr ...

https://www.sauto.cz/osobni/detail/seat/exeo/18949622?goFrom=list

Upraveno uživatelem Tomas_2002
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...