Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 1 hodinou, x591 napsal:

spíš pro info - akorát jsem mluvil s prodejcem, a prý dalších 6 týdnů čekání. Ale už je to potvrzený termín. Třeba to má Škodovka lepší.

To je zvláštní. Mě jedou všechny auta po lince jak mají, akorát když nejsou čipy tak to přesně mezi lakovnou a výpravnou spadne někam do hajzlu a nikdo neví kdy to auto bude ... 

Takže dneska ani nikomu neříkám termín, protože to furt vypadá dobře, furt vypadá dobře a když je to na lince, tak si můžu hodit korunou jestli to dojede do výpravny nebo na letiště ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Tomas_2002 napsal:

To je zvláštní. Mě jedou všechny auta po lince jak mají, akorát když nejsou čipy tak to přesně mezi lakovnou a výpravnou spadne někam do hajzlu a nikdo neví kdy to auto bude ... 

Takže dneska ani nikomu neříkám termín, protože to furt vypadá dobře, furt vypadá dobře a když je to na lince, tak si můžu hodit korunou jestli to dojede do výpravny nebo na letiště ... 

já to moc nezkoumal. Stejně ještě dodělané nabíjení. On ale říkal něco o just-in-time garanci, a že to v tomhle stavu bude už termín dodržený🤷‍♂️ 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 14. 6. 2021 v 21:10, African napsal:

Wow, novej Land Cruiser parádnickej tedy :punk:

next-gen-toyota-land-cruiser-renderings.jpg

Jako ne že ne, ale přeci jen ta maska je dost opulentní. Ale asi je to fakt držák https://www.auto.cz/tato-27-let-stara-toyota-land-cruiser-po-trech-majitelich-se-prodala-za-2-9-milionu-139567  😀.

Defíka jsem viděl naživo a mě se moc líbí, plechy i neplechy 😄.  Jen jestli ta technika bude fungovat...  píše se o tom dost nehezky. Ono i o LC 200 jsem slyšel že to není co bývalo, ale kdo ví... Každopádně bych nechtě něco platit po záruce na jedno ani na druhý...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak u mě po všech rozpolozenich na jednu nebo druhou stranu, vyhrává cayenne diesel 

G jsem zavrhl s ohledem na využití, je pro mě autem, které mi momentálně neposkytne vše co hledam

gle a ML jsou zajimave s benziny, ale tech mám nějak dost v plackach

chvili se mi ve výběru pletla A6 30d, ale nakonec vítězí cayenne, nafta, suv s tendenci litat po cestach.

ted jen vybrat peknou, protože s ohledem na dieselgate, nové nejsou a tak mě čeká peklo inzertních serveru:)) a dilema zda v6 nebo v8:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máme tu jednoho borce, co nám dává k dispozici kamiony, takovy "snědý" kolotčář s řetízkem, a ten má Porsche Cayenne předělané na plyn. Taky jako že macho SUV, ale vlastně jenom na cesty a zároveň hlavně jako "sparsam". No no podobný komik. 😉 

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 55 minutami, kloubik napsal:

Kdyz jsme u toho Cayenne, tak jen tak ze srandy....jak velka vrazda by byl jednickovy Cayenne? Mate nekdo zkusenosti? :)

Rok 2007/2008 (po faceliftu) s 4.8 V8. Dal by se nejak rozumne uservisovat mimo AD? 

Z mojej skusenosti velka vrazda. Priam smrt. Vsetko stoji nezmysel. Teda, s ohladom na aktualnu cenu 2007 Cayena. Ak beries do uvahy cenu novu, tak uplne v norme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mit v jedné větě Porsche současné s cayenne a slovem nafta je rozum. 

@Hasňa @AndyAaronděkuji za vaše objektivní postřehy:)  dieselové cayenne je u prodejců Porsche v průměru 3 týdny než najde kupce. 

At již v6 nebo v8 jsou v Německu pro svou kvalitu vyhlášené- ceny si drzi bez ohledu na km najezd a trh je hladovy

@kloubik cayenne , ale i panamera v benzinu je vrazda! A to bez kecu o tom, ze kdo má opici musí mit na banány.

prakticky ani nejnovější benzinové motory v cayenne nejsou etalonem spolehlivosti. První generace i po Fl

at již s 3.6 nebo 4.8 vubec nezkouset, oprava motoru cca 11.000€ A prakticky si kupujes za cenu opravy(která se rovna pořizovací ceně auta) ten samy problem znova...

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nic no :) Diky za info. Rikal jsem si ze ten 4.8 snad po faceliftu bude lepsi a veci na podvozek ze by treba byly spolecny se starym touaregem. Rikal jsem si stan a paddle boardy na strechu, kolo dovnitr. Udelat z toho lehkej off road. 

Pokud je to takova vrazda tak nic. Prave jsem koukal na nejaky SUV a zarazily me tak nizke ceny. No uz vim proc :)  

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 minutami, kloubik napsal:

Rikal jsem si stan a paddle boardy na strechu, kolo dovnitr. Udelat z toho lehkej off road. 

Je nejaký strešný stan, ktorý udrží aj paddleboardy? Alebo nejaký kreatívny spôsob, ako ich upevniť vedľa stanu? Vyprosťoval som jeden softroad SUV s paddleboardom pod stanom, ale ten tam vliezol iba jeden.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak do detailu jsem nad tim nepremyslel, mas pravdu ze se to asi nevejde :) tak asi bud a nebo.

Myslis ze na sirku by se na velkem aute dva vedle sebe na strechu pod stan nevesly? Ale asi tezko, bude to omezene nozickama zahradky. 

Nebo paddle board do auta. U jeepa mi slo predni operadlo u sedacky slozit naplocho a hodil jsem paddle board dovnitr na delku misto spolujezdce.  Ale to musi jet clovek sam. 

Jinak kdyz vozim 2 paddle boardy na strese v drzaku, tak mezi ne davam zastrizenou penovou karimatku, docela dobre se na paddle boardy prilepi a neklouzou po sobe vzajemne, plus se neotlaci. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, protože už na současné přibližovalo začíná frflat i přítelkyně a nápadně, takřka napřímo se ptá co bude jako další... Ve hledáčku je Levorg a ST Focus (2.0EB kombi). Spusta Vás tu řídila kde co a má srovnání.  Po čem jít?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 18. 6. 2021 v 14:11, kloubik napsal:

Tak nic no :) Diky za info. Rikal jsem si ze ten 4.8 snad po faceliftu bude lepsi a veci na podvozek ze by treba byly spolecny se starym touaregem. Rikal jsem si stan a paddle boardy na strechu, kolo dovnitr. Udelat z toho lehkej off road. 

Pokud je to takova vrazda tak nic. Prave jsem koukal na nejaky SUV a zarazily me tak nizke ceny. No uz vim proc :)  

 

Ja na to taky kdysi koukal. Měl jsem zato, že jsou problémový jenom ty v8 před FL, a že je to vlastně prevlecenej tuareg. O lehkym offroadu jsem taky premejslel a nakonec vzal jednickovy emelo. Jebnu to na bf goodriche a tod asi vše. Zatim..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do Levorgu se dává už jen kombinace atmo 2.0 motoru a CVT převodovky. Je potřeba si to projet, mně to moc nesedělo, při zrychlení je to takové vláčné a vyje to, pokud uvažuješ o FoFo ST, asi tě to moc neuspokojí. Jízdní vlastnosti má Subaru výborný, škoda toho motoru/převodovky 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak došlo i na mě. Vybírám něco pro ženu na 3km do práce/školky a zpět. Chtěl jsem prvně ojetinu, ale ted koukam i po nových malých autech.
Fiat 500, clio, 208, nova fabia - někdo nějaké zkušenosti?
300k plus minus. Vybava základ, bodnou senzory nebo kamera.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak došlo i na mě. Vybírám něco pro ženu na 3km do práce/školky a zpět. Chtěl jsem prvně ojetinu, ale ted koukam i po nových malých autech.
Fiat 500, clio, 208, nova fabia - někdo nějaké zkušenosti?
300k plus minus. Vybava základ, bodnou senzory nebo kamera.
Koupil bych Kratkou I30 s atmo 1.5 benzin (neprimovstrik!).

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...