Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Před hodinou, safi napsal:

Jen pro info - pokud někdo uvažujete o Toyota Camry (jsou ted na ni velke slevy) tak vezte, ze neni mozne na ni namontovat tazne zarizeni (pro zadni nosic kol) a ani stresni pricniky pro kola. 

Kde udělali inženýři z Japonska chybu? Příčníky se prodávají, ale těžko říct jak je to s novým modelem Camry ..

https://www.stresninosicepraha.cz/Pricniky-THULE-EVO-TOYOTA-Camry-4-dr-Sedan-2018-d6686.htm

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, African napsal:

Kde udělali inženýři z Japonska chybu? Příčníky se prodávají, ale těžko říct jak je to s novým modelem Camry ..

https://www.stresninosicepraha.cz/Pricniky-THULE-EVO-TOYOTA-Camry-4-dr-Sedan-2018-d6686.htm

 

 

Tohle je ofiko odpověď od dealera z Průhonic. Byl jsem se tam před pár dny podívat na RAVku v hybridu, ale nějak mě více zaujala Camry, která je za super peníze a má lepší jízdní vlastnosti. I ten kufr by stačil, ale s kolama je problém. Střešní nosič tam můžeš dát nehomologovaný, akorát když si kupuješ nové auto, tak to nechceš dělat kvůli případným problémům s pojistkou a zárukou.  Myslím si, že problém je v tom, že v rámu auta nemáš u střechy otvory pro kolíky nosiče... 

Jen doplním - zákaz tažného zařízení je zmíněn přímo v příručce, u střešního nosiče tak tomu není. 

Thule.com napsalo na střešní příčníky (Camry od 2018): 

Pro společnost Thule je dokonalá kompatibilita jejích produktů a vašeho vozidla hlavní prioritou. 

Vlastníte-li novější vozidlo, inženýři společnosti Thule dosud nemuseli posoudit kompatibilitu produktů s vaším vozidlem. Náš průvodce kompatibilními produkty je pravidelně aktualizován pomocí nových informací o kompatibilitě. Zjistěte nejnovější produkty pro vaše vozidlo. 

Vlastníte-li starší vozidlo, inženýři společnosti Thule nemuseli schválit střešní nosič pro vaše vozidlo. Jako alternativu vám nabízíme nosiče, které se upevňují na zadní část vašeho vozidla, podle toho, co chcete převážet.

EDIT: na Thule mají produkty pro Corollu kombi i pro RAV, ale pro Camry ne... to nebude náhoda.

Upraveno uživatelem safi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To tažný nemusí na to auto jít z mnoha důvodů na straně výrobce, chlazením počínaje, přes převodovku, atd., ale to jen v souvislosti s tažením vleků, dnes je řada výrobců "háků" na zadní část auta, které jsou určeny na montáž různých nosičů a ne na zapřáhnutí přípojného vozidla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, safi napsal:

Tohle je ofiko odpověď od dealera z Průhonic. Byl jsem se tam před pár dny podívat na RAVku v hybridu, ale nějak mě více zaujala Camry, která je za super peníze a má lepší jízdní vlastnosti. I ten kufr by stačil, ale s kolama je problém. Střešní nosič tam můžeš dát nehomologovaný, akorát když si kupuješ nové auto, tak to nechceš dělat kvůli případným problémům s pojistkou a zárukou.  Myslím si, že problém je v tom, že v rámu auta nemáš u střechy otvory pro kolíky nosiče... 

Jen doplním - zákaz tažného zařízení je zmíněn přímo v příručce, u střešního nosiče tak tomu není. 

Thule.com napsalo na střešní příčníky (Camry od 2018): 

Pro společnost Thule je dokonalá kompatibilita jejích produktů a vašeho vozidla hlavní prioritou. 

Vlastníte-li novější vozidlo, inženýři společnosti Thule dosud nemuseli posoudit kompatibilitu produktů s vaším vozidlem. Náš průvodce kompatibilními produkty je pravidelně aktualizován pomocí nových informací o kompatibilitě. Zjistěte nejnovější produkty pro vaše vozidlo. 

Vlastníte-li starší vozidlo, inženýři společnosti Thule nemuseli schválit střešní nosič pro vaše vozidlo. Jako alternativu vám nabízíme nosiče, které se upevňují na zadní část vašeho vozidla, podle toho, co chcete převážet.

EDIT: na Thule mají produkty pro Corollu kombi i pro RAV, ale pro Camry ne... to nebude náhoda.

Já bych to bez příčníků nevzal, ale vymyslet se to jako na každém autě nějakým způsobem dá. Vem  Outlandera v pluginu předváděcí v Německu s plnou zárukou a budeš si chrochtat blahem. Ležel jsem v tom hodně dlouho a vím že nic lepšího za tyhle prachy neseženeš. A navíc je brzy taky zakážou, tak dokud je čas. V Německu jich je oproti minulému roku jak šafránu, strašný co se děje....

https://m.mobile.de/auto-inserat/mitsubishi-plug-in-hybrid-outlander-2-4-phev-basis-4wd-nordhorn/317477655.html?searchId=044b4441-ad30-e260-cf1e-27564b55fd06&type=ad

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 22 minutami, African napsal:

Já bych to bez příčníků nevzal, ale vymyslet se to jako na každém autě nějakým způsobem dá. Vem  Outlandera v pluginu předváděcí v Německu s plnou zárukou a budeš si chrochtat blahem. Ležel jsem v tom hodně dlouho a vím že nic lepšího za tyhle prachy neseženeš. A navíc je brzy taky zakážou, tak dokud je čas. V Německu jich je oproti minulému roku jak šafránu, strašný co se děje....

https://m.mobile.de/auto-inserat/mitsubishi-plug-in-hybrid-outlander-2-4-phev-basis-4wd-nordhorn/317477655.html?searchId=044b4441-ad30-e260-cf1e-27564b55fd06&type=ad

 

 

 

 

Začínám o tom uvažovat, zejména když je za stejnou cenu jako hybridní RAVka. Ten Outlander je větší kus auta. jediná věc, které se bojím, je kvalita servisu. Protože Autobond nemá moc dobrou pověst a nevím, jak jsou na tom ostatní...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, safi napsal:

Jen pro info - pokud někdo uvažujete o Toyota Camry (jsou ted na ni velke slevy) tak vezte, ze neni mozne na ni namontovat tazne zarizeni (pro zadni nosic kol) a ani stresni pricniky pro kola. 

Tento stejný problém je i u nové Hondy HR-V. Není homologováno pro tažení. A to si vem, že tohle je SUV.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, safi napsal:

Začínám o tom uvažovat, zejména když je za stejnou cenu jako hybridní RAVka. Ten Outlander je větší kus auta. jediná věc, které se bojím, je kvalita servisu. Protože Autobond nemá moc dobrou pověst a nevím, jak jsou na tom ostatní...

Tenkrát byli Ravky dražší, nevím jak dnes. Na servis jedeš jednou ročně, tak si můžeš klidně udělat výlet někam dál. Jezdím léta do Auto Junek Studenec, malý a velmi přátelský servis, navíc oproti ostatním nemají problém s tím když se jdeš podívat jak to mechanikovi jde. Teď jsem byl s novým poprvé po roce, který obsahuje i geometrii, rozebrání, promazání a kontrolu brzd, nevím proč ale mají to tak. Měnili mě i prasklou přední lištu, když jsem přehlédl lavičku v kempu na Dachsteinu, no a celý servis stál včetně lišty (750,00 Kč) deset tisíc, což si myslím že je velmi přátelská cena včetně náhradního vozu na celé dopoledne. Hybrid bude trochu dražší servis, můžu ti to klidně zjistit. Každopádně se svez někde a uvidíš, má parádní silný motor a v kombinaci s elektrikou je to opravdu paráda. Přeji šťastnou ruku ve výběru, každopádně Ravka je za mě také super auto :cheers:

DSC_1591_1_1.JPG

DSC_1571_1.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Afri, o akom paradnom silnom motore hovoris? Ak o 2l benzine v Outlanderi, tak ti neviem, co si mal predtym? Jazdi to trocha horsie ako Fabia HTP, na 100 to ide asi 35s.... Mal som tu cest, pravda, s tym "automatom". Horsiu dynamiku auta som za poslednych 20r asi neoskusal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 36 minutami, eskimak napsal:

Afri, o akom paradnom silnom motore hovoris? Ak o 2l benzine v Outlanderi, tak ti neviem, co si mal predtym? Jazdi to trocha horsie ako Fabia HTP, na 100 to ide asi 35s.... Mal som tu cest, pravda, s tym "automatom". Horsiu dynamiku auta som za poslednych 20r asi neoskusal.

Bavíme se o hybridu, který plánuje safi kupovat ;) A co se týká dynamiky mého, já žádný střelec nejsem, auto mám jako rodinné a co mě baví, že ho naložím až po střechu, rakev, kola, celou happy family a ono jede furt stejně, kopec, nekopec. Na poskakování mám úplně jiná auta, ale na dlouhé výlety za každého počasí Outlander prostě nemá chybu, myslím že s Fabií nemá smysl srovnávat :D

Upraveno uživatelem African
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky Afri:-) V úterý si jdu projet hybridního Outlandera i RAVku. Drahou polovičku jsem už na PHEV zpracoval. Dívám se na mobile.de a našel jse mpár dealerstvá cca 400-450 km od Prahy, kde mají předváděčky (tj. do 10 tis km) za cca 750 tis s kůží adaptivním tempomatem a monitorem slepého úhlu. Přes víkend jim napíšu. 

Díval jsem se na youtube videa s akcelerací 0-100 a pohybují se od 9 do 12 vteřin podle toho, zdali se zapojují baterky nebo ne.  Jasně, moje současné staré Volvo má ten legendární benzínový pětiválec s turbem a jede 240, ale Outlander je prostě velká těžká krabice, která z podstaty tak rychle nepojede a nebude mi to vadit, protože to je prostě krabice (ani zrychlení, ani maximálka). Ale už se dostávám do věku, kdy mi radost z rychlé jízdy nahrazuje aktivně trávený čas s dětmi ideálně v přírodě. A na to 480l kufru v sedanu prostě nestačí. Doby kdy jsem na české dálnici směr Plzeň svištěl 220-230 jsou už pasé. Jednak nechci přijít o řidičák, jednak aut a lidí je jak srač....

Upraveno uživatelem safi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem se zrovna podíval na YouTube, protože ani nevím jak to moje auto jede a 35s jak píše eskimák mě přišlo dost 😂 Jo a kecá :P Je to příjemné vybírat nové auto, užijte si to Safi a myslím že ani z jedním Japoncem chybu neuděláš....

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, African napsal:

Taky jsem se zrovna podíval na YouTube, protože ani nevím jak to moje auto jede a 35s jak píše eskimák mě přišlo dost 😂 Jo a kecá :P Je to příjemné vybírat nové auto, užijte si to Safi a myslím že ani z jedním Japoncem chybu neuděláš....

 

Ty jo.... to by mohlo mít místo tachometru kalendář 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, African napsal:

Taky jsem se zrovna podíval na YouTube, protože ani nevím jak to moje auto jede a 35s jak píše eskimák mě přišlo dost 😂 Jo a kecá :P Je to příjemné vybírat nové auto, užijte si to Safi a myslím že ani z jedním Japoncem chybu neuděláš....

 

Jasne ze kecam. Bola to nadsazka. To auto (s hybridom som nejazdil) je mimo, uplne v riti. Motoricky. Ako Niva. S dieslom to ak si spravne pamatam bolo ako tak ok, hybrid je pre mna totalny nonsens, nechapem vyhodu voci slusnemu dieslu. Ak potrebujes lacne auto s mega kufrom, jasne. Neviem aku vyhodu to ma voci oktavke (fakt nepreferujem skodu), ale dodavka ma miesta viac. Ja som pre to auto bol chvilu nadseny, ale po par pokusoch som nedokazal uz najst pozitivum. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, safi napsal:

Začínám o tom uvažovat, zejména když je za stejnou cenu jako hybridní RAVka. Ten Outlander je větší kus auta. jediná věc, které se bojím, je kvalita servisu. Protože Autobond nemá moc dobrou pověst a nevím, jak jsou na tom ostatní...

Co Honda CR-V, tam je hybrid taky o.k. ale nejel jsem s ní. Naftová 1,6 je z mého pohledu bída....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To vlevo je otáčkoměr? já myslel že měřič aktuálního výkonu v KW 😄

 

Ne sranda, hele mě by to asi neoslovilo, ale zase když chce člověk normální auto a neřeší motor tak proč ne. 

Upraveno uživatelem exBURN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 7. 10. 2021 v 8:41, wawrik napsal:

Nejde o hádanie, ale nič z toho nepotvrdzuje, čo píšeš. Buď sú tie rebríčky staré (za r. 2018), takže popisujú krádeže predchádzajúcej generácie RAVky, alebo sa týkajú len lokálneho trhu (Holandsko, Nemecko...). Štatistiku európskych alebo svetových krádeží hybridov som nenašiel vôbec, ani v platených sekciách.

Čo neznamená, že by si nemohol mať pravdu, len to nikde nevidím. A podiely krádeží z predajov už vôbec (čo je najzaujímavejší údaj, keďže je to druhé najpredávanejšie auto na svete).

OK, nechajme to tak, myslel som, že máš poruke nejaký zdroj.

Je to kampaň 😂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, eskimak napsal:

Jasne ze kecam. Bola to nadsazka. To auto (s hybridom som nejazdil) je mimo, uplne v riti. Motoricky. Ako Niva. S dieslom to ak si spravne pamatam bolo ako tak ok, hybrid je pre mna totalny nonsens, nechapem vyhodu voci slusnemu dieslu. Ak potrebujes lacne auto s mega kufrom, jasne. Neviem aku vyhodu to ma voci oktavke (fakt nepreferujem skodu), ale dodavka ma miesta viac. Ja som pre to auto bol chvilu nadseny, ale po par pokusoch som nedokazal uz najst pozitivum. 

Máš to prostě jinak, to je úplně v pohodě :cheers: 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...