Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 3 minutami, exBURN napsal:

To vlevo je otáčkoměr? já myslel že měřič aktuálního výkonu v KW 😄

 

Ne sranda, hele mě by to asi neoslovilo, ale zase když chce člověk normální auto a neřeší motor tak proč ne. 

Ono to vybírání pro mě bylo o fous jednodušší protože mám k dispozici čtyři auta ať už v benzínu, či nafty kterou preferuje eskimák.  Střídám je dle využití a v tady tom případě bylo zadání jasné, prostorný, spolehlivý, rodinný vůz 4wd, no a to splňuje úplně na klid. Samozřejmě chápu, že když někdo má  jedno auto pět km do Lídlu, třicet do práce a dvakrát do roka Chorvatsko s celou rodinnou, tak výběr povozu je podstatně složitější.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, African napsal:

Ono to vybírání pro mě bylo o fous jednodušší protože mám k dispozici čtyři auta ať už v benzínu, či nafty kterou preferuje eskimák.  Střídám je dle využití a v tady tom případě bylo zadání jasné, prostorný, spolehlivý, rodinný vůz 4wd, no a to splňuje úplně na klid. Samozřejmě chápu, že když někdo má  jedno auto pět km do Lídlu, třicet do práce a dvakrát do roka Chorvatsko s celou rodinnou, tak výběr povozu je podstatně složitější.....

To je asi ta fobia kombi ked ma niekto tento stres. Ja nevravim ze preferujem naftu. Ale ak si mam vybrat V6 v nafte a nejaky uchylny hybrid so slabym benzinom, mam jasno. Asi idem proti prudu, chapem. Pet km do lidlu ten diesel da lepsie a dlhsie (zivotnost) ako baterky z hybridu, a hlavne, pozadujem od auta dynamicku jazdu. Ako do lidlu, do prace, aj 6x do HR za rok. Kazdy ma ine preferencie. Suhlas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 minutami, eskimak napsal:

To je asi ta fobia kombi ked ma niekto tento stres. Ja nevravim ze preferujem naftu. Ale ak si mam vybrat V6 v nafte a nejaky uchylny hybrid so slabym benzinom, mam jasno. Asi idem proti prudu, chapem. Pet km do lidlu ten diesel da lepsie a dlhsie (zivotnost) ako baterky z hybridu, a hlavne, pozadujem od auta dynamicku jazdu. Ako do lidlu, do prace, aj 6x do HR za rok. Kazdy ma ine preferencie. Suhlas.

Do teď jsem měl dvě auta - staré Volvo s benzinem na jízdu po Praze za 12 a novější Volvo na naftu na jízdy mimo Prahu. Bylo fajn, ze manželka odjela s dětma na chatu v pátek ráno a ja za nimi přijel druhým autem po práci večer. atd.. 

Co mě ale štvalo, bylo to lítání okolo - pořád přenášíš věci z jednoho auta do druhého, protože i když máš 4 sedačky pro dvě děti, tak pořád někdo v jednom autě něco zapomněl a potřeboval to ve druhém, tu věc jsme samozřejmě nemohli najít, proože zapadla, atd. Když jsi jedno umyl a vyluxoval, tak druhé už zase bylo zasviněné, v parkovací aplikaci MPLA jsem si pořád pletl SPZ aut (potřebuješ, když parkuješ v jiné části Prahy, než bydlíš), takže dost často jsem 3-4 hodinové parkování za 40 na hodinu platil 2x. Platíš dvě pojistky, řešíš dvojnásobek běžných servisních prohlídek, výměn pneu atd... a to všechno ti prostě ubírá čas, který můžeš trávit v práci nebo s rodinou... 

Ta EL značka ti v Praze přináší svobodu - nemusíš pořád řešit placení parkování, je to velká krabice, takže můžeš kufr naskládat až po střechu. Jasně, na dálnici nebo na okreskách to bude pruda, ale děti mi při normální svižné jízdě i po dálnici zvrací (kolikrát jsem čistil dítě i sedačku na trase Praha - Průhonice, atd..).

Upraveno uživatelem safi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, exBURN napsal:

Pak je ještě v prdeli když tě auta baví, máš 3 a přemýšlíš o dalších dvou 😄

 

Brácha má 3 auta - Alfu 159, Fiata Barchetu a Astru. Teď se mu narodí první dítě, tak jsem zvědavý, kolik času bude mít na péči o tuhle sbírku. 

Mě auta baví. A na tom Outlanderu se mi líbí jedna věc ... je to svým způsobem old school auto... a já mám radši fyzická velká tlačítka, než matlat rukou na display, abych si spustil vyhřívání zadku.. 

Upraveno uživatelem safi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle je věc co mě sere na passatu (a co má Mazda třeba parádně vyřešené) - plno věcí musíš našmatlat na displeyi - u Mazdy bylo ovládání aka idrive BMW a vše šlo krásně navolit přes ovladač, u prassatu musíš matlat a matlat než najdeš třeba kontakt na který chceš zavolat. tohle bych vykopal všechno dořiti. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, safi napsal:

Jen pro info - pokud někdo uvažujete o Toyota Camry (jsou ted na ni velke slevy) tak vezte, ze neni mozne na ni namontovat tazne zarizeni (pro zadni nosic kol) a ani stresni pricniky pro kola. 

 

Ahoj, ...  velké slevy... kolik se dá tak počítat? 5%, 10% nebo vic? neviš ?

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 39 minutami, exBURN napsal:

Taková demagogie.... 

Který Diesel V6 bude v cenovém rozpětí u Mazdy 6? 

 

Co MX-5 jaká je tam alternativa v podobné ceně?

Mazda 6 je hybrid? To auto je mimo mna. V 2l to nejde vobec a zere nezmysel, za 2.5l stoji majland a tiez ziadna hitparada.

MX5 nieje spatne auto, pri 2000km co som s tym presiel mi moc veci nevadilo. Neviem ako je aktualne konkurenlcieschopne.

Ok, asi za tie prachy v6 diesel nekupis. Ale na obludu typu outlander je 2l benzin nezmysel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, safi napsal:

Ta EL značka ti v Praze přináší svobodu - nemusíš pořád řešit placení parkování

To beriem. Nemam tento problem a myslim si ze to rychlo skonci aj v Prahe, ale chapem. V Norsku ma z tohto dovodu (+dialnice zdarma) vacsina kolegov elektroauto.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, eskimak napsal:

Pet km do lidlu ten diesel da lepsie a dlhsie (zivotnost) ako baterky z hybridu,

Človeče, to je ďalší "argument", čo si cucáš z prstu. Ja chápem, keď má niekto dízle rád, majú stále svoj zmysel - ale mesto to rozhodne nie je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, eskimak napsal:

Mazda 6 je hybrid? To auto je mimo mna. V 2l to nejde vobec a zere nezmysel, za 2.5l stoji majland a tiez ziadna hitparada.

MX5 nieje spatne auto, pri 2000km co som s tym presiel mi moc veci nevadilo. Neviem ako je aktualne konkurenlcieschopne.

Ok, asi za tie prachy v6 diesel nekupis. Ale na obludu typu outlander je 2l benzin nezmysel.

Kde, proboha, ty údaje bereš? Mladej má Mazdu 6 kombi s motorem 2.0 Skyactive, jezdí s tím po Brně + dálnice, výkon 121 kW, průměrná spotřeba dlouhodobě 7 l/100 km. Podle mého jsou benzíňáky Mazdy se zvýšenou kompresí jedny z nejlepších motorů, které jsou v dnešní pošahané době k dispozici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, wawrik napsal:

Človeče, to je ďalší "argument", čo si cucáš z prstu. Ja chápem, keď má niekto dízle rád, majú stále svoj zmysel - ale mesto to rozhodne nie je.

Nadsazka... Bola to reakcia na Afriho ze na kazdu cinnost ma vyhradene auto. Ziadnemu spalovaciemu motoru nerobia 5km skoky dobre, ale ani kvoli tomu za 5r nezdochne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, exBURN napsal:

Já měl ten 121kw dvoulitr v trojce a bylo to fantastické svezení.

Nepopieram. V sestke to bolo podla mna tragicke zvezenie. Ako-tak to islo ked sa to tocilo do nepricetna, ale potom to zralo aj travu pri ceste. Neprislo mi to dobre vobec v nicom.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pre mna je tema nevhodnosti nafty do mesta a na kratke presuny urban legend. Vychadzam teda vylucne z vlastnych skusenosti. Podotykam, ze moje obidve sucasne auta su benzin. Ale s naftou mam za poslednych 15 rokov bohate skusenosti a obrovsku cast km najazdenych cisto v meste.
Mazdu 3 som mal v uzsom vybere pred niekolkymi rokmi. Zial, nepamätam si presne vykon motora, ktory tam bol. Ale urcite viem, ze v garazi nie je 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...