Steke_m Odesláno 3. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. února 2023 před 5 hodinami, vojta74 napsal: Hodně vzpomínám na Subaru Outback. No mám Otb BS a předchozí bylo Mondeo Mk4 a to mě dost rozmlsalo. Místo kufru to mělo snad jeskyni, nebo nevím. Dal jsem tam v klidu podvozek od Thule kočátku + korbu a vedle naskládal různě tašky, bedny. U Otb jsem dal podvozek, korbičku a skoro se mi nechtěl zavřít el. kufr jak to někde kousek přečnívalo. A asi důležitá věc, já prostě potřebuju mít kufr naloženej tak, že zatáhnu roletku. Nesnesl bych to mít vyskládaný do výšky ještě. Jednou jsem byl nucen vzít rakev, ale vezl jsem v tom v podstatě jen malýmu kolo a jednu tašku. Ale do kufru bych to už nedal. Na druhou stranu, co nevozím kočárek je to vše na klid. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lykan Odesláno 3. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. února 2023 před 16 hodinami, Berbatow napsal: Zafira C v automatu 125kW. Rozměrově téměř jako Kodiak (Zafira je kratší o pár cm,ale je vyšší a širší). Mám už třetí, naprostá spokojenost. Měl jsem A,B, a teď C model. Pod to se podepisu. Jeden z nejpodcenovanejsich rodinnych dostavniku. Plus ma super podvozek a je s tim prekvapive daleko vetsi zabava, nez treba s Octavii/Superbem.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berbatow Odesláno 3. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. února 2023 Velký rozdíl v podvozcích mezi Zafira B a C Tourer. Nejdou mi odeslat fotky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berbatow Odesláno 4. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2023 Interiér Zafira C Tourer Cosmo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandera Odesláno 4. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2023 Ty dvojitý A sloupky jsou teda peklo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamil.K Odesláno 4. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2023 Je to foceno na krátké ohnisko ( širokoúhle ) - fotka zkresluje. V reálu to nebude až tak moc nahovno. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 4. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2023 před 53 minutami, Pandera napsal: Ty dvojitý A sloupky jsou teda peklo. Pohled jak z Enterprise Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lykan Odesláno 4. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2023 Je z toho videt uplne v pohode, pokud ma clovek spravne nastavenou sedacku.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wawrik Odesláno 4. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2023 Nie je. Ten mŕtvy uhol je gigantický, skryje sa v ňom celý prechod, nieto chodec. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berbatow Odesláno 4. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2023 Horší je Zafira B, předchozí model. Tam je ten A sloupek v jednom kuse, to je teprve peklo. Nevidíš celé auto, úplně v klidu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vasa_H Odesláno 5. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2023 Kdyz uz se tu probira Zafira, nemate nekdo zkusenos s posledni Insignii 154kw 4x4? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vwtyp11 Odesláno 5. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2023 před 5 minutami, Vasa_H napsal: Kdyz uz se tu probira Zafira, nemate nekdo zkusenos s posledni Insignii 154kw 4x4? Mas štěstí, ze jdu kolem:) insignia byla a je můj favorit i přesto, ze jsem fanouškem vw a nyní pouze řidičem aut ze stuttgartu podledni insignii jsem měl cdti biturbo GSI 4x4 limuzinu top kára! Nadčasová a super. Samostatnou kapitolou jsou OPEL sedacky to je proste ráj pro záda. auto jsem měl od “nova” do 50, což je rok, respektive březen - prosinec. Za mě doporučuji Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vasa_H Odesláno 5. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2023 Dik sedan vypada suprove. Pokukuju po kombiku, mel jsi manual nebo automat a 4x4 je haldex? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lykan Odesláno 5. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2023 Tak se pridam i k tomuhle. Nej kara, co jsem mel. Zere to jak tank, jinak parada. Oproti Passatu/Superbu je to vyrazne zabavnejsi auto, nedosahne Mazdy 6, ale blizi se... Bi-turbo naftu 154 kW delali jen v 8st automatu(menicovej Aisin). Pohon vsech kol ma torque vectoring a zadni diff je od NGK - stejny technicky reseni jako Focus RS, RR Velar. Za urcitejch podminek - mokro/snih, umi i neGSi verze pohodit hezky zadkem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vasa_H Odesláno 5. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2023 Co si ma Kefalin predstavit pod, zere jak tank? Je tedy rec o cdti 154 kw a ne o tusim 2.9 benzinu? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tmx Odesláno 5. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2023 Sprintmonitor uvádí následující... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lykan Odesláno 5. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2023 Ano, bavime se o 154 kW Bi-turbo CDTi z Insignie B. Ja jezdil za 8.8-9.2 prumer. Praha + dalnicni presuny CR a sousedni zeme. Na 2.0 naftu to neni nic moc.. Je ale fakt, ze mam dost tezkou nohu, styl brzda/plyn a nebylo to uplne predpisovymi rychlostmi. Pri klidne jizde na tempomatu na 140 se da dostat nekam k 7 cca. Spotreba tohohle motoru je asi jedinej slabsi clanek, 125kW verzi s jednim turbem jsem jezdil 7-7.5. Obecne motory Opelu berou vic(aspon diesely), nez srovnatelny ekvivalent z VW koncernu. Osobne vyzkouseno na ruznych iteracich 1.6+2.0 a vozech ruznych trid od obou vyrobcu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka1985 Odesláno 6. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. února 2023 V 2. 2. 2023 v 16:12, H-B napsal: Diky. Koukam na starsi, najezd pod 100, stari do 5let, dsg. Pokud pokukuješ i výš, tak za mě Ečko v kombíku. Dostatek prostoru, 220d je dobrá a spolehlivá motorizace a jejich automat a obecně komfort cestování je úplně jinde než v Superbu (nic proti němu), je to prostě jiná třída. A cenově o tolik dražší zase není (pokud srovnáváš podobné motory a výbavy). Plánuju do něj jít až vrátím Passata B8. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 6. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. února 2023 před 4 hodinami, Jirka1985 napsal: Pokud pokukuješ i výš, tak za mě Ečko v kombíku. Dostatek prostoru, 220d je dobrá a spolehlivá motorizace a jejich automat a obecně komfort cestování je úplně jinde než v Superbu (nic proti němu), je to prostě jiná třída. A cenově o tolik dražší zase není (pokud srovnáváš podobné motory a výbavy). Plánuju do něj jít až vrátím Passata B8. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miliusportos Odesláno 6. února 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. února 2023 Pokud pokukuješ i výš, tak za mě Ečko v kombíku. Dostatek prostoru, 220d je dobrá a spolehlivá motorizace a jejich automat a obecně komfort cestování je úplně jinde než v Superbu (nic proti němu), je to prostě jiná třída. A cenově o tolik dražší zase není (pokud srovnáváš podobné motory a výbavy). Plánuju do něj jít až vrátím Passata B8.Souhlas, taky jsem o Éčku přemýšlel..Odesláno z mého SM-N986B pomocí Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se