Jump to content

vybírám káru


financ

Recommended Posts

Jo, na to jsem taky koukal - proto jsem si říkal, že u 987.1 raději to Sko. Ale co to tak pročítám, tak je tam problému víc a nákladově by mě to asi dostalo do finanční oblasti, kde už by mi to přinášelo víc stresu než radosti. Kor v porovnání s nenáročnou Fiatou. Jak je to u 987 se samosvorem? Maj všechny?

Link to comment
Share on other sites

tak nějak se nudím a přemýšlím o cabriu...které cabrio má regulérní 4 místa? (2 dospělí a 2 děti vzadu), bavíme se o starších kouscích pro zábavu do 300+-. Mám 194cm, takže občas je to horší, ale nemusím mít sedačku uplně vzadu

  • bmw 330 cabrio = mám vyzkoušené a tam to tak nějak jde, ale zase mi těsně vykujuje hlava na hranu čelního skla, takže to vypadává ze hry
  • mb e 350 - tam jsou jen kusy s brutálním nájezdem a mizerným stavem - ale tam se 4 vejdou a tolik vzadu nefouká
  • máte nějaký nápad?
  • možná volvo c70?
Link to comment
Share on other sites

před 17 minutami, tenge napsal:

tak nějak se nudím a přemýšlím o cabriu...které cabrio má regulérní 4 místa? (2 dospělí a 2 děti vzadu), bavíme se o starších kouscích pro zábavu do 300+-. Mám 194cm, takže občas je to horší, ale nemusím mít sedačku uplně vzadu

  • bmw 330 cabrio = mám vyzkoušené a tam to tak nějak jde, ale zase mi těsně vykujuje hlava na hranu čelního skla, takže to vypadává ze hry
  • mb e 350 - tam jsou jen kusy s brutálním nájezdem a mizerným stavem - ale tam se 4 vejdou a tolik vzadu nefouká
  • máte nějaký nápad?
  • možná volvo c70?

Kdybych něco takovýho vybíral já... šel bych do BMW E93 335i daji se pod 300k sehnat a je to fakt zábavný. Napadá mě třeba ještě Audi A5 cabrio to se taky dá pořídit, ale často je to v dieselu a ten se mi v karbidu čuchat nechce.

Link to comment
Share on other sites

4 místný cabrio je vopruz. Dozadu fouká, takže pro zadní pasažéry utrpení, díky dodatečným výztuhám je to těžký a i tak se to kroutí a vrže. 

Link to comment
Share on other sites

V 17. 4. 2024 v 14:31, tenge napsal:

tak nějak se nudím a přemýšlím o cabriu...které cabrio má regulérní 4 místa? (2 dospělí a 2 děti vzadu), bavíme se o starších kouscích pro zábavu do 300+-. Mám 194cm, takže občas je to horší, ale nemusím mít sedačku uplně vzadu

  • bmw 330 cabrio = mám vyzkoušené a tam to tak nějak jde, ale zase mi těsně vykujuje hlava na hranu čelního skla, takže to vypadává ze hry
  • mb e 350 - tam jsou jen kusy s brutálním nájezdem a mizerným stavem - ale tam se 4 vejdou a tolik vzadu nefouká
  • máte nějaký nápad?
  • možná volvo c70?

Mám Mercedes E cabrio a vzadu je asi nejclvic místa z toho co je na trhu. má to i větrnou clonu nad oknem aby dozadu tolik nekoukalo

Link to comment
Share on other sites

V 17. 4. 2024 v 15:40, exBURN napsal:

4 místný cabrio je vopruz. Dozadu fouká, takže pro zadní pasažéry utrpení, díky dodatečným výztuhám je to těžký a i tak se to kroutí a vrže. 

Exburn ma pravdu, ja si ted pujcil na dovce kabrio a tesil se na nej a foukalo tam tak, ze jsme jezdili se strechou nahore. Vubec se to neda srovnat s miatou... 

Nevim, jestli vas to hodi primo na konkretni video, ale navic se z nej nak kourilo... :)) 

 

https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3ODU5Njk4NTIyMjYwMDIz?story_media_id=3345418220469716837_7988435817&igsh=MWFxN2Z0aDdjOWJ0bw==

 

Edited by uff
Link to comment
Share on other sites

Ahoj, není tu prosím nějaký odborník na Porsche? Chtěl bych z Německa dovézt 911 - 991 a potřeboval bych probrat pár věcí. Klidně se i nějak za dobrou radu odměním. 🙂 

Link to comment
Share on other sites

V 17. 4. 2024 v 14:31, tenge napsal:

tak nějak se nudím a přemýšlím o cabriu...které cabrio má regulérní 4 místa? (2 dospělí a 2 děti vzadu), bavíme se o starších kouscích pro zábavu do 300+-. Mám 194cm, takže občas je to horší, ale nemusím mít sedačku uplně vzadu

  • bmw 330 cabrio = mám vyzkoušené a tam to tak nějak jde, ale zase mi těsně vykujuje hlava na hranu čelního skla, takže to vypadává ze hry
  • mb e 350 - tam jsou jen kusy s brutálním nájezdem a mizerným stavem - ale tam se 4 vejdou a tolik vzadu nefouká
  • máte nějaký nápad?
  • možná volvo c70?

Uvazuju nad tim samym, jedinym favoritem je MB CLK at uz a208 nebo poface a209 v motorizaci 430 nebo 500, tzn s V8, myslim, ze tyhle verze uz pujdou cenove jen nahoru. Problem je dostupnost slusnych aut - aby to nebyl import z US, nebo smotanec po totalce, nebo kombinace obojiho, nebo nejaky pokus tunera.

Kdyby mel nekdo tip na konkretni auto byl bych rad:) Klidne bych vyuzil i dovozu, mam pocit, ze nekdo z mistnich clenu dovozy dela.

Edited by dan83
Link to comment
Share on other sites

před 13 hodinami, dan83 napsal:

Uvazuju nad tim samym, jedinym favoritem je MB CLK at uz a208 nebo poface a209 v motorizaci 430 nebo 500, tzn s V8, myslim, ze tyhle verze uz pujdou cenove jen nahoru. Problem je dostupnost slusnych aut - aby to nebyl import z US, nebo smotanec po totalce, nebo kombinace obojiho, nebo nejaky pokus tunera.

Kdyby mel nekdo tip na konkretni auto byl bych rad:) Klidne bych vyuzil i dovozu, mam pocit, ze nekdo z mistnich clenu dovozy dela.

Já to vyseparoval na clk 208/209 ale v 200 nebo 220/320

Link to comment
Share on other sites

Rychla otazka - ma cenu resit cenu (rozumej slevu) u ojetych aut v ramci dealerstvi (typu Invelt apod.)? Tipuju si ze ne, ale nemam zkusenost, tak se ptam 

Link to comment
Share on other sites

Zkusit se dá vždycky, ale nepočítal bych s ničím zásadním.

Každopádně když vidím tu Amortizaci v Rextonu tak bych se asi na prodej a nákup něčeho jiného vysral a dojezdil v něm.

Link to comment
Share on other sites

před 12 minutami, exBURN napsal:

Zkusit se dá vždycky, ale nepočítal bych s ničím zásadním.

Každopádně když vidím tu Amortizaci v Rextonu tak bych se asi na prodej a nákup něčeho jiného vysral a dojezdil v něm.

Jo, to mas pravdu, mozna to tak i dopadne. Ale muze to byt i nahoda v case, dva mesice zpet prodaval znamy prakticky podobnou konfiguraci/stari/stav a sel za 1,1. Ale cekal na to 3 mesice, nez nekdo prijel a obratem to vzal.

Link to comment
Share on other sites

Jasný, já jen že je blbost na to tak tlačit a jit na 900k,-

COT přes 30 000,- měsíčně jen kvůli vidině nějaké ojetiny, ikdyž třeba super káry….

Link to comment
Share on other sites

V 24. 4. 2024 v 19:55, H-B napsal:

Rychla otazka - ma cenu resit cenu (rozumej slevu) u ojetych aut v ramci dealerstvi (typu Invelt apod.)? Tipuju si ze ne, ale nemam zkusenost, tak se ptam 

Právě to řeším a spíš slyšej, že daj něco jinýho než slevu, třeba dodělání výhřevu sedaček, tažný, zimní pneu a tak

Link to comment
Share on other sites

nazdar, vybírám malý auto pro začínající řidičku a za rok a půl bude ve hře i dospělý synovec - vybírám káru na 3 roky na jízdy kolem komína. bazary docela nahovno. vůbec nekoukám na prémiový auta, ale občas projdu kolem mini one s 1,6i 66kW. jak moc drahý servisování to je? bude diagnostika k dispozici i mimo BMW nebo je to scifi?

one mini jsem zkoumal dneska, zespoda nijak zvlášť zrezlý, ale sedl jsem do interiéru a překvapila mě naprosto šíleně zrezlá tyč kotvící bezpečnostní pás do podlahy. u spolujezdce krásná, možná po výměně, řidičova zoufalá, včetně šroubů kotvících do podlahy. bůhví, co by bylo pod kobercema.

Link to comment
Share on other sites

dily nejsou nejlevnejsi, ale ani nejdrazsi, sklony ke korozi znacne, ty atmo trpi na prevodovky, dalsi veci jako zadni trmeny, ventilator chladice, sedacky, koroze v okoli zadnich svetel atd sou spolecne pro vsecky R50/53

diagnostika na tom funguje skoro kazda je to docela postarsi auto a navic zas tak moc BMW to neni

ten one moc nejede a docela zere, R53 zere o trochu vic a jede o hooodne moc lip, ale pro ridicku jde spis o to ze to je furt stylovka :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...