Jump to content

vybírám káru


financ

Recommended Posts

Ja se nechci nijak rychlostne omezovat, jde mi spis o to, ze cca jednou mesicne jedu Kolin - Plzen a Brno (obe trasy cca 350km) a rad bych to dal bez dobijeni (ikdyz v Brne mam moznost u kancelare dobit).

Zase na druhou stranu si rikam, ze v dnesni dobe IONITY, kdy ti to naflaka za 8minut asi 250-300km mozna resim kravinu.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

No já si obvykle nestihnu ani odskočit a už mi appka hlásí že mám dobito na pokračování v cestě. Už skoro rok jsem nemusel na benzinku, takže těch pár minut párkrát ročně mi nedělá problém. 

Jinak Sadská, tak kdyby jsi chtěl pokecat nebo svézt ;) EV už provozuji od 2015

Link to comment
Share on other sites

Y neni jen vyssi, ale oteviraji se cele pate dvere. 3 ma otevirani jako sedan, coz ji za me trochu diskvalifikuje, podobne jako ioniq6.
Jj, praktičtější a větší kufr to má, o tom žádná. Ale stejně bych váhal.
Link to comment
Share on other sites

Dnes jsem to dovezl :D Chtěl bych poděkovat všem klukům co mě tu uvrtalo do Volva a sdělilo spoustu užitečnýho! Manželka je totálně nadšená...chodí se na něj koukat z okna na chodbě a pořád o něm mluví :D

IMG-20240310-WA0002.thumb.jpg.edfcf6c7c01f8b5d3d9068050fa3f23e.jpg

20240310_111549.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dneska jsme pro manželku pořídili taky novýho fešáka :default_wink:. Řešili jsme tady ty motory a padlo to na 103kW v dehtu a čtyřhrab. Ta vopičárna na těch dveří u klik, tam už pochopitelně není. :default_smile:

123456.jpg

Edited by Strocek
Link to comment
Share on other sites

před 11 hodinami, Strocek napsal:

Dneska jsme pro manželku pořídili taky novýho fešáka :default_wink:. Řešili jsme tady ty motory a padlo to na 103kW v dehtu a čtyřhrab. Ta vopičárna na těch dveří u klik, tam už pochopitelně není. :default_smile:

123456.jpg

Jedna opravdu z mála škodovek co se mi líbí a jsou s ní spokojeni i uživatelé, kamarád ji dává docela čouda a je happy ..... navíc pěkná barva 👍

Link to comment
Share on other sites

Před hodinou, African napsal:

Jedna opravdu z mála škodovek co se mi líbí a jsou s ní spokojeni i uživatelé, kamarád ji dává docela čouda a je happy ..... navíc pěkná barva 👍

Díkes :default_wink:. Je to jak píšeš, neslyšel jsem na to nadávat. Jasně, ta rez na dveřích je známá, ale jinak samý pozitiva. Je to druhý auto do rodiny, tak nepotřebujeme velkej kufr, krom toho je dostačující. Jezdíme občas do přírody, tak právě 4X4 a i s tou barvou se to povedlo (za mě nejhezčí) :default_smile:

Link to comment
Share on other sites

před 23 hodinami, Spongebob napsal:

Tady už doma, před garáží :)

Gratulace, at slouží! ;) Volvo má dle mého jedny z nejtrvalejších designů aut, a XC60 téhle generace je pořád pěkný povoz! 

Link to comment
Share on other sites

V 10. 3. 2024 v 13:47, Spongebob napsal:

Tady už doma, před garáží :)

 

20240310_130533.jpg

At slouzi! Privezl jdi ze zahranici nebo CR?

Link to comment
Share on other sites

V 6. 3. 2024 v 16:42, Qwuiddo napsal:

Ahoj,
v ramci firemni skupiny se rozjizdeji nejake zelene tlaky.
Muzu a nemusim se na teto vlne svezt a vymenit lonsky model Superb Sportline za neco vic eko 😀.

Jelikoz mam na strese 10KWp, tak o tom docela premyslim.
Smysl mi dava pouze EV, do PHEV bych spise nesel.

Muzete doporucit neco velikostne aspon ve stredni tride s dojezdem 400+ za kazdeho pocasi?
Realne jedu 1-2x mesicne 350-400km trasu. Jinak trasy do 150km.

Celkem se mi libi Mustang Mach E, ale dela se jen bez tepelnyho cerpadla nebo BMW i4, ktere je ale na budgetu v zakladni vybave.

Zkousel jsem si konfigurovat Enyaq L&K, ale s priplatkama za tazny a tepelny cerpadlo jsem tam pres 1.6m s DPH, coz mi prijde za Skodovku mazec.

Cenove bych se rad pohyboval max okolo 20k bez dph mesicne za operak s najezdem 30kkm a kompletnim servisem.
To odpovida cca +-1.4M-1.6M s DPH v zavislosti na slevach atp.

dik!

Tak prisly prvni nabidky, dekuji vsem za rady a typy na EV.

Nicmene prijimam dale, urcite se neco prehlidlo :).

Mustang Mach E - 17990 bez DPH - to se mi zda dost slusne, za vuz v cenikovce 1.8M
BMW i4 - 27000 bez DPH - tady mi to prijde divne, cenik je asi 1.6M navic maji akci 15990 za 15kkm/rok, ale co se da delat, je mimo rozpocet a tim i ze hry..

Predpokladam, ze behem tydne prijde i zbytek:
Ioniq 5
Ioniq 6
Enyaq
ID7
TESLA Y - tady je celkem problem s komunikaci

Link to comment
Share on other sites

před 6 hodinami, Vasa_H napsal:

At slouzi! Privezl jdi ze zahranici nebo CR?

Mám to od překupníka (ne bazar) co to dovezl z Itálie z autorizáku po prvním majiteli který to tam dal protihodnotou za nové.

Od 2010 do 2020 pouze Volvo servis..rozvody atd. hotovo.

Edited by Spongebob
Link to comment
Share on other sites

Dalo by se říct, že sem rozhodlej na toho Yetiho, viz víše, dát celoročáky. Mám dvě sady kol, teď fungl nový letňáky a trochu slabší zimáky, ale sem trochu limitovanej místem pro skladování, ale taky by se dalo. Toho Yetiho jsme kupovali, že občas jezdíme do přírody, takže sem tam polňačka, občas lesní cesta, takže by mi ty celoročáky dávaly i smysl z hlediska lepšího záběru na těchto cestách. Samozřejmě se bude jezdit převážně silnice, dálnice, ale často i ty polňačky. Nemám s celoročákama zkušenost, klidně si nechám poradit, případně si poslechnu i jiný názory. Díky

Link to comment
Share on other sites

@Strocek Jardo, manželka odjela letošní zimu na celoročkách (Yaris) bez ztráty kytičky. Nevím jak se pneu bude chovat další zimu, ale letos ty pneu v zatáčkách držely a rozjezdy bez hrabání 🙂

Nutno podotknout, že na horách jsem s Yarisem nebyl. 

Edited by moco
Link to comment
Share on other sites

@Strocek mám teď celoročky na T5 - N'BLUE 4Season druhej rok a jsem spokojenej, nikdy s nima nebyl problém, ale nežiju na horách. Nemám pocit, že by se chovaly nějak nepředvídatelně, takže za mě dobrý. Ale výhledově chci ženino auto hodit na MICHELIN CROSSCLIMATE 2, který vycházejí velice dobře v testech a lidi v okolí co je jezdí si je taky pochvalují.

 

Link to comment
Share on other sites

před 17 hodinami, Strocek napsal:

Dalo by se říct, že sem rozhodlej na toho Yetiho, viz víše, dát celoročáky. Mám dvě sady kol, teď fungl nový letňáky a trochu slabší zimáky, ale sem trochu limitovanej místem pro skladování, ale taky by se dalo. Toho Yetiho jsme kupovali, že občas jezdíme do přírody, takže sem tam polňačka, občas lesní cesta, takže by mi ty celoročáky dávaly i smysl z hlediska lepšího záběru na těchto cestách. Samozřejmě se bude jezdit převážně silnice, dálnice, ale často i ty polňačky. Nemám s celoročákama zkušenost, klidně si nechám poradit, případně si poslechnu i jiný názory. Díky

Moji rodiče jezdi x3 a xtrail na celorockach continental 

ja jezdil tím xtrailem v tej letošní jedinej nadilce a byl jsem prekvapen

Link to comment
Share on other sites

Jezdím rok na celoročkách od Matadoru a úplně v pohodě, v prosinci v období největší zimy (rozuměj nejvíce sněhu) jsem s nima zvládl i Krkonoše bez řetězů.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...