Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
Paro, u stareho 4val litru to jeste neni takovej trabl, jako u 2valu... 
Jinak prvni faros, suza TL, VTR SP1/2, starej srad . . . nejhezci sportaky...a samo duc duc... dneska clovek kouka na prekonovanej litr, co ma samej asistent jak si psal, velikostne jak Blata...
Vitek75, Dream team. Pecka.


Jak jsem psal. In extremis to jde demonstrovat na velkym jednovalci, dvouvaly byly typicke.
Me to jezdeni s temi vsemi elektronickymi nesmysly nic nerika. Proste nelibi.
Navic neprobiha ten postupny vyvoj od slabsiho k silnejsimu podle schopnosti a zkusenosti, jako jsme meli my...
Odesláno
před 1 hodinou, TLD napsal:

dawe, me by se libila ta stovka udelana od hpn v barvach ,,cahouna´´ gastona rahiera,a to sem nekurak :). Ale kdyz sem neco takoveho resil asi 3 roky zpatky, tak to startovalo nekde okolo 15tis eur za moto z devadesatek... Vetsinou teda udelane a vim, ze pokud to nezboris, neprodelas, ale stejne sem nemel odvahu...do ted me to stve :)

Tomu věřím. Taky jsem se tak dlouho odhodlával, až to bylo někde, kde už jsem to nedokázal akceptovat.. To je život no..

Odesláno
před 5 hodinami, Bert napsal:

Borci, otázka: Má někdo z Vás zkušenost z nakopávání (opravdu myslím kick start) velkýho motoru? 2 litry?

Dvoulitr nevím, mám zkušenosti se 750, ale pokud tam můžeš během startu stáhnout předstih, dost to pomůže. Případně ve starých příručkách se pro nic za nic neuvádí dekompresní ventily. Podle mě, tohle jsou jediné dvě cesty, aby ti to nezlomilo nohu, až to kopne zpátky. :-) 

Odesláno (upraveno)

Paro, teda já tomu nerozumím, ale nemáš obráceně to přední kolo, myšleno ten šípový dezén?

Upraveno uživatelem Andrew
Odesláno

Má to správně, taky jsem se tomu kdysi dávno podivoval. Bylo mi tehdy vysvětleno, že zatímco zadní kolo je namáhaný převážně akcelerací, tak přední naopak při brzdění. Nějakej vodní klín pod kolo nikoho nezajímá, je špičatý. Ten "otočenej" vzor je všude, napříč značkama.

Odesláno
před 20 hodinami, Wanderer napsal:

Dvoulitr nevím, mám zkušenosti se 750, ale pokud tam můžeš během startu stáhnout předstih, dost to pomůže. Případně ve starých příručkách se pro nic za nic neuvádí dekompresní ventily. Podle mě, tohle jsou jediné dvě cesty, aby ti to nezlomilo nohu, až to kopne zpátky. :-) 

Dík. Jdu do toho. Ale asi až přes zimu. A samozřejmě ke kick startu v pravo, pořídím ruční řazení na straně levé :-) Když už retro, tak se vším všudy. Jediné, co by mne mohlo zastavit je, že tu mašinu někdo koupí. Třeba tady .... Budu muset říct Jagmanovi, ať do inzerce pár strojů vylepí.

Odesláno

Jo, a ještě jedna pikantní historka z dnešního dne. Telefonát.

 

Bert: Dobrý den, na Vašich webových stránkách jsem našel pneumatiku Avon Cobra Chrome 300/35vr18 , 87v. Píšete, že je k dodání nejpozději za 5 dní. Souhlasí?

Guma: Ne, to je tam automaticky.

Bert: Aha, a kdy tedy tak?

Guma: Nevím, asi tak za 14 dní.

Bert: Ok, ještě bych potřeboval vědět, jak je ta pneumatika stará.

Guma: No, je přece nová .....

Bert: Jasně, ale kdy byla vyrobena?

Guma: No, a jak to mám asi vědět, když ji nemáme skladem ....

Bert: .... a můžete mi to před objednáním zjistit? ....

Guma: Ne, to nepůjde.

Rozladěný Bert: Bylo by možné objednat tu pneumatiku s dodatečnou podmínkou, že nesmí být starší, než 2 roky?

Guma: Ne, to my neumíme.

Velmi rozladěný Bert: A co teda umíte?

Guma: ..... mlčí ....

Bert: Sbohem.

 

Odesláno

Díky. Zkouknuto. Bohužel nenabízí požadovaný rozměr. Zítra se jim ale ozvu. Zatím zkouknu ebay, už jsem tam našel shop, který garantuje DOT nejvíce 24 měsíců starý.

Odesláno

Hmmm, myslím. Máš s ním ňákou temnou příhodu? Já jsem s nim v cajku. Opatří co si řeknu, za rozum a přezutí si tam ohlídám. Vozím ale v kufru auta sundaná kola, svojí mašinu už bych pod cizí šroubovák nepustil.

Odesláno

No, dejme tomu, že má slušně vychovaná žena po zkušenosti se službami jeho servisu  o něm říká, že je to kokot..... A má pravdu.

 

EDIT: Ať nejsem tajemnej jako hrad v Karpatech: Špinavej interiér, koplá redukce (LOW režim) na Toyota Landcruiser, nedodržení termínu.

Odesláno
Před hodinou, Bert napsal:

EDIT: Ať nejsem tajemnej jako hrad v Karpatech: Špinavej interiér, koplá redukce (LOW režim) na Toyota Landcruiser, nedodržení termínu.

Tie zvyšné dva body chápem, ale čo je zlé na zaradenej redukcii? :-o

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...