Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

No tak pisal ze ma papiere na uskrtenu, takze asi najvyssie na co dosiahne je uskrtena 600, tym sme kubaturu myslim vyriesili,... aj ked da sa udajne skrtit aj liter, ale to je vraj uz trochu proti prirode. To ze je motka niekde oskreta by som v tejto faze asi neriesil, ak aj nebude oskreta, tak ju beztak coskoro oskrie sam. Siel by som po tom ci je v poriadku ram, vidle a motor a snazil sa pokial mozno ziskat nieco s ABS aj za cenu horsej kozmetiky. Ja mam cerstve porovnanie z autoskoly tam bola ER6 s abs a clovek mohol s brzdou robit co chcel a motka vzdy brzdila dobre. Zatial co moj stary bandit ABS nema a poslat ho neuvazenym pouzitim zadnej brzdy do smyku a prednej na zem nie je vobec nic tazkeho.... testovane osobne :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně bych určitě doporučil bandasku 650. Já mám papírově 25 kw, jinak otevřená. Mám plnotučný papíry už skoro 20 let, takže sám to nepotřebuju.

Tohle je poslední ročník olej/vzduch s krásným žebrovaným motorem a karburátorem, pak už byla stříkačka s vodním chlazením.

Motorka není na místě úplně nejovladatelnější, ale to taky možná trochu bude mejma krátkejma nožičkama - mám 177 cm. Jakmile to jede, tak je to dobrá prča.

Mám to druhou sezónu a furt mě moc baví, akorát už jsem teda rozhodlej koupit haryka, ale na toho ještě nemám dost v prasátku.

Za takovou s podobným nájezdem počítej 60-70 k. (Já jí kupoval s 15000km, rok 2006)

post-8501-0-60444900-1470826553_thumb.jpg

post-8501-0-40019700-1470826555_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se rozhodl, že tu motorku taky vyzkouším. Mám na Vás pár dotazů. 

1) Nemáte někdo typ na dobrou autoškolu (Praha) asi mi jde hlavně o to se na tom opravdu naučit. Chci ten nejvyšší bez omezení (asi stejně nemá smysl dělat ten nižší ne ?) Jo a taky nevím, jestli má smysl začínat ještě letos nebo to nechat až na jaro.

2) Bydlím na Karlíně a sehnat tam garáž nebude asi úplně easy, případně dost drahé. Nicméně na motorce asi nebudu jezdit denně a tak jsem uvažoval koupit garáž v nějaké rozumné vzdálenosti a současně ji pronajmout za zvýhodněnou cenu s tím, že mi tam nájemce nechá motorku nějaké dny v létě a celou zimu. Případně budu parkovat normálně u domu a na zimu jí hodím do garáže k našim (Ostrava). S tímhle nemám vůbec zkušenosti a nevím jak moc motorka venku trpí a taky jak často se Vám stalo, že ji někdo shodí etc....

3) Má smysl kupovat prvně nějakou slabší např 125 etc a naučit se na ní a následně prodat, nebo koupit rovnou 600 případně litra u které stejně nakonec skončím ? Kamarádi většinou říkají ať jdu teda rovnou do toho ale chci víc názorů :D 

 

Zatím se mi celkem líbí některé silniční yamahy případně suzuki, ale to má ještě čas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jagman

Tak já to mám asi nastavené jinak protože v 6 letech jsem začal jezdit motocross v 15 scooter v 16 126ccm dragstar(brzdy i podvozek teda super na 125 ovládalo se to geniálně) něaká na NSR125 na chvilku to znělo jak vysavač a pak v 18 650čopr a něaká rychlá Yamaha od kamoše ale to mě nebavilo a bolej mě záda no v 21 1340ccm Haryk ale to je jiná už :) prostě mi ten vývoj od malé po velkou příde ok a sem za to rád navíc na tom 125dragstaru jsem za těch 7let prodělal 5tis to de

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Jagman no ale ked robis soferak po 30tke tak nie je na skodu par levelov rovno preskocit. Jednak 100 kilovy chlap na 125tkle vyzera smiesne a hlavne pokial rovno rezignujes na nejaky kruty offroad ci brusenie kolien/stupaciek, tak kochaci cestny styl sa myslim da bezpecne jazdit kludne hned na litri aj bez predchadzajuceho mnohorocneho treningu na mensich. Ano asi uz nikdy nebudem tak dobry jazdec ako keby som si tym vsetkym presiel, ale v ramci uspory casu s tym dokazem zit.

 

@vojta1

1) Ja som urobil autoskolu v Dejviciach, pristup myslim OK, ale zabudni na to, ze sa tam naucis nieco viac nez prejst skuskami, aj s tym je teraz vraj po zmene pravidiel casto krat problem

 

2)s garazou moc neporadim ja som kupil dom a tam bol okrem ineho nevyuzity chliev, ktory som po mensich buracich upravach vyhlasil za garaz pre motorku. :D ... vonku by som motorku urcite nenechaval.... hlavne nie pravidelne na rovnakom mieste, pozri si po kolko idu na bazaroch rozne nahradne diely ako sedlo, budiky, spetatka apod a zrataj si ci sa to zlodejovi oplati tvoje moto na par minut navstivit, podla mna ano. O kozmetike ktora vonu dostane na frak nehovoriac, ked tak len nejaku staru vranu ktora uz v tomto smere nema co ztratit.

 

3) moj nazor viz vyssie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebyla k mání, byla to funglovka pro kamaráda syna. Takže neocenitelná, na vše ostatní je Mastercard. Ale k tématu, vybírat se má co nej stav a ne kubíky, nebo typy. Prostě kam srdce a šrajtofle pustí, to nej.

Papierovo uskrtena fungl R1,.... hmmm tatko musel synka naozaj milovat (alebo aj nie :D )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pro dospělýho začátečníka bych taky viděl nějakou šestku tipu banďour, hornet a něco od Japonců z týhle nahatý kategorie. Malý jebky nemá cenu kupovat to de za chvíli z baráku, jak někdo správně podotknul, zase litrovýho supersporta nemá cenu dopuručovat kdo vyloženě nechce zalehávačku a jezdit pilu, protože si jinak tu motorku neužiješ, tak tu bych taky moc začátečníkům nedoporučoval. Ty hornety, banditi to je pohodová kategorie, docela to jede, je to dobře ovladatelný jak při jízdě tak na místě, nevypadaj nejhůř a je to Japonec, takže to bude sloužit dlouho a náhradních dílů z druhovýroby hafec... (i to je dobrý, když si deš koupit zrcátko za 5kilo nebo za dvojku...

 

Autoškolu nedoporučuju tu nejlevnější, když se tam chceš něco naučit a že tam jsou sakra rozdíly, tam tě toho moc nenaučej. Sou autoškoly, který se specializujou na motorky a maj i výběr jak malých, tak velkých kubatůr, že si můžeš v tý autoškole osahat více motocyklů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli nekde dam o dvojku vic za to, ze tam nebudou idioti a budou me chtit neco naucit, tak super. Tohle jsem si uz prozil u auta a znovu nechci. Jeste nekdo nejake konkretni doporuceni ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Malé eSVéčko byla vždy univerzální, nezáludná, ale ne nudná motorka a dokázala potěšit začátečníka i ne-začátečníka když mu bouchly saze

http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-sv-650/suzuki-sv-650-1003910.html

http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-sv-650/suzuki-sv-650-n-894929.html

Upraveno uživatelem Duke650
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V dejviciach idioti urcite nie su, jazdi sa na ER6 s ABS co je urcite na 100% moderna dospela motorka, nizsie kubatury maju urcite tiez, ale ja som nemal tu cest. Kazdopadne pri tej standardnej hodinovej dotacii z teba Rossiho v ziadnej autoskole proste neurobia. Je to vsade tak akurat aby clovek co predtym na moto nesedel presiel zkuskami,... nic viac, nic menej. Mne sa tam napriklad celkom pacilo, ze celkom brali ze ma clovek uz roky B a netrapili ho kravinami okolo teorie a prvej pomoci proste sa rovno len jazdilo.

 

Ak sa chces zlepsovat pod odbornym vedenim a neni ti luto penazi, tak samozrejme existuju motoskoly, ale tam uz sa chodi s soferakom v ruke.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky všem za ohlasy.

 

Jak psal Pavel, malorážky typu 125 ccm jsou asi nesmysl, i když to bude první moto.

 

Celou dobu jsem hledal nějaké 500 ccm, protože jsem myslel, že to je výkonově dostatečné a cenově se tam dalo taky vybrat. 

 

Již zmíněné SV 650 a Bandit 650 vypadají krásně...akorát v mé cenové relaci to jsou asi horší kousky, jestli tomu dobře rozumím. Nechtěl mít "super" kup za 50k a pak vysolit dalších 20k za servis. 

 

Ty co postoval Duke650 vypadají zajímavě, zvláště ta modrá. Nájezd 44000 je asi OK, i když mi to přijde už trochu hodně (nebo ne?). Cena taky slušná, jen aby se do toho nemusela vrazit, jak říkám, další dvacka. 

Upraveno uživatelem El Nano
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pridam svoje zkusenosti. Pred mesicem a neco se mi v hlave urodilo poridit si moto. Od autoskoly je to 17 let, jel jsem jen parkrat po autoskole na necem a celou dobu nic.

Chtel jsem neco pro zacatecnika a od malych obejmu me odrazovali. Nakonec jsem si v pujcovne zkusil Yamahu MT-07, byla lehka a dobre se ovladala, nicmene ten dvouvalec byl velmi citlivy na plyn a kazdy mm ubrani bud hodne brzdil nebo zabiral. Pak jsem zkusil Hondu CB650f a hned po par km se mi ten 4valec zalibil. Zvladne tahnout od malych otacek a neni tak neposedny. Uz jsem dal nehledal a nezkousel (jeste jsem chtel zkusit Kawa er-6 a Suzuji SV-650). Mam ji doma a jsem absolutne spokojeny. 1000km prekroceno a bavi me, ikdyz se prakticky stale jen ucim.

Co bylo ale nejlepsi rada, kterou jsem dostal, bylo, at si prave najdu nejake pujcovny a zkusim si na tom pojezdit.

Takze tot muj nazor a zkusenot jako aktualniho zacatecnika :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak při nákupu motorky za 50 je třeba počítat s tím, že to nebude voňavka a záleží na konkrétním kusu

Ale SV650 je držák... Jednu lehce poladěnou jsem kdysi dávno měl, na klikaté okresky značka ideál. V Brně na okruhu se s tím daly v zatáčkách vnějškem předjíždět stroje jako Bandit1200, XJR1300 a pod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych se zas přimlouval za menší kubaturu do začátku, ty pětikila jsou pro greenhorna ideál. Na ER5 jsi koukal?

 

Jinak je to jako s hodinkama, chce to projet a vzít to, co ti nejlíp sedne do ruky. A k nákupu mít ideálně majitele stejného kusu, který pozná, zda vše funguje jak má (nebo mechoše).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...