Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
  V 3. 4. 2025 v 18:13, Xenomorfus napsal:

To fakt ten "budik" je tak hnusny nebo to zkresluje fotka?

Rozšířit  

Je to digitální 4palcovej dotykovej displej. Má to X obrazovek, dva typy budíků apod., a funguje to i v rukavicích. Není to nejrychlejší, ale když to funguje, funguje to dobře :D. Ten rastr displeje na fotce není normálně vidět.

Viz: 

 

  V 3. 4. 2025 v 18:52, warann napsal:

Me by spis zajimaly ty muchy a anomalie. 

Rozšířit  

1. Došel mi benzín a chcípl stroj uprostřed polí, ačkoli palivoměr ukazoval 75 % nádrže. Po restartu ukazoval už rezervu a hladový oko. Po doskákání (kejvání strojem na přelití benzínu + 6 dalších chcípnutí) na pumpu se ukázalo, že v nádrži byly ještě 3 litry, akorát někde schovaný. Palivoměr při posledních restartech ležel na nule.

2. Nefungovaly nějaký maličkosti na budíku (data z jízdy, navigace).

3. Po připojení telefonu na USB kabel (nabíjení) ho budík zobrazí jako zařízení a lze ovládat hudbu/podcasty přímo z budíku (resp. páčkama/čudlikama na řídítkách). Bohužel připojení telefonu občas zapřičiní restart nebo zamrznutí budíku. A někdy i telefonu. Investigovaným řešením je telefon připojit před startem motorky. Motorka jinak jezdí i bez budíku.

4. Dneska mi stroj chcípnul za jízdy ve stoupání do prudšího kopce v obci (dvojka, čtvrt plynu, cca 45 km/h). Po restartu už OK.

Body 1 a 2 zčásti vyřešil update SW budíku, kterej vyšel před měsícem. Palivoměr už ukazuje o trochu přesněji, ale dle diskuzí lidí kolem Scoutů jde o dlouhodobej problém lživýho plováku. Doporučuje se tankovat po 150 km (pro jistotu).

Bod 4 jsem v diskuzi objevil též - jde o nějakou anomálii v ŘJ motoru, někomu to dělá, někomu ne. Psal mi jeden frajer, že se mu to občas děje při výjezdu z garáže. Indian chybu prý řeší a bude nová verze softwaru (někdy).

Do toho je svolávačka na 2024 Scouty kvůli blbě indikovanýmu neutrálu. Tj. budík ukazuje neutrál, ačkoli je tam 1 nebo 2. Mně se to třeba nestalo. A zase - lidi v diskuzích, který svolávačkou prošli a mají novou verzi SW nějaký jednotky, zase hlásí různý nový neduhy (kolísající volnoběh a chcípání stroje).

Nebudu tvrdit, že mě to nese*e. Sice jsou to relativně maličkosti, ale třeba náhodný chcípnutí motorky za jízdy mi úplně humorný nepřijde. Plus teda u takhle drahýho stroje bych podobný potíže nečekal. Vlastně u žádnýho (chcípání) :D

Nechci tu ale plivat jedy - servis příští týden udělá svolávačku, zkontroluje soft u ŘJ, prohejbe plovák (i když mi servisák do telefonu řekl: "No jo no, plovák, to se děje všem."), udělaj servis a pak se uvidí. Ta mašina je jinak skvělá, zábavná, charakterní a k velkému překvapení i pohodlná. Umím si představit jet klidně 300-400 km (s trojím tankováním :D). Takže by mě fakt s*alo, kdybych měl furt něco reklamovat.

Odesláno

KFL: jo, to zkreslovala fotka, pak je to v poradku.

Co se tech neduh tyce, tak to chcipani si "umim" predstavit. Jednou se mi neco podobneho stale pri male rychlosti a otaceni na silnici a lehnul sem. To fakt nechces aby Ti pri takovem manevru nekdo vypnul motor. Nicmene je to holt takova doba. Vsechno zalezi na SW. Silene. Drzim palce, at se to vyresi.  U auta, ktere nafasuju na firme bych to tak nejak zkousl, u motorky, kterou mam "pro zazitky a volny cas" bych to nedal.

Odesláno

Ano, tyhle úvahy mi samozřejmě taky běží hlavou, ale říkám si, že je to pořád jen stroj, navíc novej model, takže má nárok na nějakou tu mouchu. Čili počkám a budu doufat, benefity pořád převažují :).

Odesláno

@KFL dikes. Tak drzim palce at se to vyresi. Btw s tim palivomerem by to byla moje smrt. Jezdim casto az na doraz (v aute k velky nelibisti manzelky), coz aspon elementarni duveru v ukazatel paliva vyzaduje. 

Odesláno

IMG_20250404_174237633_HDR.thumb.jpg.3d6ab17b2eda33e4bd7786f93463602f.jpgIMG_20250404_174227675_HDR.thumb.jpg.6c2aa8523eda8ffb58a36a933fcbf946.jpgDvě hvězdy z Japonska, mechanické strojky , nic než ocel a černá barva. Orient Star Diver 1964 a Midnight Star 1900. 

 

  • Like 2
  • Díky 1
Odesláno

Pre mna je slusny palivomer vlastny zadok a na ninje aj ruky.... ked to zacnem citit tak zacnem obzerat benzinku.... nadrze maju vacsinou v tej chvili este slusnu rezervu.

Odesláno

Na motorkách vždycky při tankování nuluju jedno z počítadel, když mám na street bobovi 200, začínám hledat benzínku, na glajdě 300, nejspolehlivější palivoměr.

  • Dát hlas 3
Odesláno

Absenci palivomeru, pripadne "nefunkcni" palivomer bych nevidel jako problem, za predpokladu, ze ma nadrz "funkci rezervy" (prepinatelny palivovy kohout). Coz bohuzel drtiva vetsina soucasne produkce poslednich let, nema. Zkratka ne kazdy vyvoj je smerem kupredu. Jak "Afrika", tak "Big" ma dojezd (za normalnich podminek) hrubo pres 400km. Nicmene rezerva je cca 150km, resp. 100km. A pak jeste pres 200km v kanystrech ;-).

 

Resizer_17437958741731.jpeg

Odesláno

nulovat pocitadlo, jednoznacne. kazdy kto raz tlacil motorku sa uz druhykrat na palivomer spoliehat nebude. u mna to bol rocket takze ja existenciu palivomeru ignorujem uplne :) realita je, ze asi u polovice motoriek ukazoval len orientacne, minimalne nebol linearny. Jedina vynimka je snad goldwing, ale tam je nadrz pekna symetricka bandaska, tak si hovorim, ze to uz by snad zvladli aj v Togliatti 

Odesláno

Tak teď už vim, že motorka bere cca 5-5,5 litrů na sto, čili můžu bezpečně ujet 180-190 km. Protože jak jsem psal výše, když v nádrži zůstanou 3 litry, motorka stejně začne vynechávat, protože se benzín někde schovává. Nádrž má 13 litrů :).

Odesláno (upraveno)

Tyjo nesvezl, ony tyto projížďky obvykle končí stejně jako masáž a nerad bych jí vyvrátil nově nabytou kyčel. 

Upraveno uživatelem Horhe
  • Haha 1
Odesláno

Náhodou, vy dva drzí vocasové, dnes jsem zažil na trojkolce 20 nejzajímavějších kilometrů v životě ..... Seděl jsem vzadu a řídila žena má drahá!

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...