Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Aj ja sa pridávam k spokojním zákazníkom.

Platí všetko čo už bolo spomenuté, príjemne mna prekvapilo zorganizovanie dopravy zo SR + poistenie zo strany Onyxu.

Este raz dakujem.

Odesláno (upraveno)

Přidám také své pozitivní hodnocení.

Díky Rudovi z Onyxu za skvělou práci, co odvedl na mých Alpinach. Vše vyřešeno perfektně a rychle, výborná komunikace spojená se zasíláním fotek přímo ze servisu potěšila. 

Bylo mi ctí...v případě potřeby nebudu váhat se na vás obrátit znovu.

Upraveno uživatelem Gustaf
Odesláno

Taky se musím přidat s výbornou zkušeností a vzhledem k tomu, že jsem se při studiu dost intenzivně zabýval CX, jsem dost rozmazlený. Onyx hodnotím na jedničku - přístup, komunikace a jednání. Takže za mě kdykoli znovu a rád doporučuji ostaním.

 

Odesláno

Už je to pár týdnů co mám hodinky doma ale šlapou perfektně. Když sem začal řešit servis tak sem věděl že to bude fůra pěněz a čtvrt roku v pytli.

Na doporučení a po přečtení recenzí jsem napsal dotaz na mm300 a staré quartz golden tuna. Obratem došla kladná odpověď.

Hodinky byly za pár dnů doma a tak vyladěný 8L35 mi neudělali tady, ani v Mnichově a ani v Japonsku. A quartzky chodí jak za mlada.

Rudo díky.

Odesláno

No, na to nevím co bych řekl....regulaci provádíme vždy vícestupňově, po opravě a pak cca za tři dny, to se hodinky asi nejvíce srovnají s novým mazivem a opravou. A kontrola v případě pochybností ještě před odesláním zákazníkovi. To co nám ukáže vibrograf vždy kontrolujeme i v reálným chodu na cyklomatech. Hodinky samozřejmě nařizujeme na sekundu a vždy podle reálné odchylky se snažíme doregulovat. Nejmodernější vybavení servisu, kterým disponujeme nám pak všechno ulehčuje. Konečná reference je pro nás zpětná reakce zákazníka, s kterým namátkově komunikujeme i po opravě.  A v neposlední řadě i množství kladných ohlasů zde na Chronomágu. 

Toho všeho si nesmírně vážím, vážíme a moc děkujeme za všechny Vaše spokojené reference.

Za Onyx servis značkových hodinek Rudolf Kalivoda.

Odesláno

Rád bych se přidal s velmi pozitivním hodnocením, celá akce od komunikace až po řešení neuvěřitelně hladká a skvěle provedená. Kéž by to tak fungovalo všude. Díky a velmi rád se na ONYX příště obrátím znovu.

Odesláno

Také se přidávám k zástupu spokojených zákazníků a moc děkuji Rudovi a týmu z Onyx za opravu dědových Primek a tátových Orientů.

Skvěle odvedená práce, příkladná a rychlá komunikace (ze které by si jinde mohli vzít příklad) a ještě mi v této blbé době píchli s dopravou hodinek.

Až budu příště potřebovat hodinářskou pomoc, určitě moje volání bude jako první směřovat do Jihlavy 👍⌚

 

Odesláno

Dotaz na pány hodináře: nechali byste pořád běžet stopky u IWC cal. 89361? Asi se trochu sníží amplituda, tudíž přesnost, spojkám v záběru to neuškodí, jaká jsou ale ozubení u chronografové části strojku? (Kolega v práci chronograf zásadně nikdy nevypíná.)

Odesláno

Ahoj,

u hodinek IWC je chronograf nepřímo spřažený se soukolím. To znamená, že se chronograf připojuje až v okamžiku spuštění stopek. Z toho důvodu je celkem jedno jestli chronograf jde a nebo nejde. Ztrácí se v důsledku otáčení vícero kol a překonání odporu přítlačné vzpruhy trochu hnací síly, což může mít drobný dopad na amplitudu a tím i přesnost chodu. Jestli ti mám doporučit mít chronograf stále zapnutý a nebo ne, za mě to u tohoto typu spíše jedno. Pokud si sám vyzkoušíš jaký to má vliv na přesnost, tak se podle toho můžeš zařídit.

U tohoto kalibru je spíš problém s čepem centrálního stopovacího kola. Je poddimenzovaný výrobcem a rád při nůlování praskne. Neštěstí na to máme upgrade systém opravy, Tak kdyby jsi s tímto měl problém stačí se ozvat.

Ruda Onyx - servis značkových hodinek.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...