kupko Odesláno 15. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 15. ledna V 9. 1. 2025 v 0:10, Hasňa napsal: Přátelé, neprovozuje tady někdo náhodou obchod s kolama, nebo sportovním zbožím? Ahoj ano pracuji v mojekolo, co potrebuješ. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kupko Odesláno 15. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 15. ledna V 9. 1. 2025 v 4:15, Z. Paul napsal: Myslím že @kupko a obchod je mojekolo.cz. Akorát sem už moc nechodí (nebo dříve moc nechodil), ale byl vstřícný dříve jsem chodil tady často, každý den ted je času málo:-( a hlavně nemám momentálně aplikaci na tefonu. Tak že pouze přes počítat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vanilla Odesláno 15. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 15. ledna (upraveno) Ahoj kluci, jdu si pro radu, dívám se po silničním kole, ideálně z druhé ruky. Budget jsem chtěl původně držet do 30k než mi padl do oka tento Wilier viz odkaz. Prosím, jaký je váš názor? Závodit nehodlám ale chtěl bych karbon, kotoučové brzy a pokud možno novější kolo. Měřím 187, váha 82kg. Díky, Kuba https://www.cyklobazar.cz/inzerat/Jadgr2knxG0Qa/wilier-garga-xl-55cm Jako protipol davam toto BMC: https://www.cyklobazar.cz/inzerat/mkz1xWGYjNoAK/silnicni-kolo-bmc Upraveno 15. ledna uživatelem Vanilla Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
redd Odesláno 15. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 15. ledna (upraveno) Ten Willier je nějakej hodně “povytaženej”, až to na mě nepůsobí dobře - hodně podloženej představec, strašně dlouhá sedlovka. BMC by chtělo lepší fotky (za denního světla). Jako obě kola budou asi v pohodě, BMC je na ultegře. Chtělo by to kompaktní převodník 50/34. Z těch fotek to úplně není jasný, co tam je. Upraveno 15. ledna uživatelem redd Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
323GT Odesláno 16. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 16. ledna Za mě obě kola asi fajn. U toho Wilieru to vypadá, že dotyčný špatně zvolil velikost a potřeboval by spíše XXL. Na tvou výšku téměř jistě půjdeš se sedlem, možná i s představcem, níže. Garda je endurance silnička, tedy geometrií zaměřená více na pohodlí. Kola Fulcrum Rapid Red 500 jsou slušný standard. Na BMC nevím, co je za set kol a typ rámu také nevidím. Z těchto dvou bych volil Wilier. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
steel Odesláno 17. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 17. ledna Z druhy ruky bych silnici asi nechtel, bal bych se a hlavne v roce 25 bych rozhodne sel do Di Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarett Odesláno 17. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 17. ledna před 6 minutami, steel napsal: Z druhy ruky bych silnici asi nechtel, bal bych se a hlavne v roce 25 bych rozhodne sel do Di V téhle cenové relaci je mechanika v pohodě, je robustnější a výrazně méně nákladná při servisu ... a pokud je kolo udržované, tak to řadí srovnatelně. Není se čeho bát. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maro Odesláno 17. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 17. ledna @steelJe pravda, že je zima a teoreticky by se mohlo ještě něco objevit, na druhou stranu se trochu bojím, že posezoní výprodeje už jsou za náma. Každopádně nová silnice s Di2 je aktuálně furt nejmíň 50 (mam ted jednu v hledáčku, ale bojim se, ze Mko mi bude malé a vsechno ostatni s di2 co nachazim je jeste +10). Ale pokud jsi na něco narazil, klidně to sem hoď. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
steel Odesláno 17. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 17. ledna před 8 hodinami, Jarett napsal: V téhle cenové relaci je mechanika v pohodě, je robustnější a výrazně méně nákladná při servisu ... a pokud je kolo udržované, tak to řadí srovnatelně. Není se čeho bát. Souhlas do lonska jsem jezdil na silnici mechanickou ultegru a byla ok, od lonska mam Di ultegru a za me skvely nemuzu si vynachvalit, seridis telefonem , ma to tri rezimy razeni a nikdy nezavadis o presmyk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kral083 Odesláno 19. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 19. ledna Volám po okamžitém zákazu inverze!!! 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wawrik Odesláno 19. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 19. ledna před 32 minutami, kral083 napsal: Volám po okamžitém zákazu inverze!!! Prečo? Veď tá prvá fotka je perfektná. Vidno, že máte čo-to najazdené a presne viete, ako sa do takého počasia (farebne) obliecť Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kral083 Odesláno 19. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 19. ledna @wawrik oblečení byla ráno největší loterie. Nakonec sem zvolil zimní verzi, s tím že se holt na tom sluníčku budu rozepínat jak mi bude vedro. K U L O V Ý!!! Zima jak v ruském filmu celý den. Když už se odpoledne sluníčko ukázalo, začal foukat vítr. Posledních 40km už to bylo trochu trápení. Chtěl sem jet zítra do práce,ale nohy sou k.o. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lou Odesláno 28. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 28. ledna DOTAZ BIKE AMATÉRA: zdravím všechny, psal jsem do tématu napodzim. Koupil jsem si hardtail a přišlo mi, že na cyklostezky je to nesmysl, tak jsem ho rychle prodal. Začal jsem přemýšlet na gravelem (konkrétně Canyon Grizl) a trochu jsem doufal, že mě to přejde. Začíná to vypadat, že mě to nepřešlo. Ale po diskuzi s kamarádem vyvstalo dilema gravel vs. silnička. Jsem řekněme začátečník, ale občas bych si chtěl hezky vyjet. Tipuju, že se budu víc pohybovat na asfaltových cestách než na polňačkách/v lese a podobně. Pomozte mi trochu, jak se správně rozhodnout. Je gravel v pohodě i na ježdění po asfaltu? Není silnička až moc ,,sportovní" tzn. nepohodlná? Je některej typ kola víc ,,na pohoduů? Ano, mám v plánu si obě kola vyzkoušet vedle sebe. Ale rady zkušených se vždycky hodí Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kral083 Odesláno 28. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 28. ledna Jako těžko radit. Já si prošel vývojem od MTB, přes gravel a poslední roky drtim silnicí,s tím že ale ostatní kola jsem si nechal a je fajn občas změnit styl jízdy. Zkus se podívat po silničce s endurance (pohodlnější) geometrií s průchodnosti rámu pro pláště aspoň 30x700. To by mohlo být řešení. Pořád svižný na asfaltu a lehčí offroad by to taky zvládlo. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
STRKKT Odesláno 28. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 28. ledna Prošel jsem podobnou cestou, full šel nakonec z domu a mám silničku a k tomu jsem přidal gravel. Pokud bych měl mít jenom jedno kolo, byl by to gravel. Na silnici není o tolik pomalejší, než silnička a nemám problém vyjet mimo silnici. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
berczo Odesláno 28. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 28. ledna Mám trailového fulla & gravel. Na fullu nechceš jet 40km po asfaltu, stejně tak nechceš jet na silničce 40km v terénu U mně gravel dostal přednost před silnicí, jelikož: - se na něm dá ujet to kilčo po asfaltu v pohodě a když se nudíš, tak sjedeš na polňačku (tam ale necháš taky všechny kámoše na galuskách ) - průměrnou rychlost mám cca 22km/h na gravelu, na silnici cca 27-28, takže je silnička mírně rychlejší - agresivnější posed je na silničce, pro mně byl méně pohodlný - cena říkala, že je gravel levnější - po tom co jsem koupil gravel, tak jsem jezdil 90% gravel vs 10% full (po roce se to dostává na 60:40) - na asfalt nelezu bez garmina a radaru. Lidi i tak jezdí jak hovada. Pokud máš možnost oba druhy kol vyzkoušet, jdi rozhodně do toho! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marecenator Odesláno 28. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 28. ledna Mel jsem HT, fulla, italskou silnicni klasiku Gios a gravel Ritchey. HT jsem daroval, fulla prodal, na Gios se divam a 100% casu jezdim Ritchey (50% les, polnacky atd, 50% asfalt (taky garmin + radar)). 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paw Odesláno 28. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 28. ledna Ber gravel. Ten se dá změnou pláštů přiblížit silnici, naopak to moc nejde :). I na gravelovejch plášťích to jede po asfaltu velmi slušně a nejsi tolik limitovavanej povrchem. Radar, ať už od jakýkoli firmy rozhodně ber. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
STRKKT Odesláno 28. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 28. ledna Udělal jsem si test, kdy jsem jel týden po sobě stejnou trasu, poprvé na silničce a podruhé na gravelu. Celkem 70 km, pocitově byl gravel pomalejší, ale podle Garmina byl rozdíl 10 minut. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vzduch Odesláno 28. ledna Nahlásit Sdílet Odesláno 28. ledna Od 90tek jezdím jen na MTB, silniční cesty využívám jen k přiblížení se k polním, lesním cestám. Na silnici je to o zdraví, ne-li o život. Někteří kamarádi přešli z MTB na silničky, hltají kilometry, lítají na Kanáry a něco si ve stáří stále dokazují, tímto směrem nejdu. Já raději na pohodu a nevylučuji v budoucnu ani elektrokolo, stáří nezastavíš Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se