Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

před 3 hodinami, Moty napsal:

Krátit jo, ale o kolik...to poznas podle nastavení prehazovacky 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sram mám se svou "muší" váhou na bike nějakých 3000km, to se mi nestalo ani u XTR řetězu. A to je X01, nikoliv XX1. Asi tak.

Takže po spotřebování Shimano řetězů jsem přešel na všem na Sram a spokojenost.

I na Shimano 105 osazeném kole běhá a řadí Sram jako po másle. Nebo keramice, máslem ani WDčkem už léta nemažu 😂

Něco jako Tufo pláště, gravelový jsou po 2tis. km pomalu jak nový, kdežto třeba dražší Continental vydržel poloviční nájezd.

Ale já jezdím do 5tis. km ročně zase, takže ode mě jsou to takový hobby postřehy ze života.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

😂 já jsem fakt jen hobík. Každý rok mám cíl stejný, ujet za rok tolik, co borci na TdF, takže cca 3,5. Koukal jsem na Strava a vloni to bylo 4,88 ale to jsem dost zanedbával turistiku a běh, což se letos snažím trochu napravit. Na úkor kola. Zatím mám 2,4 ale počítám s teplým podzimem tak to k těm pěti snad dotáhnu. A samozřejmě nutně potřebuju silničku aby to odsýpalo rychleji 😂😂😂

1956543293_IMG_20220813_153354734_HDR2_copy_750x1000.jpg.fbfeceb8a04b61a692760dc1bb7fb5d9.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, Ajaj napsal:

Když už jsme u toho, máte doporučení na konkrétní řetěz (výrobce & typ)? 
mám silnici na 11

Hodně se teď doporučuje 12spd Shimano, měl by být tišší než 11spd a vydržet víc

 

ad Tufo vs. Continental, výdrž je na úkor přilnavosti a valivého odporu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, pebe napsal:

Hodně se teď doporučuje 12spd Shimano, měl by být tišší než 11spd a vydržet víc

 

ad Tufo vs. Continental, výdrž je na úkor přilnavosti a valivého odporu

Jezdím 12 řetěz XTR na 11 DuraAce silnici i na gravelu s GRX ... mnohem tišší, líp to řadí. Poprvé jsem to viděl před 4 lety u kluků v týmu Bora, kde si to mechanici nemohli vynachválit. Je ale pravda, že oba týmy vozí kladky CeramicSpeed, které jsou tenčí, než originál SH, takže užší řetěz sedí přesně. 11 kladky jsou o něco širší a je lepší, když se u horní kladky lehce zbrousí boční výstupky na zubech kladky. Já jsem nebrousil nic, dal jsem CramicSpeed OSPW vodítka a je to 150% :)

IMG_1011.thumb.jpeg.b24261e184a3f9a75431b332fa1be343.jpeg

74B24C5E-94EF-43CB-AFCC-A959AE08A742_1_105_c.thumb.jpeg.b8ee98eac3708cfe931450f7d85ba1c9.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


 
ad Tufo vs. Continental, výdrž je na úkor přilnavosti a valivého odporu



Přešel jsem od Conti k Tufo a jízdní vlastnosti jsou k nerozeznání. Ale výdrž je neskutečná. Teď jsem poprvé měnil zadní plášť po 6k km, ale ještě by tak 1500 dal. Přední dá min 10k.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Jarett napsal:

Jezdím 12 řetěz XTR na 11 DuraAce silnici i na gravelu s GRX ... mnohem tišší, líp to řadí. Poprvé jsem to viděl před 4 lety u kluků v týmu Bora, kde si to mechanici nemohli vynachválit. Je ale pravda, že oba týmy vozí kladky CeramicSpeed, které jsou tenčí, než originál SH, takže užší řetěz sedí přesně. 11 kladky jsou o něco širší a je lepší, když se u horní kladky lehce zbrousí boční výstupky na zubech kladky. Já jsem nebrousil nic, dal jsem CramicSpeed OSPW vodítka a je to 150% :)

 

Máš pěknou výbavu v garáži, tak jako má ve vlákně Petrolhead @gas 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mel byste nekdo tip na slusny cykloservis v Praze?

Potrebuju postelovat brzdu, tak nejak to behem tydne prestalo praktoicky uplne brzdit, tak nevim, jestli nejak nevytekl olej nebo co... kotouce jsou sice sjete, ty bych tam taky rovnou nechal vymenit, ale tohle mi prijde, ze to prestalo brzdit nejak moc rychle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Decka,

potrebuju po "prestavbe" garaze zavesit 3 kola. Na vysku, vic mista nemam.

Funguje ten obycejny hak, nebo tim neco na kole ku**im? Nebo ten druhej, elegantni dzak a zadni kolo nechat stat na zemi?

Jak to, prosim, resite? Dikes


 

95ED0769-69B9-4A9F-8227-FFBA72BC19B0.jpeg

215A04A5-58D3-493B-A5AF-6B57781D8597.jpeg

 

2E96C728-7F0F-4BDF-943B-8FE6BB15361E.jpeg

Upraveno uživatelem Murphy97
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...