honzyk Odesláno 15. května 2016 Nahlásit Odesláno 15. května 2016 niečo na tom bude,do kopca u vás jazdí RS, ale motor vyhodili a je tam evo motor.. To je proto, protoze to stavel Komarek, ktery je specialista na mitsu, urcite to nebude kvuli tomu, ze by origo motor byl spatny. Jestli myslíme to stejný auto tak to nemá s Focusem RS nic společnýho, základ je Fiesta WRC upravená Komvetem a je v tom opravdu motor Mitsubishi, Komárek ho má i v Normě se kterou závodí sám. Fiesta měla závodní premiéru minulý víkend v Náměšti, Focus RS v barvách Komvetu tam jezdil coby pořadatelský auto a podle toho co píše na webu dojde vedle Mitsubishi na program úprav i pro tohle auto. 2 KFL: jezdil jsi s Evem, STI ? Já jen jestli se to dá srovnat s Focusem RS nebo je to úplně jinej sport, dík.
M3maniac Odesláno 15. května 2016 Nahlásit Odesláno 15. května 2016 Ach ach. Jaky to bylo? No moc příjemné překvapení... prvni se to chovalo jako nudný starý bmw, ale na dálnici od 180 to začlo ožívat Jagmane báwo je nuda??? a není to naopak? esko uznávám a ctím, ale je to na pohodu a relax, čili skoro nudu tato alpina nuda fakt není...
Návštěvník Jagman Odesláno 15. května 2016 Nahlásit Odesláno 15. května 2016 No moc příjemné překvapení... prvni se to chovalo jako nudný starý bmw, ale na dálnici od 180 to začlo ožívat Jagmane báwo je nuda??? a není to naopak? esko uznávám a ctím, ale je to na pohodu a relax, čili skoro nudu tato alpina nuda fakt není... Když mě už nebaví jezdit rychle a zrovna Mamut cupé umí dobře dovádět jako viděl jsi jet katedrálu bokem?
KFL Odesláno 16. května 2016 Nahlásit Odesláno 16. května 2016 (upraveno) 2 KFL: jezdil jsi s Evem, STI ? Já jen jestli se to dá srovnat s Focusem RS nebo je to úplně jinej sport, dík.STI a EVO kdysi dáávno, vzpomínky už jsou spíš mlhavý, ale jedno si pamatuju - byla to sranda a s oběma autama se dalo bez obav házet v zatáčkách. A pak ten projev. Typicky STI dlouho nic, pak se kolem 4 tisíc nadechlo turbo a začalo peklo. Focus táhne od 2 tisíc furt stejně bez ohledu na otáčky. Jak jsem psal, chybí mu špička, gradace, vzrušení. Rychlost si nemusíš zasloužit. Navíc je těžkej, takže pocitový hození do zatáčky se nekoná, spíš jsem měl dojem, že tam musím složit vagon uhlí. Možná trochu přeháním, ale největší výtka k FRS směřuje k tomu, že jízda s ním je v běžných situacích nuda. A co víc - z auta nečiší nadšení nebo radost. Pocitově bych to přirovnal tak, že krotíš zmrzačenýcho, ale nasranýho medvěda navlečenýho do kostýmu geparda. Přemýšlím o tom od soboty - fakticky s Focusem není nic vysloveně špatně, výkon má, podvozek super, brzdy skvělý, řazení bezva, ale dohromady mi to prostě nehraje. Chyba bude pravděpodobně ve mně, vzhledem k testům, který všude vycházejí. Já můžu být rád, že jsem po něm nešel naslepo, protože kdybych se někdy rozhoupal a koupil ho, byl bych ukrutně naštvanej. Nejvíc mě mrzí fakt, že jsem se těšil, že bych o něm mohl snít a přemýšlet. Výsledkem je pouze to, že vzpomínám na divoký a mechanický RS MkI. To táhlo od 3500-5500, ale byla s tím extrémní legrace a mělo obrovský charisma. Jsem přesvědčenej, že MkI by v zatáčkách novýmu Focusu bez problémů stačilo, možná by mělo lehce navrch. A když tak o tom uvažuju, i RS MkII s pětiválem melo obrovský charisma a charakter nařvanýho rebela. Nový nemá nic. Je to jen přerostlej hatch s obřím výkonem. Ale kámoš mě uvrtal do přemýšlení o nový MX-5, že je prej dokonalá. Sice se mi vůbec nelíbí, ale už si bookuju testovací jízdu, tak uvidím . Upraveno 16. května 2016 uživatelem KFL
Pirx Odesláno 16. května 2016 Nahlásit Odesláno 16. května 2016 (upraveno) včera v této krásce....No dobry dobry a co to kupe tam vzadu? Co v tom je? Odkud to je? Proc to tam jen tak stoji? Co? :-)) btw, opravoval jsem ADS perovani v zehlicce... po deseti hodinach prace to furt stalo takhle: ... a uz nam dochazely napady... nakonec se podarilo, ale zacinam rozumet tomu, proc uz to proste nikdo nechce provozovat... Upraveno 16. května 2016 uživatelem Pirx
gas Odesláno 16. května 2016 Nahlásit Odesláno 16. května 2016 Dát to do servisu MB, tak tam necháš kilo
African Odesláno 17. května 2016 Nahlásit Odesláno 17. května 2016 Manželka zabavila micinu, nevadí, vytáhl jsem medvídě .... 130 tisíc najeto bez jediného problému, od posledního šmejdu jménem VITO obrovská úleva, tam začali první vážné stresy ve 40 tisících
Josef01 Odesláno 17. května 2016 Nahlásit Odesláno 17. května 2016 Dát to do servisu MB, tak tam necháš kilo Pokud to je měch, tak 35-45 tis., no levný to není, holt chce si spořit do kasičky za každý najetý km 1 korunu, pak je to jako když to najdeš
moco Odesláno 17. května 2016 Nahlásit Odesláno 17. května 2016 Dneska jsem tuhle mrchu v červené zahlédl v Hranicích na Moravě, prvně mě zaujali parádní kola, no a kdyz jsem zahlédl boční grafiku tak jsem věděl odkud vítr fouká a čtveřice výfuků me o tom jen utvrdila....ja jen, že jsem tuhle alpinu nikdy neviděl, na Moravě jsem viděl jen B5 v Olomouci.Parádní vecička pro lidi co neví co by :-)))
gas Odesláno 17. května 2016 Nahlásit Odesláno 17. května 2016 (upraveno) Kofola: mx5 je skvělá... Kua, sám se divím, co píšu, nemá to výkon, je tam málo místa, má to motor na špatném místě, je to vzhledově divné... Ale tak jsem se dlouho nepobavil. Projížděl jsem 2l, tak bilstein podvozek a samosvor v sérii. Jako čistá zábava, zajímavá koncepce, dokonce o tom i chvilkama přemýšlím Upraveno 17. května 2016 uživatelem gas
bedan Odesláno 18. května 2016 Nahlásit Odesláno 18. května 2016 Kofola: mx5 je skvělá... Kua, sám se divím, co píšu, nemá to výkon, je tam málo místa, má to motor na špatném místě, je to vzhledově divné... Ale tak jsem se dlouho nepobavil. Projížděl jsem 2l, tak bilstein podvozek a samosvor v sérii. Jako čistá zábava, zajímavá koncepce, dokonce o tom i chvilkama přemýšlím Škoda že není taky jako kupé, to bych ji hned bral místo GT86. (Já nemám rád průvan, to mi slzí oči a po krátké projíždce pak jsem jak ten hospodský z Vesničko má středisková - taky se musím točit celý)
Liqid Odesláno 18. května 2016 Nahlásit Odesláno 18. května 2016 Bude MX-5 RF, tam bych se průvanu moc nebál.
Maxel Odesláno 18. května 2016 Nahlásit Odesláno 18. května 2016 Náš nový generál si v pondělí pořídil nový služební povoz - bílé XC90. Hádám to bude v plné palbě a jsem zvědav, co na to a hlavně na ten foukaný čtyrvál bude řikat. Předtim jezdil v nějakém nabušeném sedanu od Infinity.Jinak je to v reálu krásný vůz, bílá mu sluší. A je docela zajímavé srovnání s předcházejícím modelem, kterým ještě jezdí náš CFO. Stojí od sebe dvě auta.
j3ykobim Odesláno 18. května 2016 Nahlásit Odesláno 18. května 2016 M3maniac tu B10 sis pořídil? či je to Timova kráska
TLD Odesláno 18. května 2016 Nahlásit Odesláno 18. května 2016 Maxel, dneska jsem za novou xc90 jel a prisla me proti predchozi generaci jakoby mensi... dela to ten design? Nebo to tak je? Jak to vidis, kdyz je mas vedle sebe? ( ja vim, muzu si najit dims, ale ted nemam kdy )
Maxel Odesláno 18. května 2016 Nahlásit Odesláno 18. května 2016 (upraveno) Dneska tam zrovna ten druhý kolega nebyl a tak jsem to blejsknul aspoň takhle. Jak budou kousek od sebe, porovnám velikosti. Na první dobrou když jsem viděl nový model, přišel mi subjektivně větší, resp. možná spíš mohutnější. Upraveno 18. května 2016 uživatelem Maxel
rolas Odesláno 18. května 2016 Nahlásit Odesláno 18. května 2016 V takovém autě musí být prostě silný motor, podle mě kdyby udělali k tomu i šesti válec, tak by o to mělo zájem více lidí. Nejel jsem v tom, ale pokud vezmu Q5 s 140kw (2.0tdi), tak mi přišlo to auto zdechlé a to je ještě k tomu menší.
tommas4 Odesláno 18. května 2016 Nahlásit Odesláno 18. května 2016 Jezdil jsem v tom už před časem, na pojíždění po městě a příměstí motor stačí,občasný přesun po dálnici dá, na dovolenou plně naloženo nevhodné.Je větší než starší generace uvnitř. Obrovskej dotykáč uvnitř osobně můžu.
gas Odesláno 18. května 2016 Nahlásit Odesláno 18. května 2016 Ideální motor pro městský a příměstský provoz má v autě moje žena
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se