Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Jj, na audifore najdes vsetko. Ak je to ako pises, nemas sa coho bat, jedna z najlepsich motorizacii v Audi. Proste paradny kociar so slusnou dynamikou, len treba ratat s tym ze sem-tam vyskoci nejaka prkotina ktorej vyriesenie v Oktavke stoji 2tisic kc a u tohto auta 20tisic kc (nechytat prosim za slovo). A nezanedbat servis, ziadne 30t km intervaly, menit oleje aj v prevodovke, diferencialoch atd, navzdory "dozivotnym" doporuceniam.

Odesláno

Jedná se o vůz od známého, jezdil s ní jen po Praze a jednou za dva měsíce do Hamburku. Má nalítáno 80tis a je v dobrém stavu.

Na ceny servisu Audi jsem zvyklej, u A8 jsem s vyššími provozními náklady smířenej, je to daň za pohodlí co to poskytuje.

Já s posledním autem najel za 4 roky 40tis km, takže nejsem žádnej auto cestovatel.

Spíš mě zajímalo, jestlinemá někdo tento motor v okolí a nemá s ním problémy, jestli něco neodchází, či na co si mám dát pozor.

Dík za názory, ještě se prohrabu tim audiforem.

... takže cca 730 km měsíčně po Praze, jestli dobře počítám.
Odesláno (upraveno)

Vracím se k laufům - zde krátký shot ze včerejška. Nic extra (auto zčásti vychladlý, vejfuky nový), až bude hezky, natočím něco z auta :).

Upraveno uživatelem KFL
Odesláno

A nezanedbat servis, ziadne 30t km intervaly, menit oleje aj v prevodovke, diferencialoch atd, navzdory "dozivotnym" doporuceniam.

Stejný motor, rok 2012, najeto 299 990 kilometrů. Zrovna dnes na běžném servisu, který se má dělat ve 300tis. kilometrech. Servisní interval normálně 30 tisíc, tzn. 2x ročně servis. Každých 60 tisíc olej v převodovce a asi také v diferáku, to teď nevím. Rozvody ve 120 a 240 tisících. Turba, DPF, převodovka - vše ok.

Odesláno

Aaa. zase dalsi tema kam se budu vracet :))

 

Moje vikendovka je BMW Z4 3.0 Si Coupé rok 2007. Ja ho mam od roku 2012. Najeto ted 122K KM. Prevazne ostre po okreskach, okruhu.

 

Ferodo ds2500 desticky, 1,5 cestny samosvor a poladeny vejfuk a mraky dalsich drobnosti.

 

Olej MIllers oils NT motorsport kazdych 5tis Km, stejne tak olej v manualu a diferencialu. 

 

 

 

 

post-12393-0-21942100-1498737679_thumb.jpg

post-12393-0-47341100-1498737743_thumb.jpg

post-12393-0-64078300-1498737786_thumb.jpg

Odesláno

... takže cca 730 km měsíčně po Praze, jestli dobře počítám.

No pracuje 14h denne na prazsky trznici 7dni v tydnu a bydli 7km od prace. Znam ho docela dobre, auto jsem si od nej obcas pujcoval a nevsiml jsem si zmen v km. Takze najezdu docela verim.

 

Kazdopadne s tim dnes jedu na Jarov, abych zjistil historii. Bylo tam pravidelne servisovane, tak by tam meli mit km zaznamenane.

 

Jeste me trosku desi to, ze jezdilo po vetsinou jen ultra kratky trasy.

Odesláno

No pracuje 14h denne na prazsky trznici 7dni v tydnu a bydli 7km od prace. Znam ho docela dobre, auto jsem si od nej obcas pujcoval a nevsiml jsem si zmen v km. Takze najezdu docela verim.

 

Kazdopadne s tim dnes jedu na Jarov, abych zjistil historii. Bylo tam pravidelne servisovane, tak by tam meli mit km zaznamenane.

 

Jeste me trosku desi to, ze jezdilo po vetsinou jen ultra kratky trasy.

80 000 kilometrů je nic, auto bude pravděpodobně ve velmi pěkném stavu také podvozkově. U nás to má blízko k ročnímu nájezdu. Ostatně asi jako u většiny A8, 7er atd.

Odesláno

By mě zajímalo, jaký člověk si koupí na popojíždění po Praze 4.2 TDI :lol2:

Showoff car no, tady na ty trznici je dost A8, S class, 7er a pochybuju, ze nejaky z tech aut maji najeto vic jak 20k rocne, s tim ze 90% casu stoji na jednom miste pred stankem:D

 

Je pravda, ze vetsinou maji trilitry, ale asiati se radi predhani:))))

Odesláno

No nemyslel jsem ani tak, že by byly stočený kilometry, jako ten způsob jízdy s takovým autem. Možná by byl lepší ten Hamburk 2x měsíčně a žádnejch 14km denně po Praze. To se ten motor ohřál na provozní teplotu jednou za dva měsíce.

Odesláno

Ano, tie motohodiny s kilometrami v najlepsom pomere. Ale na druhej strane, 80t je na tento motor len zabeh. Mozu prist skor problemy s dpf (das profesionalne vycistit za 200e a vyriesene) alebo s virivymi klapkami (to ale neviem, pri 3.0tdi je to casta zavada).

Odesláno

Nevim jak u A8, ale prijde mi ze s kvalitou slo audi dolu. U predchozi A6 jsem do 230tis resil jen pravidelny servis. U nastupce do 130 tis. 2 x zadni tlumice (vytekly), dojezdovy radar (v zaruce), obcas se stane ze zkratka prestane reagovat plyn, nejaka chyba v sw, solenoid na prevodovce a zavrsila to pred tydnem kdy zacala varit pri dovolene v chorvatsku. Takze domu na platu.8e7a5334d545fce244803b0b9b497280.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...