Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Na konci ledna si jedu poklidně po (kdesi v Praze) a za sebou STI (poslední s prdelkou a lopatou na zadku), frajer hodně spěchal nebo honil brkno, nevím. Já v autě rodinu a plnej batoh věcí, ale nechal jsem se unést, protože nemám rád, když se mi někdo tlačí s blikačkama na prdel. No a výsledek? Rodinná lokomotiva 535d E61 mu dala rychle BYE BYE :D ... Já se po cca dvou kilometrech zklidnil, ale chlapec měl asi špatnej večer. STI je dobrá do zatáček, ale na rovince je to zbytečnost s nesmyslnou spotřebou. Nicméně tyhle SPZ mě nechávají chladným, ono vůbec tyhle SPZ na přání jsou komický :rolleyes:.

Odesláno (upraveno)

Ne, ne ... není to daily, já s ní jezdím jen rodinkaření, Romane. Jinak ji občas využívá žena pro sebe. Já s ní mám problém, protože pravé koleno trpí. Navíc je to Mko podvozek a sesle ... je to tvrdé, jak prase a uvnitř na mě málo místa. Ale zpráská to kdejakého honílka, díky profi chipu a krouťáku a navíc to jede s těžkou nohou do 13 s plným batohem a 2+2 v autě. Nicméně v Praze to dostává fakt záhul na podvozek, proto to jezdí dálky. Fotky pošlu do zprávy, až pojedeš do Prahy dáme kafe a svezu Tě. Více po SZ ať to tu nezasíráme.

Upraveno uživatelem Sphinxx
Odesláno

Navic v zatačkach a co se tyče podvozku porovnavat Golf s M3 je tak trošku usmevny. Samozrejme zaleži na umení řidiče jestli mi rozumis...

Mít M3, taky bych se asi takhle "vztekal", ale ta auta se nezřídka předělají tak, že srovnat Golfa v základu a upraveného nejde. Tím neříkám, že se pak M3 vyrovnají, ale rozdíl co do schopností na silnici není jednoznačný. Sám mám upravenou Edici30, kde na podvozku není pomalu nic původní, o motoru, převodovce a dalším nemluvě. A peněz to sežralo, že bych za to starší M3 koupil (ale nechtěl bych ji). Prostě, láska je láska a když miluješ Golfa...:)

Odesláno (upraveno)

Přišly dva dotazy na chip, tak to dám i sem. Nechal jsem to dělat tady: https://www.profi-chiptuning.cz/osobni-automobily/bmw/5-e61-2003-2010/7952-5-e61-2003-2010-535-d-200-kw

 

Je to sice papírově jen kosmetické a jsou firmy, které dělají více, ale mě to stačí bohatě a nechtěl jsem to přehánět kvůli převodovce. Na brzdě to vyšlo kolem 232kW a 650Nm., čili něco se ztratilo, ale pocitově to jede perfektně. Teď se dělal velký servis a zjistily se drobné úniky oleje kolem turba, jinak vše v pořádku. Do toho nové zadní silentbloky, které na tom podvozku trpí, komplet nové brzdy, olej v převodovce, v motoru, filtry a obě přední ramena, jedno spíš preventivně, druhé předčasně, ale je klid. Takže kromě toho úniku oleje, nic extra nepozoruji, najeto od koupě 17K km. Jo a zdá se mi, že to malinko více žere gumy, ale může to být o značce :) . Dost lidí na 535d nadává kvůli servisu, ale myslím, že je to jen o údržbě a stylu jízdy, jako u každého auta.

 

PS: Teď se dívám, že nabízí i variantu MAXIMAL o 250kW a 733Nm, ale tam už bych se asi bál o některé mechanické části i přesto, že má ten motor potenciál.

Upraveno uživatelem Sphinxx
Odesláno

Koukal jsem na ten tvůj odkaz a nabízejí u mojí mazdy 3 sky-g čip z 121 kw a 210NM na 133KW a 245NM. U atmosféry mě to nepřijde jen čipem možné, jsou to fakt odborníci?

Odesláno (upraveno)

Hele, já nejsem schopen mluvit za jiné, ale u mě v pohodě, naprosto bez problémů. Na druhou stranu, já to poznal rychle protože Bayer má dvě turba a ten krouťák byl znát, oproti tomu u atmosféry to bude líný nástup. A další věc je, píší obligátní "až" 235, 250 atd.. Myslím, že to nikdy nepůjde do maxima, ale fakt nevím. U atmosféry bych šel cestou lepšího paliva, nějakého dobrého filtru a tak dále, ale fakt nevím, jestli ten posun pocitově poznáš tak, jako u turba.

 

Co jsem Ti chtěl doporučit je BSR Czech, tam mám bohaté zkušenosti s úpravou Volvo. Ale dívám se do jejich nabídky a Mazdu tam z nějakého důvodu nevidím. Člověk si sice výrazněji připlatí, ale do vyšší úrovně si můžeš upravit i vůz samotný. BSR mají dobré výfukové systémy (Simons exhaust) a rozhodně i sportovní filtry, například jejich Optiflow s domečkem.

 

Viz. třeba: https://www.bsrczech.cz/tuningove-kity/t/1070/volvo-v70-ii-t5-260hp-2005-2007-b-5244-t5

Upraveno uživatelem Sphinxx
Odesláno (upraveno)

Koukal jsem na ten tvůj odkaz a nabízejí u mojí mazdy 3 sky-g čip z 121 kw a 210NM na 133KW a 245NM. U atmosféry mě to nepřijde jen čipem možné, jsou to fakt odborníci?

U atmo to nema smysl. Jednotka dokaze vyuzit max. potencial nasateho vzduchu, kratkodobe lze nastavit vyssi predstih, ale ten si pak jednotka stahne jakmile zacne detonacni horeni. Vyhozeny koruny. Kup filtr a tankuj 98 a vyssi.

Edit: smysl by to melo u slabsi verze, tusim 103 nebo 105 kw? Tam je vykon uskrceny jednotkou.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Upraveno uživatelem matous
Odesláno (upraveno)

Kluci nenoste sovy do Atén. Já jen zda je ta firma důvěry hodná když u atmošky slibuje takové čísla. Přidat tlak na turbu a dávku paliva umí každy jouza

Mazdu tunit nemíním. Motor je naladěný dobře - kvůli komprsy 14:1 tankuju 98 a více a je to trochu znát - víc s tím nehodlám dělat.

Upraveno uživatelem exBURN
Odesláno

Jak jsem psal, já šel zlatou střední cestou a s autem problémy nemám, jak je to u jiných zákazníků, to nevím. Dneska už mi vyšší level tunění přijde mimo mísu, protože motory jsou dobře naladěny výkon vs. krouťák (byť mnohdy papírově lépe) a ty úpravy Ti při prodeji nikdo nezaplatí.

Odesláno

Davide, ta 535 musela jet pilu až i předtim. Jen tak nahlas uvažuju, jaký je důvod to ještě navyšovat chipem?

No flame, fakt mě to zajímá.

 

Když jsem nechal dělat na F11 pár SW věcí od bmwcesky.cz, taky mi pán chip nabízel. Neshledal jsem k němu však důvod, a ani po půl roce nemám pocit, že by bylo 190kW / 560Nm málo. Předchozí V60 si tím prošlo, ale tam mi základ D3 přišel opravdu slabší.

Odesláno (upraveno)

Já za sebe to beru asi tak, že "kdo si hraje, nezlobí":) 169kW na relativně lehké auto by mi jistě stačilo, ale 300kW+ po úpravě je prostě větší zábava:) A samozřejmě, bezpečnější předjíždění, jak to tak často čtu v argumentaci, proč tuning ano:)

Upraveno uživatelem swenak
Odesláno

Dneska jsem sluzebaka zahrabal v poli. Traktor mw s prehledem vytahnul, ale nechal jsem tam pravou pulku predniho spojleru (nebo jak se jmenuje ten plast co je pod prednim naraznikem). Ted jedu domu a auto nad kilo brutalne klepe. Muze to bejt tim utrzenym spojlerem? Rikam si, ze to bude jen proudeni vzduchu pod autem, nic tak hroznyho to nebylo. Pojedu s tim samo do servisu, ale ted se mi to casove vubec nehodi..

Odesláno

Dneska jsem sluzebaka zahrabal v poli. Traktor mw s prehledem vytahnul, ale nechal jsem tam pravou pulku predniho spojleru (nebo jak se jmenuje ten plast co je pod prednim naraznikem). Ted jedu domu a auto nad kilo brutalne klepe. Muze to bejt tim utrzenym spojlerem? Rikam si, ze to bude jen proudeni vzduchu pod autem, nic tak hroznyho to nebylo. Pojedu s tim samo do servisu, ale ted se mi to casove vubec nehodi..

Máš uvolněný kryt motoru

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...