Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

před 1 minutou, Muffik napsal:

jo, pak ho zapomenu zapnout a na příští křižovatce skončím v kufru přede mnou

ee

ne, on se nevypne, jen se aktuálně přepne do módu ruční brzdy, mrkni na dodané video. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně jí takhle jednou v Norimberku na křižovatce nandal děda v Sklase, jen pustil u automatu brzdu a já skončil s Unem v půlce křižovatky (jo a nestál jsem na brzdě, byl jsem slušnák)

Upraveno uživatelem JR_2010
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JA chápem, že sa tu sťažujete na blbosti, ale nejaké brzdové svetlá na križovatke ma neserú.

Serie na to, že u moderných áut je často problém vidieť, že pri brzdení dávajú smerové svetlá.

Štve ma taktiež, že keď je na ceste trochu bordelu (sneh), tak ma auto rozsvieti 1348 kontroliek a pípe, že mi nefunguje senzor nárazu vpredu (ktorý je dole v nárazníku).

Štve ma, že že mi volant drnčí a vytrháva sa mi z rúk, keď bez blinkru chcem obísť kanál a prejdem do druhého pruhu.

A úplne ma irituje to, že keď chcem natankovať, obchádzam auto spredu, tak sa zamkne.

 

Takže vás štvú ostatní, mňa serie vlastné auto, ktoré sa tvári tak, že ja slúžim jemu a nie ono mne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, koveras napsal:

JA chápem, že sa tu sťažujete na blbosti, ale nejaké brzdové svetlá na križovatke ma neserú.

Serie na to, že u moderných áut je často problém vidieť, že pri brzdení dávajú smerové svetlá.

Štve ma taktiež, že keď je na ceste trochu bordelu (sneh), tak ma auto rozsvieti 1348 kontroliek a pípe, že mi nefunguje senzor nárazu vpredu (ktorý je dole v nárazníku).

Štve ma, že že mi volant drnčí a vytrháva sa mi z rúk, keď bez blinkru chcem obísť kanál a prejdem do druhého pruhu.

A úplne ma irituje to, že keď chcem natankovať, obchádzam auto spredu, tak sa zamkne.

 

Takže vás štvú ostatní, mňa serie vlastné auto, ktoré sa tvári tak, že ja slúžim jemu a nie ono mne

Tvojí frustraci chápu. Můj Mitsubishi Outlander PHEV pořád nahlas nasraně zevnitř pípá.

1) Usedneš do auta. Auto má defaultně "volič převodovky" (ona tam ve skutečnosti není) v režimu P a zapnutou elektronickou parkovací brzu. Auto zapneš tlačítkem. Auto se začne vztekat, že jsi si je dovolil zapnout a přitom nemáš zapnutý pás.

2) Dojedeš do cílové destinace. Klíč od auta máš v přihrádce pro klíč. Auto vypneš. Auto hned začne vevnitř i zvenčí(!!) zuřivě pípat, protože jsi auto vypnul před tím, než jsi si dal klíč do kapsy.

3) Dochází ti kapalina v ostřikovači. Auto ti každé dvě minuty hlasitým pípnutím připomene, že bez plné nádrže na odstřikovací směs se přece nejezdí.  

4) Přijdeš k autu. Venku je zima tak 3 stupně, ale auto je pěkne vyhřáté od sluníčka. Sedneš a jedeš pár minut. Auto mezitím vychladne na ty 3. stupně. A opět ti hlasitě připomene, že by mohlo být náledí (až se lekneš, co se to děje). 

5) Přijdeš k autu, nasedneš, zapneš auto a bez sešlápnuté brzy zařadíš z Péčka Déčko. Auto se rozjede, přitom odpojí parkovací brzdu, ale zuřivě pípne a na displeji ti vysvětlí, že správný řidič má mít PLNĚ sešlápnutý pedál a tu parkovací brzdu si má vypnout sám tlačítkem.  (opět připomínám, že auto nemá převodovku a stálý převod od benzinového motoru a spojka fungují až od 70km / h. 

Ale jinak je to vcelku skvělé auto pro vhodný způsob použití. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

safi a to sa nesťažujem, že keď prší, senzor mŕtveho úhlu bliká neustále, tzn. nefunguje

keď mrzne, tak nejde otvoriť kufor, pretože je zamrznutý zámok (podľa servisu do toho tečie, čaká sa na zvolávaciu akciu)

CarPlay iba s káblom, však je to iba auto z roku 2020

Idiotizmus ostatných účatníkov na ceste je večný boj, či je to vlastne moja chyba alebo ich rozsúdi iba pánboh.

Ale krucinál ja chcem mať auto v záruke a riešiť to, že má blbý podvozok, slabé brzdy a zamestnávateľ mi nezaplatil silnejší motor (a to pracujem samozrejme do roztrhania tela), nie to, že ma doprkvančic vysierajú asistenti, ktorí mi majú podľa reklamných manuálov (a asi nejakých zákonov) pomáhať  a nie ma stáť nervy

Upraveno uživatelem koveras
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 minutami, koveras napsal:

safi a to sa nesťažujem, že keď prší, senzor mŕtveho úhlu bliká neustále, tzn. nefunguje

keď mrzne, tak nejde otvoriť kufor, pretože je zamrznutý zámok (podľa servisu do toho tečie, čaká sa na zvolávaciu akciu)

CarPlay iba s káblom, však je to iba auto z roku 2020

Idiotizmus ostatných účatníkov na ceste je večný boj, či je to vlastne moja chyba alebo ich rozsúdi iba pánboh.

Ale krucinál ja chcem mať auto v záruke a riešiť to, že má blbý podvozok, slabé brzdy a zamestnávateľ mi nezaplatil silnejší motor (a to pracujem samozrejme do roztrhania tela), nie to, že ma doprkvančic vysierajú asistenti, ktorí mi majú podľa reklamných manuálov (a asi nejakých zákonov) pomáhať  a nie ma stáť nervy

To chápu... já proto šel sice do nového auta, ale konstrukčního stáří cca 2013/14.  Mitsubishi v jednotlivých faceliftech posilovalo benzínový motor i baterku a oba elektrické motory. Z moderních asistentů mám jen sledování mrtvého úhlu. To nevyužívá kamery v zrcátkách, ale nějaké radarové/ultrazvukové senzory  vzadu a v bocích. Funguje i v dešti a navíc je schopno detekovat i provoz za autem tak na 40m. Naštěstí všechny tyto asistenti jednom vydávají zvuky, ale nezasahují do řízení. jediné, co mi schází, je přednárazové brzdění, ale to měla jen nejvyšší výbava + 150 tis..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, koveras napsal:

A to ešte Gustafa podráždim, že kolega, čo má podobnú RS už bol v servise 4x a včera mi posielal, že po poslednom "software update" sa mu ráno namiesto loga Škoda rozsvietilo logo Porsche

Kdyby bylo logo na kapotě malá obrazovka, tak má doma i lepší auto 🙂 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

4 roky jsem jezdil s MX-5 ND jako daily... A bylo to skvělé. Až se mi začaly prát děti, kdo se mnou pojede a začalo to být neúnosné, musela přejít z daily statusu do víkendovky. A i tak si každý den cestou z práce vzpomenu, že bych si dal pár zatáček... 🙂

IMG_20220408_025804.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, koveras napsal:

Takže vás štvú ostatní, mňa serie vlastné auto, ktoré sa tvári tak, že ja slúžim jemu a nie ono mne

Mne to pripadá, že si celkom odflákol predpredajné testovanie :D

Ja osobne - keď som už definitívne rozhodnutulý pre nejaké auto - v ňom pred kúpou strávim minimálne predĺžený víkend. Prípadne si nejaké požičiam v požičovni na týždeň, práve preto, aby ma niečo nesralo. Stojí ma to síce nejakú tú stovku, ale dostanem pokojné nervy na veľa rokov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, safi napsal:

Tvojí frustraci chápu. Můj Mitsubishi Outlander PHEV pořád nahlas nasraně zevnitř pípá.....

 

Tohle znám, netuším proč Asiati nebo Američani musí tímto dělat z lidí nesvéprávné pitomce. Kia to dotáhla tak daleko, že po startu auta se objeví na hlavním displeji hláška s kecama o bezpečnosti, která tam svítí 15 sekund a buď se po potvrzení tlačítkem ukončí zobrazení nebo po 20 s se ukončí sama, takže těch 15-20s je dotykový displej nepoužitelný. Samozřejmě nezapnutý pás po startu je 6 gongů, které se snaží člověku po ránu vystřelit mozek z hlavy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, koveras napsal:

A to ešte Gustafa podráždim, že kolega, čo má podobnú RS už bol v servise 4x a včera mi posielal, že po poslednom "software update" sa mu ráno namiesto loga Škoda rozsvietilo logo Porsche

Zatím se mi na obou obrazovkách zobrazuje logo VRs... takže cajk :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak. Nastartuju, zařadím D, jedu, zastavím na křižovatce, pustím brzdu, autohold to drží, šlápnu na plyn, autohold povolí, jedu, dojedu na místo, zařadím P, zhasnu motor.

Na volič teda sahám jen při odjezdu a při dojezdu (platí pro případ, kdy během jízdy nepotřebuju couvat :)).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 minutami, Paw napsal:

Přesně tak. Nastartuju, zařadím D, jedu, zastavím na křižovatce, pustím brzdu, autohold to drží, šlápnu na plyn, autohold povolí, jedu, dojedu na místo, zařadím P, zhasnu motor.

Na volič teda sahám jen při odjezdu a při dojezdu (platí pro případ, kdy během jízdy nepotřebuju couvat :)).

Tak nějak jsem si to myslel... dobrá fičura.. díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...