Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

On 6/25/2023 at 10:03 AM, tm80 said:

Já od pátku...

IMG_20230625_095442-01.jpeg

IMG_20230624_121230-02.jpeg

Gratulka! Dobre si vybral. Ten motor je bozi 🫠. Nech dobre a dlho sluzi, bavit bude urcite 😉

Ja idem predavat moje 640i GT, bojim sa, ze mi ten motor bude moc chybat. Neviem, ci aj slzu neuronim ked pojde prec 😂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 25. 6. 2023 v 0:01, Lukas.st7 napsal:

Mi dělá parťáka na cestách GTI Performance po 8 letech mě pořád baví najeto 76tkm. 

IMG_0444-preview.jpg

GTi je parádní auto, snad se v tom někdy svezu. Měl jsem čest jen s VR6.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 25. 6. 2023 v 10:03, tm80 napsal:

Já od pátku...

IMG_20230625_095442-01.jpeg

IMG_20230624_121230-02.jpeg

Gratulace, moc pěkná barva i motor, s 540i jsem jezdil 2 roky a naprosto bez problémů, akorát na Aventurine Red jsem neměl koule, takže vzhledem k pozdější jistotě rychlého prodeje trapně skončil u modré😂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, neuromancer napsal:

Gratulace, moc pěkná barva i motor, s 540i jsem jezdil 2 roky a naprosto bez problémů, akorát na Aventurine Red jsem neměl koule, takže vzhledem k pozdější jistotě rychlého prodeje trapně skončil u modré😂

Jo pane, když chlap vybírá motor + výbavu a žena barvy, tak je to: aventurine red s černou z venku a bílá uvnitř a 4.0i. Přes barvu nejel vlak. Zatím asi 350 km najeto a furt čumím i přes styl jizdy: víkendový důchodce. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ohladom dieslov a kratkych tras....neda mi, ale ja si o tychto teoriach myslim svoje.

Z mojej osobnej skusenosti s dieslami: opel meriva 1.7 cdti, auto predane pri najazdenych 387000 km vysoke % v meste. Mondeo 2.5 tdi, auto predane pri 110 000km, mesto ako v predchadzajucom pripade. Auto som predaval kolegom do firmy, vyradili ho pri cca 400 tis. km. BMW 2.0 TDI, predaval som ho pri 225 000 km, takisto v jednom kuse v meste a kratke trasy. Tak neviem... Pre istotu len podotknem, ze jediny zavazny servis bol na merive, a teda vymena spojky a vodneho cerpadla. A vlastne ano, menili sa vstreky.

To je to iste, co vkuse pocuvam o malych objemoch. My mame vo firme stare fabie 1.2 benzin, ale este 4-valce. Kazdy na tom jazdi ako mu pride, na autach je nalietanych hruuuuuuza kilometrov. Samozrejme, nejake brzdy a bezne opotrebenie sa riesia, ale neviem o ziadnej zasadnejsej zavade. 

Ale ja nie som odbornik, ja som len uzivatel. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, safi napsal:

Od Japonců se blbě odchází 🙂  

Máš úplnú pravdu, musím zdôrazniť že s Hondami 1x CRV benzín ,  1x Civic 10 gen, 1x CRV benzín/ hybrid som bol spokojný. S prvými dvoma som mal len tú najlepšiu skúsenosť okrem bežných servisných intervalov žiadne poruchy, hybrid už taký bezporuchový nebol. V záruke vymenené palivové čerpadlo, vzpery zadnej kapoty- vytiekol olej, oba predné svetlá lebo do nich zatekalo /viacerým čo viem/, menená výztuž zadných sedadiel a hlavne lak a antikorózna ochrana stoja úplne za piču auto chytalo hrdzu a malo 3,5 roka podotýkam pri nadštandartnej údržbe žiadne že umyvárka raz za pol roka, celkovo oproti staršej CRV bolo na všetkom vidno jak sa šetrilo. Aktuálne ide na trh nová CRV osobne sa mi nepáči ,ale samozrejme je to vec vkusu, a predpokladám šetrilo sa ešte viac. Honda bola vždy super aj čo sa týka pomeru cena - výkon, žiaľ tie časy sú v prdeli a cenu novej CRV predpokladám +/-  45-50 000,- € .................

Subaru- uvidíme časom, ale z blízkeho okolia mám len dobré referencie, plus za mňa palec hore za stmosféru bez elektriky s pekným zvukovým prejavom, 4kola a ešte stále s kardanom nie posratý elektromotor 👍, odhlučnenie na svoju triedu vynikajúce, spracovanie interiéru a kvalita materiálov je naozaj na vysokej úrovni ..........  

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, rado74 napsal:

Máš úplnú pravdu, musím zdôrazniť že s Hondami 1x CRV benzín ,  1x Civic 10 gen, 1x CRV benzín/ hybrid som bol spokojný. S prvými dvoma som mal len tú najlepšiu skúsenosť okrem bežných servisných intervalov žiadne poruchy, hybrid už taký bezporuchový nebol. V záruke vymenené palivové čerpadlo, vzpery zadnej kapoty- vytiekol olej, oba predné svetlá lebo do nich zatekalo /viacerým čo viem/, menená výztuž zadných sedadiel a hlavne lak a antikorózna ochrana stoja úplne za piču auto chytalo hrdzu a malo 3,5 roka podotýkam pri nadštandartnej údržbe žiadne že umyvárka raz za pol roka, celkovo oproti staršej CRV bolo na všetkom vidno jak sa šetrilo. Aktuálne ide na trh nová CRV osobne sa mi nepáči ,ale samozrejme je to vec vkusu, a predpokladám šetrilo sa ešte viac. Honda bola vždy super aj čo sa týka pomeru cena - výkon, žiaľ tie časy sú v prdeli a cenu novej CRV predpokladám +/-  45-50 000,- € .................

Subaru- uvidíme časom, ale z blízkeho okolia mám len dobré referencie, plus za mňa palec hore za stmosféru bez elektriky s pekným zvukovým prejavom, 4kola a ešte stále s kardanom nie posratý elektromotor 👍, odhlučnenie na svoju triedu vynikajúce, spracovanie interiéru a kvalita materiálov je naozaj na vysokej úrovni ..........  

 

+1. Bohužel, kvalita klesá napříč všemi výrobci a segmenty. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, EpsteinBarr napsal:

Ohladom dieslov a kratkych tras....neda mi, ale ja si o tychto teoriach myslim svoje.

Z mojej osobnej skusenosti s dieslami: opel meriva 1.7 cdti, auto predane pri najazdenych 387000 km vysoke % v meste. Mondeo 2.5 tdi, auto predane pri 110 000km, mesto ako v predchadzajucom pripade. Auto som predaval kolegom do firmy, vyradili ho pri cca 400 tis. km. BMW 2.0 TDI, predaval som ho pri 225 000 km, takisto v jednom kuse v meste a kratke trasy. Tak neviem... Pre istotu len podotknem, ze jediny zavazny servis bol na merive, a teda vymena spojky a vodneho cerpadla. A vlastne ano, menili sa vstreky.

To je to iste, co vkuse pocuvam o malych objemoch. My mame vo firme stare fabie 1.2 benzin, ale este 4-valce. Kazdy na tom jazdi ako mu pride, na autach je nalietanych hruuuuuuza kilometrov. Samozrejme, nejake brzdy a bezne opotrebenie sa riesia, ale neviem o ziadnej zasadnejsej zavade. 

Ale ja nie som odbornik, ja som len uzivatel. 

Jakou EUR normu splňovaly ty diesely? K moderním EUR6d dieselům se člověk musí chovat jinak než k EUR4. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moderni benziny maji radu specifik. Zaprve jsou to, az na vyjimky, vsechno primovstrikove motory, ktere nemaji v lasce mestske pocuky a dlouhodoby provoz v rezimu nizkeho zatizeni. Vetsina je navic preplnovana, co taky neni optimum pro mama-taxi. GPF zatim problemy tolik nezpusobuje, spis jen muze ovlivnit projev motoru. Do mesta je uz dneska asi nejlepsi reseni bud elektro, nebo hybrid s atmosferickym neprimovstrikovym benzinem.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...