Prochy68 Odesláno 20. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2020 Mne vadi ty rollery, na starym mi to sedi vicOdesláno z mého Lenovo TB3-850F pomocí Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Irwinek Odesláno 20. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2020 před 6 hodinami, M3maniac napsal: Jasan, ty staré auta hovno váží a ten motor bez debat umí leťet, ale když bude lehce poladěné gti 309 s cooper s tak cooper pojede rychleji se stejně kvalitním šoférem. Esko i v zàkladu jede jak jeblé, ale hlavně má vlastnosti motokáry a je v tom hodně zábavy pokud zrovna neřešíš rozvody nebo vysokotlaké čerpadlo na youtubu v tom někteří prohánějí gt3 a podobné auta na nordschleife. Tak jasně, stará auta byla stavěna jinak, za jiných podmínek a pro jiné podmínky, navíc, co si budeme povídat, 40 let starej skelet se bude už kroutit sám o sobě :-(. jo, viděl jsem nějaká videa, a to one, co jsem v něm jel, bylo tvrdé jak motokára ( teda skoro, protože motokára ze mne vytloukla i ty kosti, co je nemám, a hlava ve výši blatníku od trabanta, nene, na to nic nemá :-), a to jsem jel i ve smartu ) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laika Odesláno 20. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2020 (upraveno) Muži, chlapci, vždycky jste mi dobře poradili, tak se zase pochlapte: u VW mám zapnutou nějakou funkci, která souvisí s adaptivním tempomatem. Tato funkce hlídá auto v levém pruhu ode mne a brzdí za ním (zkrátka: brání mi na dálnici předjíždět zprava, což samozřemě nedělám!). Hrozně mne to seje, protože je to nečekané, vypnula bych si to, ale nemůžu v menu (českém) najít, jak se tato kravina jmenuje. A jestli to vůbec jde samostatně vypnout, jestli to není součást chování ACC. Tak co, víme? Upraveno 20. října 2020 uživatelem Laika Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
konnan Odesláno 20. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2020 Tak další perlička ze Škodovky, mám půjčenou Scalu, kde je hlídání v pruzích, které sice jde vypnout v menu, ale po opětovném nastartování je opět zapnuté. Dost mě to tahání za volant štve, ve svém Supu se po nastartování opětovně nezapne. Dle sdělení prodejce nejde trvale vypnout (jedině neautorizovaným zásahem do softwaru) a stejně to má i nová Octa. Neví někdo jak to trvale vypnout? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ragu Odesláno 20. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2020 V autech kde je na to fyzický tlačítko to umí řešit moduly, který to za tebe po nastartování vypnou. Pokud se to dá vypnout jen přes infotainment, mám obavu že jsi v prdeli a půjde to max přes nějakou neautorizovanou obechcávku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
konnan Odesláno 20. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2020 Tak toho jsem se bál, nějak se na nový služebák přestávám těšit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawe009 Odesláno 20. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2020 (upraveno) Před hodinou, Laika napsal: Muži, chlapci, vždycky jste mi dobře poradili, tak se zase pochlapte: u VW mám zapnutou nějakou funkci, která souvisí s adaptivním tempomatem. Tato funkce hlídá auto v levém pruhu ode mne a brzdí za ním (zkrátka: brání mi na dálnici předjíždět zprava, což samozřemě nedělám!). Hrozně mne to seje, protože je to nečekané, vypnula bych si to, ale nemůžu v menu (českém) najít, jak se tato kravina jmenuje. A jestli to vůbec jde samostatně vypnout, jestli to není součást chování ACC. Tak co, víme? Co máš za model? Bude to nejspíš souviset s prediktivním adaptivním tempomatem. Vypni si funkci “respektovat průběh cesty” - v menu nastavení asistence řidiče - acc. Možná je to ale standard už pro “obyčejný” adaptivní tempomat. Já to nepoužívám a v pravým pruhu toho moc nenajezdím, tak si nejsem jistej. To víš, safety first Upraveno 20. října 2020 uživatelem dawe009 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawe009 Odesláno 20. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2020 před 26 minutami, konnan napsal: Tak další perlička ze Škodovky, mám půjčenou Scalu, kde je hlídání v pruzích, které sice jde vypnout v menu, ale po opětovném nastartování je opět zapnuté. Dost mě to tahání za volant štve, ve svém Supu se po nastartování opětovně nezapne. Dle sdělení prodejce nejde trvale vypnout (jedině neautorizovaným zásahem do softwaru) a stejně to má i nová Octa. Neví někdo jak to trvale vypnout? U novych aut už nelze vypnout, musí se po každém startu znova. Je to požadavek Euro NCAP..bez toho 5 hvězd nedostaneš. A když nemáš 5 hvězd, tak zákazník nechce.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 20. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2020 (upraveno) Ha, David nespi, toho musim vyuzit .... Prosim te, jak mam vyhledat/jak se nazyva takova ta "tyc", co "zapada" sem? Ptam se tady, pac v Kunraticich ve VW jsem dnes nepochodil... Dekujuuuuuu Upraveno 20. října 2020 uživatelem Murphy97 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 20. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2020 Přece bys nechtěl své auto ovládat sám? - sám si hlídat jízdu v pruzích... - sám si zvolit podle délky stisku páčky blinkru, kolikrát zablikáš... - sám si hlídat mrtvé úhly... - sám si zvolit, zda chceš a nebo nechceš být připoután a nebýt obtěžován pípáním a jiným hlukem... - sám si určit jak rychle a daleko budeš dojíždět k vozidlu před sebou... - sám si hlídat prostor kolem vozidla při manévrování a parkování... - sám si sešlápnout nebo nesešlápnout spojku při startování... - sám si hlídat rychlost, jakou jedeš... - sám se rozjet do kopce... - sám si dávkovat sešlápnutím pedálu akcelerátoru výkon přenášený na kola... - sám si rozsvítit a zhasnout světla, kdykoliv a jakkoliv se ti zachce... - sám si.... A nebo už vůbec bys přece nechtěl si sám... - na autě udělat servis, vyměnit žárovky, olej, brzdové obložení, tlumiče,... - si zkontrolovat tlak v pneumatikách - si rozhodnout, zda jsi nebo nejsi unavený - ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nickolas Odesláno 20. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2020 před 3 hodinami, Bells napsal: Sakra, to abych se podíval, jestli mi třeba nerostou fungl nový dvojky, když se ze mě stává ženská Hele nevím, na mě to působí jako ukrutná obhajoba totálního nesmyslu, o kterém beztak vědí, že je to nesmysl, něco jako když dělali dřív pravé zrcátka menší, aby ušetřili To byl taky nápad, že bych za to dotyčné nakopal kamsi, vidět v tom bylo kulový a ještě auto vypadalo jak mrzák. Teď odřízli rameno a okecají to mkt pohádkou, přitom jak tam nechali ten náznak ramene (taky hezky okecaný), tak to vypadá, jak když přišel Franta z garáže a upálil to flexou a korunují to tím, že to vyvíjeli 3 roky...jako vážně? Odstranění jednoho ramene a tři roky? Jak mohli vůbec zvládnout udělat celé auto? Fakt si nemůžu pomoct, ale vidím v tom co vidím. Že dokáží sálodlouze okecat sebevětší blbinu vím, ale občas je to vážně extrém. V mkt oddělení podle mě musí lítat koks rovnou z klimatizací. Mluvis mi z duse! A v tom clanku to ten blabola vlastne sam priznava. Rika ze to je podle nich pro ridice lepsi, coz ovsem je znacne individualni. A ze to v RS neni, je taky urcita indicie. Srovnani se zmrzacenym zrcatkem je presne. Jezis jak ja jsem rad, ze jsem stihl v praci dostat posledni trojkovou! A jak jsem byl nasrany, ze ma ctyri oci. Dneska bych z fleku ctyri oci obhajoval...oproti ctvrte generaci. Asi zacnu jezdit min, at mi ta moje dyl vydrzi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nickolas Odesláno 20. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2020 (upraveno) zas to zlobi Upraveno 20. října 2020 uživatelem nickolas Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawe009 Odesláno 20. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2020 Před hodinou, Murphy97 napsal: Ha, David nespi, toho musim vyuzit .... Prosim te, jak mam vyhledat/jak se nazyva takova ta "tyc", co "zapada" sem? Ptam se tady, pac v Kunraticich ve VW jsem dnes nepochodil... Dekujuuuuuu Čau. No hele tam se dává ochranná mříž nebo síť.. Ta tyč..asi vím, co myslíš..nebyla myslím nikdy originální příslušenství VW, ale nějakej aftermarket. Poptám se kolegů a pošlu ti info na whatsapp Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 21. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2020 @dawe009 Zlatej, diky moc, nespecha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom4 Odesláno 21. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2020 Kamaráde myslím že se tam ve tvem autě závěsí ta oddělovací siť, ale jak jsi sem dával foto spací úpravy tak máš ty kastlíky se sítí co byly na zadních sedadlech odmontované? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 21. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2020 (upraveno) Ahoj Tome, jasny, mel jsem tu oddelovaci sit jednou v Passatu na tom zatahovacim platu zavazadloveho prostoru. Vlastne to plnilo dve funkce v jednom - roletka kufru a nahoru se vysouvala sit a ta se s takovou tou "asymetrickou" tyci kotvila prave sem. Uprime, stacila by mi prave jen ta tyc, chci si na ni dat zaclonu, koralky, nebo mozna i cecka. Pak tam pry nelitaj mouchy. PS: Jestli mam neco odmontovane se dozvim na konci prvniho listopadoveho tydne ...a nebo taky vyrazne pozdeji, pokud pan plukovnik prosadi plosnou izolaci... tohle jsem mel v tom Passatu, kdysi...jdem mi o tu tyc, ale v rozmeru do Multivana 6.1 Upraveno 21. října 2020 uživatelem Murphy97 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel23 Odesláno 21. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2020 Jedna nemilá událost. Kamarád si v pátek vyzvedl novou Octavku 4 - 2,0 Tdi 110KW, ujel 400km a auto stojí v servise, pravděpodobně zadřený motor na klice, mlátilo v tom jak starý Deťák to byl "pásák". Čeká teď na vyjádření škodovky. To se tak těšil a teď řeší s právníkem , že odstoupí od smlouvy. Zítra snad bude jasno o závadě. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 21. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2020 Před hodinou, pavel23 napsal: Jedna nemilá událost. Kamarád si v pátek vyzvedl novou Octavku 4 - 2,0 Tdi 110KW, ujel 400km a auto stojí v servise, pravděpodobně zadřený motor na klice, mlátilo v tom jak starý Deťák to byl "pásák". Čeká teď na vyjádření škodovky. To se tak těšil a teď řeší s právníkem , že odstoupí od smlouvy. Zítra snad bude jasno o závadě. No, tak to nechceš, by mi normálně jeblo... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Z. Paul Odesláno 21. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2020 Jako když jsem kdysi (rok 2014?) jel s “novým” ojetým Volvem z AAA a hned po cestě se rozsvítíla chyba motoru a padlo to do nouzáku Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 21. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. října 2020 No nový ojetý volvo z Áček to se dá čekat, ale já mám známého co nedojel v XC90 za 2,2 ani ze salónu domů Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se