edas Odesláno 5. září Nahlásit Sdílet Odesláno 5. září UTD 20? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 5. září Nahlásit Sdílet Odesláno 5. září Bohuzel.... A jeho klasika, zatvrdle elementy. Takze mam nocni a zacnu tahat cerpadlo ven :-(. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Odesláno 5. září Nahlásit Sdílet Odesláno 5. září @Andrew a co XJS? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivan_989 Odesláno 5. září Nahlásit Sdílet Odesláno 5. září před 5 hodinami, dlubix napsal: Na dálnici se hybrid obecně moc nehodí. Prečo? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rado74 Odesláno 5. září Nahlásit Sdílet Odesláno 5. září před 24 minutami, ivan_989 napsal: Prečo? hybrid ako taký nie je problém, skôr to spojenie s CVT prevodovkou, drží otáčky zbytočne vysoko pri diaľničnej rýchlosti. Tie novšie čo majú virtuálne stupne sú v pohode. Sám som kôli tomu predal Hondu CRV hybrid ...... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrew Odesláno 5. září Nahlásit Sdílet Odesláno 5. září před 36 minutami, Bert napsal: @Andrew a co XJS? Na mě už moc retro, navíc o XKčku jsem snil když si táta kupoval to XJ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 5. září Nahlásit Sdílet Odesláno 5. září Před hodinou, rado74 napsal: hybrid ako taký nie je problém, skôr to spojenie s CVT prevodovkou, drží otáčky zbytočne vysoko pri diaľničnej rýchlosti. Tie novšie čo majú virtuálne stupne sú v pohode. Sám som kôli tomu predal Hondu CRV hybrid ...... Otáčky, resp. zvuk je znát při dosahování té rychlosti, pak už přeci ty otáčky nejsou nijak vysoko. U slabších motorů to je znát, u Camry je 2,5, tam je to už jiné. Nemá to CRV jinak, motor je jen generátor a pohon jde z elektromotorů ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 6. září Nahlásit Sdílet Odesláno 6. září Pred pulnoci sem to zabalil a dneska pokracovani.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rado74 Odesláno 6. září Nahlásit Sdílet Odesláno 6. září před 8 hodinami, DavidLC napsal: motor je jen generátor a pohon jde z elektromotorů ? Presne tak a to bol na diaľnici problém, motor išiel vo vysokých otáčkach aby stíhal generovať energiu pre elektro. Inak do mesta a na okresky bez výhrad . Toyota to má inak tam by som sa nebál ...... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
childe Odesláno 6. září Nahlásit Sdílet Odesláno 6. září (upraveno) před 8 hodinami, DavidLC napsal: Otáčky, resp. zvuk je znát při dosahování té rychlosti, pak už přeci ty otáčky nejsou nijak vysoko. U slabších motorů to je znát, u Camry je 2,5, tam je to už jiné. Nemá to CRV jinak, motor je jen generátor a pohon jde z elektromotorů ? Moje zkušenost je taková že hodně záleží i na profilu silnice. CVT dá vyšší otáčky při zrychlení a pak pro udržování dálniční rychlosti to drží dle mé zkušenosti tak 1-2 tis to/min (teda pokud beru dálniční rychlost cca 130, pokud ji má někdo okolo 150 bude to logicky vyšší spektrum otáček) Upraveno 6. září uživatelem childe Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marty87 Odesláno 6. září Nahlásit Sdílet Odesláno 6. září Já teda nevím, ale měl jsem dva hybridy od Toyoty a mél jsem i CRV hybrid 4x4 a celkový projev a kultivovanost ve všech jízdních situacích byl u Hondy o poznání jinde v její prospěch. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 6. září Nahlásit Sdílet Odesláno 6. září před 24 minutami, rado74 napsal: Presne tak a to bol na diaľnici problém, motor išiel vo vysokých otáčkach aby stíhal generovať energiu pre elektro. Inak do mesta a na okresky bez výhrad . Toyota to má inak tam by som sa nebál ...... Jj, o tom "chaotickém" chování u Hondy jsem slyšel, ale neznám. Jen z doslechu od kamaráda, ten má CHR naftovou,jeho kolega hybrid a takhle to popisoval.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 6. září Nahlásit Sdílet Odesláno 6. září (upraveno) před 30 minutami, childe napsal: Moje zkušenost je taková že hodně záleží i na profilu silnice. CVT dá vyšší otáčky při zrychlení a pak pro udržování dálniční rychlosti to drží dle mé zkušenosti tak 1-2 tis to/min (teda pokud beru dálniční rychlost cca 130, pokud ji má někdo okolo 150 bude to logicky vyšší spektrum otáček) Jo, přesně, je slyšet to zrychlování... čím prudší, tím víc, město není znát, okresy trochu a dálnice nejvíc.... A samozřejmě jak u kterého motoru, stará 1,8 už je překonaná... Upraveno 6. září uživatelem DavidLC Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 6. září Nahlásit Sdílet Odesláno 6. září před 1 hodinou, Xenomorfus napsal: Pred pulnoci sem to zabalil a dneska pokracovani.... Už děláš přechod na zimní provoz? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dlubix Odesláno 6. září Nahlásit Sdílet Odesláno 6. září Před hodinou, DavidLC napsal: Jo, přesně, je slyšet to zrychlování... čím prudší, tím víc, město není znát, okresy trochu a dálnice nejvíc.... A samozřejmě jak u kterého motoru, stará 1,8 už je překonaná... Toyota má hybridní systém takřka bezchybný a ve spojení s 2,5 motorem to funguje fakt dobře. Já to chtěl hlavně na příměstský provoz, abych se nemusel bát rozbitých cest, bylo z toho dobře vidět a trochu to jelo. V neposlední řadě jsem taky rád, že nemusím denně tankovat.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 6. září Nahlásit Sdílet Odesláno 6. září před 10 minutami, dlubix napsal: Toyota má hybridní systém takřka bezchybný a ve spojení s 2,5 motorem to funguje fakt dobře. Já to chtěl hlavně na příměstský provoz, abych se nemusel bát rozbitých cest, bylo z toho dobře vidět a trochu to jelo. V neposlední řadě jsem taky rád, že nemusím denně tankovat.... No a o tom to je mimochodem pěkná barva 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TLD Odesláno 6. září Nahlásit Sdílet Odesláno 6. září Porad stejne Jedno na dopo a jedno na odpo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igicz Odesláno 6. září Nahlásit Sdílet Odesláno 6. září To BRZ by byl ideální doplněk k Oťasovi:) Já ho teď venčil v Podgoře. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TLD Odesláno 6. září Nahlásit Sdílet Odesláno 6. září To je super doplnek ke vsemu OB je super. Mel jsem 3,6, a premyslim, ze auto zeny a nas rodinej on route kriznik za nove OB vymenime. Pani ale nechce. Je strasne spokojena s tim co ma.No me by se libil,a treba na pristi rok do Monte Negra a Albosi by byl prave skvelej Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 6. září Nahlásit Sdílet Odesláno 6. září před 37 minutami, TLD napsal: Porad stejne Jedno na dopo a jedno na odpo Velmi fajnová kombinace Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se