Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

C)  je správně, je to pašík

 

Po dnešní noci to byl skoro doubledecker ....

Takhle to vypadalo ráno.

 

post-15604-0-10904700-1364839367_thumb.jpg

 

A takhle odpoledne, po třech hodinách odhazování (včetně příjezdové cesty).

Zvažoval jsem před zimou frézu, ale řekl jsem si že se aspoň udržím v kondici. Dnes jsem se proklínal...

 

post-15604-0-65597600-1364840555_thumb.jpg

Upraveno uživatelem lukin_ova
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

C)  je správně, je to pašík

 

Po dnešní noci to byl skoro doubledecker ....

Takhle to vypadalo ráno.

 

attachicon.gifDSC01952.jpg

 

A takhle odpoledne, po třech hodinách odhazování (včetně příjezdové cesty).

Zvažoval jsem před zimou frézu, ale řekl jsem si že se aspoň udržím v kondici. Dnes jsem se proklínal...

 

attachicon.gifDSC02024.ARW.jpg

Luki, tak musím říct, že jsem v tichosti tipoval Sharana.....Pašík mě překvapil....ale ty hromady sněhu vůbec nezávidím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

laka me dat na oktavku misto patnactek sedmnactky (kdyz uz jsou napsany v technicaku).... k tomu bych samo musel vzit novy alu, coz by neco stalo, ale zase by me bavilo to vybirani.. :) dneska je na trhu uzasna nabidka..

.. byl by to prinos?

... s o dva palce vetsima kolama si slibuju vetsi zabavu, prilnavost, lepsi "vizu" zvenku .. (ale urcite nizsi komfort, ale mozna se pletu)

.. socky - 15" , maji zase sve ekonomicke vyhody ... spotreba o litr nizsi, pneu o 1-2...,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolegovi minuly tyden zaklepal backorama jeho SAAB 9-5 z roku 1999. Mel najeto 395tis. km, tvrdil ze motor nemel zadnou generalku, turbo puvodni, akorat kolem 300tis spojka.

Kdyz vidim ze se 9-5 nebo 9-3  Aero ve slusnem stavu da sehnat za cenu Rolexek, chytaji me choutky. Strasne se mi libi ty jejich interiery. 

 

Obrazek ilustracni. 

 

saab-9-5-se-01.jpg

 

A ciste nahodou o vikendu natrefil na aukci na SAAB 9-3 Aero r.v. 06 v naprosto spickovem stavu, ale protoze chybely klicky a asi bylo nekde zabaveny a odtazeny, bylo drazene jako nepojizdne auto a koupil ho za 800 dolaru. Ted objednal za 450 dolaru novou ridici jednotku a klicky a davaji to s mechnikem dohromady. Jestli to zitra z provozni a nic jineho tomu nebude, tak to byl kauf roku.

 

2006-Saab-9-3-Image-i04-1280.jpg

Upraveno uživatelem kloubik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kloubik- mate tam taky takovy ty cesky 'garage' - kde umi opravit vsechno od dacie (acura) po porsche? ja jsem je treba nebral moc vazne, ale pote, co mi auto opravuje jeden z nich (je fakt dobrej. perlicka-jeho syn dela sefmechanika ve znackovym servisu, a furt se s tatou radi) si opravdu nestezuju. a sveruju mu ted i auto v zaruce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

laka me dat na oktavku misto patnactek sedmnactky (kdyz uz jsou napsany v technicaku).... k tomu bych samo musel vzit novy alu, coz by neco stalo, ale zase by me bavilo to vybirani.. :) dneska je na trhu uzasna nabidka..

.. byl by to prinos?

... s o dva palce vetsima kolama si slibuju vetsi zabavu, prilnavost, lepsi "vizu" zvenku .. (ale urcite nizsi komfort, ale mozna se pletu)

.. socky - 15" , maji zase sve ekonomicke vyhody ... spotreba o litr nizsi, pneu o 1-2...,

 

Jezdil jsem na služebáku pár oktávek na všem a 17" bych absolutně nedoporučoval, plusy/mínusy:

+ líp vypadá

+ lepší trakce na předek na suchu, líp brzdí

+ míň odskakuje zadek v zatáčce

- hrozně hlučné (na dálnici katastrofa)

- velmi nepohodlné

- tlumiče to nedávají, rázy, dřív se rozloží intr

- zbytečná šířka (jediné v TP je 225) - o dost vyšší spotřeba, horší trakce na mokru/sněhu, častější akvaplanink

- nerovnoměrné sjíždění vzadu, podle servisu tím trpí všechny na 17" - na zadku 3-4 mm zvenku, zevnitř sjeté na slicky

 

Prostě celé se to jevilo tak, jako by to auto na 17" nebylo vůbec dělané. Jestli máš mít to auto ještě dlouho, tak za úvahu stojí 16" na 205/55 - takový rozumný kompromis mezi 15" balonem a 17". A i tak dobře zvaž gumy s ohledem na hlučnost (ať jsou co nejtišší) a co nejměkčí i za cenu rychlejšího sjetí. U 17" recept není, měl jsem Potenza RE050A, PZero Rosso, Michelin Pilot Sport a ještě něco a všechny fungovaly podobně špatně. Na 16" jsou rozumné třeba ContiPremiumContact. A ad kola - pokud budou neorigo, tak se doporučuju věnovat váze - lehčí kolo se na Oktávce fakt pozná (ale je potřeba kvalitnější, jinak se zase lehčí obvykle snáz ohnou).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

montemar: no jasne ze jo...na kazdym rohu minimalne 3. Ale v 90 % pripadu je to o strach, nebo aspon na me to tak pusobi kdyz vidim spinavou dilnu plnou mexicanu :) Nejhorsi je, ze prijedes treba jen na vymenu oleje, reknes jim aby na nic jinyho nesahali, das jim svuj olej a za 20 minut prijdou s tim, ze podle predpisu museli udelat kontrolu vsech kapalin a filtru a tlaku v pneu atd, coz znamena ze otevreli vsechny plnici srouby na diferencialech, prevodovce, baterku, vzduchovej filtr atd a pak zjistis, ze pulka veci neni spravne zavrena, strzeny zavity nejsou vyjimkou, atd... 

 

Na olej jezdim nastesti do provereny malyho servisu, kde uz me znaji a na vetsi servis do dilny, kde maji relativne schopny mechaniky, i kdyz jsou predrazeny, ale aspon prace je kvalitni. Meli tam 60ti letyho mistra na dilne, kterej se neboji vec rozebrat a opravit, nez rovnou vymenit za novej dil x-krat drazsi. Docela jsem si s nim padnul do noty, tak se mi staral o Jeepa, bohuzel uz tam neni...predpokladam, ze majiteli se nelibilo, ze travil moc casu diagnostikou a opravama namisto prodeje novejch dilu....

Upraveno uživatelem kloubik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přešel jsem ze sériových 16" na 18" na éčku, rozdíly:

 

16":

- často prokluz a zásah ESP a horší stabilita v zatáčkách (měly by být sériově 17", ale 16" dávali aby splňovalo EURO 4)

- hnusný vzhled

+ nižší spotřeba paliva (reálně max. o 0,5 litru na 100km)

+ pohodlí

+ režie: výdrž pneu byla snad 70.000 km (sada pneu za 12k)

 

18":

+ nikdy neproklouznou, ESP zasahuje jedině na sněhu, auto sedí v ostré rychlé zatáčce jako přibité 

+ vzhled - to auto to nakoplo o dva levely výše (popravdě to je důvod, proč jezdím na 18") ale už z toho vyrůstám :)

- vyšší spotřeba (nepatrně)

- nepohodlí (V rozmlácené Praze po zimě peklo)

- režie: výdrž pneu je 20-40.000 km, sada (2x 245/40 a 2x 265/35) je cca.20k a přijde mi, že je měním s každým olejem :(

 

Závěr: Vzhled byl pro mě dřív priorita, ale už jsem z toho vyrostl, přešel bych na kompromis vzhledu, pohodlí a nákladů k 17" (ale jsem línej to řešit, tak budu dál jezdit na 18")

Upraveno uživatelem Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A tyhle jsou nějak pěkný? Přední světla jsou podle mě teď dokonce jasně horší... Aspoň ten hnědo-béžový intr, to vypadá líp než doteď. A zjevně to pořád neumí ani to, co dali do OIII. Prostě jezevčík :) . (a ten prut na střeše je co? Limitka pro přátele z Polska? :D )

Upraveno uživatelem IntoPicture
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...