Libor_OV Odesláno 2. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. března 2020 Řešil jsem nedávno - ve druhé půlce minulého roku. Požádali jsme o pomoc zprostředkovatelku (specializuje se na úvěry od SV a BD), která poptala banky, předložila nám 10 nabídek a veškeré možnosti popsala a vsvětlila vše okolo, včetně praktických rad a zkušeností. Máš-li zájem, pošlu kontakt. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tikzot Odesláno 2. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. března 2020 Řešil jsem nedávno - ve druhé půlce minulého roku. Požádali jsme o pomoc zprostředkovatelku (specializuje se na úvěry od SV a BD), která poptala banky, předložila nám 10 nabídek a veškeré možnosti popsala a vsvětlila vše okolo, včetně praktických rad a zkušeností. Máš-li zájem, pošlu kontakt.Ahoj Libore. Diky za zpravu a budu rad kdyz mi kontakt zasles do sz. Odvolam se na Tebe a uvidime co z toho bude;-) diky moc! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik Odesláno 2. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. března 2020 Zakladateli Socialbakers vybílili Revolut. Docela jsem zvědav na průběh "reklamačního řízení". Má docela výhodu, že je něco jako 'mezinarodni social media influencer', takže může očekávat nadstandardní zacházení. No nechtěl bych to řešit anglicky po chatu s předpřipravenými odpověďmi operátorů. Být to česká karta, dám to na finančního arbitra a do 14 dnů mám peníze zpět, tady jsem ale zvědav. https://twitter.com/janrezab/status/1234495394350075904 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik Odesláno 9. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2020 Z podnikatelského diskusního fóra na FB:Děkujeme, že jste náš klient - vůbec nás nezajímáte. Vaše Komerční banka. Komerční banka ruší firmám internetové bankovnictví a platební karty firmám bez jakékoliv komunikace. U Komerční banky máme účet jako firma 20 let. Přesto všechno, jsem minulý týden (po návratu z dovolené) ve čtvrtek 5.3. 20 zjistila, že mi nefunguje internetové bankovnictví I. Začala jsem pátrat co se děje. K mému velkému překvapení jsem zjistila, že nám banka z vlastní vůle zrušila internetové bankovnictví a všechny platební karty. Důvodem údajně je, že jsme v rámci jejich programu který se jmenuje: Poznej svého klienta, neodevzdali bance daňové přiznání! Na základě tohoto se banka jednostranně rozhodla k vypovězení těchto smluv, aniž by nás jakkoliv osobně informovala. Podotýkám, že všechny závazky vůči bance máme v pořádku. Nikde nedlužíme. Nemáme úvěr. (Ano vybavuji si, že mi v létě někdo volal, ať zašlu bance daňové přiznání a já je poslala do háje a považovala jsem jejich požadavek za neoprávněnou byrokratickou buzeraci. Samozřejmě kdyby mi řekli, že mi vypnou účet, s skřípěním zubů, bych jim daný dokument dodala. To se však nestalo.) Na účet máme napojený bankovní terminál z provozovny.Při osobním jednání v bance nám bylo sděleno, že nám ( rozuměj všem firmám, které nedodali bance daňové přiznání) banka napsala dopis a poslala smsku.Tak jsem začala pátrat a zjistila jsem, že mi banka v pondělí 2.3.20 poslala smsku, kde bylo napsáno že mi poslali důležitý dopis, ať si ho přečtu. Co v dopise je o tom tam nebylo ani slovo. Druhý den v úterý 3. března nám zrušili, aniž by se kdokoliv z banky ozval, internetové bankovnictví. Dopis mi následně přistál ve schránce v pátek 6. března 2020.Od čtvrtka jako slepička běhám, volám a tlačím na banku, aby vše dala zpátky do pořádku. Stěžovala jsem si několika ředitelům, pracovnici na pobočce, ale není mi to nic platné, musím čekat až banka obnoví naše internetové bankovnictvá. Nikdo neví jak dlouho to potrvá. Dělají to na centrále. Na můj dotaz, zda jsi banka uvědomuje, že mi bez mého vědomí znemožnili přístup k firemnímu bankovnímu účtu a že díky tomu budu mít velké problémy, protože nebudu moct platit dodavatelům, paní pokrčila rameny, že takhle to mají nastavené. Jste klient podnikatel? Fuck you.S celou záležitostí jsem strávila minimálně 8 pracovních hodin a to nemluvím o hodinách, které budeme muset věnovat obnovení bankovního systému a změně banky. Protože po tomto zákaznickém zážitku od Komerční banky odcházíme. Jim to evidentně nevadí. Domnívám se že nejsme sami, potvrdili mi, že jen ve čtvrtek se jim ozvalo minimálně 5 dalších firem. Vůbec tomu nerozumím, obvolávala jsem si další banky s žádostí o informaci zda potřebuji daňové přiznání firem které tam mají účty, a všichni mi sdělili že nic takového nepotřebuji.Kdyby vás napadlo kde a u koho se mohu stěžovat na tento postup, budu velmi ráda. Považuji takové jednání za antizákaznické, odpudivé a arogantní a nechci si to nechat líbit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AndyAaron Odesláno 9. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2020 No hezky. Ja se prave vracim z CS, kde jsem zalozil ucet a dalsi krok je schuzka s bankerem Erste Premier. Ucet u komercky zrusim co nejdriv. Muj osobni banker se mnou od zari nekomunikuje. A to jsem u nich byl nekdy od roku 1998. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqid Odesláno 9. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2020 Komerčka je fakt pekelnej ústav, nechápu co u nich lidi drží. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 9. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2020 Je to celkem jednoduché, úvěrování provozu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
postul Odesláno 9. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2020 Komerčka, respektive matka, měla kvůli KYC velkej průser ve Francii, proto tohle na první pohled extrémní chování z její strany. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hinkle Odesláno 9. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2020 (upraveno) Tady tohle je a bude velke tema u vsech bank. Muze to byt nasledek ruznych pruseru na urovni materskych holdingu a nebo jinych bank z dane skupiny. Kazda banka ma tohle jinak. Zakon je v tomhle relativne obecny a hodne zalezi na interpretaci. Plati, ze banka je povinna zjistit zdroj prijmu/bohatstvi klienta. Upraveno 9. března 2020 uživatelem hinkle Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan156 Odesláno 9. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2020 Tak to není jen v komerčce. Mě zablokovali účet u Expo banky ... taky kvůli nedodání nějakého dotazníku, který ani neposlali doporučeně. Tak jsem zašel na pobočku s dotazníkem a účet rovnou zrušil - zeptal jsem se jich zda jim to stálo za to. Ale odpověd jsem na to nedostal Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qwuiddo Odesláno 10. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. března 2020 (upraveno) Ještě doplním k mBank: mají aktuálně akci, že když uvedeš doporučující kód (telefonní číslo ve formátu 00420) jiného klienta, dostaneš 1200 kč a on taky. Můžeš pak sám doporučit další tři:). Určitě tě rád někdo doporučí. Já už mám "plno" , ale mám v zásobě dost kamarádů, kteří nemají. Www.mBank.cz/1200Patriku diky, jina banka VISA nedava? Premiovy od Erste/CSOB mam, chci neco bez podminek (obrat, platby kartou...)Pokud ne, rad se necham doporucit, zasli mi prosim do SZ cislo Diky! Edit: jeste koukam, ze fio ji dava za jednorazovej poplatek 150 Upraveno 10. března 2020 uživatelem Qwuiddo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik Odesláno 10. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. března 2020 Výhodou Visa Svět u mBank jsou výhodné kurzy. O jiné VISA kartě zdarma bez podmínek nevím, s podmínkami třeba Komerčka (Visa Platinum při obratu na účtu 100 000 Kč měsíčně), je k ní cestovní pojištění (už jsem využil plnění, když nám zrušili v Japonsku let, na rozdíl od některých jiných bank se vztahuje i na zrušení, ne jen na zpoždění letu, jako třeba u Erste).Pak je tu ještě Revolut, ale to je kapitola sama pro sebe, už jsem zde psal, že nezkušeným lidem ji nedoporučuji, má své výhody, ale také nevýhody a úskalí, člověk musí přesně vědět, na co a jak ji použít a čeho se vyvarovat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik Odesláno 10. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. března 2020 Tak to není jen v komerčce. Mě zablokovali účet u Expo banky ... taky kvůli nedodání nějakého dotazníku, který ani neposlali doporučeně. Tak jsem zašel na pobočku s dotazníkem a účet rovnou zrušil - zeptal jsem se jich zda jim to stálo za to. Ale odpověd jsem na to nedostalTo mně Expobank účet rovnou vypověděla. Ale je fakt, že jsem byl asi jediný, kdo z toho jejich bonusového systému vytáhl letenku - úmyslně byl konstruován tak, aby to nešlo, podařilo se mi to jen díky kamarádovi s velmi nadstandardními znalostmi rezervačních systémů leteckých společností a několika urgencím a reklamacím. Nedlouho poté ten bonusový systém zrušili Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 10. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. března 2020 Pak je tu ještě Revolut, ale to je kapitola sama pro sebe, už jsem zde psal, že nezkušeným lidem ji nedoporučuji, má své výhody, ale také nevýhody a úskalí, člověk musí přesně vědět, na co a jak ji použít a čeho se vyvarovat. Samozřejmě nemám úplně dobrý pocit, že Revolut je založený a ovládaný Rusy, nicméně jaká má úskalí? V současné době ji používá asi 10 mil. lidí a zatím jsem narazil na jediný problém, kdy se něco nastavilo v systému a psalo to, že chce ověření osoby, přestože ověření dávno proběhlo. Chybu odstranili obratem po kontaktování jejich helpdesku. Jejich zámořské pojištění je násobně vyšší, než u našich bank, ale čerpání pojistky netuším, jak by proběhlo, moc na pojištění nespoléhám, je to všude o spoustě kliček. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik Odesláno 10. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. března 2020 Doporučuji tuto skupinu: https://forum.finexpert.e15.cz/viewtopic.php?f=316&t=1239073&start=2985 , případně zahraniční fóra přímo pro Revolut. Třeba nyní se řeší změna MCC kódu, který Revolut hlásí při dobití kartou, vede k tomu, že některé banky (zatím v zahraničí) to berou jako hotovostní operaci, tj. na kreditních kartách okamžitě úročí, případně zpoplatňují jako výběr z bankomatu, cashback a podobně. Největší past vidím v tajných limitech, po jejichž dosažení Revolut kartu zablokuje a musí se přes chat dokládat původ prostředků. Tyto limity jsou plovoucí a pro každého jiné, někdo na ně nenarazí nikdy. Pak jsou to už jen drobnosti, jako příplatky za konverzi o víkendu (u některých měn jde směnit dopředu, u některých ne - z mnou používaných měn to neumožňuje třeba ukrajinská hřivna), nízký limit pro výběr z bankomatu (tuším asi 200 liber za měsíc, pak už je to s poplatkem), nebo třeba to, že prostředky na účtech nejsou kryty žádnou formou pojištění vkladů. Revolut sice má i litevskou bankovní licenci, ovšem transakce a prostředky probíhají prostřednictvím britské společnosti s pouhou licencí platební společnosti (cca ekvivalent stravenkové firmy, nebo věrnostní kary do kina), která pojištěna není. A v případném sporu za vámi nestojí ČNB nebo finanční arbitr, jako je tomu u českých bank, případné soudní jednání by probíhalo v Británii, což vzhledem k nákladům je asi tak dosažitelné, jako by probíhalo na Marsu . Naprostou většinu služeb, co Revolut nabízí (výhodné kurzy, bezplatné SEPA platby, výběry z bankomatu zdarma) lze realizovat prostřednictvím českých bank za podobných nebo i lepších podmínek. U Revolutu je výhoda, že je to "pod jednou střechou", v rámci jednoho produktu, ale to je přesně i to úskalí. Pokud na to spoléháte a Revolut službu zablokuje, jste namydlení. Na speciální věci se stále hodí, třeba výhodou předplacené karty je, že je možné "sdružit" prostředky z více kreditek k jednomu velkému nákupu, ale jak už jsem psal, změnou MCC kódu možná dojde k tomu, že dobíjení kreditkami úplně ztratí smysl. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqid Odesláno 10. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. března 2020 Patriku diky, jina banka VISA nedava? Premiovy od Erste/CSOB mam, chci neco bez podminek (obrat, platby kartou...)Pokud ne, rad se necham doporucit, zasli mi prosim do SZ cislo Moneta dává k "běžnému účtu Tom" Visu, je bez poplatků a podmínek. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 10. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. března 2020 Patrik: Díky za info, jak ji zatím používám jako pracovní kartu, platím s ní u nás i v zahraničí a hlavně na internetu kvůli kurzu. Nemám tam žádné statisícové částky a peníze tam leju postupně. Samozřejmě, když tam někdo pošle 10 tis. EUR, tak může mít problém stejně ale i u našich bank se tím někdo zabývá. Dnes už se kontrolují platby nad 100 tis., MF chce mít kontrolu absolutně nad všim. Z bankomatu jsem si přes Revolut nikdy nevybíral, nedává my to smysl. Hotovost si vyměním ve směnárně se stejným kurzem když je do zahraničí, protože mi Revolut z bankomatu stejně třeba 2000 EUR nedá. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik Odesláno 10. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. března 2020 U Revolutu jsou ty limity kumulativní, někteří lidé potvrdili blokaci po roce či dvou používání karty. S kontrolou že strany banky nemám problém, samotného se mě to několikrát dotklo (ono když člověk "protáhne" přes předplacené karty během 4 měsíců přes 100 milionů, tak to může celkem čekat), ale je obrovský rozdíl donést pár dokumentů na přepážku banky a řešit to týden anglicky po chatu. Placení Revolutkou u mne brání příplatek 0,5-2 % (dle měny) o víkendech a státních svátcích, protože to nejvíce cestují, raději použiji kredity Hello s obdobnými kurzy a ještě 1 % vratkou. Na výběry používám Visa Svět od mBank pro výběry nad 1500 a Creditas pro drobné výběry. EUR, USD, GBP koupím výhodně ve směnárně, ale exotické měny mi nezbude než vybrat na místě Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik Odesláno 10. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. března 2020 U Revolutu jsou ty limity kumulativní, někteří lidé potvrdili blokaci po roce či dvou používání karty. S kontrolou že strany banky nemám problém, samotného se mě to několikrát dotklo (ono když člověk "protáhne" přes předplacené karty během 4 měsíců přes 100 milionů, tak to může celkem čekat), ale je obrovský rozdíl donést pár dokumentů na přepážku banky a řešit to týden anglicky po chatu. Placení Revolutkou u mne brání příplatek 0,5-2 % (dle měny) o víkendech a státních svátcích, protože to nejvíce cestují, raději použiji kredity Hello s obdobnými kurzy a ještě 1 % vratkou. Na výběry používám Visa Svět od mBank pro výběry nad 1500 a Creditas pro drobné výběry. EUR, USD, GBP koupím výhodně ve směnárně, ale exotické měny mi nezbude než vybrat na místě Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 10. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. března 2020 Jak se ten příplatek 0,5-2% projevuje? Mám na Revolut navázanou kartu Erste a žádné poplatky tam nevidím. Tedy je zdražený kurz směny? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se