Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Fakt myslíš? :/ dneska už to tak lehce nejde, ne? 

Fakt myslíš? :/ dneska už to tak lehce nejde, ne? 

Bohužel nemyslím ..... na druhou stranu proto jsou auta v cr tak levné.... Kdyz chces v nemecku pekne auto s origo 100tkm tak stoji klidne o 5000? vic nez auto s 200tkm, u nas se udela 140 z 300tkm , ale zas cena je super :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel nemyslím ..... na druhou stranu proto jsou auta v cr tak levné.... Kdyz chces v nemecku pekne auto s origo 100tkm tak stoji klidne o 5000? vic nez auto s 200tkm, u nas se udela 140 z 300tkm , ale zas cena je super :-)

Přesně. Z plečky po 4 majitelích s 450.000 km je najednou mávnutím proutku autíčko po jednom starším pánovi s vyplněnou serviskou a 130.000 "poctivými" km na hrbu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, presne tak. Skoro všechny auta mají v bazarech 150 tis. km I 20 let stary. "Pane, to je diesel, ten si akorát sednul. Naprosto bezproblemova auta.."  apod. Včera jsem se bavil s jednim kolegou, neco resi na Fabii, ma 11 let starou a auto mechanik mu řekl at je rad, ze ma tuhle starou atmosféru. Pry dnes ve Fabiich (a nejen tam) není slusny motor kvůli honeni emisi a v 70 tis. km to ma poruch az az. Neumim posoudit, priznam se, ze tenhle segment nejak nesleduju. Ale, docela by me zajímalo jestli se tenhle koment zaklada na pravde.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, presne tak. Skoro všechny auta mají v bazarech 150 tis. km I 20 let stary. "Pane, to je diesel, ten si akorát sednul. Naprosto bezproblemova auta.."  apod. Včera jsem se bavil s jednim kolegou, neco resi na Fabii, ma 11 let starou a auto mechanik mu řekl at je rad, ze ma tuhle starou atmosféru. Pry dnes ve Fabiich (a nejen tam) není slusny motor kvůli honeni emisi a v 70 tis. km to ma poruch az az. Neumim posoudit, priznam se, ze tenhle segment nejak nesleduju. Ale, docela by me zajímalo jestli se tenhle koment zaklada na pravde.  

Přečti si Svět motorů special 2/2017 a máš tamo Fabii článek, který se jmenuje Odsouzena k nesmrtelnosti. Jinak mam jednu doma a krom brzd a oleje na tom nedělám nic a má 168 tis. Jinak na Auto cz psali o fabce tuším 1 mil.km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přečti si Svět motorů special 2/2017 a máš tamo Fabii článek, který se jmenuje Odsouzena k nesmrtelnosti. Jinak mam jednu doma a krom brzd a oleje na tom nedělám nic a má 168 tis. Jinak na Auto cz psali o fabce tuším 1 mil.km.

 

...ma 11 let starou a auto mechanik mu řekl at je rad, ze ma tuhle starou atmosféru. Pry dnes ve Fabiich (a nejen tam) není slusny motor... V tučně označených slovech bych hledal pointu ;)

 

 

Upraveno uživatelem dieegoo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, presne tak. Skoro všechny auta mají v bazarech 150 tis. km I 20 let stary. "Pane, to je diesel, ten si akorát sednul. Naprosto bezproblemova auta.."  apod. Včera jsem se bavil s jednim kolegou, neco resi na Fabii, ma 11 let starou a auto mechanik mu řekl at je rad, ze ma tuhle starou atmosféru. Pry dnes ve Fabiich (a nejen tam) není slusny motor kvůli honeni emisi a v 70 tis. km to ma poruch az az. Neumim posoudit, priznam se, ze tenhle segment nejak nesleduju. Ale, docela by me zajímalo jestli se tenhle koment zaklada na pravde.  

Ja mam O2 s 1,2tsi 77kw a jeste s plynem, 155tkm. Mam ji od novoty, LPG jsem tam dával ve 30tkm. Řeším jen olej a spotřebak, takze na ty novodobé motory nemůžu nic špatného říct, je to asi kus od kusu a pravidelné výměně oleje. Mam tam jeste ty horší rozvody řetězem, které jsem cca v 15tkm měnil na svolávačce a ve 120tkm jsem měnil znovu preventivně...při studených startech jsem už slyšel řetěz jak škrtá o kryt, takze jsem usoudil ze je vytahaný tak raději dříve než az je pozde

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fakt myslíš? :/ dneska už to tak lehce nejde, ne? 

u vás ve švajcu to tak lehký není.  Není tam dokonce stáčení tachometrů trestný nejen pro majitele auta, ale i pro poskytovatele služby?

Kdysi jsem potkal člověka,který se chlubil že před každou technickou něco málo ucouvá. Kupoval tří, čtyřletý auta, každý dva roky sundá z tachometru 15-20 tisíc a po třech technických prodává lehce zajetý auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...ma 11 let starou a auto mechanik mu řekl at je rad, ze ma tuhle starou atmosféru. Pry dnes ve Fabiich (a nejen tam) není slusny motor... V tučně označených slovech bych hledal pointu ;)

 

Přečetl bych si poslední větu v příspěvku a tam jsem hledal pointu já. Tak nevím ?

 

(Ale, docela by me zajímalo jestli se tenhle koment zaklada na pravde.)

Upraveno uživatelem pavel23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ze ty Fabie I drzely vim, ty 1,4 fungovaly rozumne (ty 66kw diesely ty jsou asi fakt nesmrtelne, to uz tu zaznelo) a byly to i vzhledove dle mého docela nadcasova auta. Mimochodem pro me jedno z nejvice nadčasových aut je BMW 5 e60. Kdyz vezmu, ze tomu autu je skoro 20 let, tak klobouk dolu. na to jak se nadavalo na Bangela, tak v tomhle mel pravdu. řekl, ze není problem udelat auto ktere je moderni dnes, ale ktere bude moderni i za 10 let.

 

Ale, zpet k tem fabiim :) zajimalo by me jak jsou na tom dnes s temi maloobjemovými TSI. Obcas si totiz pohravam s myslenkou, ze bych tatovi koupil nejake nove auto. Uz je to stary pan, takze nepotrebuje zadneho zavodaka, ale aby to bylo spolehlive. A Fabia me samozrejme napadla. Jedine co me na Skodovkach odrazuje jako takových je, ze se to krade jako blazen. Muj stryc, zaryty skodovkar uz po několika odcizenich auta kupuje jen Hyundai nebo Citroen a jak rika, mam klid :) Akorat s Hyundai mam ja mentalni problem a Citroenem si nejsem jist jestli ma clovek "klid" :) Jeden jsme v rodine meli a rekli jsme si svorne never more, ale mozna proste blbej kus. I kdyz z reakci kolegu co meli treba C4 jako sluzebni auta si tim blbym kusem nejsem uplne jist :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ze ty Fabie I drzely vim, ty 1,4 fungovaly rozumne (ty 66kw diesely ty jsou asi fakt nesmrtelne, to uz tu zaznelo) a byly to i vzhledove dle mého docela nadcasova auta. Mimochodem pro me jedno z nejvice nadčasových aut je BMW 5 e60. Kdyz vezmu, ze tomu autu je skoro 20 let, tak klobouk dolu. na to jak se nadavalo na Bangela, tak v tomhle mel pravdu. řekl, ze není problem udelat auto ktere je moderni dnes, ale ktere bude moderni i za 10 let.

 

Jako vážně? Jel jsi v tom někdy? Oproti fačku pokrok minimální a horší světla něž první fabka snad žádný auto nemá...svítí to všude, jen ne na silnici. Půlka dílů nelícuje a je to vocumlaný jak blbě zrenovavaný igeny. Designově bych dal přednost snad i filcce před fabkou.

 

No a E60 s nejsložitějším palubákem všech dob taky není žádnej zázrak...kam se to hrabe na E39.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no Fabii sem nikdy neridil :) Ok, ale posouvas to malinko jinam, me jde o motor, to ze to auto nebude zadnej slagr je jasne, prece jen je to auto za 250-300 tis. Jak rikam, pohravam si s myslenkou, ze bych neco z tehle kategorie koupil tatovi a priznam se, ze tyhle auta vlastne moc neznam :) Konkurence Renault Clio, Peugeot 208 a tak

 

a poku jde o e60, design je subjektivni věc, e39 je dodnes moc krasne auto, zrovna v tydnu jsem videl jednu v opravdu peknem stavu a rikal jsem si parada kdyz se o to někdo stara, je videt, ze ho ty auta bavi. Vzdycky kroutim hlavou kdyz vidim postarsi auto, ktere mělo porizovacku nad 1 mil., jak z toho tady v nasich luzich a hajich dovedeme udelat totalni popelnice. ja si pamatuju kdyz sem videl prvne e60, tak sem si rikal, no to snad ne, to je otres. Dnes kdyz ji vidim, tak mi v porovnani s f80 a g30 proste neprijde stara. U nekterych aut to clovek nemůže rici uz ani po 5 letech. Fakt sem si myslel, ze uz to auto je na silnici tak od roku 2000, takze diky za korekci M3maniac :-) Ten pocit z pomalu stárnoucích aut mam i u Porsche, u i italu se to rici neda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako vážně? Jel jsi v tom někdy? Oproti fačku pokrok minimální a horší světla něž první fabka snad žádný auto nemá...svítí to všude, jen ne na silnici. Půlka dílů nelícuje a je to vocumlaný jak blbě zrenovavaný igeny. Designově bych dal přednost snad i filcce před fabkou.

 

No a E60 s nejsložitějším palubákem všech dob taky není žádnej zázrak...kam se to hrabe na E39.

Pod tohle nezbývá než se podepsat..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čauvec,

 

 

 

hledám pro přítelkyni auto, kdo může a má chuť, poraďte jaký pořídit.

 

 

 

Požadavky:

 

 

 

hatchback / liftback / sedan

 

 

 

1.6 - 2.0 jedno jaký

 

 

 

Integrovanou GPS

 

 

 

Pětidvéřák

 

 

 

Nižší provozní náklady

 

 

 

Ideálně při najetých 50k - 100k km cena do 425k CZK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...