Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Točit motor mi nevadí, ale vše má meze. Dřívější atmosféry byly fajn jelikož zabíraly krásně od volnoběhu a gradovaly do omezovače. Dnes ale díky Euro 6 jsou dole docela umrtvené a nahoře nekultivované. Ten renault je ještě celkem good. Být to aspoň 1,8 tak neřeším ale ta 1,6 a s klimou bude v kopcích docela lenivá.

A proč si tedy nekoupíš 1,8 nebo 2,0 když se bojíš , že 1,6 bude leniva.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presednul jsem po 30tis z mondea MK 5 do insignie 2016 myslím 1.7 100 kW. Myslím, že biturbo a vůbec si nemyslím že to je špatný auto. Agilní motor a hodně tvrdý podvozek. Prostě sportovní kombi. Rozhodně lepší než passat těchto let kdyz porovnání cenu. V něm se cejtim tedy hůř než v mondeu.

Moj pocit zo starej Insignie vobec nenarusal tvrdy podvozok (nemyslim ze bol tvrdy). Skor absolutna nemotornost a tazkopadnost. Presny opak sportovosti. Ale samozrejme Tvoj pocit z toho auta moze byt blizsie k pravde nez moj, nemam patent na rozum. Mne to auto prislo najhorsie zo vsetkeho co som soferoval aj v com som sa viezol (porovnatelna doba a trieda auta).
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zeptám se znova, kolik km jsi s autem ujel? Děkuji za konkrétní odpověď.

Já jsem s minulou Insignií ujel jenom cca 3 000 km, ale pod Eskymákův názor se podepíšu.

Ve střední třídě snad nebylo nikdy horší auto. Jel jsem s 2,0 turbodiesel, na motor si nemohu stěžovat, ale jinak snad nejmenší vnitřní prostor ze srovnatelných aut, špatná ergonomie mimo sedadla, ty ortopedické, nebo jak jim říkali, byly naopak super, tragické jízdní vlastnosti, to auto umělo jet jenom rovně, příšerně nedotáčivé (asi ten těžký motor v předu), špatný výhled šikmo dopředu (přes sloupky), zajímavé šikmé výztuhy na podlaze kufru, které tě omezují v jeho využití atd.

Po této zkušenosti jsem si řekl, že tuto Insignii nikdy. Novou nemohu hodnotit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zeptám se znova, kolik km jsi s autem ujel? Děkuji za konkrétní odpověď.

Ako ta tak sledujem tak sa bojim konkretnu odpoved napisat, potom budem totiz musit vydokladovat fotografie z ciest, danove doklady za palivo a gps zaznam trasy ;).

Pozri, niesom tu na skuske a Tebe zjavne ide len o znevazenie mojho nazoru. Ano, urcite si tou insigniou najazdil viac. Co ti naozaj nezavidim.

V kazdom pripade som s nou najazdil dost na to aby som si urobil nazor. Pochtybujem ze ak by som s nou presiel dalsich 10 ci 50t km tak zrazu sa bude spravat na ceste lepsie alebo bude ta 101tlacidlova klavesnica na palubovke prehladnejsia. Ano, clovek si zvykne na vsetko...

Edit: chyby

Upraveno uživatelem eskimak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vwtyp, ak ta reakcia bola na mna tak sa zbytocne vytacas. Chcel si nazor, dostal si ho, dokonca opakovane od viacerych ludi, teraz okolo seba kopes nozickami lebo sa ti nepaci.

Este raz ti to napisem, mozno to robi ten rozdiel slovencina vs cestina. V predchadzajucej insignii som presiel dost aby som posudil ako to auto jazdi, a pre tuto debatu je irelevantne ci 3000 alebo 30000km (alebo 3 miliony ako ty).

Ak ti ide len o vyryvanie tak skoda dalej vypisovat, vsakze. Aj tak si myslim ze ty si decebalove alter ego, uz som mal podozrenie v minulosti. Ak nahodou aj niesi, teraz si sa zaradil priamo zanho ;).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Insignie predchozi generace, kombi, plna palba, 4x4, nejsilnejsi motor, co tam davali, absolutne nevyssi vybava, nic dalsiho uz neslo dokoupit, a pres to bylo nejhorsi auto, jakym sem kdy jel na lyze do Italie. Vystridal jsem misto ridice, spolujezdce i pasazera vzadu, a vsude to stalo za vylizprdel. Tocili jsme to, jak mamlasi, neb nas vsechny vzadu bolely kolena, protoze byla v tom ztisnenem prostoru pod prednimi sedadlamy jen jenda mozna poloha a koleno bylo neustale ve stejnem uhlu, neslo s nim zahybat a promazat ho a po dvou hodinach bolelo, jako cert. Navigaci jsme ve ctyrech nastavovali z Karvine az do Brna a stejne jsme ji nastavili jen na stred cilove vesnice. V cili jsme vylezli vsichni uplne dobiti, dokaliceni a otraveni. Do kufru pres pulmetrovy naraznik neslo ani dosahnout, ani tam cokoliv ulozit, jak byl maly a neprakticky. S Passatem, kterym v soucasne dobe jezdime nesrovnatelne auto. Insignia byla nedomysl ve vsech smerech. Z pohledu ridice, pasazera a uzivatelske privetivosti.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zadní sedadla Insignie nemohu posoudit, protože jsem seděl za volantem a tam to docela šlo (sezení), ale to auto mělo ty spešl sedadla s posuvným předním dílem sedáku a všemožným nastavením, se zbytkem plně souhlasím. Vyznat se v tom milionu tlačítek na středovém panelu bez návodu bylo nemožné. Navigaci jsem nepoužil, protože cestu znám nazpaměť, ale možná by to byla další zajímavá story.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, tak vybráno už mám (1,2t) ale teď mě jeden prodejce nabídl moc hezkou cenu, když auto odeberu na IČO. Má to nějaký háček, když jej přihlásím na IČO, ale nebudu jej dávat do majetku ani odepisovat. Jsem jen začínající OSVČ vedlejší (neplátce DPH) a hlavní příjem mám ze závyslé činnosti. Bavil jsem se na finančáku a tam mě říkali, že silniční daň zaplatím jen poměrnou část za měsíce, kdy auto použiji k podnikání, takže když ho nepoužiji tak nic a nebo zaplatím jen cca stovku za měsíc (což při slevě 20 000 nebolí). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Příjde mi to cenově ok, navíc lze poskytnout na přání 24 měsíců celoevropskou záruku a umožňuje prohlídku na zvedáku s tvým mechanikem. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mne to lacné príde... predávať 1.5 ročné auto s minimálnym nájazdom v obstarávacej cene 50 tis. EUR za menej ako polovicu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám dotaz na toho, kdo měl možnost vyzkoušet poslední generaci Škody Superb a Superb Sport Line. Sport Line má údajně o 15 mm nižší podvozek, ale nevím, jestli to třeba není jinými koly a pneumatikami. Také sedadla jsou údajně trochu tvrdší, ale neumím to posoudit, seděl jsem jen ve standardní verzi. Zajímá mne, o kolik jsou nižší podvozek a sedadla méně komfortní, podotýkám, že auto bude mít adaptivní podvozek. Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, tak vybráno už mám (1,2t) ale teď mě jeden prodejce nabídl moc hezkou cenu, když auto odeberu na IČO. Má to nějaký háček, když jej přihlásím na IČO, ale nebudu jej dávat do majetku ani odepisovat. Jsem jen začínající OSVČ vedlejší (neplátce DPH) a hlavní příjem mám ze závyslé činnosti. Bavil jsem se na finančáku a tam mě říkali, že silniční daň zaplatím jen poměrnou část za měsíce, kdy auto použiji k podnikání, takže když ho nepoužiji tak nic a nebo zaplatím jen cca stovku za měsíc (což při slevě 20 000 nebolí). 

 

Paradoxně to ani na IČO přihlašovat nemusíš. Stačí, že IČO máš. Nedávno jsem takto řešil jednoho klienta, který ač má IČO tak si vůz do podnikání dát nechtěl a stejně to importér uznal.

 

EDIT: Aha, až teď jsem při pátrání pár stran dozadu pochopil, že se jedná o auto s pičó, takže můj koment ztrácí smysl :-) Myslel jsem, že se jedná o podnikatelský bonus u VW

Upraveno uživatelem Tomas_2002
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...