neuromancer Odesláno 11. března 2018 Nahlásit Odesláno 11. března 2018 V 11. 3. 2018 v 11:35, JR_2010 napsal: DPF k benzinovým motorům tady bude už za pár měsíců...Nebude a nebude
Tomas_2002 Odesláno 11. března 2018 Nahlásit Odesláno 11. března 2018 No, DPF ? Diesel Particulate Filter asi ne, ale jinak chápeme.
neuromancer Odesláno 11. března 2018 Nahlásit Odesláno 11. března 2018 (upraveno) V 11. 3. 2018 v 11:37, Tomas_2002 napsal: No, DPF ? Diesel Particulate Filter asi ne, ale jinak chápeme.Proto jsem zvýraznil to D Bude to GPF. Proto jsem rychle objednal 540i, měla by být ještě bez. Upraveno 11. března 2018 uživatelem neuromancer
Tomas_2002 Odesláno 11. března 2018 Nahlásit Odesláno 11. března 2018 U benzínu je to úplně jedno jestli tam ten filtr je nebo není.
JR_2010 Odesláno 11. března 2018 Nahlásit Odesláno 11. března 2018 Aha, tak beru zpět a upravuji na pouhopouhý filtr pevných částic, ale je to u nás zažitý terminus technikus jako wapka, oxeroxování nebo platná legislativa...
moco Odesláno 17. března 2018 Nahlásit Odesláno 17. března 2018 Co mi prosím řeknete o ?zajíždění? nových motorů od koncernu VW (benzin)? První olej v novém motoru hodlám měnit v 5tkm pak normálně 15tkm.Zajímá mě jestli např.prvních 1000km točit maximálně do třech tisíc a pak můžu ?plnej knedlík? nebo to do těch 5tkm nepřehánět?Kecům některých prodejců o tom, že moderní motory se nemusí zajíždět moc nevěřím. (To samé jako říkají, že olej v převodovce je doživotní a že turbo se nemusí chladit)
Veneria Odesláno 17. března 2018 Nahlásit Odesláno 17. března 2018 V 17. 3. 2018 v 17:52, moco napsal: Co mi prosím řeknete o ?zajíždění? nových motorů od koncernu VW (benzin)? První olej v novém motoru hodlám měnit v 5tkm pak normálně 15tkm.Zajímá mě jestli např.prvních 1000km točit maximálně do třech tisíc a pak můžu ?plnej knedlík? nebo to do těch 5tkm nepřehánět?Kecům některých prodejců o tom, že moderní motory se nemusí zajíždět moc nevěřím. (To samé jako říkají, že olej v převodovce je doživotní a že turbo se nemusí chladit)Jakmile se motor zahreje na provozni teplotu tak tomu davat, jen tak se auto nauci jezdit jak ma.
RomanP Odesláno 17. března 2018 Nahlásit Odesláno 17. března 2018 Potřebuju náhradu za Škodovku OI TDI.Najezdí to ročně něco přes 15.000km a vetšinou kratší vzdálenosti bez zácpy, takže benzín.Koncern mi rozhodně nevadí a mám na něj dá se říct mechanika, takže by asi byla cesta nejmenšího odporu OII 1.8 TSI, nebo totéž v Golfu 6,ale bojím se toho řetězu v rozvodech a klidně bych zalaboroval. Ideální by asi byl atmo dvoulitr, ale to hold v těhle autech není.Celkem se mi i líbí Mondeo MK IV kombi, ale dost mě odrazují ohledně spolehlivosti. Máte někdo nápad, kde nestojí údržba ranec? Cena tak 250k
Marfael Odesláno 17. března 2018 Nahlásit Odesláno 17. března 2018 (upraveno) Motorům 1.6 a 1.8 TSI se vyhni, po 50-70 000 začínají problémy a to docela velké. 1.4 jsou dobré, jen je potřeba zkontrolovat, aby už byl vyměněn řetěz, se kterým měly některé 1.4 problémy z výroby, chyba u subdodavatele a jeho výroby. Pokud chceš benzín, držel bych se japonských aut, Hodna, Mazda, Toyota, Lexus. Třeba Honda 2 a 2.4 VTEC (2.4 lepší výkon a žere skoro stejně jak 2.0) jsou skvělé motory. Taky Toyoťácké VVTI jsou výborné. U Mazdy 2.3 a 2.5 (těžko sehnatelné, nikdo se jich nezbavuje)a novější dvoulitry, skvělé auto třeba Mazda 6, navíc jedním z nejlepších podvozků.. Ale u japonců bych se co do spolehlivosti nebál v podstatě žádného benzínu. Upraveno 17. března 2018 uživatelem Marfael
Pavelpu27 Odesláno 18. března 2018 Nahlásit Odesláno 18. března 2018 Tak jako dlouholetý fanoušek a mnohonásobný majitel hondy musím říct, že auto je to bezvadný, ale motory 2,0, ani 2,4 nejsou tak úplně bezproblémové. Dochází u nich k zapečení stíracích pístních kroužků, auto začne mít vyšší spotřebu oleje a zároveň se začne zanášet spalovací prostor. Sám jsem to na jdnom autě měl, chtěl jsem to opravit, ale nakonec mě přesvědčili to prodat. Jinak bezvadný auto s vynikající charakteristikou motoru, akorát by tomu slušelo nějakých 100 koní navíc. Škoda, že se accordy přestaly v EU prodávat a dvakrát škoda, že poslední dvě generace neměly TypeR.
Marfael Odesláno 18. března 2018 Nahlásit Odesláno 18. března 2018 (upraveno) Nevím teda, jaký benzín tankovals, ale obzvláště japonské benzíňáky potřebují minimálně 98. Byla tu v ČR nějaká kauza špatného benzínu (špatná přeprava), bylo jedno natankování a průser byl na světě a to právě díky zapečeným pístním kroužkům. Čímž neříkám, žes tankoval to, nebo to, nevím, tak to neber osobně.-). Takže ano, jsou náchylné na kvalitu benzínu víc, než evropské auta a pokud se nedává poctivě 98 a víc, můžou být problémy, ale to i u evropských aut. Jinak by žádný problém být neměl a ani nikde o ničem nečetl.Jaký tankovals, jen pro zajímavost? Upraveno 18. března 2018 uživatelem Marfael
RomanP Odesláno 18. března 2018 Nahlásit Odesláno 18. března 2018 Nevím jak jede ta 1.4tsi a jestli je to velký rozdíl, ale 1.2 mě nebavila. Měl jsem jí ve Fabii jen jako náhradní po dobu opravy. Chvíli nic, pak to zase táhlo jako šílený... Nechci komplikovanou naftu a benzíny jsou u koncernu bída. Japonci mají v benzínu dobrou pověst, ale není to pro mě prošlapaná cesta a bojím se nákladů na servis. Ale navrhuju je. Myslel jsem i na Mondeo mk4. Někdo na něj přísahá, kamarád zas tvrdí, že bejvá jedno za každým servisem v kopřivách kvůli elektrice.
pavel23 Odesláno 18. března 2018 Nahlásit Odesláno 18. března 2018 1,4 tsi 110kw v Octavii mám jako služebák a je to v pohodě, jede skoro jako osobní 2,0 TDI 110kw, spotřebu mam podle GPS 5,8l a to ji vůbec ne šetřím mám ccs. Najeto 72 tis. za dva roky bez jakékoliv závady, olej to nežere a dál se uvidí.
Marfael Odesláno 18. března 2018 Nahlásit Odesláno 18. března 2018 To s těmi náklady na servis platilo možná v devadesátých letech, teď už to dávno není pravdou a hlavně, servis ani často není vůbec potřeba...Tohle je prostě mýtus, který zbytečně odrazuje lidi od dobrých aut.Všude lze narazit na nějakou vranu, ale to procento je tady výrazně nižší.To vidím okolo sebe, když někdo vybírá auto. Vždycky stejné body:-). No, ale něco se pokazí a nedoplatím se... Jenže citroena, forda, renaulta atd. atd. koupím za stejnou cenu o x let mladší...OK, kup si co chceš:-). Pak se potkáme a většinou stejná písnička.Ale nikomu nenutím, to jsou jen mé poznatky a i když všichni ví o spolehlivosti, drtivá většina skončí u evropanů skrz ty dva z mého pohledu nesmyslné důvody. Což zároveň neznamená, že ani evrospké auto nemůže být dobé, to vůbec neříkám, jen já bych do toho nikdy nešel.
shaggy Odesláno 18. března 2018 Nahlásit Odesláno 18. března 2018 Mam mk4 2.0 107kw 2009 cca 3 roky. Ako 3-rocnemu pri 60tis km sa menil motor - vraj vyletela ojnica.Inac u mna len bezny servis a ponakupne veci - bateria, tlmice predne, brzdy. Potom 2x gufero prevodovky, cap riadenia, osvetlenie ecv. Na STK/EK chodim bez prípravy (a bez znamosti).Auto papka cca 8-8.5 pri plnom naložení na dlhych cestach. V meste kludne 11. Pri pokojnej jazde vo dvojici sa da 7.5.Nie je to ale ziadny sportak. Pri potrebe vykonu to tocim do obmedzovaca.Servis a diely (original) sa daju poriesit nijak draho. Sent via IPoAC
Pavelpu27 Odesláno 18. března 2018 Nahlásit Odesláno 18. března 2018 Japonské atmo motory a 98 benzín? Nesmysl, který spíš škodí, než pomáhá. Chce to určitě kvalitní benzín a ten jsem vždycky bez výjimky dával. V některých zemích i v evropě byla honda donucena uznat, že problémy vyplývají z konstrukce a prodloužili záruku na motor na 5 let. U nás bohužel ne.
Pavelpu27 Odesláno 18. března 2018 Nahlásit Odesláno 18. března 2018 Ještě k tématu - platí to i pro EU auta https://us.autologic.com/news/honda-engines-oil-consumption
Geodet Odesláno 18. března 2018 Nahlásit Odesláno 18. března 2018 Koupil jsem nový auto. Je nějaká lhůta od koupě k registraci vozu?
Lion Odesláno 18. března 2018 Nahlásit Odesláno 18. března 2018 Zelená značka platí 10 pracovních dní
koveras Odesláno 18. března 2018 Nahlásit Odesláno 18. března 2018 Pokiaľ s ním nechceš jazdiť, tak neviem o žiadnej lehote.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se