Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Na blinky vyjímka není, jsou na světla, skla apod. Uź jsem tyhle diskuze absolvoval u jiného auta, ten člověk říkal, vše v pohodě a když přišlo na věc, tak zjistil, že se to auto musí předělat - tedy vyjímka na blinkry ani náhodou.

 

P.S. někde prý zkousnou bílé blinkry s oranžovou žárovkou vpředu a červené blinkry vzadu, které ale blikají oranžově, ale je to loterie.

Upraveno uživatelem Josef01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hanz jestli chceš tak se ti tam zítra zajedu kouknout , a projet to...ne že bych se amerikám věnoval ,ale vykytovanou mrdku snad ještě poznám a jestli něco tluče na podvozku taky, kotouče, gumy atd abys nejel vyloženě na výlet 180km  ;) a i nějakou slevičku bych ti určitě vyjednal  :D jinak jak jsem ti psal už minule, je to jedna z nejpěknějších amerik pro mě a STK myslím problém nebude....

 

 

Ted k těm bavorákům 120i je dobre auto, ale podvozek a auto jako takové je lepší a rychlejší než motor kterej trpí na rozv.řetěz, 130i je prostě malá raketa ve které se budeš pořád jen chlamat jak to pěkně jede. Sestky jsou levný jenom šroty a na servis je určitě nákladnější než jednička, motor 645 umí zazlobit a 630i je na provoz levnější. Nevím teda kolik na to máš ,ale jestli do 200 tak vem raději pěkný GTI i toto auto je zábavné a spolehlivé a jezdí za 8-10 průměrem. Kdybys koupil pěknou 130i, tak si bude dlouho držet cenu. Je to hodně muziky, taková malá M3, ale ceny za pěkný kousek od 10.000 eur vejš...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji všem, kteří se jakýmkoliv způsobem podíleli na diskuzi ohledně výběru našeho vozu.

Auto je dotažené z Reichu, protože v ČR je výběr přímo žalostný a Němci si tu výbavu zkrátka umí dopřát. Ta přední kamera si přímo říká, aby ji nějaká fetka urvala, ale tak s tím už se hold musí poprat pojišťovna. Objevil jsem kouzlo automatu a pětiválce a příští auto už jedině bez kvedlačky. Svezení fajn, neni to žádný závoďák, ale to asi žádné Volvo a s tím se taky kupovalo. Na klidné pluti krajinou ideál. Zítra nainstaluji dětskou sedačku a auto může začít sloužit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji všem, kteří se jakýmkoliv způsobem podíleli na diskuzi ohledně výběru našeho vozu.

Auto je dotažené z Reichu, protože v ČR je výběr přímo žalostný a Němci si tu výbavu zkrátka umí dopřát. Ta přední kamera si přímo říká, aby ji nějaká fetka urvala, ale tak s tím už se hold musí poprat pojišťovna. Objevil jsem kouzlo automatu a pětiválce a příští auto už jedině bez kvedlačky. Svezení fajn, neni to žádný závoďák, ale to asi žádné Volvo a s tím se taky kupovalo. Na klidné pluti krajinou ideál. Zítra nainstaluji dětskou sedačku a auto může začít sloužit.

Ono vůbec výběr relativně menšinových značek (pod 5% tržního podílu) je v Německu vzhledem k velikosti tamějšího trhu tisíckrát lepší než u nás (Volvo, SAAB, Subaru, dříve i Daihatsu, Proton, Mitsubishi...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosímtě a co starší šestiválec Compact 325ti (E46)? Ten dvojkovej už není ošizenej jak ten první generace (E36) a stím motorem to nemusí být špatný ne? S designem problém nemám jsem asi vyjimka, ale líbí se mi :-) Bude to zábavnější jak 120i?

 

 

Ted k těm bavorákům 120i je dobre auto, ale podvozek a auto jako takové je lepší a rychlejší než motor kterej trpí na rozv.řetěz, 130i je prostě malá raketa ve které se budeš pořád jen chlamat jak to pěkně jede. Sestky jsou levný jenom šroty a na servis je určitě nákladnější než jednička, motor 645 umí zazlobit a 630i je na provoz levnější. Nevím teda kolik na to máš ,ale jestli do 200 tak vem raději pěkný GTI i toto auto je zábavné a spolehlivé a jezdí za 8-10 průměrem. Kdybys koupil pěknou 130i, tak si bude dlouho držet cenu. Je to hodně muziky, taková malá M3, ale ceny za pěkný kousek od 10.000 eur vejš...

Upraveno uživatelem vintage
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosímtě a co starší šestiválec Compact 325ti (E46)? Ten dvojkovej už není ošizenej jak ten první generace (E36) a stím motorem to nemusí být špatný ne? S designem problém nemám jsem asi vyjimka, ale líbí se mi :-) Bude to zábavnější jak 120i?

 

Měl jsem ten motor mj. v coupé E46, nutno dodat, že stav byl TOP v pravém slova smyslu. A nedám na něj dopustit, ale nevím, jaká je nabídka v autobazarech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dostal som ukol prikupit rodinne vozidlo....

podmienky

-plnohodnotne/samostatne tri dospelacke sedacky v zadu

-klima (obyc)

-co najvacsi kufor.

-Budget 150K max 200, ak by to fakt stalo za to.

 

Cielom cvicenia je, aby to dokazalo dostojne prekonat D1 tj bezpecne predbehnut kamion apod. Rocny najazd 0,00nic prevazne na trase Praha-Mikulas, takze skor dlhsej. Mozno ste si uz vsimli, ze nie som velky fanda nafty, ale uznavam, ze to v tomto pripade asi inak nepojde. Auto bude viacej stat nez jazdit, takze nejaky jednoduchy benzin hoc aj za cenu vyssej spotreby by vobec nevadil. Napadla ma zatial KIA Carnival aby som ostal verny "oblubenej" znacke, ale v benzine sa tusim nerobi. Zavodnicke ani ine pozitkarske ambicie s tym nemam, uplne mi postaci ak sa to nebude moc srat. Budem rad za navrhy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm, nejak som si pod plnohodnotnymi sedackami predstavoval asi nieco ine. Ale v tom pripade - znamy mal dlhe roky Xsaru Picaso, potom C4 grand picaso a teraz posledny c4 grand picaso. Mne tie auta teda prisli strasne, ale on (najma tu Xsaru) ich celkom chvalil. Posledny uz nechvali, serie sa to strasne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...