Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 8 minutami, moco napsal:

Můžou mi místní “Toyoťáci” objasnit, co je tohle za počin LC? Nějaká reedice? Vídávám to na webových vyhledávačích, na stránkách Toyoty to v nabídce nemají - neviděl jsem. 

 

537EA719-9F2F-4E2F-8AC1-370A29F5D461.jpeg

https://www.dajbych.cz/toyota/land-cruiser-rada-70

Gres byl rychlejší 

Upraveno uživatelem Dokusan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 30 minutami, moco napsal:

Můžou mi místní “Toyoťáci” objasnit, co je tohle za počin LC? Nějaká reedice? Vídávám to na webových vyhledávačích, na stránkách Toyoty to v nabídce nemají - neviděl jsem.

To je Land Cruiser „na prácu“. Niečo ako Wrangler alebo pôvodný Defender, má to tráviť hóóóódne času v teréne nevyberavým spôsobom a prejsť všetko.

LC200 je naproti tomu niečo ako Range Rover, luxusné terénne vozítko pre high society. A Prado/150 niečo medzi tým, také skôr SUV - v teréne sa nestratí, ale poskytuje dostatok pohodlia, aby človek nevystupoval unavený a vytrasený.

Všetky tri rady sa stále vyrábajú. Edit: grafický sumár a história, J7 je kód toho modelového radu:

lc_history.thumb.jpg.dd3a8077c13e499c911f7d4ab4a74741.jpg

Upraveno uživatelem wawrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 32 minutami, Dokusan napsal:

Jinak ty ceny LC70 vzhledem k tomu,že to má být jakože pracovní auto jsou úplně mimo realitu.

To je k zamysleni.. Tyhle auta sou primarne jako pracovni urceny pro afriku a do australsky bushe, kde se uplne na zazemi klasickyho servisu nehraje. Vyhoda je v tom, ze to vlastne nema skoro nic, co by se teoreticky mohlo vysypat, takze na rozdil od novejch aut to furt jezdi. Ta spolehlivost ma proste svoji cenu. Do evropy je to mozna trochu overkill, nicmene asi me ted nenapada prima alternativa. Zaroven teda musim zminit, ze sem krapet zaujatej :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, Pavelpu27 napsal:


Napsat takovou pitchovinu, kde si odporuješ od prvního do posledního slova, to chce fištrón.

Aspon vidis, jak se to ve mne mele. Dokazal bych to napsat i za strizliva. :) Auto suprovy beze sporu, lec s "kvalitou bez kompromisu" (jejich claim, kterej vidam nalepeny na i30kach v zakladu snad na 14kach alu) v jejich podani mam porad mentalni problem (v pripade Nka moje vlastni omezenost)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 24 minutami, busdriver napsal:

To je k zamysleni.. Tyhle auta sou primarne jako pracovni urceny pro afriku a do australsky bushe, kde se uplne na zazemi klasickyho servisu nehraje. Vyhoda je v tom, ze to vlastne nema skoro nic, co by se teoreticky mohlo vysypat, takze na rozdil od novejch aut to furt jezdi. Ta spolehlivost ma proste svoji cenu. Do evropy je to mozna trochu overkill, nicmene asi me ted nenapada prima alternativa. Zaroven teda musim zminit, ze sem krapet zaujatej :)

Jak je napsáno v jednom nadpisu článku: “Všechno dobré už tu bylo, ale něco z toho vydrželo dodnes”

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, busdriver napsal:

To je k zamysleni.. Tyhle auta sou primarne jako pracovni urceny pro afriku a do australsky bushe, kde se uplne na zazemi klasickyho servisu nehraje. Vyhoda je v tom, ze to vlastne nema skoro nic, co by se teoreticky mohlo vysypat, takze na rozdil od novejch aut to furt jezdi. Ta spolehlivost ma proste svoji cenu. Do evropy je to mozna trochu overkill, nicmene asi me ted nenapada prima alternativa. Zaroven teda musim zminit, ze sem krapet zaujatej :)

Z dlouhodobého hlediska je to auto v podstatě levný 😀

Z mé zkušenosti čím dýl LC máš, tím menší "úlet"... jo a zaujatý jsem taky 🙂  

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 minutami, DavidLC napsal:

Z dlouhodobého hlediska je to auto v podstatě levný 😀

Z mé zkušenosti čím dýl LC máš, tím menší "úlet"... jo a zaujatý jsem taky 🙂  

 

Ano, tohle auto je schopné 30 leté služby, takže je to vlastně za tašku hrušek, když při “normálních” autech by jsi za tu dobu měl třeba 6. 
Jen je to pro fajnšmekry, co “to” milují. 
Ale myšlenka veterána s řadovým 6 válcem s r.2020 je mi sympatická 

Upraveno uživatelem moco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 minutami, moco napsal:

Ano, tohle auto je schopné 30 leté služby, takže je to vlastně za tašku hrušek, když při “normálních” autech by jsi za tu dobu měl třeba 6. 
Jen je to pro fajnšmekry, co “to” milují. 
Ale myšlenka veterána s řadovým 6 válcem s r.2020 je mi sympatická 

Přesně tak, ta jednoduchost tlačítek, interiéru i techniky tomu dává dlouhodobě potenciál...  Nekoumal jsem ceny, ale v podstatě je to šedý dovoz, kdyby byla prodávaná ofiko cestou řekl bych že by to bylo jinak. Ale jen dohad.

Každopádně "přerod" do veterána zkouším na svém kilu. 15 let stáří, u mě 10 a doufám že spolu dožijeme 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, busdriver napsal:

Do evropy je to mozna trochu overkill, nicmene asi me ted nenapada prima alternativa. Zaroven teda musim zminit, ze sem krapet zaujatej :)

No overkill, on si to domů asi koupí málokdo a někde u horské služby nebo energetických firem jak když najdeš 🙂 Z alternativ mě napadá ještě Mercedes G Profesional, jestli se teda ještě dělá pro Evropu

https://www.krimi-plzen.cz/a/horska-sluzba-prechazi-na-land-cruisery/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moco, letos v cervnu budu mit to svoje 10 let. Nejlepsi auto :). A interier je megaluxus, mam ,,priplatkovou´´ verzi s peknym tapecem na dverich :) Tos mel videt interier bejvale HZJ78, neco mezi Avii a Roburem:). Jsou to bozi auta, kdysi jsem k rade HZJ utekl od , pro me , luxusni LC120 a nelitoval jsem ani jednou. To auto zeru. A nejlepsi je, ze kdyz to chces za 10let a 150t km prodat, tak dostanes skoro to same co stalo nove :) A bude hur, teda lip, nebudou :).

 

 

DSCF2650.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...