Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 12 minutami, Tomas_2002 napsal:

Ano, ET musíš dodžet. Jedná se o zális toho disku.

Díky,

píše mi na inzeráty hromada lidí a furt slyším...bude to sedět, to je ok, budou trochu trčet atd.

Takže ET dodržet...

zatím to vypadá, že vezmu ty 16" seat arberra2

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě v této třídě nelze vybírat emocí. Cena tady rozhoduje až v prvni řadě. Sandero má úplně stejnou perspektivu jako Fabia. Vzhledem k tomu že to bude v nejbližších letech jedno z nejprodávanějších aut v Evropě tak dílů a servisů budou mraky. Životnost ca 15let bude u Fabie i Sandera stejná. Zůstatková hodnota se po 15letech blíží 0. Machr index je u obou 0. Pokud by cena&výbava hrála ve prospěch Rumuna, tak bych objektivně koupil Sandero. Nová Fabia bude možná větší ale ani ta nebude výrazně lepší auto a hlavně bude určitě dražší.

Upraveno uživatelem efreeti
Korekce textu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 minutami, guzmic napsal:

Díky,

píše mi na inzeráty hromada lidí a furt slyším...bude to sedět, to je ok, budou trochu trčet atd.

Takže ET dodržet...

zatím to vypadá, že vezmu ty 16" seat arberra2

Když to trčí ven tak je to ta lepší varianta. Když ti pak mlátí brzdovej třmen o loukotě kola tak je to horší :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 24 minutami, Tomas_2002 napsal:

Když to trčí ven tak je to ta lepší varianta. Když ti pak mlátí brzdovej třmen o loukotě kola tak je to horší :D

Díky za rady, budu se striktně držet TP. 👍

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 minutami, guzmic napsal:

Díky za rady, budu se striktně držet TP. 👍

Urcite bych dal jen co je v technicaku, nez se potom dohadovat na stk nebo nedej boze pri nehode, ze jedes na neschvalenych rozmerech. Jeste je moznost typovy list disku a nechat dopsat do TP jako alternativni rozmer, ale je to zbytecna komplikace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, guzmic napsal:

Díky,

píše mi na inzeráty hromada lidí a furt slyším...bude to sedět, to je ok, budou trochu trčet atd.

Takže ET dodržet...

zatím to vypadá, že vezmu ty 16" seat arberra2

Pro orientaci v ET je dobrý tenhle obrázek, viz. zde: https://www.pneumatiky.cz/znaceni-disku-t4

Jinak do 5mm vystrčení ven to asi není problém, nikdo si toho na STK nevšimne. Ale lepší je dodržet ET z TP.

Jestli se budeš rozhodovat pro ty 17", tak tam bacha na šířku ráfku 7J vs. 7,5J, je to poznat na komfortu jízdy. Na 7J bude pneu víc jako balon a bude líp tlumit. Na 7,5J bude plošší/nižší, díry a nerovnosti jsou cítit o trochu víc. Záleží co preferuješ.

1492771.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, vikinho napsal:

Chlapi, zkusím bez svých tipů..

co byste vybrali na tyto parametry:

- druhé auto pouze na cesty do práce (denně 2x20km),

- co nejnižší provozní náklady, výbava stačí vyhřívané sedačky

- cena kolem 300 - 420tis max (vyšší cena by měla být vykompenzována usporou na provozu v horizontu řekněme 5 let, což je při nájezdu cca 10tis. km za rok v podstatě blbost, takže musí být vykompenzována i něčím jiným).

 

Děkuji za tipy, případně nasměrování (osobní zkušenost). Navýšení rozpočtu na Yaris GR jsem už zkoušel 🙂 

 

(edit: mělo/mohlo by to mít aspoň nějaký fun factor,)

Swift Sport už tu padnul, toho Sandera bych se taky nebál, mně se to nové líbí hlavně ve verzi Stepway, jednoduchý dělník by mohl být Fiat Tipo, teď někdy by se měla začít pordávat modernizovaná verze, jen nevím co s tím fun factorem 🙂 tam by mohla posloužit třeba Fiesta, případně Puma ? I když ta už bude asi nad limit https://www.fordskladem.cz/search.aspx?p1=63&p12=325000&p8=2525000&p11=1#res  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, nickolas napsal:

Vubec to neni aktualni, jen se nudim, ale...Jeep Grand Cherokee 2005-2010, 3.0 CRDi. Jaky je to napad?

Ten motor je obecně spolehlivý, ale u 10-15 let starého auta se stejně připrav na turbo, vstřiky a další komponenty u dieselu podléhající opotřebení. A není to moc levný. Převodovka je taky ok, pokud měla údržbu. Pokud auto poznalo terén (což pocitej že spis jo), nebo tahalo přívěsy, pocitej s větším opotrebenim převodovky a repasi. Jezdilo-li v terénu, bude hnít zespodu (nejen). Největší investici bych ale čekal u diferenciálů..často tečou. Osobně bych tady nešel do auta, které neznám a nevím, co má za sebou. Může to být dost hluboká kašička. Navíc to nejezdi nic moc. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, nickolas napsal:

Kdo se te prosil! 
Sem tusil, ze to tak nak bude. Tak ja dojezdim toho Golfa 🤦‍♂️
Diky ;)

Kdybych se neobaval, že tady zase dostanu pojeb, doporučil bych Ti Touarega. Ale jelikož nemám zájem, vezmi X5 3.0d. Samozřejmě s pořádnou přednákupní prohlídkou..kdyžtak pomůžu 👍

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 26 minutami, nickolas napsal:

Vubec to neni aktualni, jen se nudim, ale...Jeep Grand Cherokee 2005-2010, 3.0 CRDi. Jaky je to napad?

Bratr je Jeep magor a prej se vysrat na naftu a vzít 4.7 benzín....tak ale on je trochu divnej, teď má ještě tu starší verzi taky tu 4.7 a jezdí tím do práce každý den.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 minutami, dawe009 napsal:

Kdybych se neobaval, že tady zase dostanu pojeb, doporučil bych Ti Touarega. Ale jelikož nemám zájem, vezmi X5 3.0d. Samozřejmě s pořádnou přednákupní prohlídkou..kdyžtak pomůžu 👍

Rekneme ze to byla jen takova predprodukcni poptavka. Mam jeste nejake tipy v zaloze, ale jak rikam, neni to aktualni. Spis jen tak koukam co pak... Vyhody koncernu si plne uvedomuju. Tay mam Golfa, ze :) Neboj, tvuj cas prijde!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za tipy.. byť jste mi teda okruh moc nezúžili 🙂 Asi se jí do toho raději nebudu moc motat... ono asi s tím nájezdem nebude vyloženě průšvih žádné z těch aut, pokud nechytí blbý kus.. a pak si musí vybrat sama ať už podle výbavy nebo crashtestů.. 😄 Pokud by někdo měl tip na konkrétní vůz (spíš k těm 300tis.) nebo uměl udělat třeba lepší cenu, než je na webu, rád předám nabídku a šplhnu si. 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nikolasi, X5 3,0d je fajn, ten Jeep podobně. Chceš určitě podvozek na perech, bez vzduchu. Km nejsou až tak důležitý, způsob používání a solidní údržba s historií je zásadní. Dawe to trefil na střed. Jeepa WK jsem chtěl 5,7 Hemi dva tři roky zpátky, jenomže zrovna tahle motorizace není častá, k tomu už tehdy klesla na cenu, kdy to vyzobával východní blok... Během roku se po nich zaprášilo. Nakonec jsem teda skončil s X5 od zdejšího člena a jsem furt vcelku spokojenej parchant, i na tu naftu jsem si zvykl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...