Návštěvník dabelM Odesláno 6. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2017 (upraveno) Dost hluboká poklona, vypadají velmi, velmi dobře ! Upraveno 6. března 2017 uživatelem dabelM Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sery.vlk Odesláno 6. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2017 Josefe, moc gratuluju! Ať Tě těší napořád - a ať se jim vyhýbají šrámy .-) (aby je pak sibiř nemusel pomlouvat, že jsou omlácený .-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 6. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2017 pepo, parada, tleskam. me teda rozmerove a pocitov sednou lip ty 15300, ale vo tech rozdilech v kalibrech sem nemel nejmensi tuseni, takze diky za osvetu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
969 Odesláno 6. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2017 Krása, gratuluju. O tomhle začnu uvažovat, až tu budu mít kolem těch osmi tisíc příspěvků... :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cali Odesláno 6. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2017 Paradny kus hodiniek a ikona, gratulacia. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martar Odesláno 6. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2017 Nádhera, jedním slovem nádhera. Z toho gilošování obou pater vaflovýho cifru jsem nadšenej. K t?mhle hodinkám se nikdy nedopracuju - i kdyby na ně nějakou náhodou byly finance, neměl bych srdce je nosit a zrušit ten krásnej povrchovej brus. Takhle si představuju hodinky pro někoho, kdo už nepoužívá ruce na práci, jen s nima ukazuje já bejt Pepa, nechám si po týhle akvizici potáhnout všechny kovový předměty ve svým okolí tenkou vrstvou plastu... přezku u bezpečnostního pásu... kliky... klíče... příbor... prstýnky milenky... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sery.vlk Odesláno 6. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2017 Martine, trochu OT: Víš, kolik mám v xichtu sutur po všelijakejch karambolech, zlomenej nos nakřivo, levý ucho přišitý vejš - proč by na tom hodinky měly být líp? - Jizvy patří k životu .-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 6. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2017 jizvy v xichtu, jizvy v lunete sorry, musel sem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sery.vlk Odesláno 6. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2017 Hlavní je, aby duša zůstala zachovalá .-)A zpět k RO, ta jejich hodinková duša je výrazně krásná .-)Už 44 let! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 6. března 2017 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2017 Díky! Je fakt, že budou extrémně náchylný na poškrábání. Viděl jsem mnoho hodinek (na chrono jich je spousta), které někdo přeleštil a zničil ty ostré hrany na lesklé části lunety, které vlastně lícují s pouzdrem a vytvářejí jedinečný prvek. Ideální je tedy poslat na takovou úpravu buď výrobci, nebo člověku, který má potřebné vybavení od výrobce. Proto jsem v tomto případě chtěl nové hodinky. Šroubky na dýnku nejsou zarovnané, protože to jsou opravdu funkční šroubky, které prochází skrz celé pouzdro hodinek až do horních matek, které jsou jednoduše zarovnány přímo v pouzdře. Na obrázku níže je vidět ta ostrá hrana, která se táhne přes celé pouzdro a lunetu. Je i vidět, že korunka je pěkně zakončena dalším designovým prvkem (zkosením hran do tvaru oblouků) sibirnaya: hodinky AP RO Chronochraph mají zase jiný kalibr, vycházející z kalibru 1185 od Frederic Piguet a ten má pouze unipolární (jednostranné) natahování. Proto ten výběr kalibru 3120, je opravdu unikátní a TADY je velmi pěkné povídání proč. Ještě nějaké info k pouzdru a názvu hodinek http://www.thehourglass.com/audemars-piguet-royal-oak/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrew Odesláno 6. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2017 pepo, parada, tleskam. me teda rozmerove a pocitov sednou lip ty 15300, ale vo tech rozdilech v kalibrech sem nemel nejmensi tuseni, takze diky za osvetu Pokud mě paměť neklame, tak 15300 a 15400 mají oboje shodný 3120. Pepa patrně hovořil o současných 15202, jejichž strojek 2121 je skutečně jiný a ikonický trochu jinak. Samozřejmě se přidávám k řadám gratulantů... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 6. března 2017 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2017 Ano to je pravda mluvil jsem o současných hodinkách, tedy o 15202 tzv. Extra Thin. Model 15300 je starší, dnes neprodávaný 39mm model, který ma identický kalibr 3120, je tedy rozdíl ve velikosti pouzdra, velikosti a provedení tahu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 6. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2017 Líbí se mi to Tvoje zapálení, jak to máš vše pěkně načtené :-) taky když něco chci tak o tom chci vědět úplně vše :-))) A pak ze z hodinek už nemáš radost , jak si tu onehdá psal :-))) Radost jak malej kluk, i teď když to píšu tak se za Tebe chlamu štěstím jako malej kluk !!! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bells Odesláno 6. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2017 Já půjdu malinko proti proudu, AP mě designem až tak neberou, respektive hlavně ta 8-hranná luneta se mi moc nelíbí, jenže pak přijde ten zbytek, perfektní tah, krásný ciferník, dokonalé zpracování, strojek atd atd. dalo by se toho napsat spoustu a najednou bych jim tu lunetu i odpustil Bohužel je to ale až tak výtazný prvek, že to prostě nejde. Jak psal Příšera, design je čistě subjektivní věc, někomu se líbí, někomu ne, ale to nic nemění na tom, že je to neskutečný hodinkový kousek a velká gratulace je tak určitě na místě. Stejně jako EMtrojce se mi líbí to zapálení Josefa, který očividně o těch hodinkách hodně přemýšlel a o to větší radost z nich jistě má. Nedá mi to a musím se zeptat, jak příjemné je na ruce to zkosení nožiček? Přece jen většinou jsou nožky buď rovné, nebo plynule zahnuté, ale taky jak je to jakoby seknuté dolů, tak to možná trošku tlačí, nebo se pletu? Sám nevím, na ruce jsem ji nikdy neměl, takže neumím posoudit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 6. března 2017 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2017 M3maniak: máš pravdu, potřeboval jsem nějakou změnu, abych zase dostal chuť na nošení hodinek pravda, když už něco dělám, dělám to do hloubky, jinak mě to nebaví. Vzhledem k tomu, že pouzdro je úplně rovné, tak nožky se vůbec nedotýkají ruky. Tah má poměrně ostré hrany, přesto je na ruce dokonalý a nikde nedře ani netahá. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivan_989 Odesláno 6. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2017 josef01 dakujem za zaujimave citanie, za pekne fotky a zelam vela vela radosti Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kulix Odesláno 6. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2017 Moc dobry vyber.. Gratuluji.. I ten svetly cifr je lepsi nez tmavy..At te to zapaleni chvilku zase drzi.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka19 Odesláno 6. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2017 Gratulace a díky za popis vlastností kalibru, člověk se pokochá i poučí:-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 6. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2017 Kulervouci. Design nema chybu. Kazdy milimetr je originalni, jejich. Taky bych asi bral stribrny cifr. Jako takove ty hodinky vlastne nemaji chybu. Jen v souvislosti s mou osobou jsou tu dve nekompatibility. Cena a brutalni nachylnost na skrabance uplne vsude. Ale tohle je fakt jen v souvislosti se mnou. Oba problemy by asi zmizely s dalsima dvema nulama na uctu. Fakt gratuluji, je to prvni liga. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kid_A Odesláno 6. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2017 Díky! Je fakt, že budou extrémně náchylný na poškrábání. Viděl jsem mnoho hodinek (na chrono jich je spousta), které někdo přeleštil a zničil ty ostré hrany na lesklé části lunety, které vlastně lícují s pouzdrem a vytvářejí jedinečný prvek. Ideální je tedy poslat na takovou úpravu buď výrobci, nebo člověku, který má potřebné vybavení od výrobce. Proto jsem v tomto případě chtěl nové hodinky. Šroubky na dýnku nejsou zarovnané, protože to jsou opravdu funkční šroubky, které prochází skrz celé pouzdro hodinek až do horních matek, které jsou jednoduše zarovnány přímo v pouzdře. Na obrázku níže je vidět ta ostrá hrana, která se táhne přes celé pouzdro a lunetu. Je i vidět, že korunka je pěkně zakončena dalším designovým prvkem (zkosením hran do tvaru oblouků) sibirnaya: hodinky AP RO Chronochraph mají zase jiný kalibr, vycházející z kalibru 1185 od Frederic Piguet a ten má pouze unipolární (jednostranné) natahování. Proto ten výběr kalibru 3120, je opravdu unikátní a TADY je velmi pěkné povídání proč. Ještě nějaké info k pouzdru a názvu hodinek http://www.thehourglass.com/audemars-piguet-royal-oak/ fantazie Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se